kun je welquote:Op maandag 17 april 2006 17:13 schreef VASND het volgende:
ik moet straks examens.
bah. moet eigenlijk overal 6+ voor halen.
sta je overal onvoldoende voor?quote:Op maandag 17 april 2006 17:13 schreef VASND het volgende:
ik moet straks examens.
bah. moet eigenlijk overal 6+ voor halen.
gewoon wat onzinquote:
Wis schei nat ja.quote:
had je al veel gekookt voor je op kamer ging?quote:Op maandag 17 april 2006 17:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nou, woon op mezelf, dus moet wel, dus dat ik het goed kan, is een lekkere bonus
mooiquote:Op maandag 17 april 2006 17:38 schreef 14.gif het volgende:
Nee
Mijn papa heeft patat gemaakt
dus ik ben eten..![]()
das een handige eigenschapquote:Op maandag 17 april 2006 17:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Niet echt, paar keer chicken tonight ofzo.. maar koken ging vanaf eerste dag op mezelf meteen prima, het is eigenlijk ook ontzettend simpel.
KOm je naar me toe?quote:Op maandag 17 april 2006 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja gaat wel, straks weer 3 uur in de trein zitten, geen zin in![]()
Matigquote:
jij hebt een ander plaatje gehadquote:Op maandag 17 april 2006 17:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg ik heb nog nooit zo'n plaatje gehad
Da's Woarquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 18:06 schreef woutabest het volgende:
je geilt op al die aandacht zeker, carmiie?
kan ik er wat aan doen? ben je jaloers ofzo?quote:Op maandag 17 april 2006 18:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
het gaat echt constant over jou...
overmatige klefheid is triest.quote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen? ben je jaloers ofzo?![]()
Jaloers? neuhh... En je kan er zeker wel wat aan doen.quote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, ik wel hoor. Aandacht via internet, wat wil je meerquote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
Maar je zit wel op fok.quote:Op maandag 17 april 2006 18:14 schreef -Marlii- het volgende:
* -Marlii- meldt][/me]
Damn, moet veel te veel doen, veel te weinig tijd
O Rly?quote:
jaquote:
hop hop, studeren danquote:Op maandag 17 april 2006 18:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jaomdat ik toch op de computer moest
En eigenlijk moet ik dit ook niet doen
ben ik mee bezigquote:
eeeeuquote:
Wat ging je kokkerelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |