Jij spoort niet. Ik krijg 's cohtends nauwelijks iets naar binnen, behalve een sultana of een glaasje jus d'orange.quote:Op maandag 17 april 2006 13:08 schreef EvilMistress het volgende:
Wil je echt antwoord? Ik spoor niet, laat dat duidelijk zijn. Maar dat zou er ongeveer uit gaan zien als een English Breakfast. Gebakken aardappeltjes, broodje hamburger compleet, een of andere vruchtencocktail of een heerlijk uitgebreide salade ... Mjummie!![]()
Nog behoefte aan de recepten voor: pannekoekjes met aardbei en bosbes? sinaasappelthee met kaneel? maanzaadscones?quote:Bageltosti
voor 2 bagels:
2 bagels naturel of met sesamzaad
1 bol mozarella
1 grote tomaat
4 plakjes rauwe ham
2 tl gedroogde oregano
1 el boter
1. bereiden: Bagels overlangs halveren. Mozarella en tomaat in dunne plakjes snijden. Onderste helften van bagels beleggen met plakjes ham, mozarella en tomaat. oregano en wat zout en (versgemalen) peper erover strooien.
2. Bovenste helften van bagels erop leggen. In koekenpan met antiaanbaklaag boter smelten. Bagels erin leggen en met deksel op pan op matig vuur in 5 min. goudbruin bakken; halverwege met behulp van schuimspaan voorzichtig keren.
(deze tosti kun je ook maken met stukken ciabatta of focaccia)
met filet americain. dat maakte mijn ex altijd. lekker!quote:Op maandag 17 april 2006 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Croissantjes van Danerolle!
Vrouwenquote:Op woensdag 19 april 2006 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ik meer tijd zou hebben dan zou mijn ontbijtje denk ik niet veranderen. Bordje pap of een kom yoghurt met muesli. Elke dag uitgebreid ontbijten is niet echt goed voor mijn achterwerk![]()
quote:
Mah, daar hou ik niet zo van opzichquote:Op woensdag 19 april 2006 06:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ontbijt heerlijk uitgebreid op zondag. Glaasje jus, broodjes uit de oven, eitje, lekker beleg (paling, geitenkaas met honing en aardbeien).
Nee, 's avonds een complete warme maaltijd naar binnen werken, dát is niet goed voor je achterwerk! Je moet goed ontbijten en luchen, en slechts een klein beetje bij het avond eten (Tenzij je 's avonds ruig gaat sporten enzo)quote:Op woensdag 19 april 2006 05:59 schreef Isabeau het volgende:
Als ik meer tijd zou hebben dan zou mijn ontbijtje denk ik niet veranderen. Bordje pap of een kom yoghurt met muesli. Elke dag uitgebreid ontbijten is niet echt goed voor mijn achterwerk![]()
Ja, en boeren doen dat nog steeds, 's middags de warme prak. Eigenlijk heel verstandig, hoewel het niet zo praktisch is om warm eten mee te nemen naar je werk.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:25 schreef Ingridh007 het volgende:
Vroegah at men toch smiddags warm?
Maar ja, nu mag je van je baas smiddags een half uurtje pauze nemen, wat dan ook nog es niet doorbetaald wordt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |