abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37029750
Stel nou, je staat standaard om 09u op maar je hoeft om 11u pas op je werk te verschijnen (wat een leven hè..), hou je dus meer tijd over voor het ontbijt. Welnu, wat eet je als je meer tijd hebt om te ontbijten? Wat voor lekkere dingen maak je?
pi_37029783
Croissantjes van Danerolle!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_37029828
Wil je echt antwoord? Ik spoor niet, laat dat duidelijk zijn. Maar dat zou er ongeveer uit gaan zien als een English Breakfast. Gebakken aardappeltjes, broodje hamburger compleet, een of andere vruchtencocktail of een heerlijk uitgebreide salade ... Mjummie!
If those who are wiser always step down, we'd be ruled by the dumb... Why do the smart always step down?
pi_37030236
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:08 schreef EvilMistress het volgende:
Wil je echt antwoord? Ik spoor niet, laat dat duidelijk zijn. Maar dat zou er ongeveer uit gaan zien als een English Breakfast. Gebakken aardappeltjes, broodje hamburger compleet, een of andere vruchtencocktail of een heerlijk uitgebreide salade ... Mjummie!
Jij spoort niet. Ik krijg 's cohtends nauwelijks iets naar binnen, behalve een sultana of een glaasje jus d'orange.
pi_37030674
Dat stond er al... Maar het ging hier dan ook om tussen negen en elf uur 's ochtends he!
If those who are wiser always step down, we'd be ruled by the dumb... Why do the smart always step down?
pi_37031712
als ik meer tijd had, ging ik voor een full english breakfast (maar dan zonder de blackpudding)
vorige week weer in de uk geweest, elke morgen zo een goed gevuld bord.....

best prettig
suck my asshole taco bender
pi_37032182
Ik vind het altijd dan relaxt om iets met fruit te maken. Iets met melk, yoghurt, vanille suiker en fruit, veel fruit. Hoe en wat weet ik niet precies. Doe het altijd 's ochtends op de automatische piloot.

Voor de rest kan je ook natuurlijk tosti's maken. Daar loopt al een uitgebreide topic over. Als je wilt wil ik de link ook nog wel voor je posten.

Ook met ei kun je jaren lang verschillende recepten maken. Het is maar net hoever je wilt gaan.
pi_37032247
Ik ontbijt nooit
  maandag 17 april 2006 @ 14:34:15 #9
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_37032297
's Ochtends twee crackers met wat smeerkaas of hütenkase ... En wat aardbeiden erop of wat tomaten. Kopje thee en klaar is kees.
No Soup For You!
pi_37033430
ik ontbijt normaal gesproken nooit, maar op vakantie ofzo dan vind ik het wel lekker om ovenbroojes te eten of stokbrood met kruidenboter ofzo
pi_37033481
Als ik echt tijd heb voor ontbijt en er zin in heb ga ik helemaal voluit.

Kopje goeie koffie met schuimende melk.
Glaasje versgeperste sinaasappelsap.
Roerei met een klein beetje kaas.
Paas sneetjes getoast brood (wit en/of bruin).
Een croissantje.
Stuk fruit (banaan of appel bijvoorbeeld).
En als er wat te vieren is een beetje champagne in de sinaasappelsap
  maandag 17 april 2006 @ 15:47:13 #12
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_37033915
Begin elke dag pas om 11:00. Nu neem ik niet alleen maar een glas goedemorgen drinkontbijt maar ook een vitalinea en een kop koffie.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:26:45 #13
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_37071140
Ik zou gaan voor een lekker bakkie koffie of thee, warme pistolets uit de oven met hagelslag erop.
Glaasje jus erbij en smullen maar. O ja crackertje met jonge kaas gaat er ook altijd wel in...

Goed topic.. Gun mezelf nooit tijd om te ontbijten. Eerste wat ik eet is mijn lunch op het werk.
Slecht ik weet het, maar het is dat tijdsgebrek.. Spijker op zijn kop.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_37071467
Lekker geroosterd brood met aardbeien en suiker...en dan een smoothie van kiwi en aardbei en frambozen en karnemelk..

Of lekkere kwark met aardbeien en honing en muesli of cornflakes! En dan een halve grapefruit erbij met wat suiker of honing erop.. en een gekookt eitje en wat versgeperste sinaasappelsap en een lekkere bak espresso of jasmijnthee!

Of een donkerbruine baquette met kaas en kommer en gekookt ei en ham en.. oh ik wou dat ik elke morgen flink wat tijd had om te ontbijten !

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2006 19:36:26 ]
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:57:31 #15
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37080385
Het liefste heb ik vers gebakken ciabatta met verse basilicum, pomedori tomaat en buffel mozarella en dat vers gemalen zeezout en peper er over heen.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 23:11:30 #16
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_37080983
broodjes in de oven
eier/kipkerrie salade dr overheen
kop melk/yoghurt drank

dat kan ook best snel, maar als je er van wilt genieten kun je dr lang over doen
:')
pi_37081767
- verse jus persen
- verse koffie zetten, eventueel melk opkloppen
- afbakbroodjes of andere luxe broodjes
- geroosterd brood
- scrambled eggs, gerookte zalm en verse kruiden
- gekookt eitje
- croissants (eventueel danonerolle, zelf te rollen en bakken)

In de Allerhande willen ook nog wel eens lekkere recepten voor ontbijtjes staan, zal eens kijken in wat oude nummers.

Toevoeging:
Uit Allerhande nr 2, 2006.

Deze ziet er goed uit! Heb helaas mijn scanner hier niet.
quote:
Bageltosti
voor 2 bagels:
2 bagels naturel of met sesamzaad
1 bol mozarella
1 grote tomaat
4 plakjes rauwe ham
2 tl gedroogde oregano
1 el boter

1. bereiden: Bagels overlangs halveren. Mozarella en tomaat in dunne plakjes snijden. Onderste helften van bagels beleggen met plakjes ham, mozarella en tomaat. oregano en wat zout en (versgemalen) peper erover strooien.
2. Bovenste helften van bagels erop leggen. In koekenpan met antiaanbaklaag boter smelten. Bagels erin leggen en met deksel op pan op matig vuur in 5 min. goudbruin bakken; halverwege met behulp van schuimspaan voorzichtig keren.
(deze tosti kun je ook maken met stukken ciabatta of focaccia)
Nog behoefte aan de recepten voor: pannekoekjes met aardbei en bosbes? sinaasappelthee met kaneel? maanzaadscones?

[ Bericht 54% gewijzigd door Syytön op 18-04-2006 23:38:36 ]
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:34:25 #18
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_37081983
Vandaag:
- Omelet met bosuitjes en stukjes ham
- 2 sinaasappels
- 1 pot verse thee met citroen en honing
- 1 kop sterke koffie (Lavazza)
- 2 sneetjes maisbrood met jam en pindakaas
- een halve moksi meti speciaal van gisteravond
- 2 sneetjes toast met osseworst (speciaal naar Amsterdam gereden ervoor op aanraden van medeFokkers)

Het was me een waar festijn. Ik heb er 2,5 uur over gedaan. Helaas kan ik het niet elke dag doen
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_37085957
Als ik meer tijd zou hebben dan zou mijn ontbijtje denk ik niet veranderen. Bordje pap of een kom yoghurt met muesli. Elke dag uitgebreid ontbijten is niet echt goed voor mijn achterwerk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37085964
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Croissantjes van Danerolle!
met filet americain. dat maakte mijn ex altijd. lekker!
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 06:13:37 #21
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_37086002
quote:
Op woensdag 19 april 2006 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ik meer tijd zou hebben dan zou mijn ontbijtje denk ik niet veranderen. Bordje pap of een kom yoghurt met muesli. Elke dag uitgebreid ontbijten is niet echt goed voor mijn achterwerk
Vrouwen

ik maak wel eens een heerlijk gebakken eitje met lekkere stukken bacon
Meer eigelijk niet..
ik nam altijd brinta en daarbij een glas vruchtensap tot ik er achter kwam dat die combinatie mij liet kotsen

(blijkbaar gevoelig voor sommige combinaties, ik heb het ook als ik bijvoorbeeld ice tea drink plus een onbekend ander iets waar ik nog niet achter ben )
pi_37086006
quote:
Op woensdag 19 april 2006 06:13 schreef Sebasser het volgende:

Vrouwen
ik ontbijt heerlijk uitgebreid op zondag. Glaasje jus, broodjes uit de oven, eitje, lekker beleg (paling, geitenkaas met honing en aardbeien).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 06:18:24 #23
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_37086012
quote:
Op woensdag 19 april 2006 06:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik ontbijt heerlijk uitgebreid op zondag. Glaasje jus, broodjes uit de oven, eitje, lekker beleg (paling, geitenkaas met honing en aardbeien).
Mah, daar hou ik niet zo van opzich
ik eet smorgens niet een vast ontbijt of zo
al wil ik voor ik naar bed ga nog wel eens een broodje pakken
Dat was dus tot voor kort deze tijd (nieuw werk ,bioritme )
pi_37086014
dit topic brengt me op ideeen. ik ga ontbijten!
  woensdag 19 april 2006 @ 12:13:44 #25
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_37091644
iemand nog een snel maar lekker recept / idee voor als je 's ochtends wel wilt ontbijten maar niet zoveel tijd hebt?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_37091729
Zou t voor mezelf nooit doen.
Maar als vriendlief er is en er is tijd, dan ga ik wel all out
pi_37091824
quote:
Nee, 's avonds een complete warme maaltijd naar binnen werken, dát is niet goed voor je achterwerk! Je moet goed ontbijten en luchen, en slechts een klein beetje bij het avond eten (Tenzij je 's avonds ruig gaat sporten enzo)
De meeste mensen verbranden 's avonds niks meer, dus dan ga je het opslaan als vet.
Ofwel, wij domme nederlnaders doen het precies verkeerd om.

Ontopic: 's ochtends 4 boterhammen, een glaasje melk, en een fruitje.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_37091985
Vroegah at men toch smiddags warm?
Maar ja, nu mag je van je baas smiddags een half uurtje pauze nemen, wat dan ook nog es niet doorbetaald wordt...
pi_37092190
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:25 schreef Ingridh007 het volgende:
Vroegah at men toch smiddags warm?
Maar ja, nu mag je van je baas smiddags een half uurtje pauze nemen, wat dan ook nog es niet doorbetaald wordt...
Ja, en boeren doen dat nog steeds, 's middags de warme prak. Eigenlijk heel verstandig, hoewel het niet zo praktisch is om warm eten mee te nemen naar je werk.

Ik mag best meer pauze nemen, als ik maar wel 8 uur per dag werk...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_37092211
Handig.

Hoeveel mensen forenzen er tegenwoordig?
Ik zie mezelf al op en neer gaan om thuis een warme maaltijd te koken
  woensdag 19 april 2006 @ 12:43:28 #31
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_37092383
quote:
Jij spoort zeker niet. Dat lijkt op geen enkele manier op een English Breakfast...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 19 april 2006 @ 12:44:02 #32
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_37092398
Ik ontbijt zelden trouwens. Alleen als ik op reis ben...dan wel. Gek.
pi_37096141
snel, makkelijk en lekker!!!
ontdekt doordat ik wat kilo's kwijt wilde. (can you believe it>?) ik had altijd een hekel aan ontbijten met yoghurt, maar omdat ik praktisch nooit zuivel binnenkreeg leek het me een goed idee:
neem cruesli chocolate van quaker en loops van kellogs, doe daar geschilde stukjes appel/stukjes aardbei//banaan doorheen en giet er vanille yoghurt naar wens over: YUM!

en voor de critici: nee cruesli chocolate is niet mager, maar ik eet het dan ook in afgewogen hoeveelheden
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_37097655
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:19 schreef Gripper het volgende:
Nee, 's avonds een complete warme maaltijd naar binnen werken, dát is niet goed voor je achterwerk! Je moet goed ontbijten en luchen, en slechts een klein beetje bij het avond eten (Tenzij je 's avonds ruig gaat sporten enzo)
De meeste mensen verbranden 's avonds niks meer, dus dan ga je het opslaan als vet.
Ofwel, wij domme nederlnaders doen het precies verkeerd om.

Ontopic: 's ochtends 4 boterhammen, een glaasje melk, en een fruitje.
Ik eet 's avonds ook niet veel Lekker weer oordelen over mensen die je niet kent, typisch fok.
En ik sport 's avonds (hardlopen).

En snelle ontbijtjes voor mensen die geen tijd hebben: fruitontbijt van Hero (moet je van houden), kant & klaar pap (diverse soorten in koelvak supermarkt), drinkontbijt etc. Maar een kommetje volgieten met yoghurt en daar muesli/cruesli bijgooien kan ook nooit echt veel tijd kosten natuurlijk.
  woensdag 19 april 2006 @ 15:57:44 #35
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_37097708
toscaanse tosti bij AH op het station
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_37098721
Voor iedereen die zegt dat ze geen 'tijd' hebben om te ontbijten: sta een half uur eerder op!...
Daarnaast, niet ontbijten is een gewenning. Dus wel ontbijten ook. Je hebt dus een keus...
Overigens is het gezonder en beter voor het lichaam om iedere dag te ontbijten, dan komt je spijsvertering ook beter op gang...
(het hoeft uiteraard niet zo uitgebreid als die rare engelsen)
  woensdag 19 april 2006 @ 18:19:06 #37
105435 amarena
Just curious
pi_37102431
Lekker rustig ontbijten met een krantje, daar maak ik altijd tijd voor. Voor mij geen gehaast begin van de dag maar liever een kwartiertje eerder eruit. Ik eet meestal alleen fruit of musli met yoghurt of geroosterd brood. Keuze genoeg...

Het motto geen tijd is geen excuus want je kunt altijd een kwartiertje eerder op staan of desnoods de avond van tevoren je bammetjes smeren? Het is een kwestie van prioriteit en gewenning.
Veni vidi vici
pi_37102945
Ontbijten
Brunch:

En dan beginnen met muesli, verse vruchten (banaan, perzik, aardbei) met dikke yoghurt en honing, vervolgens scrambled eggs met veel kaas, een paar sausages, wat toast, dan een portie lasagne, vervolgens ossehaaspuntjes in pepersaus met gegratineerde aardappelen. en dan als toetje brusselse wafels met vanilleijs en geflambeerde kersen.

Zou ik best iedere dag mee willen beginnen, maar dat gaat zo in de papieren lopen op een gegeven moment. Door de week ontbijt ik eigenlijk nooit, soms een glas yoghurtdrink ofzo. In het weekeind, als ik meer tijd heb wil ik nog wel eens wat meer eten, ik heb het niet zo op ontbijt, ik eet liever warme dingen.
  woensdag 19 april 2006 @ 20:26:05 #39
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_37106527
Mijn ontbijt bestaat uit een beker Goedemorgen Drinkontbijt .
Ik sta iedere dag al om 6:30 op en ik heb geen zin om nóg eerder op te staan om uitgebreid te kunnen ontbijten. Daarnaast word ik altijd heel misselijk als ik 's ochtends brood of een andere vaste substantie moet eten . Dat kan ik pas hebben als ik minstens een uur op ben.
Zodra ik op mijn werk kom, neem ik een plak ontbijtkoek en een appel ofzo.
En dan rond 10 uur, half 11 een boterham .
Dat is mijn ontbijt, bestaat uit 3 fasen dus .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_37106681
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:19 schreef amarena het volgende:
Lekker rustig ontbijten met een krantje, daar maak ik altijd tijd voor. Voor mij geen gehaast begin van de dag maar liever een kwartiertje eerder eruit. Ik eet meestal alleen fruit of musli met yoghurt of geroosterd brood. Keuze genoeg...

Het motto geen tijd is geen excuus want je kunt altijd een kwartiertje eerder op staan of desnoods de avond van tevoren je bammetjes smeren? Het is een kwestie van prioriteit en gewenning.
Idd. Juist heerlijk om rustig wakker te worden, even het nieuws op tv kijken, krant lezen... heerlijk toch? Ik sta daar wel een half uur eerder voor op.
pi_37106702
niet... behalve in het weekend
Verse jus, sneetje kwarkbrood, eitje met ham op brood, beschuitje.... Simpel doch lekker...
of wanneer ik er zin in heb:
pannenkoekjes, toast, bacon, roerei, witte bonen in tomatensaus en gegrilde tomaat... maar dan moet er wel tijd over zijn
Echte mannen eten geen honing,
die kauwen bijen
pi_37106753
Ik ontbeet nooit, hoogstens een glas fruitontbijt ofzo. 2 jaar geleden begon ik met ontbijten en de kilo's vlogen er zowat vanaf . Is dus zeker goed voor het op gang brengen van de spijsvertering. Als ik vroeg op moet eet ik een stuk fruit met een boterham of ontbijtkoek. Als ik iets later opmoet maar niet kan uitslapen, eet ik iets meer dan dat, en als ik lekker uitgebreid mag ontbijten, in het weekend meestal dus, wordt het magere yoghurt, 2 boterhammen en een eitje .
  woensdag 19 april 2006 @ 20:40:26 #43
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_37107068
Op zaterdag ff naar de caffè bar verderop in de straat.
Espresso ristretta met een glas ijswater ernaast, daarna een corretto en de krant

Niet zo'n enthousiaste ontbijter dus.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_37115461
Ik heb altijd een broodje + brinta wake up... lijkt me voldoende?
pi_37117619
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:43 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Jij spoort zeker niet. Dat lijkt op geen enkele manier op een English Breakfast...
Misschien kun je de komma's als of lezen? English breakfast OF gebakken aardappeltjes OF vruchtensalade OF broodje hamburger OF etc...

Vandaag is het gewoon een geroosterde boterham met banaan en een glas jus. Ook heerlijk!!
  donderdag 20 april 2006 @ 06:48:11 #46
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37117624
Ik eet wat er voor handen is.

Ik kan met gemak opgewarmde nasi of pizza eten als ontbijt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_37146809
quote:
uitgebreid dineren is juist slecht voor je bips. Ik ontbijt bijna altijd wat ik gisteren van diner overheb. Als er niks over is, dan gewoon yoghurt met gedroogde vruchten en/of cruesli of bosvruchten al dan niet bevroren, lekker hoor.

Oh ja warm eten soggens is echt geen probleem, liever wel eigenlijk, want dan heb ik tenminste mijn energie voor die dag binnen.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  vrijdag 21 april 2006 @ 00:05:10 #48
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_37148293
quote:
Op donderdag 20 april 2006 06:45 schreef EvilMistress het volgende:

[..]

Misschien kun je de komma's als of lezen? English breakfast OF gebakken aardappeltjes OF vruchtensalade OF broodje hamburger OF etc...

Vandaag is het gewoon een geroosterde boterham met banaan en een glas jus. Ook heerlijk!!
Na English Breakfast stond een punt. En daarna een opsomming

Vandaag zowaar wel een keer ontbeten. En koffie natuurlijk
pi_37149022
quote:
Klinkt goed! Ik ben ook zo iemand die op elk tijdstip van de dag alles naar binnen krijgt. Je mag mij letterlijk midden in de nacht wakkermaken voor een goed Engels ontbijt.
(Nog nooit gebeurd, helaas. Ik moet mijn vriendje toch eens wat duidelijkere hints gaan geven. )

Ik wil nog steeds een keer een week lang (of zo) 's ochtends flink eten en dan steeds minder, in plaats van 's avonds het meeste, gewoon om te kijken of het nou klopt dat je dan alles beter verbrandt. Maar ja, dat zou dan een keer in de vakantie moeten want om nou voor m'n vroege colleges al uitgebreid te gaan koken...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_37151571
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:26 schreef hassanjassan het volgende:

uitgebreid dineren is juist slecht voor je bips.
Je bent de eerste die dat zegt Maar mijn 'slecht voor je bips' was een reactie op de ontbijtjes met worstjes, bacon, witte bonen in tomatensaus (wat erg gezond is overigens) etc etc.

* Isabeau gaat nu haar bordje pap maken
pi_37151657
Als je het elke dag zou doen wel ja! Maar dat geldt voor alles toch?

Was het niet zo dat een ontbijt zo uitgebreid mogelijk moest, een lunch wat minder en het diner bijna niets? Ontbijten als een keizer, lunchen als een koning en dineren als een arme sloeber.

Ik ga wederom aan de geroosterde boterhammen met banaan, een jusje en een beker thee!
Alleen nog even bedenken wanneer. Misschien wordt het wel brunchen vandaag, ik heb weekend!
pi_37151666
Kauwen lukt me gewoon niet daarom is een fles drinkontbijt de oplossing
Scheelt tijd die ik langer in bed kan doorbrengen . Als ik me echt tof voel wil ik nog wel is een bak cruesli naar binnen werken
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_37151721
Ach, zolang je de rest van de dag niet te veel eet zou zo'n stevig ontbijt nog best moeten kunnen. Maarja, om dan gelijk de hele dag geen warm eten ofzo meer te mogen is natuurlijk niet echt een leuk vooruitzicht.

Meestal eet ik overigens aardbeienyoghurt met chocoladecruesli. Klinkt raar maar het is heerlijk.
pi_37151867
Ik eet 's ochtends altijd en uitgebreid. In het weekend wordt het nog iets uitgebreider.
Doordeweeks gewoon bammen en sapje, thee, mueslireep, appel, banaan.
In het weekend eitje, toastje, croissantje, sapje.
Ontbijt rules. Ik word ook altijd wakker met scheurhonger. 's Avonds krijg ik een stuk minder door mijn keel (nu helemaal, ben zwangert).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37153089
quote:
Op donderdag 20 april 2006 06:48 schreef popolon het volgende:
Ik eet wat er voor handen is.

Ik kan met gemak opgewarmde nasi of pizza eten als ontbijt.
Alhoewel ik persoonlijk bami ( met babi pangang of een lekker stukje sate ) lekkerder vind dan nasi
pi_37176051
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:52 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Alhoewel ik persoonlijk bami ( met babi pangang of een lekker stukje sate ) lekkerder vind dan nasi
Ik zou dat morgen ochtend best als ontbijt lusten ja, en idd liever met bami dan met nasi, wat ovrigens een stuk makkelijker eet ook nog, als je met stokjes eet.
pi_37178834
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:16 schreef Mini_rulez het volgende:

Meestal eet ik overigens aardbeienyoghurt met chocoladecruesli. Klinkt raar maar het is heerlijk.
Klink eerder mierzoet.
pi_37179180
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 08:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

Klink eerder mierzoet.
Valt wel mee, want daar hou ik juist helemaal niet van.
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:33:04 #59
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_37286936
Staan wel lekkere ideetjes in dit topic...

Oja, om zelf ook maar even iets bij te dragen:

- Croissantjes, met gerookte zalm, wat sla en een gekookt eitje in plakjes gesneden.
- Croissantje, met verse sla en brie
- Afbakstokbroodje met sla en pathé
- Afbakstokbroodje met gerookte zalm, sla en een kneepje citroen en wat dille
- Beschuitje met jonge kaas of hagelsag
- Flensjes (zelf beslag maken!!!) met Nutella
- Als je snel iets wil hebben van die magnetronpoffertjes, maar dan wel met een beetje zonnebloemolie opbakken in een koekenpan!

Uiteraard alles met een lekkere sterke verse bak koffie
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
pi_37308714
Eerst neem ik een shake met gember, weipoeder, tarwekiemen, biergist, beetje cacao en geblenderde ijsblokjes (veel ijs!) om mijn lichaam een lekkere "Goeiemorgen!" boost te geven. (Het is net een milkshake, maar dan een beetje anders en veel gezonder.)

Daarna volgt een sneetje brood met sambal, cottage cheese en ei of rosbief of rookvlees of tonijn met of zonder plakjes tomaat en een kop zwarte suikerloze koffie (de smaak van pure koffie).
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')