Had jij even geluk met een ongeluk. Wesemann startte gewoon wel, maar nu heb je Sinkewitz op de juiste plaats.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Fucking cycling4all.
Maar komt goed uit, want ik wou Sinkewitz ook graag.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:42 schreef placebeau het volgende:
Met je eerste prono had je acht, de verbetering vier, rubbereend![]()
7 zelfs nog een puntje voor Di Luca.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef Damzkieee het volgende:
1. Davide Rebellin
2. Paolo Bettini
3. Karsten Kroon
4. Danilo Di Luca
5. Alejandro Valverde
Dan heb ik toch 4+2 = 6 pnt of niet?
Gefeliciteerd met je overwinningquote:Op woensdag 19 april 2006 15:59 schreef MiLalaa het volgende:
ik had natuurlijk Valverde op 1
![]()
maar was niet de enige helaas
Ja gefeliciteerd Milalaa, ik heb niet zo,n geluk in het spel dus de vrouwlijke intuitie moet van jou komen(heb hw teveel manlijke hormonenquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:06 schreef maril het volgende:
Ja gefeliciteerd Milalaa, ik heb niet zo,n geluk in het spel dus de vrouwlijke intuitie moet van jou komen(heb hw teveel manlijke hormonen) btw ik kan het helaas niet veranderen in de OP anders stond jou naam er al bij de waalse pijl maar het wijzigen kan niet meer
![]()
Ook hier -juist hier- gefeliciteerd met de winstquote:Op woensdag 19 april 2006 18:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dankje.
Maar uiteindelijk gaat het toch om het eindklassement en je staat nog altijd boven mij en vele anderen. Een 40ste plaats is nog niet bepaald indrukwekkend..![]()
Maar goed we gaan weer vrolijk doornog even nadenken
Oh, de nummer 11 levert geen gevaar meer op?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:51 schreef rubbereend het volgende:
1) BVO 65
2) Bruce117 63
3) Rubbereend 63
4) Komrad 62
5) Martijn_fijn 62
6) Brahimov 61
7) Vaduz 60
8) Gillingham 59
9) Zwansen 59
da's spannend
Wil iemand je helpen, door je niet nogmaals te associeren met het getal 11, is het weer niet goedquote:Op woensdag 19 april 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, de nummer 11 levert geen gevaar meer op?
Ik ben allang blij dat ik het getal 11 niet in m'n username heb.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:55 schreef Bruce117 het volgende:
Wil iemand je helpen, door je niet nogmaals te associeren met het getal 11, is het weer niet goed![]()
ach ondanks de oneven getallen is het wel een perfecte symmetriequote:Op woensdag 19 april 2006 21:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik het getal 11 niet in m'n username heb.
Een 1 is gespiegeld niet hetzelfde.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:59 schreef komrad het volgende:
ach ondanks de oneven getallen is het wel een perfecte symmetrie
Mogen we zelf de posities invullen?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:59 schreef AirRaid het volgende:
Paolo Bettini
Danilo Di Luca
Alejandro Valverde
Samuel Sanchez
Karsten Kroon
dat is een notitiekwestie, ik schrijf een 1 echt als een verticaal streepje en vergeet dat aanhangselquote:Op woensdag 19 april 2006 23:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een 1 is gespiegeld niet hetzelfde.
8 wel.
Sprinter of klimmer?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:57 schreef rubbereend het volgende:
Adam Eckersley de nieuwe linksback dus, weer eentje van Man Utd
damn ik was toch razendsnel met het wegahlen van die postquote:
Machtsmisbruik!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
damn ik was toch razendsnel met het wegahlen van die post
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]noem me maar Poetin
en als het moet kan ik zelfs deze hele discussie opruimen
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Luutgaert het volgende:
Mag je hier ook wat zeggen over de wedstrijd van vanavond of wordt je post dan gelijk verwijderd.
Hahaquote:
Posts verwijderen vind ik flauw. Kun je net zo goed even editen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:56 schreef rubbereend het volgende:noem me maar Poetin
en als het moet kan ik zelfs deze hele discussie opruimen
Wat geeft het als je per ongeluk verkeerde post in verkeerde topic maakt. Binnen 2 of 3 seconden was ie weg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Posts verwijderen vind ik flauw. Kun je net zo goed even editen.
Die post van 2 minuten erna had-ie in die post kunnen doen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:51 schreef Zwansen het volgende:
Wat geeft het als je per ongeluk verkeerde post in verkeerde topic maakt. Binnen 2 of 3 seconden was ie weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |