Perdiguero rijdt nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:50 schreef ScottTracy het volgende:
1. Perdiguero
2. Bettini
3. Samuel Sanchez
4. Kirchen
5. Sinkewitz
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat zag ik gister al... Maar ik vertik het om het op tijd te melden.
vind ik ook hoor, ik ga toch ook geen favorieten voorkauwen. Het zelf uitpluizen is het leukste van dit spel!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef Zwansen het volgende:
Moeten ze maar niet zo dom zijn om renners te selecteren die niet eens meedoen. Als je al niet eens de motivatie hebt om te kijken wie er mee doen...
Netjes Davidequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
Waalse Pijl:
1. Rebellin
2. Bettini
3. Samuel Sanchez
4. Leukemans
5. Bertagnolli
weinigquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
herziene versie:
1. Bettini
2. Rebellin
3. Sinkewitz
4. Kroon
5. Chavanel
Tja... Wel Sinkewitz op de goeie plaats.quote:Op woensdag 19 april 2006 02:27 schreef -skippybal- het volgende:
Flèche Wallone
1. S. Sanchez
2. D. Rebellin
3. F. Wegmann
4. L. Bertagnolli
5. P. Sinkewitz
![]()
Sorry hoor, ik heb twee dagen geleden nog op Cycling4all gekeken en daar stond toch duidelijk Perdiguero bij de deelnemers. Volgens mij ben jij degene die de hele tijd vraagt wie er wel/niet meedoen, wat jou dus degene maakt zonder motivatie om ergens op te zoeken wie er meedoen.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef Zwansen het volgende:
Moeten ze maar niet zo dom zijn om renners te selecteren die niet eens meedoen. Als je al niet eens de motivatie hebt om te kijken wie er mee doen...
Ik ook!quote:Op woensdag 19 april 2006 15:59 schreef MiLalaa het volgende:
ik had natuurlijk Valverde op 1
![]()
maar was niet de enige helaas
De hele tijd?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb twee dagen geleden nog op Cycling4all gekeken en daar stond toch duidelijk Perdiguero bij de deelnemers. Volgens mij ben jij degene die de hele tijd vraagt wie er wel/niet meedoen, wat jou dus degene maakt zonder motivatie om ergens op te zoeken wie er meedoen.
Anyway, ik heb maar 6 punten geloof ik.![]()
Het eerste ik ook, de Wielermanager slechts de top 3 en verder nauwelijks watquote:Op woensdag 19 april 2006 16:04 schreef Falco het volgende:
Ik heb weeer es een prutprono ingeleverd, maar met de Wielermanager had ik de complete top5 in mijn team. Das wel weer oke.
oja daar ook nog vergeten te wisselenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:04 schreef Falco het volgende:
Ik heb weeer es een prutprono ingeleverd, maar met de Wielermanager had ik de complete top5 in mijn team. Das wel weer oke.
Ja, jammer. Ook Etxebarria had iets harder omhoog moeten gaan.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
2 punten.
Samuel kwam net tekort helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |