Ik heb hem toch uit staanquote:Op maandag 17 april 2006 16:21 schreef tonks het volgende:
MSN IS DOWN KUTPUBERS!
al een weekquote:Op maandag 17 april 2006 16:12 schreef carmiie het volgende:
[..]
mischien is ze haar mobiel kwijt, heb ik ook zo vaak
vreemd, bij mij doet hij het toch.quote:Op maandag 17 april 2006 16:23 schreef tonks het volgende:
Oh ik lees net dat msn alleen werkt bij mensen ZONDER vrienden!
quote:Op maandag 17 april 2006 16:23 schreef tonks het volgende:
Oh ik lees net dat msn alleen werkt bij mensen ZONDER vrienden!
je staat op offlinequote:Op maandag 17 april 2006 16:28 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik verveel me, ik zit al vanaf half 12 op de pc![]()
![]()
hoe was je dag?![]()
![]()
![]()
nog steeds?quote:Op maandag 17 april 2006 16:29 schreef tonks het volgende:
[..]
je staat op offline![]()
![]()
Kusjes
Dag was wel okee
quote:Op maandag 17 april 2006 16:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
nog steeds?![]()
![]()
![]()
kusje terug![]()
![]()
![]()
mooizo, wat heb je allemaal gedaan?![]()
![]()
kokenquote:Op maandag 17 april 2006 16:33 schreef tonks het volgende:
[..]Vleesjes snijden
Komkommer snijden
sausjes maken enzovoorts
. mijn kleren strijken enzo en zo douchen en dan! eten en me zusjes vriendje komt
.
Nee, ik zelf nog niet.quote:Op maandag 17 april 2006 16:39 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ben erweer, het is echt super druk op de weg.
quote:Op maandag 17 april 2006 16:41 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Bij de plaatselijke fietsenwinkel staat alles vast
nee, had zaterdag geen zinquote:Op maandag 17 april 2006 16:46 schreef Weekender het volgende:
Zijn er hier nog mensen die zich een kater gezopen hebben?
quote:Op maandag 17 april 2006 16:55 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik had maar 1 biertje op dus ik had een kater![]()
eeej, allesh gut?quote:Op maandag 17 april 2006 16:56 schreef MaddoxX het volgende:
ook hoi..
Jason Mraz is tof.quote:
nee, dat niet.quote:Op maandag 17 april 2006 17:02 schreef snopprinses het volgende:
nee hij is geil
ja UI is Jason Mraz he?quote:Op maandag 17 april 2006 17:02 schreef snopprinses het volgende:
nee hij is geil
quote:
Ik ook nie echt meer, moet alleen nog 'maar' een paar examens doenquote:Op maandag 17 april 2006 17:10 schreef MaddoxX het volgende:
huiswerkdat heb ik nou lekker niet
Behalve elke maand 1 project
wat voor projecten?quote:Op maandag 17 april 2006 17:10 schreef MaddoxX het volgende:
huiswerkdat heb ik nou lekker niet
Behalve elke maand 1 project
kun je welquote:Op maandag 17 april 2006 17:13 schreef VASND het volgende:
ik moet straks examens.
bah. moet eigenlijk overal 6+ voor halen.
sta je overal onvoldoende voor?quote:Op maandag 17 april 2006 17:13 schreef VASND het volgende:
ik moet straks examens.
bah. moet eigenlijk overal 6+ voor halen.
gewoon wat onzinquote:
Wis schei nat ja.quote:
had je al veel gekookt voor je op kamer ging?quote:Op maandag 17 april 2006 17:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou, woon op mezelf, dus moet wel, dus dat ik het goed kan, is een lekkere bonus
mooiquote:Op maandag 17 april 2006 17:38 schreef 14.gif het volgende:
Nee
Mijn papa heeft patat gemaakt
dus ik ben eten..![]()
das een handige eigenschapquote:Op maandag 17 april 2006 17:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Niet echt, paar keer chicken tonight ofzo.. maar koken ging vanaf eerste dag op mezelf meteen prima, het is eigenlijk ook ontzettend simpel.
KOm je naar me toe?quote:Op maandag 17 april 2006 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja gaat wel, straks weer 3 uur in de trein zitten, geen zin in![]()
Matigquote:
jij hebt een ander plaatje gehadquote:Op maandag 17 april 2006 17:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg ik heb nog nooit zo'n plaatje gehad
Da's Woarquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 18:06 schreef woutabest het volgende:
je geilt op al die aandacht zeker, carmiie?
kan ik er wat aan doen? ben je jaloers ofzo?quote:Op maandag 17 april 2006 18:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
het gaat echt constant over jou...
overmatige klefheid is triest.quote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen? ben je jaloers ofzo?![]()
Jaloers? neuhh... En je kan er zeker wel wat aan doen.quote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, ik wel hoor. Aandacht via internet, wat wil je meerquote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
Maar je zit wel op fok.quote:Op maandag 17 april 2006 18:14 schreef -Marlii- het volgende:
* -Marlii- meldt][/me]
Damn, moet veel te veel doen, veel te weinig tijd
O Rly?quote:
jaquote:
hop hop, studeren danquote:Op maandag 17 april 2006 18:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jaomdat ik toch op de computer moest
En eigenlijk moet ik dit ook niet doen
ben ik mee bezigquote:
eeeeuquote:
Wat ging je kokkerelen?quote:
ik ook, sinds vrijdagquote:
waarvan? ;oquote:
Niet nu, maar ik kan het welquote:
dat is niet kokenquote:Op maandag 17 april 2006 18:21 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ook, sinds vrijdagFrituren trouwens
quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 17 april 2006 18:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Niet nu, maar ik kan het wel
Bijvoorbeeld een lamsboutje met gepofte aardappels in schil, met als toetje Apple crumble met ijs.
Of broccoli in bechamel saus, met een slavink en gebakken aardappels. Lekker heur
vertel, vertel.quote:
hebbie gedaan dan?quote:
2 dagen in parijs geweest met kajquote:
nou enquote:
zaterdag van 11uur sochtends tot half 2 savonds gewerktquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 18:24 schreef saaw het volgende:
[..]
2 dagen in parijs geweest met kajen gister naar artis en heel leuk uitgegaan en vandaag hele dag beetje in bed gehangen en niks uitgevoerd
Jij bent gewoon heel puik bezigquote:Op maandag 17 april 2006 18:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zaterdag van 11uur sochtends tot half 2 savonds gewerkt
en zondag hele dag bij oma gehangen en savonds ja leuke dingen gedaan he![]()
en vandaag huiswerk gemaakt, foto's nabewerkt en gewandeld
Ja hoor vermaak me tot op zekere hoogte en heb lekker het rijk alleenquote:
weet ikquote:Op maandag 17 april 2006 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij bent gewoon heel puik bezig
quote:Op maandag 17 april 2006 18:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]cool!
Wat zal je toch blij zijn met KajHoe staat het met een huisje in Utreg?
Best fout woord eigenlijk hea puik.quote:
ik hopelijk in duitslandquote:Op maandag 17 april 2006 18:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Best fout woord eigenlijk hea puik.
Ik gaat Jason Mraz in Londen zien
Jups contacten liggen trouwens goed alleen moeten de kaarten nog ff uitgedeeld worden.quote:
zie je je meisje ook af en toe nog tegenwoordig?quote:Op maandag 17 april 2006 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor vermaak me tot op zekere hoogte en heb lekker het rijk alleen
is het daarmee zeker of niet?quote:Op maandag 17 april 2006 18:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups contacten liggen trouwens goed alleen moeten de kaarten nog ff uitgedeeld worden.
Rare duitsers
Neuhquote:Op maandag 17 april 2006 18:29 schreef saaw het volgende:
[..]
zie je je meisje ook af en toe nog tegenwoordig?
Zeker is het pas als je de kaarten in handen hebtquote:
Dat is veel geldquote:Op maandag 17 april 2006 18:27 schreef saaw het volgende:
[..]ja gaat nogsteeds prima
we krijgen trouwens 650e terug van de verzekering ivm die tas enzo
Okquote:en we zijn nog aan het zoeken. maar heb het nu vooral druk met school
En beviel het?squote:Op maandag 17 april 2006 18:31 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb trouwens ook voor het eerst gewerkt dit weekend
Joahquote:
op de camping?quote:Op maandag 17 april 2006 18:31 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb trouwens ook voor het eerst gewerkt dit weekend
Netjes, het geld komt binnen rollenquote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
JoahVrijdag 7 uurtjes, gister 'maar' van 12 tot 12
een stuk meer ja. mn eos zat er in maar die had ik tweedehands voor 80e en we hebben de nieuwprijs teruggekregen. dus dat scheelt nogalquote:Op maandag 17 april 2006 18:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat is veel geldMeer dan de waarde van dat wat er in zat?
[..]
Okdruk met school nog maar een week of 6
![]()
Inderdaad, ik moet gala enzo ook nog regelen, maar heb ik nu helemaal geen zin in.quote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef saaw het volgende:
[..]
een stuk meer ja. mn eos zat er in maar die had ik tweedehands voor 80e en we hebben de nieuwprijs teruggekregen. dus dat scheelt nogal
ik heb volgende week herkansingen dus nog ff hard werken, en dan eindexamens en 3 maanden vrij
moet maar eens gaan bedenken wat ik ga doen in de zomer eigenlijk
quote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef saaw het volgende:
[..]
een stuk meer ja. mn eos zat er in maar die had ik tweedehands voor 80e en we hebben de nieuwprijs teruggekregen. dus dat scheelt nogal
Ik weet het ook nog niet. Ga een weekje naar Brighton begin juli, maar verder nog geen plannen. Ws veel werken enzo.quote:moet maar eens gaan bedenken wat ik ga doen in de zomer eigenlijk
Jaquote:
Inderdaadquote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Netjes, het geld komt binnen rollen
Smakelijkquote:
Sinds eehm dat ik naar Londen was. 2 maandjes terug ofzo?quote:
Netjes, ik heb ook weer is gewerkt vandaagquote:Op maandag 17 april 2006 18:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
InderdaadEn als ik me niet vergis word je met feestdagen nog iets beter betaald
quote:Op maandag 17 april 2006 18:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Netjes, ik heb ook weer is gewerkt vandaag
pff shit man, wat rotquote:Op maandag 17 april 2006 18:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sinds eehm dat ik naar Londen was. 2 maandjes terug ofzo?
Ik mag vanmezelf de rest van de week weer werkenquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 18:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik mag vanmezelf de rest van de week weer werken
Hehe ach rot rot.. Het wendt wel hoorquote:Op maandag 17 april 2006 18:41 schreef saaw het volgende:
[..]
pff shit man, wat rot
spreek je haar wel vaak?
ja het went vast, maar ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijnquote:Op maandag 17 april 2006 18:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe ach rot rot.. Het wendt wel hoor
Ehm mwah ik spreek d'r nu om de dag en elke dag wel een smsje
NIet heul vaak. gewoon af en toe
16maanden en een beetjequote:Op maandag 17 april 2006 18:43 schreef saaw het volgende:
[..]
ja het went vast, maar ik moet er niet aan denken om eerlijk te zijn
hoe lang zijn jullie al samen?
Saaw, je hebt helemaal gelijk. Maar ik stond pas rond 1 uur, half 2 op en dan zit je al zo midden in je dag.quote:
dan moet je niet zo laat opstaanquote:Op maandag 17 april 2006 18:45 schreef Zuen het volgende:
[..]
Saaw, je hebt helemaal gelijk. Maar ik stond pas rond 1 uur, half 2 op en dan zit je al zo midden in je dag.
ja om 2 uur kan je natuurlijk niks meer gaan doenquote:Op maandag 17 april 2006 18:45 schreef Zuen het volgende:
[..]
Saaw, je hebt helemaal gelijk. Maar ik stond pas rond 1 uur, half 2 op en dan zit je al zo midden in je dag.
uuhh .. neequote:Op maandag 17 april 2006 18:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Kijkt er nog iemand naar dat snooker WK?
saaw meetenquote:Op maandag 17 april 2006 18:46 schreef saaw het volgende:
[..]
ja om 2 uur kan je natuurlijk niks meer gaan doen
best logisch opzichquote:
dus maar goed ook dat ik niet kijkquote:
bijvoorbeeldquote:
Nee die zijn leukquote:Op maandag 17 april 2006 18:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dus maar goed ook dat ik niet kijkik ga zo lekker eten en dan mn soapjes kijken
![]()
jaquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 18:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Snooker kan best leuk zijn, maar niet als je ernaar kijkt en als het professioneel is.
Bijvoorbeeld?quote:Op maandag 17 april 2006 18:50 schreef saaw het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
ik zat in Huizen rond die tijd, waar echt totaal niks te beleven valtmaar heb me alsnog wel vermaakt
ONM & GTSTquote:
Mijn dankquote:Op maandag 17 april 2006 18:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Leuke foto trouwens in dat gsm-topic
Want?quote:
hoezo dan? Ik kijk ook nog Days of our Livesquote:
Eind meiquote:
deze dag was zo relaxtquote:
Joeyquote:Op maandag 17 april 2006 18:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hoezo dan? Ik kijk ook nog Days of our Lives
okayquote:Op maandag 17 april 2006 18:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eind mei
Check trouwens even het meeting topic wil je
Kijk jij dan snookerquote:Op maandag 17 april 2006 18:56 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
deze dag was zo relaxt![]()
hele dag beetje rond gereden langs kroegjes enzo en biertjes op en gebiljart enz,,
ik heb me uitstekend vermaakt![]()
LIef hoorquote:
quote:
Joey?quote:
ahja.quote:
klinkt echt weer goed hoorquote:Op maandag 17 april 2006 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ahja.
Ja moet k ook maar is ff luisteren
Da's ook toevallig, want net verveelde ik me en toen ging ik maar snooker kijken op BBC.quote:Op maandag 17 april 2006 19:01 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
nee gewoon zelf gebiljart of gepoold hoe t ook heet![]()
was wel leuk
zoals ouder werk?quote:
Wat alleen maar een compliment kan zijnquote:Op maandag 17 april 2006 19:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea..het klinkt iig niet naar Birds of Pray
mwah somsquote:
Er zijn betere live cd'squote:Op maandag 17 april 2006 19:12 schreef snopprinses het volgende:
niks mis met birds of pray
quote:
Sneuquote:Op maandag 17 april 2006 19:19 schreef Chanandler het volgende:
Als MSN het niet doet hou ik er maar een saai leven op na.
whehequote:Op maandag 17 april 2006 19:41 schreef Casparovvv het volgende:
hoe open je iso files?
quote:
isofiles kun je sowieso enkel maar openen als je de gehele file hebt. Bijvoorbeeld met Deamon Tools.quote:Op maandag 17 april 2006 19:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]gelukkig is er een nerd in huis.
Kijk, ik heb geen zin om 800 mb te downen en er dan achter te komen dat 't niet werkt. Dus deel je kennis
noem me naief, simple minded, wereldvreemd etc. etc.
Dat snap ik. Maar dat is volgens mij wel het geval.quote:Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
isofiles kun je sowieso enkel maar openen als je de gehele file hebt. Bijvoorbeeld met Deamon Tools.
Als je het snapt, waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 17 april 2006 19:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat is volgens mij wel het geval.
En jij maar denken dat fok! een nerd-bolwerk was
ik snap dat je alleen hele files kunt openen. Dat het met deamon tools kon wist ik niet, dus je hebt me geholpen.quote:Op maandag 17 april 2006 19:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
Als je het snapt, waarom vraag je het dan?
Psst gebruik alcohol.quote:Op maandag 17 april 2006 20:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik snap dat je alleen hele files kunt openen. Dat het met deamon tools kon wist ik niet, dus je hebt me geholpen.
Waarom ligt die deamon tools mirror plat hier?
Je bent er weerquote:
Ja ik ookquote:
Ja puik planquote:
wtf? ben ik nu echt zo wereldvreemd?quote:
Oh leuk hier zijn 10000 andere leuk filmsquote:Op maandag 17 april 2006 20:20 schreef saaw het volgende:
Pirates of the Caribbean is zo op sbsmaar ik heb m al 100 keer gezien
![]()
Uhu hier ook best wel. Te snelquote:Op maandag 17 april 2006 20:22 schreef Dark_Killah het volgende:
Dit weekend ging best snel eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |