abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:39:37 #201
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37171700
vandaag ging wel lekker 2 uur rijden. Was wel druk dus telkens stilstaan en weer doorgaan. Alleen achter uit in parkeren ging minder goed. was te laat of te vroeg
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:15:45 #202
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37172619
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:34 schreef GSi het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat dat helpt. Ik heb ook MT's en Kreidlers gereden en ik reed ook in 1 keer weg. Het gevoel van wanneer de koppeling aangrijpt is er dan al.
Inderdaad, ik heb vanmiddag les gehad, en de instructeur had nog nks uitgelegd, en ik kon hem meteen wegrijden zonder probleem. Ik heb heel de rit zelf geschakeld, en de auto is slechts 1x afgeslagen in 2 uur les doordat ik uit een schrikreactie snel moest remmen.

With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:17:31 #203
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_37172653
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 20:11 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij durft JosvG niet te posten
Sorry, ik moest werken meteen na mijn rijles, ik ben net thuis. Ik heb een leven naast Fok.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:53:26 #204
145121 GC_Stef
is en blijft kansloos
pi_37173604
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:30 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

en vop's zijn??? Er stond nergens een bord waarop stond dat je 80 mocht rijden hoor, blijkbaar moest ik dat gewoon weten omdat ik niet in de bebouwde kom zat... Maar hij ging ook echt op een stuk met me rijden waar ik nooit gereden had dus ik kende de weg niet goed...t voorrijden ging super en dat heb ik 1,5 uur gedaan, dus ik ben er volgens mij wel klaar voor, al zeg ik t zelf...

En jij hebt 2 fouten gemaakt en bent geslaagd??? Dus je reed ook niet feilloos Maar hoezo hoefde je maar 10 min te rijden dan? En wat voor fouten had je gemaakt?
Ik reed niet feilloos nee, dat hoeft ook niet. Je moet goed rijden en inzicht hebben.
Mijn fouten waren:
  • Stoppen op een fietspad, auto voor me maakte noodstop omdat dame op rotonde richtingaanwijzer niet volgde (wel aangeven dat je afslaat, maar het niet doen).
  • Ventweg niet goed genoeg ingekeken. Dat had ik al gedaan, maar dat had hij gemist.

Beide keren wist ik precies wat er aan de hand was, had ik overzicht, en klapte ik nergens op. Als ik niet goed rond gekeken had en ik had niet gezien dat die vrouw door bleef rijden op de rotonde was ik er vol achterop geklapt. Nja, de examinator was er dan wel tussen gekomen, maar toch.
    De ventweg was iets wat meer kwam door spanning van de laatste 10 meter, ik had weldegelijk gekeken, en 2 keer ook, alleen zo haastig dat hij het niet zag.

Na 10 minuten rijden gaf hij aan dat je terug mocht rijden, aangezien ik verder een vlotte rit gehad had kon het standaard maar 2 dingen betekenen: Of kei hard geslaagd, of belachelijk hard gezakt. Ik was het eerste, en was exact 13 minuten na vertrek terug. Ik zeg echt niet dat ik een perfecte rit had, far from that, maar ik gef em wel de indruk dat ik een veilige chauffeur ben.

Hmm, come to think of it: Ik was zo gestresst dat ik weg wilde rijden zonder hem in zijn 1 te zetten, en nadat ik het deed ik hem af liet slaan...2x.

Oh, enne, leer die VOP's maar goed, want ik merk aan je dat je ze nodig hebt. En hoe denk je ooit vrij rond te kunnen rijden als je niet weet hoe hard je overal mag? Je zal ongetwijfeld nog wel eens ergens komen waar je de weg niet kent, net zoals ieder ander, en dan zal je toch ook écht moeten weten hoe hard je mag, of je nou dus bekend bent of niet.

Nogmaals, succes met je volgende poging!
  • Oversteer is when passengers are scared, understeer is when the driver is scared
      vrijdag 21 april 2006 @ 23:24:47 #205
    139407 jorienvdherik
    pi_37174310
    moet morgen echt gaan bellen voor een theorie afspraak
      vrijdag 21 april 2006 @ 23:43:13 #206
    25079 Devilnl
    The bigger the better!
    pi_37174737
    wat betekent VOP(s?) ------ laat maar. pagina terug gaf antwoord ------
    maarjah nu heb ik het rijbewijs al, en het word hier in de buurt overal goed aan gegeven hoe hard je mag etc..
    maar als ik ergens buiten uit zou rijden.. en geen bord gezien. gewoon 80.. komen autos snel op me af van achteren. dan maar 100..
    maar zo'n blauw bord met een auto er op zie je niet 1.2.3. over het hoofd dunkt mij
    en over het -=voor het eerst in een benzine auto rijden=-..
    enigste verschil is eigenlijk dat je voordat je de koppeling laat aangrijpen. gewoon standaard wat meer gas moet geven..
    moet toegeven. in een diesel (les auto bv), liet ik gewoon stationair de koppeling komen.. en dan pas gas geven.
    nu duw ik gewoon het gas in en koppeling... sjah.. vlot er achter aan
    heb nu echt iets van.. GAS!
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 23:24 schreef jorienvdherik het volgende:
    moet morgen echt gaan bellen voor een theorie afspraak
    kan nu toch ook wel?.. toch zowat 24/7? je krijgt toch een computer aan de lijn

[ Bericht 3% gewijzigd door Devilnl op 21-04-2006 23:48:44 ]
      vrijdag 21 april 2006 @ 23:50:19 #207
    139407 jorienvdherik
    pi_37174903
    ow oke, maar snap er nog niks van doe morgen wel
      vrijdag 21 april 2006 @ 23:52:53 #208
    25079 Devilnl
    The bigger the better!
    pi_37174968
    ik toen ook.. belde donderdag.. kon maandag direct komen..
    niks aan het handje zou je zeggen..
    Maar had nog niks geleerd
    wel gehaalt met 4 foutjes
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
    Lol mn instructeur leert me ook de verkeerde dingen he

Zat al een half uur achter een trekker.. Op gegeven moment zegt ie.. jah we gaan maar inhalen over t fietspad he
    de mijne toen ook.
    zouden rechts af bij stoplicht. maar daar was de brug open. en dat duurde nogal ff...
    Hij zo:
    Nouhh.... knipperlicht links uit.. en we gaan gewoon recht door
      vrijdag 21 april 2006 @ 23:56:44 #209
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_37175065
    Jesus jos, op je pik getrapt ofzo? beetje jammer
      zaterdag 22 april 2006 @ 00:28:42 #210
    25079 Devilnl
    The bigger the better!
    pi_37175930
    hij heeft wel gedeeltelijk gelijk tho..

als je kunt schakelen ben je al een heel eind.. en ervaring op iets motorisch (natuurlijk wel wat anders dan op 4 wielen maar toch)
    majah.. nu ken ik schakelen. en nou hoef ik het nooit tedoen tenzij ik in een auto zit..
    alles is automaat/semi automaat (of full power shift.. of... het heeft een rij pedaal (ie.. aangedreven door olie) tegenwoordig op me werk
    ----
    Psssstttt. Alexxxxx aanwezig atm?
    pi_37175967
    Mja, ik vind hydraulische apparaten leuker om op te rijden dan personenwagens Maar met de personenwagen kom je verder, das dan wel weer leuk
    ----
    Nee, al in geen tijden meer in dit topic gezien
      zaterdag 22 april 2006 @ 00:33:29 #212
    25079 Devilnl
    The bigger the better!
    pi_37176023
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mja, ik vind hydraulische apparaten leuker om op te rijden dan personenwagens Maar met de personenwagen kom je verder, das dan wel weer leuk
    ----
    Nee, al in geen tijden meer in dit topic gezien
    Hij is aanwezig!

zeg als je je morgen ofzo verveelt. of gewoon eens door de week.
    ga ff kijken tussen sint annaparochie & Berlikum.

allemaal Klaas Bijlsma kranen/dumpers.. De Vries en vd Wiel(zand auto's) etc etc

kun je een paar mooie fotos maken
    denk dat er morgen alleen rups kranen staan maar toch
    oh en misschien een paar volvo shovels
    toen ik er vanmiddag langs reed stonden er 4-5 rups kranen. en 2 shovels.. volgens mij een volvo L70D en L60/70 of 90E
    pi_37176087
    Als je op mn site had gekeken, had je gezine dat ik daar al aardig wat foto's heb gemaakt

En sinds vandaag ook op diezelfde site:

Merk en type: Ford Focus
    Eigenaar: Van Dijk
    Land van herkomst: Nederland
    Datum: 21-04-2006
    Fotograaf/Bron: Alex Miedema
    Bijzonderheden: ik heb in deze auto ook één keer les gehad.

Zodat het toch nog ontopic is
      zaterdag 22 april 2006 @ 00:40:31 #214
    25079 Devilnl
    The bigger the better!
    pi_37176181
    kheb zojuist ff gekeken. maar geen foto's kunnen vinden van de bouw van die nieuwe (snel)weg daaro
    zijn daar atm aan het baan maken. en sloten dicht rijden. etc etc
    waar staan die foto's dan?
    pi_37176374
    lessen in een Ford Focus

die krengen rijden heerlijk!

Mijn ouders hebben een Focus Sedan

goddelijk...

Ik moet nog een week wachten voor ik weer op de motor mag springen

grmbl..

wil morgen weer

ben in staat de rijschool morgenochtend te bellen en te vragen of ze nog een gaatje hebben, maar financieel wordtem dat niet

En jos: kneus
    Doei.
    pi_37176638
    Ik mag dinsdagavond weer lekker op de motor

Weer die klote proeven doen
    Ik vreet echt nog een keer zo'n pilonnetje op,.....
    pi_37176688
    Hiermee lessen ze mee bij mijn rijschool,..

de motoren staan helaas niet op de site maar ik les op een nieuwige Honda met ABS enz.
    pi_37176770
    Ik vond de FOcus vrij belabberd rijden in vergelijking met mn vaste Golf V
    pi_37176830
    ik les op een Kawa ER500

rijdt geweldig
    Doei.
    pi_37176850

deze dus
    Doei.
      zaterdag 22 april 2006 @ 02:34:19 #221
    97937 Excess_All
    SensatieGeil
    pi_37177853
    dankje voor de felicitaties
    het was mijn 2de keer

ik was gelukkig niet zenuwachting alleen ik sloeg helemaal dicht bij de moterkap vragen
    ik wist niet een smeer hoe dat ding open moest :s
    ik dacht oh nee kut, ergste begin ever
    maar gelukkig reed ik gewoon goed
    Lead me into Temptation]
    pi_37179991
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 01:01 schreef Blapiet het volgende:
    [afbeelding]

de motoren staan helaas niet op de site maar ik les op een nieuwige Honda met ABS enz.
    daar val je wel mee op
    pi_37182017
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 20:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
    Gefeliciteerd! 3e keer toch? Of verwar ik je nu met iemand anders? Ben blij voor je iig!
    4de keer

Het erge was dat ik dezelfde examinator had als de vorige keer die me op 1 bocht - alias afrit - liet zakken waar ik te snel zou rijden (2 keer op snelheid gezakt, 1 x op kijken - eerste keer -). Nu had ik dus diezelfde flapdrol dus ik dacht ik kan het wel shaken aangezien hij mij in mijn ogen op niks had laten zakken... ach ik deed me ding reed perfect en toen ik terug was bij het bureautje van het cbr zei hij: gefeliciteerd goed gedaan, maar let wel op je snelheid
    Blijf het een joker vinden want ik reed echt met kaksnelheid en ik denk dat hij de strengste examinator mbt snelheid was. Ik dacht nu ben ik 2 x op snelheid gezakt dus dat laat ik me niet een 3de keer gebeuren. Ik liet ruim voor ieder kruispunt me gas los, bij iedere zebra, ging met een kaksnelheid de rotondes over en reed gewoon vaak 10km per uur ofzo minder bij iedere kruizing etc. als de maxmimumsnelheid. Ik accelereerde overigens als een bejaarde oma.. echt langzaam optrekken. Ik had mezelf eerder laten zakken op te langzaam rijden maar hij vond blijkbaar dat ik nu alsnog te snel reed (maar wel gecontroleerd dat dan weer wel). Volgens mij had ie me laten zakken als ik hierna niet naar et bnor zou moeten. Gewoon het geld willen uitzuigen.
    Maargoed, ik heb er niks meer mee te maken, ik heb em, gister iets van 4uurtjes gereden en ging uiteraard perfect

[ Bericht 1% gewijzigd door -Jean- op 22-04-2006 12:21:02 ]
    Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
      zaterdag 22 april 2006 @ 13:30:50 #224
    4921 blup
    Shoarma Sin Farma
    pi_37183683
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 01:01 schreef Blapiet het volgende:
    [afbeelding]

wauw, dies wel vet.
      zaterdag 22 april 2006 @ 13:49:07 #225
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_37184077
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef izzypizzy het volgende:
    ja die oudjes liepen dus niet bij een 'vop' maar aangezien ze een rollator vast hadden waren ze dus zielig en gehandicapt en moest ik die bitches voorlaten...

ja ik ga gewoon nog wat extra lessen nemen en dan hopelijk over een maandje ofzo weer examen doen... (ga trouwens wel bij een andere rijschool rijden...)

Thanx...ik word alweer een ouwe tang, hoe weet je dat ik bijna jarig ben?? fobo??
    Jazeker
    pi_37186714
    net even langs de rijschool gegaan!

ga vanavond mee achterop, dus moest wel ff motorbroek hebben

mocht er weer een lenen

toffe lui..

wou dat ik vandaag ook nog lekker had gelesd.. maarja.. geld he?
    Doei.
      zaterdag 22 april 2006 @ 16:34:01 #227
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_37187526
    quote:
    ja die oudjes liepen dus niet bij een 'vop' maar aangezien ze een rollator vast hadden waren ze dus zielig en gehandicapt en moest ik die bitches voorlaten...

ja ik ga gewoon nog wat extra lessen nemen en dan hopelijk over een maandje ofzo weer examen doen... (ga trouwens wel bij een andere rijschool rijden...)

Thanx...ik word alweer een ouwe tang, hoe weet je dat ik bijna jarig ben?? fobo??
    Ik vandaag stoppen voor zo'n oud omatje, lopend met de fiets, fietstassen vol prij en spul van de markt (bij een vop.. maar dan knipperde het licht oranje.. dus ik denk ik stop maar) En dat moest ik toch echt niet meer doen oude vrouwtje keek wel helemaal verbaast en blij.. goeie daad ook weer gedaan
      zaterdag 22 april 2006 @ 18:38:27 #228
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_37190676
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 23:56 schreef Robin__ het volgende:
    Jesus jos, op je pik getrapt ofzo? beetje jammer
    Ach, zo zit het niet. Ik zeg gewoon wat ik er van denk. Als me dan door 4 mensen op een redelijk abnormale toon wordt verteld dat het nooit kan wat ik beweer, en het uiteindelijk wel blijkt te kloppen wil ik dat natuurlijk wel op dezelfde manier duidelijk maken.
    quote:
    [b]Op zaterdag 22 april 2006 00:47
    En jos: kneus
    Mag ik niet achteraf zeggen dat ik gelijk had?
    pi_37190764
    zullen we ene pooltje maken hoe vaak hij gaat zakken?

Doei.
      zaterdag 22 april 2006 @ 18:56:00 #230
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_37191195
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 18:38 schreef JosvG het volgende:

[..]

Ach, zo zit het niet. Ik zeg gewoon wat ik er van denk. Als me dan door 4 mensen op een redelijk abnormale toon wordt verteld dat het nooit kan wat ik beweer, en het uiteindelijk wel blijkt te kloppen wil ik dat natuurlijk wel op dezelfde manier duidelijk maken.
    [..]
    Ja misschien wel.. maar kijk op voorhand roepen dat je iets kan is erg makkelijk, ik kon me ook niet voorstellen wat er nou zo moeilijk aan was.. bleek toch iets gecompliceerder (nog geen meter rijervaring, misschien 5km op een brommer.. gisteravond voor het eerst op een schakelbrommer gereden) en daar komen een hoop mensen achter (ook in dit topic..) maargoed, blij dat het jou meegevallen is dan nu de rest nog.. voertuig beheersing is 1 ding, dan is er nog plaats op de weg, interactie, voorrangsregels toepassen, kijkgedrag en nog een hoop meer.. dat vind ik iig een stuk lastiger als een beetje koppelen en gassen..

Wanneer mag je weer? (en in wat voor auto trouwens?)
      zaterdag 22 april 2006 @ 19:10:27 #231
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_37191654
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 18:41 schreef Faithy het volgende:
    zullen we ene pooltje maken hoe vaak hij gaat zakken?

Waar slaat dat op? Probeer je me nu gewoon af te zeiken met slechte redenering? Ik heb gezegd dat ik makkelijk weg zou kunnen rijden in de auto. Dit kon ik ook. Ik heb nooit gezegd dat ik het verkeer ken, ik had namelijk wel moeite met kijken, dat ging allemaal veel te snel. Ik zal dus ook nooit zakken omdat ik de auto niet kan besturen, maar omdat ik het verkeer niet ken.
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Ja misschien wel.. maar kijk op voorhand roepen dat je iets kan is erg makkelijk, ik kon me ook niet voorstellen wat er nou zo moeilijk aan was.. bleek toch iets gecompliceerder (nog geen meter rijervaring, misschien 5km op een brommer.. gisteravond voor het eerst op een schakelbrommer gereden) en daar komen een hoop mensen achter (ook in dit topic..) maargoed, blij dat het jou meegevallen is dan nu de rest nog.. voertuig beheersing is 1 ding, dan is er nog plaats op de weg, interactie, voorrangsregels toepassen, kijkgedrag en nog een hoop meer.. dat vind ik iig een stuk lastiger als een beetje koppelen en gassen..

Wanneer mag je weer? (en in wat voor auto trouwens?)
    Het is bij mij inderdaad meegevallen, nu moet ik zoals ik al zei het verkeer nog gaan leren.

Ik mag maandagmorgen van 10 tot 12 uur weer. Ik rijd in een Renault Megane diesel. Opzich niet de kleinste auto dus, en dat is redelijk vervelend.
    pi_37191917
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 19:10 schreef JosvG het volgende:

[..]

Waar slaat dat op? Probeer je me nu gewoon af te zeiken met slechte redenering? I
    laat haar maar, daar is ze goed in, echt een kreng wat dat betreft, trek het je niet aan
      zaterdag 22 april 2006 @ 19:19:27 #233
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_37191950
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 19:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

laat haar maar, daar is ze goed in, echt een kreng wat dat betreft, trek het je niet aan
    Het maakt me verder ook weinig uit, ik wil alleen ff weten wat ze me duidelijk probeert te maken
    pi_37197205
    quote:

[..]

Nou zeg, dat valt ook wel weer mee toch
    pi_37197849
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 22:12 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

ik ken haar ook van een ander forum, en we zijn niet de beste vriendinnen, heeeeeeeel zachtjes uitgedrukt
      zaterdag 22 april 2006 @ 23:50:56 #236
    38856 Willaaam
    De enige echte!
    pi_37200254
    quote:

Gehandicapten ALTIJD voorlaten. Dit is in mijn ogen dus het enige wat echt van belang is tijdens het rijden. De zaak veilig houden.
    Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
      zondag 23 april 2006 @ 00:31:34 #237
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_37201205
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 23:50 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Gehandicapten ALTIJD voorlaten. Dit is in mijn ogen dus het enige wat echt van belang is tijdens het rijden. De zaak veilig houden.
    ja hallo k ben geen retard ik weet dat heus wel hoor damnz, ga je nu de slimmerik uithangen?! ik was op dat moment te druk bezig met andere dingen ja....daaaaaaaaaaaag
    Oh yes i did!
      zondag 23 april 2006 @ 02:47:48 #238
    38856 Willaaam
    De enige echte!
    pi_37203285
    quote:
    Op zondag 23 april 2006 00:31 schreef izzypizzy het volgende:
    ik was op dat moment te druk bezig met andere dingen ja....daaaaaaaaaaaag
    Matig excuus. Je bent aan het autorijden.

Maar toch, succes voor de volgende poging, bedoel het nog niet eens zo verkeerd hoor. Stoor me meer aan instructeurs die mensen te vroeg op examen laten gaan. Of hij jaagt jou op torenhoge kosten als het een aantal keer mislukt, of je krijgt door een toevalstreffer een goede rit en leert nooit fatsoenlijk rijden.
      zondag 23 april 2006 @ 02:49:35 #239
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_37203307
    Hoi, ik ben Alex, en ik kom liefde in dit topic brengen

Opdat we hier wat vriendelijker met elkaar omgaan
      zondag 23 april 2006 @ 02:50:47 #240
    38856 Willaaam
    De enige echte!
    pi_37203318
    quote:
    Op zondag 23 april 2006 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:
    Hoi, ik ben Alex, en ik kom liefde in dit topic brengen

Opdat we hier wat vriendelijker met elkaar omgaan
    Puik plan. Active Topic mods
      zondag 23 april 2006 @ 02:51:25 #241
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_37203327
    quote:
    Op zondag 23 april 2006 02:50 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Puik plan. Active Topic mods
    Toevallig ben ik PTA mod
      zondag 23 april 2006 @ 02:53:51 #242
    38856 Willaaam
    De enige echte!
    pi_37203351
    quote:
    Op zondag 23 april 2006 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Toevallig ben ik PTA mod
    weet ik
    Maar wedden dat je daar niet aan het F5én was.
      zondag 23 april 2006 @ 09:51:05 #243
    87694 Robin__
    letitredno
    pi_37205155
    Pff met dit tempo heb ik m voor deel 60 nog niet
      zondag 23 april 2006 @ 11:03:34 #244
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_37206055
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 22:12 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

ja

jij lief, ik ook lief

simpel!

jij arrogant, naar en egoistisch: ik een biatch

Doei.
      zondag 23 april 2006 @ 11:05:17 #245
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_37206095
    IAN:

ik hoop vandaag lekker te kunnen touren.. ben mn duo plat aan het sms-en met: 'de zon schijnt' berichtjes en 'ijs voorstellen'

dus ik hoop dat die vent zo 's wakker wordt
    Doei.
      zondag 23 april 2006 @ 11:06:23 #246
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_37206114
    quote:

[..]

quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 22:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik ken haar ook van een ander forum, en we zijn niet de beste vriendinnen, heeeeeeeel zachtjes uitgedrukt
    hou jij dat soort opmerkingen dan ook lekker op Fastfw

Doei.
      zondag 23 april 2006 @ 11:11:49 #247
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_37206214
    quote:
    Op zondag 23 april 2006 02:47 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Matig excuus. Je bent aan het autorijden.

Maar toch, succes voor de volgende poging, bedoel het nog niet eens zo verkeerd hoor. Stoor me meer aan instructeurs die mensen te vroeg op examen laten gaan. Of hij jaagt jou op torenhoge kosten als het een aantal keer mislukt, of je krijgt door een toevalstreffer een goede rit en leert nooit fatsoenlijk rijden.
    Ja dat andere waar ik mee bezig was was dus om een auto heen rijden en zorgen dat ik m niet raakte.... Ben misschien wel iets te vroeg gaan afrijden maarja tis toch ook zo dat je pas echt leert rijden als je je rijbewijs hebt...en ik vind mezelf goed genoeg rijden, al zeg ik t zelf T voorrijden ging namelijk wel goed, en dat heb ik 1.5u lang gedaan...natuuuuuuurlijk gaat t dan weer mis in dat half uurtje afrijden maarja volgende x beter...
    Oh yes i did!
      zondag 23 april 2006 @ 13:53:59 #248
    38856 Willaaam
    De enige echte!
    pi_37211288
    quote:
    Op zondag 23 april 2006 11:11 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Ja dat andere waar ik mee bezig was was dus om een auto heen rijden en zorgen dat ik m niet raakte.... Ben misschien wel iets te vroeg gaan afrijden maarja tis toch ook zo dat je pas echt leert rijden als je je rijbewijs hebt...en ik vind mezelf goed genoeg rijden, al zeg ik t zelf T voorrijden ging namelijk wel goed, en dat heb ik 1.5u lang gedaan...natuuuuuuurlijk gaat t dan weer mis in dat half uurtje afrijden maarja volgende x beter...
    Je hebt wel gelijk, je leert pas echt rijden als je je rijbewijs hebt. Ook ik heb net na het CBR ook wat kleine foutjes gemaakt (verkeerde strook pakken bij afslaan enz...), de zaken die je instructeur normaal vertelt. Het feitelijke navigeren dus.

Wat ik zelf zou doen is vragen aan je instructeur of hij misschien de dag voor je examen anderhalf uur wilt rijden met je. Als je dit net voor je examen doet is je concentratie echt niet denderend meer. Ik snap dat het zelfvertrouwen geeft om anderhalf uur in de auto te zitten voor je examen, maar cold turkey in de auto stappen werkt beter.

Als docente in spé zou je dat moeten weten natuurlijk .
      zondag 23 april 2006 @ 14:25:39 #249
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_37212576
    quote:
    Op zondag 23 april 2006 13:53 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, je leert pas echt rijden als je je rijbewijs hebt. Ook ik heb net na het CBR ook wat kleine foutjes gemaakt (verkeerde strook pakken bij afslaan enz...), de zaken die je instructeur normaal vertelt. Het feitelijke navigeren dus.

Wat ik zelf zou doen is vragen aan je instructeur of hij misschien de dag voor je examen anderhalf uur wilt rijden met je. Als je dit net voor je examen doet is je concentratie echt niet denderend meer. Ik snap dat het zelfvertrouwen geeft om anderhalf uur in de auto te zitten voor je examen, maar cold turkey in de auto stappen werkt beter.

Als docente in spé zou je dat moeten weten natuurlijk .
    ik ga zoieso ergens anders lessen vanaf nu...maar ik zal volgende keer een dag ervoor langer lessen ja, kijken of t helpt

ennuh moet ik bang worden dat ik nagetrokken word hier?? hahahahahahah
    Oh yes i did!
    pi_37215572
    Waarom ga je ergens anders lessen dan, Izzypizzy?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')