Ja, sneller dan verwacht! Nu jij nog..quote:Op woensdag 19 april 2006 19:28 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat jullie je nieuwe datum weten Robin en Shirley
Ziet eruit als een adviessnelheid, met zo'n mooie blauwe cirkel. Je trekt je trouwens duidelijk NIETS van adviezen aan als je hier 100 gaat rijdenquote:Op donderdag 20 april 2006 08:42 schreef Thrilled het volgende:
[afbeelding]
Hoezo mag je hier wel 100 km/u in de middelste strook trouwens? lijken me toch echt verplichte snelheden...
advies was toch vierkant bordquote:Op donderdag 20 april 2006 09:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Ziet eruit als een adviessnelheid, met zo'n mooie blauwe cirkel. Je trekt je trouwens duidelijk NIETS van adviezen aan als je hier 100 gaat rijden
Ja, zo zie je meestal wel, maar blijkbaar mag een cirkel ook. Dit zal bij je echte examen wel duidelijker zijn.quote:
Deze fout hoef je van mij niet mee te tellen, met 4 fout geslaagd, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:37 schreef Thrilled het volgende:
Oh ok, vaag.. had wel 5 fout bij dit examen
Niet om het een of ander.. maar das toch geen nederlands bord?? (zal je dus nooit krijgen op je echte examen)quote:Op donderdag 20 april 2006 08:42 schreef Thrilled het volgende:
[afbeelding]
Hoezo mag je hier wel 100 km/u in de middelste strook trouwens? lijken me toch echt verplichte snelheden...
Examinator ipv instructeur denk ik?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:58 schreef BaggerUser het volgende:
vandaag mijn grote dag ik ben hartstikke zenuwachtig
ik weet ook al welke instructeur ik heb, maakt het er niet echt gunstig op want ik ken maar 1 iemand die de 1e keer bij degene is geslaagd, de rest allemaal de 1e keer gezakt
maar niets aan te doen, gewoon laten zien dat ik veilgi kan deelnemen aan het verkeer
Succes hè!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:58 schreef BaggerUser het volgende:
vandaag mijn grote dag ik ben hartstikke zenuwachtig
ik weet ook al welke instructeur ik heb, maakt het er niet echt gunstig op want ik ken maar 1 iemand die de 1e keer bij degene is geslaagd, de rest allemaal de 1e keer gezakt
maar niets aan te doen, gewoon laten zien dat ik veilgi kan deelnemen aan het verkeer
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:14 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander.. maar das toch geen nederlands bord?? (zal je dus nooit krijgen op je echte examen)
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:14 schreef BaggerUser het volgende:
geslaagd!ging hartstikke goed, beter voor mn gevoiel dan tijdens het normale lessen, 1 schoonheidsfoutje in een bocht met een boel fietsers maar da twas geen probleem
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Geslaagt voor m'n theorie. 3 fout![]()
Ik vind het heel erg raar dat er zoveel mensen zakken, zeker de helft. Het is NIET moeilijk, zeker 3/4 zijn inkoppertjes
Veel mensen denken dat ze met vijf minuutjes doorbladeren de theorie kunnen halen.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Geslaagt voor m'n theorie. 3 fout![]()
Ik vind het heel erg raar dat er zoveel mensen zakken, zeker de helft. Het is NIET moeilijk, zeker 3/4 zijn inkoppertjes
Je kan toch autorijden?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:43 schreef izzypizzy het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan morgenochtend afrijden....ben zenuw8igggggggggggggg![]()
ja maar invoegen vink nog steeds een beetje eng, en er is hier ook een hele korte invoegstrook die ie gegarandeerd met me gaat nemenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Je kan toch autorijden?Lekker afleiding zoeken nu en dan morgenochtend gewoon goed je best doen!
Vooral goed kijken dan en zorgen dat je veilig rijdt. Als je zo over de korte invoegstrook gaat is het wel gelijk een pluspunt natuurlijk!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:48 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ja maar invoegen vink nog steeds een beetje eng, en er is hier ook een hele korte invoegstrook die ie gegarandeerd met me gaat nemenMaarja hoop dat er weinig verkeer op de weg is gewoon
![]()
ALS ik er zo over ga welquote:Op donderdag 20 april 2006 16:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Vooral goed kijken dan en zorgen dat je veilig rijdt. Als je zo over de korte invoegstrook gaat is het wel gelijk een pluspunt natuurlijk!
Is dat eigenlijk wel onveilig? Als je er anders echt niet opkomt zit er toch weinig anders op dan even te stoppen en te wachten tot de weg leeg genoeg is?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:54 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ALS ik er zo over ga welMaar vorige x met lessen kwam er een vrachtwagen aan en ik wou mezelf ervoor duwen omdat de invoegstrook ophield, toen ging mn rij-instructeur dus op de rem staan
Maarja het is toch ook onveilig om stil te staan op een invoegstrook lijkt me
![]()
En dan vanaf stilstand de snelweg op?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk wel onveilig? Als je er anders echt niet opkomt zit er toch weinig anders op dan even te stoppen en te wachten tot de weg leeg genoeg is?
Ja, als je er echt niet tussenkomt mag je stoppen. In nood mag je ook doorrijden over de witte streep en de vluchtstrook pakken als die er is.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:58 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
En dan vanaf stilstand de snelweg op?![]()
Daar is dus geen vluchtstrook drom vink t helemaal eng...maar dan weet ik dat je mag stoppen als je er echt niet tussenkomt...thanxquote:Op donderdag 20 april 2006 17:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja, als je er echt niet tussenkomt mag je stoppen. In nood mag je ook doorrijden over de witte streep en de vluchtstrook pakken als die er is.
Die grap kan natuurlijk wel even duren in de spits jaquote:Op donderdag 20 april 2006 16:58 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
En dan vanaf stilstand de snelweg op?![]()
Gewoon in zijn 2 optrekken naar de ~80 KM/Uquote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Daar is dus geen vluchtstrook drom vink t helemaal eng...maar dan weet ik dat je mag stoppen als je er echt niet tussenkomt...thanxLijkt me trouwens ook wel freaky om vanaf o km/h zsm naar +- 100 km/h te gaan
![]()
in z'n 2?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:04 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Gewoon in zijn 2 optrekken naar de ~80 KM/U.
In z'n vijf zetten, gaspedaal helemaal intrappen, koppeling op laten komen, van 0 naar 100 in 5 secondequote:Op donderdag 20 april 2006 17:04 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Gewoon in zijn 2 optrekken naar de ~80 KM/U.
lijkt me niet...quote:Op donderdag 20 april 2006 17:07 schreef TNA het volgende:
[..]
In z'n vijf zetten, gaspedaal helemaal intrappen, koppeling op laten komen, van 0 naar 100 in 5 seconde![]()
(Kan je eigenlijk optrekken in z'n vijf?)
Haha, in zijn 5 slaat de motor meteen uit ja, plus het feit dat je absoluut niet snel kan optrekken in je 5. Hoe lager je zit, des te beter kan je accelereren! Precies de reden dat ik af en toe ook terugschakel als ik de snelweg op ga. In zijn 4 rond de 100, dan heb je nog genoeg vermogen om flink sneller te gaan als het nodig is.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
lijkt me niet...volgens mij max in zn 2...?
Ik moest tijdens een les wel een keer optrekken in z'n twee, ging prima eigenlijk. Maar m'n instructeur heeft ook een paar keer toen ik 80 reed de handrem erop gezetquote:Op donderdag 20 april 2006 17:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
lijkt me niet...volgens mij max in zn 2...?
Dank jequote:Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef TNA het volgende:
BaggerUser en Ranja_Ranja: gefeliciteerd!:
Gefeliciteerd en veel plezier morgen! Klein beetje gas geven en dan langzaam de koppeling op laten komen. Is je instructeur gelijk onder de indrukquote:Op donderdag 20 april 2006 17:36 schreef JosvG het volgende:
Ik heb net theorie examen gehad, en ik ben geslaagd met slechts 1 fout![]()
![]()
Morgen eerste rijles, ik heb er echt zin in.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 april 2006 16:14 schreef BaggerUser het volgende:
geslaagd!ging hartstikke goed, beter voor mn gevoiel dan tijdens het normale lessen, 1 schoonheidsfoutje in een bocht met een boel fietsers maar da twas geen probleem
Hoelaat moet je dan afrijden? Dan kan je al een beetje inschatten hoe druk het zal zijn he..quote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Daar is dus geen vluchtstrook drom vink t helemaal eng...maar dan weet ik dat je mag stoppen als je er echt niet tussenkomt...thanxLijkt me trouwens ook wel freaky om vanaf o km/h zsm naar +- 100 km/h te gaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |