Ik voel me nu net die Huntelaarquote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Canisfire het volgende:
Die Huntelaar is gewoon een rotjong met die schijnheilige kop van hem.
Hij zou Boschaart wel uitgescholden hebben, Zie hem er zo voor aan en dan voor de camera schijnheilig gaan lopen doen.
Zware censuur hier op de site.....quote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Luutgaert het volgende:
Mag je hier ook wat zeggen over de wedstrijd van vanavond of wordt je post dan gelijk verwijderd.
Ja Hunterlaar moeten ze in twee-en schoppen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Zondag in ieder geval zoveel mogelijk ajax-spelers mollesteren, en Huntelaar als eerste.
En dan??quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Zondag in ieder geval zoveel mogelijk ajax-spelers mollesteren, en Huntelaar als eerste.
Als 3-0 in wedstrijd A mogelijk is, dan is dat ook mogelijk in de return.quote:
HAHA domme jood, ik denk dat jij die DVD nog maar eens moet kijken..quote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Jasza het volgende:
Vuile Kuyt zeg doorspelen als er iemand ligt, lekker dat Pienaar hem dood trapte en de tribunes shakede ernstig vandaag.
Tja, als je voetballend niet meer kunt winnen...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Ja, da's wel waar ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:28 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Is er meer kans dat ze van Groningen gaan verliezen.
Jullie moeten niet zo triest doen over een superspits als Huntelaar.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Hoe triest kan je dan zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef daaaaan het volgende:
Dit is gewoon hun manier om te zeggen dat KJH goed is.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:30 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo triest doen over een superspits als Huntelaar.
Boos omdattie tegen Feyenoord scoorde?
Mij hoor je nooit zo over Kuyt praten hoor. Ik ben Ajacied inderdaad maar ik ontken nooit dat het een erg goeie voetballer is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |