quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zielig gefrustreerd mannetje.
Bij Ajax heeft ie toch niet veel blessureleed gehad? Kan het me niet herinneren eigenlijk...quote:Op zondag 11 februari 2007 01:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Sonck speelde niet eens zo slecht bij Ajax, maar die zit het toch vooral fysiek niet echt mee sinds hij uit Belgie weg is eigenlijk ...
Dat tweede jaar draaide het hele team vierkant natuurlijk. Sonck is zo'n typische speler die bij een team dat goed draait als hij in de ploeg staat héél wat goals zal meepikken. Een goaltjesdief. Maar ik heb eigenlijk nooit gesnapt wat voor voetballer ze daar bij Ajax in wilden zien. 't vreemde is trouwens dat hij tijdens zijn hele slechte periode bij Ajax bij de Rode Duivels wél goed bleef spelen én vaak scoren.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Ajax heeft ie toch niet veel blessureleed gehad? Kan het me niet herinneren eigenlijk...
Het gekke is, het eerste seizoen, toen ie uit positie moest spelen op rechtsbuiten, omdat Zlatan nou eenmaal centraal stond, viel het allemaal nog wel mee. Het stelde voetballend weinig voor, maar hij pakte nog weleens z'n goaltje mee. (gemiddeld ongeveer 1 goal per 3 wedstrijden)
Pas toen Zlatan weg was en hij centraal voorin aan de bak kwam, viel hij echt gigantisch door de mand. (één doelpuntje tegen Den Haag, in 9 wedstrijden tegen veelal clubs uit het rechterrijtje)
Maargoed, over Boussoufa dan maar weer: ben benieuwd of ie in de 2de helft van het seizoen meer z'n stempel kan drukken op het spel van Anderlecht, vond het de eerste competitiehelft een beetje tegenvallen eigenlijk...
En toch vind ik Boussoufa niet zo'n waaauw-speler. De keren bij Gent dat ik hem zag spelen op Cercle, was hij constant aan het mekkeren tegen de scheids, en vond ik hem vooral storend en echt niet zo denderend. Echter, telkens weer toonde hij wel één of twee flitsen die de match deden kantelen. Hierbij dien ik wel te vermelden dat ik hem ook 'volg' tijdens de wedstrijden alsof het een toekomstige Europese topper in spé is, wat me extra kritisch maakt.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Boussoufa doet het niet echt slecht bij Anderlecht, maar het verschil is dat bij Gent hij in een ploeg speelde die met een soort snel countervoetbal uitpakte en waarin hij helemaal zijn zin kon doen. Dat is bij Anderlecht niet meer het geval. Trouwens, wel opvallend dat zijn vervanger bij Gent, Alin Stoica, het eigenlijk zowat evengoed begint te doen als hij daar vorig jaar ..
Blijkt maar weer dat Ray er kijk op heeftquote:Op zondag 11 februari 2007 00:52 schreef RayMania het volgende:
Sonck anyone?
Sonck heeft buiten Belgie toch bijna niks gepresteerd?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat Ray er kijk op heeft
quote:Boussoufa wil bij Anderlecht blijven
11 april 2008
Mbark Boussoufa is met de clubleiding van Anderlecht in gesprek over een nieuw contract. De geboren Amsterdammer heeft een verbintenis tot 2012 aangeboden gekregen en staat op het punt om hiermee in te stemmen. "We geraken er wel uit. Onze standpunten liggen niet zo ver uit mekaar", zegt hij in Het Laatste Nieuws.
Boussoufa, die in 2006 als speler van AA Gent verkozen werd tot beste voetballer van de Belgische competitie, meent dat hij nog lang niet uitgeleerd is bij Anderlecht. "Hoe langer ik hier zit, hoe beter ik me voel. Ik speel mijn beste voetbal nu bij Anderlecht, ik speel constant op een hoger niveau dan in mijn vorige periode bij AA Gent. Ik voel me thuis bij Anderlecht en wil hier nog minstens één of twee jaar blijven."
Opvallend is overigens dat Boussoufa de onderhandelingen met Anderlecht zelf voert, in plaats van een zaakwaarnemer de kastanjes uit het vuur te laten halen. "Ik heb negatieve ervaringen opgelopen met managers. Daarom doe ik het nu allemaal zelf. Ik denk dat ik de enige speler bij Anderlecht ben zonder manager. Maar ik weet wel over welke bedragen we moeten praten en wat ik sportief wil. Dan kan ik die besprekingen ook zelf voeren", stelt de 23-jarige oud-Ajacied.
Ray heeft het over presteren buiten Belgie, niet in het buitenland in het algemeen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar Bousouffa wel(in het buitenland dan), en laat nu net daar de topic overgaan
quote:Boussoufa: "Misschien nog een transfer"
07 augustus 2008
Anderlecht gaat de selectie vermoedelijk inkrimpen na de Europese uitschakeling door het nietige Bate Borisov. Mbark Boussoufa en Jan Polak worden al genoemd als spelers die voor een verkoop in aanmerking komen.
Boussoufa hoopt echter door te gaan bij de Brusselse club. "Ik wil blijven, ook zonder Europees voetbal", zegt de oud-Ajacied tegen Sporza. "Dat heb ik aangegeven door eind vorig seizoen mijn contract te verlengen. "Maar ik weet niet wat Anderlecht wil. Als de club mij wil verkopen, komt er misschien nog een transfer van."
Lekkere sensatietitelquote:
Ja? Is het er zo een ja, Quincy achtig, maar dan beter uiteraard. Tsjah, benieuwd hoe zijn carriere dan gaat verlopen. Kan die nog het beste naar de Franse competitie verhuizen denk ik?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik denk ook niet dat er veel interesse voor hem is. Hij kan periodes hebben waarin hij bij wijze van spreken meekan met Real Madrid, maar uiteindelijk zakt dat altijd weer ver weg.
Dat verwacht ik ook, naar een club als Lens ofzo..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja? Is het er zo een ja, Quincy achtig, maar dan beter uiteraard. Tsjah, benieuwd hoe zijn carriere dan gaat verlopen. Kan die nog het beste naar de Franse competitie verhuizen denk ik?
En die heeft zin om bij AZ te komen voetballen, kom op niet zo dromen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:02 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zou hem graag bij AZ zien komen, het is een blijft een getalenteerde speler die wel eens voor een mooie prijsje kan verhuizen naar een andere club...
Zekerheden heb je nooit, maar in ieder geval heeft ie ervaring en een goede opleiding gehad.
Ik zou met Mbark de gok wel durven nemen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |