abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37151657
Als je het elke dag zou doen wel ja! Maar dat geldt voor alles toch?

Was het niet zo dat een ontbijt zo uitgebreid mogelijk moest, een lunch wat minder en het diner bijna niets? Ontbijten als een keizer, lunchen als een koning en dineren als een arme sloeber.

Ik ga wederom aan de geroosterde boterhammen met banaan, een jusje en een beker thee!
Alleen nog even bedenken wanneer. Misschien wordt het wel brunchen vandaag, ik heb weekend!
If those who are wiser always step down, we'd be ruled by the dumb... Why do the smart always step down?
pi_37151666
Kauwen lukt me gewoon niet daarom is een fles drinkontbijt de oplossing
Scheelt tijd die ik langer in bed kan doorbrengen . Als ik me echt tof voel wil ik nog wel is een bak cruesli naar binnen werken
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_37151721
Ach, zolang je de rest van de dag niet te veel eet zou zo'n stevig ontbijt nog best moeten kunnen. Maarja, om dan gelijk de hele dag geen warm eten ofzo meer te mogen is natuurlijk niet echt een leuk vooruitzicht.

Meestal eet ik overigens aardbeienyoghurt met chocoladecruesli. Klinkt raar maar het is heerlijk.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_37151867
Ik eet 's ochtends altijd en uitgebreid. In het weekend wordt het nog iets uitgebreider.
Doordeweeks gewoon bammen en sapje, thee, mueslireep, appel, banaan.
In het weekend eitje, toastje, croissantje, sapje.
Ontbijt rules. Ik word ook altijd wakker met scheurhonger. 's Avonds krijg ik een stuk minder door mijn keel (nu helemaal, ben zwangert).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37153089
quote:
Op donderdag 20 april 2006 06:48 schreef popolon het volgende:
Ik eet wat er voor handen is.

Ik kan met gemak opgewarmde nasi of pizza eten als ontbijt.
Alhoewel ik persoonlijk bami ( met babi pangang of een lekker stukje sate ) lekkerder vind dan nasi
pi_37176051
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:52 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Alhoewel ik persoonlijk bami ( met babi pangang of een lekker stukje sate ) lekkerder vind dan nasi
Ik zou dat morgen ochtend best als ontbijt lusten ja, en idd liever met bami dan met nasi, wat ovrigens een stuk makkelijker eet ook nog, als je met stokjes eet.
pi_37178834
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:16 schreef Mini_rulez het volgende:

Meestal eet ik overigens aardbeienyoghurt met chocoladecruesli. Klinkt raar maar het is heerlijk.
Klink eerder mierzoet.
pi_37179180
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 08:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

Klink eerder mierzoet.
Valt wel mee, want daar hou ik juist helemaal niet van.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:33:04 #59
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_37286936
Staan wel lekkere ideetjes in dit topic...

Oja, om zelf ook maar even iets bij te dragen:

- Croissantjes, met gerookte zalm, wat sla en een gekookt eitje in plakjes gesneden.
- Croissantje, met verse sla en brie
- Afbakstokbroodje met sla en pathé
- Afbakstokbroodje met gerookte zalm, sla en een kneepje citroen en wat dille
- Beschuitje met jonge kaas of hagelsag
- Flensjes (zelf beslag maken!!!) met Nutella
- Als je snel iets wil hebben van die magnetronpoffertjes, maar dan wel met een beetje zonnebloemolie opbakken in een koekenpan!

Uiteraard alles met een lekkere sterke verse bak koffie
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
pi_37308714
Eerst neem ik een shake met gember, weipoeder, tarwekiemen, biergist, beetje cacao en geblenderde ijsblokjes (veel ijs!) om mijn lichaam een lekkere "Goeiemorgen!" boost te geven. (Het is net een milkshake, maar dan een beetje anders en veel gezonder.)

Daarna volgt een sneetje brood met sambal, cottage cheese en ei of rosbief of rookvlees of tonijn met of zonder plakjes tomaat en een kop zwarte suikerloze koffie (de smaak van pure koffie).
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')