Amenquote:Op maandag 17 april 2006 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mannen zijn hoe dan ook op alle vlakken beter dan vrouwen.
..afgezien van het gebrek aan fysiologische esthetiekquote:Op maandag 17 april 2006 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mannen zijn hoe dan ook op alle vlakken beter dan vrouwen.
Bupatih, ik heb een speciaal plekje in mijn hart voor je gereserveerd (op een hetrosexuele wijze dan)quote:Op maandag 17 april 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
"Waren alle mannen maar als Dizer."
Mijn foto, wat doe jequote:Op maandag 17 april 2006 13:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik zat te denken aan:
"Mannen zijn testosterongestuurde bommen die rationeel kunnen nadenken"
Contra-topique: Beschrijf hier vrouwen in 1 zin.
Dat randje vet om de piemel dat ze "man" noemen kan vaak z'n mond niet houden als ik gebruik wil maken van datinstrument.quote:Op maandag 17 april 2006 21:40 schreef tonja het volgende:
Ach, zo'n piemel is wel lekker, alleen die lul die eraan vastzit.....
Dat is niet zo erg als je IQ hoog is.quote:Op maandag 17 april 2006 13:51 schreef SHE het volgende:
ratio > penis
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat randje vet om de piemel dat ze "man" noemen kan vaak z'n mond niet houden als ik gebruik wil maken van datinstrument.
Dat is een man toch, dat randje? Met een schurend oppervlak bovenaan en twee mild stinkende, in witte sportstof gehulde uiteindes onderaan? Het zit altijd zo in de weg.
Maar het kan me wel een glaasje water brengen na de sex. Dat dan weer wel.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:40 schreef tonja het volgende:
Ach, zo'n piemel is wel lekker, alleen die lul die eraan vastzit.....
Typisch vrouw: je vraagt één zin, je krijgt een hele alinea.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat randje vet om de piemel dat ze "man" noemen kan vaak z'n mond niet houden als ik gebruik wil maken van datinstrument.
Dat is een man toch, dat randje? Met een schurend oppervlak bovenaan en twee mild stinkende, in witte sportstof gehulde uiteindes onderaan? Het zit altijd zo in de weg.
Jij hebt geen piemel en bent dus 1 en al randje vet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
whahahahaquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Typisch vrouw: je vraagt één zin, je krijgt een hele alinea.....
Ik geloof anders niet echt dat jij ooit sex hadquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
En doorgaans beter kunnen tellen dan bovenstaand voorbeeld.quote:Op vrijdag 21 april 2006 06:08 schreef StefanP het volgende:
Rationele wezens die zowel fysiek als mentaal superieur zijn aan vrouwen. En in staat zijn om een auto te besturen
Misschien wel maar het zegt meer over haar gezien de types die ze beschrijft.quote:Op zaterdag 22 april 2006 03:39 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik geloof anders niet echt dat jij ooit sex had
En soms ten onder gaan aan hun eigen superieur....quote:Op zaterdag 22 april 2006 03:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En doorgaans beter kunnen tellen dan bovenstaand voorbeeld.
Maar over die superioriteit zijn we het dus eens?quote:Op zaterdag 22 april 2006 03:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En soms ten onder gaan aan hun eigen superieur....
quote:Op maandag 17 april 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
"Waren alle mannen maar als Dizer."
Best vreemd dan dat die kleuters beter kunnen autorijden dan de gemiddelde vrouwquote:Op zaterdag 22 april 2006 03:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]of een deel van de mannen, dan werd het leven ook al een stuk leuker
Mannen zijn uit de kluiten gegroeide kleuters met het genetische onvermogen om volwassen te worden. En dat is best jammer, want er zijn er zoveel
Ik had natuurlijk nog moeten toevoegen dat ze - ondanks dat - zichzelf zonder uitzondering geweldig vindenquote:Op zaterdag 22 april 2006 04:01 schreef SolidasRock het volgende:
Best vreemd dan dat die kleuters beter kunnen autorijden dan de gemiddelde vrouwIk kan wel nog meer noemen maar ik moet naar bed van mijn mama....
Hear, hear... Zoals jij schrijft zijn vrouwen dus vele malen beter dan een man? Ben je gwoon naief of is er onwil om te accepteren dat vrouwen tientallen gebreken hebben net als mannen en dat ze elkaar MOETEN aanvullen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 04:10 schreef ElisaB het volgende:
Ik had natuurlijk nog moeten toevoegen dat ze - ondanks dat - zichzelf zonder uitzondering geweldig vinden
Echt wel, ik heb nu nog steeds geen 1 keer brokken gemaakt met een auto, en jij?quote:En jij rijdt écht niet beter dan ik
Je leest slecht, want dat zeg ik echt helemaal nergens hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 04:21 schreef SolidasRock het volgende:
Hear, hear... Zoals jij schrijft zijn vrouwen dus vele malen beter dan een man?
Ik heb met een huurauto tijdens het parkeren mn eigen auto in de prak geredenquote:Echt wel, ik heb nu nog steeds geen 1 keer brokken gemaakt met een auto, en jij?
Ik lees prima, en uit jouw schrijven kan ik dat afleiden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 04:28 schreef ElisaB het volgende:
Je leest slecht, want dat zeg ik echt helemaal nergens hoor
Zoiets kan alleen een vrouw doen...quote:Ik heb met een huurauto tijdens het parkeren mn eigen auto in de prak gereden! Bril-jante actie, al zeg k het zelf
quote:Verder geen brokken. En als je wilt denken dat je beter rijdt dan ik, dan gun ik je dat van harte hoor
En nog niet eens elke vrouwquote:Op zaterdag 22 april 2006 04:39 schreef SolidasRock het volgende:
Zoiets kan alleen een vrouw doen...![]()
Ik zat niet eens op de kastquote:Ok ok, ik heb je nu wel weer genoeg geplaagd, ik heb geeneens een auto of rijbewijs en nee, ben nog nooit gezakt, ben nu wel aan het lessen. Wens je me succes?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |