2 minuten ernaquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die post van 2 minuten erna had-ie in die post kunnen doen.
Toch weer anders...:quote:Op woensdag 19 april 2006 21:22 schreef Brahimov het volgende:
Potloodprono:
1. Valverde
2. Bettini
3. Boogerd
4. Basso
5. Di Luca
Won geloof ik een rit in een Spaanse ronde.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:26 schreef Suijk het volgende:
Toch veel vertrouwen in Vino terwijl ik die nog niet echt heb gezien dit jaar.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:37 schreef Arcee het volgende:
Alexandre Vinokourov begint de afsluitende etappe van de Tour de France van 2005 als zesde in het algemeen klassement. Hij heeft slechts 2 seconden achterstand op Levi Leipheimer. In een tussensprint verslaat-ie Leipheimer en z'n hele Gerolsteiner-ploeg op geweldige wijze en pakt 2 seconden terug. Door een verschil van enkele honderdsten van een seconde in de tijdritten blijft-ie echter toch zesde staan. Op de streep in Parijs zijn echter ook nog bonificatieseconden te winnen. Drie kilometer voor de finish springt-ie weg en samen met Krivtsov krijgt-ie een klein gaatje. Met nog 1km te gaan moet Krivtsov afhaken. McGee en even later Cancellara springen ook nog uit het peloton. Daar waar altijd de sprinters uitmaken wie de afsluitende etappe wint, lukt het Vinokourov om vooruit te blijven. Juichend en even verbaasd als de kijkers komt hij over de streep. Een aanvaller pur sang. Hij pakt de bonificatieseconden en eist op de streep in Parijs nog de vijfde plaats voor zich op.
Magistraal, wat een krachtpatser.
Ik ben van de verrassingsaanvallen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:34 schreef Suijk het volgende:
Gezien jouw stand in de ranglijst zal ik dat ook niet doen denk ik.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:38 schreef Arcee het volgende:
Als ik aan Vino denk, denk ik gelijk aan dit waanzinnige moment:
[..]Vino
Lijkt mij heel sterk mocht hij gaan meedoen om de overwinning ...quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:29 schreef Suijk het volgende:
Klopt, maar ik meen een interview met hem gelezen te hebben dat 'ie alles op de Tour gooit dit jaar. Ik twijfel nog of ik hem opneem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |