al bekend hoe het met Freire is inmiddels?quote:Op maandag 17 april 2006 22:09 schreef maril het volgende:
Ik denk dat Freire ook niet rijd maar zeker weten doe ik het niet , hij staat in het rechter rijtje tegenover Rasmussen die dan ipv hem zou rijden.
Volgens de rabobank site start Freire gewoon. Als de officiele startlijst niet overeenkomt met wat een team zei, heeft het team 9 van de 10 keer gelijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:02 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
al bekend hoe het met Freire is inmiddels?
neem de tijdquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef BVO het volgende:
Hmz, ik ga er eens over nadenken.
Niet te lang, dat werkt alleen maar averechts bij mij.
Het is soms grappig te zien hoe sommigen minder halen met een nieuw lijstje, als met hun eerste lijstjequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef BVO het volgende:
Eventjes een voorlopige, kijk er straks even wat beter naar.
Hmm, Basso. Da's ook een goeie. Ik ga toch nog eens aan m'n pronootje sleutelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:14 schreef snellejelle het volgende:
1. Bettini
2. Kroon
3. Menchov
4. Basso
5. Freire
Laat maar komen die punten
Basso, die bewaar ik nog ff voor LBLquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hmm, Basso. Da's ook een goeie. Ik ga toch nog eens aan m'n pronootje sleutelen
Ik ga niet meer sleutelen , omg wat is dat moeilijk maar ik zal sterk zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hmm, Basso. Da's ook een goeie. Ik ga toch nog eens aan m'n pronootje sleutelen
Klein koersje?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef methodmich het volgende:
Iedereen gaat best voor de grote namen in zo'n klein koersje zeg.
Misschien wel hoger.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klein koersje?
Denk dat de Pijl misschien wel net zo hoog staat aangeschreven als de Gold Race...
doet boogie wel mee lortnoc?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef Lortnoc het volgende:
1. Bettini
2. Rebellin
3. Basso
4. Boogerd
5. Kroon
ee hoor LBL wel.quote:
Ik ga het anders doen:quote:Op maandag 17 april 2006 18:39 schreef Brahimov het volgende:
1. Valverde
2. Kroon
3. Bettini
4. De Volder
5. Gilbert
Ach, ik gok vrolijk door. Anders win je nooit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klein koersje?
Denk dat de Pijl misschien wel net zo hoog staat aangeschreven als de Gold Race...
het is geloof ik hip om nog wat te veranderen. Dus doe ik dat ook maar eens want ik ga twijfelen van al dat verander, en niet van het wielrengebeuren zelf.quote:Op maandag 17 april 2006 18:44 schreef MiLalaa het volgende:
1. Valverde (zoals beloofd)
2. Kroon
3. Di Luca
4. Freire
5. Bettini
quote:
Fucking cycling4all.quote:
Halfquote:Op woensdag 19 april 2006 02:28 schreef rubbereend het volgende:
nuchter nu?
Waalse Pijlquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:38 schreef Bruce117 het volgende:
Waalse Pijl
1. Paolo Bettini
2. Davide Rebellin
3. Danilo Di Luca
4. Patrik Sinkewitz
5. Alejandro Valverde
Hopelijk is dit voldoende om of de kop te behouden of in ieder geval in de voorste gelederen mee te blijven peddelen.
Effe mijn prono reposten, want ik heb 'm ook al twee keer gewijzigd (in bovenstaande post dus).quote:Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef Wombcat het volgende:
Waalse Pijl:
1. Kroon
2. Valverde
3. Basso
4. Rebellin
5. Freire
Perdiguero rijdt nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:50 schreef ScottTracy het volgende:
1. Perdiguero
2. Bettini
3. Samuel Sanchez
4. Kirchen
5. Sinkewitz
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat zag ik gister al... Maar ik vertik het om het op tijd te melden.
vind ik ook hoor, ik ga toch ook geen favorieten voorkauwen. Het zelf uitpluizen is het leukste van dit spel!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef Zwansen het volgende:
Moeten ze maar niet zo dom zijn om renners te selecteren die niet eens meedoen. Als je al niet eens de motivatie hebt om te kijken wie er mee doen...
Netjes Davidequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
Waalse Pijl:
1. Rebellin
2. Bettini
3. Samuel Sanchez
4. Leukemans
5. Bertagnolli
weinigquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
herziene versie:
1. Bettini
2. Rebellin
3. Sinkewitz
4. Kroon
5. Chavanel
Tja... Wel Sinkewitz op de goeie plaats.quote:Op woensdag 19 april 2006 02:27 schreef -skippybal- het volgende:
Flèche Wallone
1. S. Sanchez
2. D. Rebellin
3. F. Wegmann
4. L. Bertagnolli
5. P. Sinkewitz
![]()
Sorry hoor, ik heb twee dagen geleden nog op Cycling4all gekeken en daar stond toch duidelijk Perdiguero bij de deelnemers. Volgens mij ben jij degene die de hele tijd vraagt wie er wel/niet meedoen, wat jou dus degene maakt zonder motivatie om ergens op te zoeken wie er meedoen.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef Zwansen het volgende:
Moeten ze maar niet zo dom zijn om renners te selecteren die niet eens meedoen. Als je al niet eens de motivatie hebt om te kijken wie er mee doen...
Ik ook!quote:Op woensdag 19 april 2006 15:59 schreef MiLalaa het volgende:
ik had natuurlijk Valverde op 1
![]()
maar was niet de enige helaas
De hele tijd?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb twee dagen geleden nog op Cycling4all gekeken en daar stond toch duidelijk Perdiguero bij de deelnemers. Volgens mij ben jij degene die de hele tijd vraagt wie er wel/niet meedoen, wat jou dus degene maakt zonder motivatie om ergens op te zoeken wie er meedoen.
Anyway, ik heb maar 6 punten geloof ik.![]()
Het eerste ik ook, de Wielermanager slechts de top 3 en verder nauwelijks watquote:Op woensdag 19 april 2006 16:04 schreef Falco het volgende:
Ik heb weeer es een prutprono ingeleverd, maar met de Wielermanager had ik de complete top5 in mijn team. Das wel weer oke.
oja daar ook nog vergeten te wisselenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:04 schreef Falco het volgende:
Ik heb weeer es een prutprono ingeleverd, maar met de Wielermanager had ik de complete top5 in mijn team. Das wel weer oke.
Ja, jammer. Ook Etxebarria had iets harder omhoog moeten gaan.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
2 punten.
Samuel kwam net tekort helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |