Jij spoort niet. Ik krijg 's cohtends nauwelijks iets naar binnen, behalve een sultana of een glaasje jus d'orange.quote:Op maandag 17 april 2006 13:08 schreef EvilMistress het volgende:
Wil je echt antwoord? Ik spoor niet, laat dat duidelijk zijn. Maar dat zou er ongeveer uit gaan zien als een English Breakfast. Gebakken aardappeltjes, broodje hamburger compleet, een of andere vruchtencocktail of een heerlijk uitgebreide salade ... Mjummie!![]()
Nog behoefte aan de recepten voor: pannekoekjes met aardbei en bosbes? sinaasappelthee met kaneel? maanzaadscones?quote:Bageltosti
voor 2 bagels:
2 bagels naturel of met sesamzaad
1 bol mozarella
1 grote tomaat
4 plakjes rauwe ham
2 tl gedroogde oregano
1 el boter
1. bereiden: Bagels overlangs halveren. Mozarella en tomaat in dunne plakjes snijden. Onderste helften van bagels beleggen met plakjes ham, mozarella en tomaat. oregano en wat zout en (versgemalen) peper erover strooien.
2. Bovenste helften van bagels erop leggen. In koekenpan met antiaanbaklaag boter smelten. Bagels erin leggen en met deksel op pan op matig vuur in 5 min. goudbruin bakken; halverwege met behulp van schuimspaan voorzichtig keren.
(deze tosti kun je ook maken met stukken ciabatta of focaccia)
met filet americain. dat maakte mijn ex altijd. lekker!quote:Op maandag 17 april 2006 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Croissantjes van Danerolle!
Vrouwenquote:Op woensdag 19 april 2006 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ik meer tijd zou hebben dan zou mijn ontbijtje denk ik niet veranderen. Bordje pap of een kom yoghurt met muesli. Elke dag uitgebreid ontbijten is niet echt goed voor mijn achterwerk![]()
quote:
Mah, daar hou ik niet zo van opzichquote:Op woensdag 19 april 2006 06:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ontbijt heerlijk uitgebreid op zondag. Glaasje jus, broodjes uit de oven, eitje, lekker beleg (paling, geitenkaas met honing en aardbeien).
Nee, 's avonds een complete warme maaltijd naar binnen werken, dát is niet goed voor je achterwerk! Je moet goed ontbijten en luchen, en slechts een klein beetje bij het avond eten (Tenzij je 's avonds ruig gaat sporten enzo)quote:Op woensdag 19 april 2006 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ik meer tijd zou hebben dan zou mijn ontbijtje denk ik niet veranderen. Bordje pap of een kom yoghurt met muesli. Elke dag uitgebreid ontbijten is niet echt goed voor mijn achterwerk![]()
Ja, en boeren doen dat nog steeds, 's middags de warme prak. Eigenlijk heel verstandig, hoewel het niet zo praktisch is om warm eten mee te nemen naar je werk.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:25 schreef Ingridh007 het volgende:
Vroegah at men toch smiddags warm?
Maar ja, nu mag je van je baas smiddags een half uurtje pauze nemen, wat dan ook nog es niet doorbetaald wordt...
Jij spoort zeker niet. Dat lijkt op geen enkele manier op een English Breakfast...quote:Op maandag 17 april 2006 13:08 schreef EvilMistress het volgende:
Wil je echt antwoord? Ik spoor niet, laat dat duidelijk zijn. Maar dat zou er ongeveer uit gaan zien als een English Breakfast. Gebakken aardappeltjes, broodje hamburger compleet, een of andere vruchtencocktail of een heerlijk uitgebreide salade ... Mjummie!![]()
Ik eet 's avonds ook niet veelquote:Op woensdag 19 april 2006 12:19 schreef Gripper het volgende:
Nee, 's avonds een complete warme maaltijd naar binnen werken, dát is niet goed voor je achterwerk! Je moet goed ontbijten en luchen, en slechts een klein beetje bij het avond eten (Tenzij je 's avonds ruig gaat sporten enzo)
De meeste mensen verbranden 's avonds niks meer, dus dan ga je het opslaan als vet.
Ofwel, wij domme nederlnaders doen het precies verkeerd om.![]()
Ontopic: 's ochtends 4 boterhammen, een glaasje melk, en een fruitje.
Idd. Juist heerlijk om rustig wakker te worden, even het nieuws op tv kijken, krant lezen... heerlijk toch? Ik sta daar wel een half uur eerder voor op.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:19 schreef amarena het volgende:
Lekker rustig ontbijten met een krantje, daar maak ik altijd tijd voor. Voor mij geen gehaast begin van de dag maar liever een kwartiertje eerder eruit. Ik eet meestal alleen fruit of musli met yoghurt of geroosterd brood. Keuze genoeg...
Het motto geen tijd is geen excuus want je kunt altijd een kwartiertje eerder op staan of desnoods de avond van tevoren je bammetjes smeren? Het is een kwestie van prioriteit en gewenning.
Misschien kun je de komma's als of lezen? English breakfast OF gebakken aardappeltjes OF vruchtensalade OF broodje hamburger OF etc...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij spoort zeker niet. Dat lijkt op geen enkele manier op een English Breakfast...
uitgebreid dineren is juist slecht voor je bips. Ik ontbijt bijna altijd wat ik gisteren van diner overheb. Als er niks over is, dan gewoon yoghurt met gedroogde vruchten en/of cruesli of bosvruchten al dan niet bevroren, lekker hoor.quote:Op woensdag 19 april 2006 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Na English Breakfast stond een punt. En daarna een opsommingquote:Op donderdag 20 april 2006 06:45 schreef EvilMistress het volgende:
[..]
Misschien kun je de komma's als of lezen? English breakfast OF gebakken aardappeltjes OF vruchtensalade OF broodje hamburger OF etc...
Vandaag is het gewoon een geroosterde boterham met banaan en een glas jus. Ook heerlijk!!
Klinkt goed! Ik ben ook zo iemand die op elk tijdstip van de dag alles naar binnen krijgt. Je mag mij letterlijk midden in de nacht wakkermaken voor een goed Engels ontbijt.quote:Op maandag 17 april 2006 13:08 schreef EvilMistress het volgende:
Je bent de eerste die dat zegtquote:Op donderdag 20 april 2006 23:26 schreef hassanjassan het volgende:
uitgebreid dineren is juist slecht voor je bips.
quote:Op donderdag 20 april 2006 06:48 schreef popolon het volgende:
Ik eet wat er voor handen is.
Ik kan met gemak opgewarmde nasi of pizza eten als ontbijt.
Ik zou dat morgen ochtend best als ontbijt lusten ja, en idd liever met bami dan met nasi, wat ovrigens een stuk makkelijker eet ook nog, als je met stokjes eet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:52 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Alhoewel ik persoonlijk bami ( met babi pangang of een lekker stukje sate ) lekkerder vind dan nasi
![]()
Klink eerder mierzoet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Meestal eet ik overigens aardbeienyoghurt met chocoladecruesli. Klinkt raar maar het is heerlijk.
Valt wel mee, want daar hou ik juist helemaal niet van.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |