abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46149677
Ik vind Quincy zeker niet beter dan Babel, maar het lijkt me wel een speler waarvan Boussoufa dat zou kunnen vinden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46150375
Zielig gefrustreerd mannetje.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:36:58 #123
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_46150441
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zielig gefrustreerd mannetje.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_46191716
Wat een trieste gast zeg, als hij niet bij Ajax de mogelijkheid had gekregen, speelde hij waarschijnlijk nu ergens in de amateurs. En laat hij zich eens eerst bewijzen buiten België. Sonck anyone?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 11 februari 2007 @ 01:15:24 #125
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_46192217
Sonck speelde niet eens zo slecht bij Ajax, maar die zit het toch vooral fysiek niet echt mee sinds hij uit Belgie weg is eigenlijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_46192522
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Sonck speelde niet eens zo slecht bij Ajax, maar die zit het toch vooral fysiek niet echt mee sinds hij uit Belgie weg is eigenlijk ...
Bij Ajax heeft ie toch niet veel blessureleed gehad? Kan het me niet herinneren eigenlijk...

Het gekke is, het eerste seizoen, toen ie uit positie moest spelen op rechtsbuiten, omdat Zlatan nou eenmaal centraal stond, viel het allemaal nog wel mee. Het stelde voetballend weinig voor, maar hij pakte nog weleens z'n goaltje mee. (gemiddeld ongeveer 1 goal per 3 wedstrijden)

Pas toen Zlatan weg was en hij centraal voorin aan de bak kwam, viel hij echt gigantisch door de mand. (één doelpuntje tegen Den Haag, in 9 wedstrijden tegen veelal clubs uit het rechterrijtje )

Maargoed, over Boussoufa dan maar weer: ben benieuwd of ie in de 2de helft van het seizoen meer z'n stempel kan drukken op het spel van Anderlecht, vond het de eerste competitiehelft een beetje tegenvallen eigenlijk...
  zondag 11 februari 2007 @ 01:45:16 #127
pi_46192814
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Bij Ajax heeft ie toch niet veel blessureleed gehad? Kan het me niet herinneren eigenlijk...

Het gekke is, het eerste seizoen, toen ie uit positie moest spelen op rechtsbuiten, omdat Zlatan nou eenmaal centraal stond, viel het allemaal nog wel mee. Het stelde voetballend weinig voor, maar hij pakte nog weleens z'n goaltje mee. (gemiddeld ongeveer 1 goal per 3 wedstrijden)

Pas toen Zlatan weg was en hij centraal voorin aan de bak kwam, viel hij echt gigantisch door de mand. (één doelpuntje tegen Den Haag, in 9 wedstrijden tegen veelal clubs uit het rechterrijtje )

Maargoed, over Boussoufa dan maar weer: ben benieuwd of ie in de 2de helft van het seizoen meer z'n stempel kan drukken op het spel van Anderlecht, vond het de eerste competitiehelft een beetje tegenvallen eigenlijk...
Dat tweede jaar draaide het hele team vierkant natuurlijk. Sonck is zo'n typische speler die bij een team dat goed draait als hij in de ploeg staat héél wat goals zal meepikken. Een goaltjesdief. Maar ik heb eigenlijk nooit gesnapt wat voor voetballer ze daar bij Ajax in wilden zien. 't vreemde is trouwens dat hij tijdens zijn hele slechte periode bij Ajax bij de Rode Duivels wél goed bleef spelen én vaak scoren.

Maar hij is bij Ajax weggegaan met een blessure en is sindsdien eigenlijk nooit meer helemaal fit geweest en van de ene blessure in de andere gevallen.

En Boussoufa doet het niet echt slecht bij Anderlecht, maar het verschil is dat bij Gent hij in een ploeg speelde die met een soort snel countervoetbal uitpakte en waarin hij helemaal zijn zin kon doen. Dat is bij Anderlecht niet meer het geval. Trouwens, wel opvallend dat zijn vervanger bij Gent, Alin Stoica, het eigenlijk zowat evengoed begint te doen als hij daar vorig jaar ..
  maandag 12 februari 2007 @ 00:35:32 #128
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_46225881
Legia Warschau, Club Brugge, Juventus of misschien dan toch Ado Den Haag.
Ado is the pride of Holland!
  maandag 12 februari 2007 @ 01:24:14 #129
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_46226819
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

En Boussoufa doet het niet echt slecht bij Anderlecht, maar het verschil is dat bij Gent hij in een ploeg speelde die met een soort snel countervoetbal uitpakte en waarin hij helemaal zijn zin kon doen. Dat is bij Anderlecht niet meer het geval. Trouwens, wel opvallend dat zijn vervanger bij Gent, Alin Stoica, het eigenlijk zowat evengoed begint te doen als hij daar vorig jaar ..
En toch vind ik Boussoufa niet zo'n waaauw-speler. De keren bij Gent dat ik hem zag spelen op Cercle, was hij constant aan het mekkeren tegen de scheids, en vond ik hem vooral storend en echt niet zo denderend. Echter, telkens weer toonde hij wel één of twee flitsen die de match deden kantelen. Hierbij dien ik wel te vermelden dat ik hem ook 'volg' tijdens de wedstrijden alsof het een toekomstige Europese topper in spé is, wat me extra kritisch maakt.

Tweede helft vorig seizoen was ie wel super natuurlijk. Dat hij het nu bij A'lecht niet zo makkelijk heeft verbaasd me dan ook niet. Vandaag bracht Hassan in 10 minuten heel wat meer dreiging dan Boussoufa in 90.

Echter, hij is nog jong en kan nog groeien.
When all things seem to end, the future still remains..
pi_46231634
Dat gemekker tegen de scheids is sinds zijn Gouden Schoen trouwens serieus toegenomen imo...
pi_57469435
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:52 schreef RayMania het volgende:
Sonck anyone?
Blijkt maar weer dat Ray er kijk op heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57470654
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Blijkt maar weer dat Ray er kijk op heeft
Sonck heeft buiten Belgie toch bijna niks gepresteerd?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_57477320
Maar Bousouffa wel(in het buitenland dan), en laat nu net daar de topic overgaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57488938
Dat lijkt me er echt een die over een jaartje of wat naar Feyenoord gaat en dan het ajax publiek gek gaat lopen maken. Weet niet of ik daar als Feyenoorder wel zij blij mee ben eigenlijk.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_57489123
Als MArco tegen hem zegt kom jochie dan komt ie
pi_57489769
Boussoufa komt niet meer in Nederland voetballen denk ik, zie hem na Anderlecht wel naar de Ligue 1 verkassen.
pi_57986553
quote:
Boussoufa wil bij Anderlecht blijven
11 april 2008

Mbark Boussoufa is met de clubleiding van Anderlecht in gesprek over een nieuw contract. De geboren Amsterdammer heeft een verbintenis tot 2012 aangeboden gekregen en staat op het punt om hiermee in te stemmen. "We geraken er wel uit. Onze standpunten liggen niet zo ver uit mekaar", zegt hij in Het Laatste Nieuws.

Boussoufa, die in 2006 als speler van AA Gent verkozen werd tot beste voetballer van de Belgische competitie, meent dat hij nog lang niet uitgeleerd is bij Anderlecht. "Hoe langer ik hier zit, hoe beter ik me voel. Ik speel mijn beste voetbal nu bij Anderlecht, ik speel constant op een hoger niveau dan in mijn vorige periode bij AA Gent. Ik voel me thuis bij Anderlecht en wil hier nog minstens één of twee jaar blijven."

Opvallend is overigens dat Boussoufa de onderhandelingen met Anderlecht zelf voert, in plaats van een zaakwaarnemer de kastanjes uit het vuur te laten halen. "Ik heb negatieve ervaringen opgelopen met managers. Daarom doe ik het nu allemaal zelf. Ik denk dat ik de enige speler bij Anderlecht ben zonder manager. Maar ik weet wel over welke bedragen we moeten praten en wat ik sportief wil. Dan kan ik die besprekingen ook zelf voeren", stelt de 23-jarige oud-Ajacied.
pi_57987584
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar Bousouffa wel(in het buitenland dan), en laat nu net daar de topic overgaan
Ray heeft het over presteren buiten Belgie, niet in het buitenland in het algemeen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58838084
Hij gaat nergens heen, hij heeft zijn contract nog eens verlengd met twee jaar.
pi_58850781
Jaja, hij blijft. Uitstekend nieuws

Ik hou wel van z'n nuchtere mentaliteit en z'n oprechtheid.
Maar laten we vooral de voetbalende kwaliteiten niet vergeten.

Hij heeft een zalig actie en versnelling, dan die typische voorzetjes aan de eerste paal
Ondanks z'n gestalte maakt hij trouwens zeer slim gebruik van z'n lichaam.

Nog 1 jaartje constant preseteren en hij kan zo naar Spanje.
Frankrijk zou ik vooral wegblijven als ik hem was.
pi_60627847
quote:
Boussoufa: "Misschien nog een transfer"
07 augustus 2008

Anderlecht gaat de selectie vermoedelijk inkrimpen na de Europese uitschakeling door het nietige Bate Borisov. Mbark Boussoufa en Jan Polak worden al genoemd als spelers die voor een verkoop in aanmerking komen.

Boussoufa hoopt echter door te gaan bij de Brusselse club. "Ik wil blijven, ook zonder Europees voetbal", zegt de oud-Ajacied tegen Sporza. "Dat heb ik aangegeven door eind vorig seizoen mijn contract te verlengen. "Maar ik weet niet wat Anderlecht wil. Als de club mij wil verkopen, komt er misschien nog een transfer van."
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:06:42 #142
155634 Crazy_maniac
WE'LL DO IT LIVE!
pi_60628612
Jullie mogen Boussoufa hebben, wij hebben er niets meer aan. Hij kan zelf geen corner meer in de 16 droppen.
pi_60636968
Die mag nu toch wel is weg nu Anderlecht geen Europees speelt, wil die zich doorontwikkelen is Belgie toch wel uitgeleerd station, of wordt die overschat?
pi_60637561
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Lekkere sensatietitel . Hij wil dus helemaal niet weg.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:07:28 #145
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60645794
Ik denk ook niet dat er veel interesse voor hem is. Hij kan periodes hebben waarin hij bij wijze van spreken meekan met Real Madrid, maar uiteindelijk zakt dat altijd weer ver weg.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:14:17 #146
pi_60648901
Daarnaast kan ie al niet meer Europees spelen voor een ander team dit seizoen. Dat doet toch ook al behoorlijk wat aan de marktwaarde vanaf ...
pi_60654309
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik denk ook niet dat er veel interesse voor hem is. Hij kan periodes hebben waarin hij bij wijze van spreken meekan met Real Madrid, maar uiteindelijk zakt dat altijd weer ver weg.
Ja? Is het er zo een ja, Quincy achtig, maar dan beter uiteraard. Tsjah, benieuwd hoe zijn carriere dan gaat verlopen. Kan die nog het beste naar de Franse competitie verhuizen denk ik?
pi_60654710
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:19 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ja? Is het er zo een ja, Quincy achtig, maar dan beter uiteraard. Tsjah, benieuwd hoe zijn carriere dan gaat verlopen. Kan die nog het beste naar de Franse competitie verhuizen denk ik?
Dat verwacht ik ook, naar een club als Lens ofzo..
pi_60663932
Ik zou hem graag bij AZ zien komen, het is een blijft een getalenteerde speler die wel eens voor een mooie prijsje kan verhuizen naar een andere club...
Zekerheden heb je nooit, maar in ieder geval heeft ie ervaring en een goede opleiding gehad.

Ik zou met Mbark de gok wel durven nemen!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:35:46 #150
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_60666401
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:02 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zou hem graag bij AZ zien komen, het is een blijft een getalenteerde speler die wel eens voor een mooie prijsje kan verhuizen naar een andere club...
Zekerheden heb je nooit, maar in ieder geval heeft ie ervaring en een goede opleiding gehad.

Ik zou met Mbark de gok wel durven nemen!
En die heeft zin om bij AZ te komen voetballen, kom op niet zo dromen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')