Doet mij niks, te rapperig, waar ik me teveel aan erger. Serieus, potje schoenmeer en een stel gouden kettingen en laat em engelstalig iets gaan doen...quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:00 schreef Longmen het volgende:
Luister dit eens:
http://www.werther.be/
Werther profileert zich als de Belgische Spinvis, niet geheel onaardig vind ik....
quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Doet mij niks, te rapperig, waar ik me teveel aan erger. Serieus, potje schoenmeer en een stel goeden kettingen en laat em engelstalig iets gaan doen...
Ff luisteren!quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:00 schreef Longmen het volgende:
Luister dit eens:
Werther profileert zich als de Belgische Spinvis, niet geheel onaardig vind ik....
Oeh, hier word ik wel heel nieuwsgierig van!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Verder dan dit kom ik ook niet wat "Wespen op de appeltaart" betreft:
,,Wespen op de appeltaart'' van Spinvis is een huppelend countryliedje dat door Erik De Jongs onnavolgbare gevoel voor spreektaal vaart en diepte krijgt (luister eens hoe hij op een paar seconden van het standpunt van de dokter naar dat van de patiënt overstapt in ,,niet met die pen / niet op de grond / niet elke keer / niet in de zon / niet op die toon / niet tegen mij'')
bron: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=GTJRR0QM
Ik heb em nog steeds niet gehoord!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:41 schreef nietzman het volgende:
"Wespen op de appeltaart" is lief.
Ook 'Vaandragers', samen met het Rosa Ensemble.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:51 schreef BaantjerWebby het volgende:
Op een avond in het heelal: nieuwe theatertour 2007
Ja, hij zal uiteindelijk wel weer als B-kantje uitkomen, net als Op een ochtend in het Heelal.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:09 schreef Q. het volgende:
De cd waar het nummer op staat "Te Gek!? vol 2" is te bestellen op Bol.com voor 18 euro. Ik vind het een beetje teveel voor één Spinvis-nummer...
Ik hoop het maar, de singles koop ik wel, maar een hele CD voor 1 (spinvis-)nummer, dat niet...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, hij zal uiteindelijk wel weer als B-kantje uitkomen, net als Op een ochtend in het Heelal.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:16 schreef funkmaster het volgende:
spinvis is paupermuziek![]()
echt een ernstige poging tot artistieke muziek, in de categorie:
"kijk mij vernieuwend zijn"
http://www.excelsior-recordings.net/quote:June 04, 10 Jaar Excelsior Recordings
Tivoli, Utrecht
line-up: Spinvis, Johan, Hallo Venray, zZz, Solo, Do-the-Undo Gem, Moss, El Pino and The Volunteers Alamo Race Track.
Details kan ik nog niet vinden, maar hij staat er iigquote:Nog een bijzondere bijdrage: "Twee nummers schrijven voor het krontjongorkest... dat is niets minder dan een feest", antwoordde Spinvis, alias Eric de Jong, op de vraag mee te doen met Krontjong Nu. Spinvis zal een gastoptreden verzorgen met een van de krontjongorkesten.
Een slechte imitatiequote:Op woensdag 10 mei 2006 00:00 schreef Longmen het volgende:
Luister dit eens:
jammergenoeg niet in de omgevingquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:46 schreef Sethje het volgende:
Vanavond nog meer mensen naar Elastiek, Hilvarenbeek??
gratissssss en Spinvis om 22.00....
ik ben dr in elk geval
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:09 schreef dwerg het volgende:
Ad Visser is cool.
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:11 schreef dwerg het volgende:
Ja, jij bent Leidenaar en 12 ofzo, jij begrijpt niks van de oneindige coolheid van deze bebrilde God van de Nederlandse popmuziek.
Morgenavond dus. Via deze link krijg je tweede kaartje gratisquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:01 schreef PeRi het volgende:
Ook 'Vaandragers', samen met het Rosa Ensemble.
Zag het in het programmaboekje 2006/2007van de Rotterdamse Schouwburg waar ze 12 oktober staan. En op 07 juni in Lantaren/Venster. Heb beide meteen gereserveerd.
Muziektheatervoorstelling waarin optimistisch wordt gedroomd over een ideale wereld. Het publiek wordt meegenomen in een juichend spel van muziek, tekst en klank. De samenwerking van Erik de Jong (Spinvis) met het Rosa Ensemble levert een voorstelling op die zich losrukt uit de soms hermetische hedendaagse muziekcultuur.
Behoorlijk sociaal van je, al is die taalfout natuurlijk door de schrijver gemaakt, en niet door Eric.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:00 schreef ScottTracy het volgende:
Omdat jij het zo mooi vindt zal ik maar niet gaan zeuren over die taalfout.
Terwijl ik als "klant" graag wil weten wanneer ik van hun diensten gebruik kan makenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef MikelenniuM het volgende:
Reply service van Spinvis is idd (heel) erg belabberd.
Ook al een keer geprobeerd te mailen, maar nooit antwoord terug gehad![]()
Oosterpoort Groningen.quote:za 17-03-07- 20.30 - Spinvis - Op een avond in het heelal
Harmonie Leeuwarden.quote:donderdag 8 maart 2007 - 20:30 uur
Friesland Bank zaal
Spinvis - Op een avond in het heelal
Mocht ook wel een keer, na een half jaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:49 schreef BaantjerWebby het volgende:
veel spinvis updates op spinvis.be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |