goh frapant dat er hier al 2 mensen zijn die het niet denderend vinden danquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:35 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Dan ben jij één van de weinige. Het grootste gedeelte van de community wil dieren, en nu komen ze eindelijk!![]()
Mijn simpopjes moeten een poes hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
moet er wel meer in zitten als alleen hondenop dat filmpje is dat het enige wat je ziet
jij bent zeker een belg?quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mijn simpopjes moeten een poes hebben.
Wie 'm inkopt is gay en niet origineel.
Uhm.. ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Even offtopic aan Marvellous: is die avatar afkomstig van iets van Nimco House of Shoes??
windows weet niet wat het is..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:10 schreef Marvellous het volgende:
kant en klare sims zijn package bestanden.
Je moet er dan ook dubbel op klikken, dan installeert ie t vanzelf. Dus niet het package bestand zelf in je downloadsmap zetten...
bedoel je mij?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:38 schreef Marvellous het volgende:
hmmz vreemd... om welke sim gaat het dan? heb je de link nog?
Snap ik, maar dat scheelt mij weer alfabet sims makenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:39 schreef Elvi het volgende:
Als je n Sim downlaod dan staatie in je CAS he... Die loopt niet in je buurt rond![]()
Als je zit te wachten tot bijv Johnny Depp in Sim-vorm voorbijkomt kun je lang wachten.
Als je een Sim gaat maken in je Cas-scherm kan je ook kant-en-klare sims nemen. Daar staan ze tussen.
Dan moet je volgens mij The Sims Body Shop downloaden.. maar als het goed is zat die al bij de installatie van The Sims 2.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bedoel je mij?
TS2, geen EP's. als ik erop klik vraagtie met welk prog ik het wil openen (het is wel een *.package file..)
die zit er bij ja, moet ik dat gewoon daarmee doen dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij The Sims Body Shop downloaden.. maar als het goed is zat die al bij de installatie van The Sims 2.
Ja, dat programma zou ik selecteren als Windows vraagt met welk programma het geopend moet worden.. maar heb er verder ook weinig verstand vanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die zit er bij ja, moet ik dat gewoon daarmee doen dan?dat ding zat ik laatst nog in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |