Ik vandaag stoppen voor zo'n oud omatje, lopend met de fiets, fietstassen vol prij en spul van de markt (bij een vop.. maar dan knipperde het licht oranje.. dus ik denk ik stop maar) En dat moest ik toch echt niet meer doenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef izzypizzy het volgende:
ja die oudjes liepen dus niet bij een 'vop' maar aangezien ze een rollator vast hadden waren ze dus zielig en gehandicapt en moest ik die bitches voorlaten...![]()
![]()
ja ik ga gewoon nog wat extra lessen nemen en dan hopelijk over een maandje ofzo weer examen doen... (ga trouwens wel bij een andere rijschool rijden...)
Thanx...ik word alweer een ouwe tang, hoe weet je dat ik bijna jarig ben?? fobo??![]()
Ach, zo zit het niet. Ik zeg gewoon wat ik er van denk. Als me dan door 4 mensen op een redelijk abnormale toon wordt verteld dat het nooit kan wat ik beweer, en het uiteindelijk wel blijkt te kloppen wil ik dat natuurlijk wel op dezelfde manier duidelijk maken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:56 schreef Robin__ het volgende:
Jesus jos, op je pik getrapt ofzo? beetje jammer
quote:
Ja misschien wel.. maar kijk op voorhand roepen dat je iets kan is erg makkelijk, ik kon me ook niet voorstellen wat er nou zo moeilijk aan was.. bleek toch iets gecompliceerder (nog geen meter rijervaring, misschien 5km op een brommer.. gisteravond voor het eerst op een schakelbrommer gereden) en daar komen een hoop mensen achter (ook in dit topic..) maargoed, blij dat het jou meegevallen is dan nu de rest nog.. voertuig beheersing is 1 ding, dan is er nog plaats op de weg, interactie, voorrangsregels toepassen, kijkgedrag en nog een hoop meer.. dat vind ik iig een stuk lastiger als een beetje koppelen en gassen..quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:38 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ach, zo zit het niet. Ik zeg gewoon wat ik er van denk. Als me dan door 4 mensen op een redelijk abnormale toon wordt verteld dat het nooit kan wat ik beweer, en het uiteindelijk wel blijkt te kloppen wil ik dat natuurlijk wel op dezelfde manier duidelijk maken.
[..]
Waar slaat dat op? Probeer je me nu gewoon af te zeiken met slechte redenering? Ik heb gezegd dat ik makkelijk weg zou kunnen rijden in de auto. Dit kon ik ook. Ik heb nooit gezegd dat ik het verkeer ken, ik had namelijk wel moeite met kijken, dat ging allemaal veel te snel. Ik zal dus ook nooit zakken omdat ik de auto niet kan besturen, maar omdat ik het verkeer niet ken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:41 schreef Faithy het volgende:
zullen we ene pooltje maken hoe vaak hij gaat zakken?
Het is bij mij inderdaad meegevallen, nu moet ik zoals ik al zei het verkeer nog gaan leren.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ja misschien wel.. maar kijk op voorhand roepen dat je iets kan is erg makkelijk, ik kon me ook niet voorstellen wat er nou zo moeilijk aan was.. bleek toch iets gecompliceerder (nog geen meter rijervaring, misschien 5km op een brommer.. gisteravond voor het eerst op een schakelbrommer gereden) en daar komen een hoop mensen achter (ook in dit topic..) maargoed, blij dat het jou meegevallen is dan nu de rest nog.. voertuig beheersing is 1 ding, dan is er nog plaats op de weg, interactie, voorrangsregels toepassen, kijkgedrag en nog een hoop meer.. dat vind ik iig een stuk lastiger als een beetje koppelen en gassen..
Wanneer mag je weer? (en in wat voor auto trouwens?)
laat haar maar, daar is ze goed in, echt een kreng wat dat betreft, trek het je niet aanquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:10 schreef JosvG het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Probeer je me nu gewoon af te zeiken met slechte redenering? I
Het maakt me verder ook weinig uit, ik wil alleen ff weten wat ze me duidelijk probeert te makenquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
laat haar maar, daar is ze goed in, echt een kreng wat dat betreft, trek het je niet aan
Nou zeg, dat valt ook wel weer mee tochquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
laat haar maar, daar is ze goed in, echt een kreng wat dat betreft, trek het je niet aan
ik ken haar ook van een ander forum, en we zijn niet de beste vriendinnen, heeeeeeeel zachtjes uitgedruktquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:12 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Nou zeg, dat valt ook wel weer mee toch
Gehandicapten ALTIJD voorlaten. Dit is in mijn ogen dus het enige wat echt van belang is tijdens het rijden. De zaak veilig houden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef izzypizzy het volgende:
ja die oudjes liepen dus niet bij een 'vop' maar aangezien ze een rollator vast hadden waren ze dus zielig en gehandicapt en moest ik die bitches voorlaten...![]()
![]()
ja ik ga gewoon nog wat extra lessen nemen en dan hopelijk over een maandje ofzo weer examen doen... (ga trouwens wel bij een andere rijschool rijden...)
Thanx...ik word alweer een ouwe tang, hoe weet je dat ik bijna jarig ben?? fobo??![]()
ja hallo k ben geen retardquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:50 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Gehandicapten ALTIJD voorlaten. Dit is in mijn ogen dus het enige wat echt van belang is tijdens het rijden. De zaak veilig houden.
Matig excuus. Je bent aan het autorijden.quote:Op zondag 23 april 2006 00:31 schreef izzypizzy het volgende:
ik was op dat moment te druk bezig met andere dingen ja....daaaaaaaaaaaag![]()
Puik plan. Active Topic modsquote:Op zondag 23 april 2006 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi, ik ben Alex, en ik kom liefde in dit topic brengen
Opdat we hier wat vriendelijker met elkaar omgaan![]()
weet ikquote:
jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:12 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Nou zeg, dat valt ook wel weer mee toch
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hou jij dat soort opmerkingen dan ook lekker op Fastfwquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ken haar ook van een ander forum, en we zijn niet de beste vriendinnen, heeeeeeeel zachtjes uitgedrukt
Ja dat andere waar ik mee bezig was was dus om een auto heen rijden en zorgen dat ik m niet raakte....quote:Op zondag 23 april 2006 02:47 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Matig excuus. Je bent aan het autorijden.
Maar toch, succes voor de volgende poging, bedoel het nog niet eens zo verkeerd hoor. Stoor me meer aan instructeurs die mensen te vroeg op examen laten gaan. Of hij jaagt jou op torenhoge kosten als het een aantal keer mislukt, of je krijgt door een toevalstreffer een goede rit en leert nooit fatsoenlijk rijden.
Je hebt wel gelijk, je leert pas echt rijden als je je rijbewijs hebt. Ook ik heb net na het CBR ook wat kleine foutjes gemaakt (verkeerde strook pakken bij afslaan enz...), de zaken die je instructeur normaal vertelt. Het feitelijke navigeren dus.quote:Op zondag 23 april 2006 11:11 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja dat andere waar ik mee bezig was was dus om een auto heen rijden en zorgen dat ik m niet raakte....Ben misschien wel iets te vroeg gaan afrijden maarja tis toch ook zo dat je pas echt leert rijden als je je rijbewijs hebt...en ik vind mezelf goed genoeg rijden, al zeg ik t zelf
T voorrijden ging namelijk wel goed, en dat heb ik 1.5u lang gedaan...natuuuuuuurlijk gaat t dan weer mis in dat half uurtje afrijden
maarja volgende x beter...
ik ga zoieso ergens anders lessen vanaf nu...maar ik zal volgende keer een dag ervoor langer lessen ja, kijken of t helptquote:Op zondag 23 april 2006 13:53 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, je leert pas echt rijden als je je rijbewijs hebt. Ook ik heb net na het CBR ook wat kleine foutjes gemaakt (verkeerde strook pakken bij afslaan enz...), de zaken die je instructeur normaal vertelt. Het feitelijke navigeren dus.
Wat ik zelf zou doen is vragen aan je instructeur of hij misschien de dag voor je examen anderhalf uur wilt rijden met je. Als je dit net voor je examen doet is je concentratie echt niet denderend meer. Ik snap dat het zelfvertrouwen geeft om anderhalf uur in de auto te zitten voor je examen, maar cold turkey in de auto stappen werkt beter.
Als docente in spé zou je dat moeten weten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |