Ik moet altijd in zn 4 invoegen.. doortrekken in zn 3 voorbij de 70-80 word meestal niet erg gewaardeerdquote:Op donderdag 20 april 2006 17:11 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Haha, in zijn 5 slaat de motor meteen uit ja, plus het feit dat je absoluut niet snel kan optrekken in je 5. Hoe lager je zit, des te beter kan je accelereren! Precies de reden dat ik af en toe ook terugschakel als ik de snelweg op ga. In zijn 4 rond de 100, dan heb je nog genoeg vermogen om flink sneller te gaan als het nodig is.
Ik moet niets. Ik rijd gewoon hard, en mij en mijn leraar vertrouwt er volgens mij wel op dat ik slim genoeg ben om niet vanaf 50 al in zijn 5 te gaan rijden.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:19 schreef Sylvana het volgende:
Ik moet op de invoegstrook 90 in zijn 3 rijden, schakelen naar zijn 4 en dan invoegen
Dank jequote:Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef TNA het volgende:
BaggerUser en Ranja_Ranja: gefeliciteerd!:
nouja, het komt niet zo heel precies, maar zo heb ik het wel geleerd zeg maarquote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik moet niets. Ik rijd gewoon hard, en mij en mijn leraar vertrouwt er volgens mij wel op dat ik slim genoeg ben om niet vanaf 50 al in zijn 5 te gaan rijden.
90 in zn drie..quote:Op donderdag 20 april 2006 20:19 schreef Sylvana het volgende:
Ik moet op de invoegstrook 90 in zijn 3 rijden, schakelen naar zijn 4 en dan invoegen
Ik rijd al 2 jaar schakelbrommer, ik denk dat ik morgen die auto gewoon de weg op rij voordat mijn instructeur ook maar begonnen is met praten ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 17:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en veel plezier morgen! Klein beetje gas geven en dan langzaam de koppeling op laten komen. Is je instructeur gelijk onder de indruk
Ja, geloof je het zelf.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik rijd al 2 jaar schakelbrommer, ik denk dat ik morgen die auto gewoon de weg op rij voordat mijn instructeur ook maar begonnen is met praten ofzo
tja, mijn lesauto heeft 6 versnellingenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef Faithy het volgende:
[..]
90 in zn drie..
dan ontploft mijn auto
bij 60 schakel ik al door naar 4..
heb ook maar 4 versnellingen
Droom maar lekker verderquote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik rijd al 2 jaar schakelbrommer, ik denk dat ik morgen die auto gewoon de weg op rij voordat mijn instructeur ook maar begonnen is met praten ofzo
Een goede les hebben op vrijdag en dan het weekend inquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
ik moet vanmiddag om 3 uur weer 2 uur rijden heb er wel zin in, daarna relaxen vanavond
Namens de afdeling rijbewijshouders van harte gefeliciteerd, welkom bij de groep.quote:
Ook hartelijk gefeliciteerd namens de afdeling lessers, en tevens gefeliciteerd met het opzeggen van uw lidmaatschapquote:
jah ik weet de uitslag....quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:14 schreef TNA het volgende:
Inmiddels weet izzipizzy de uitslag. We wachten af
Ik weet zeker dat dat helpt. Ik heb ook MT's en Kreidlers gereden en ik reed ook in 1 keer weg. Het gevoel van wanneer de koppeling aangrijpt is er dan al.quote:
jah ik meteen opgehaald bij gemeentehuis en meteen gaan rijdenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:41 schreef GSi het volgende:
Van harte gefeliciteerd beideIk weet hoe het voelt dat papiertje eindelijk op zak te hebben. heerlijk is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |