abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 april 2006 @ 08:34:08 #1
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_37024878
Het vervolg van Het grote kleine babietjes topic deel 75

Babietjes

10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
11 juli 2005: Nicole, dochter van Snowww
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
*** 14 oktober 2005: Kady Máire, dochter van Elegantly Wasted en Digger***
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
24 april 2006: Fabian Willem, zoon van cheqy (papa)

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 02-05-2006 20:10:53 ]
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 17 april 2006 @ 08:35:20 #2
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_37024883
Jeeej, de eerste keer dat ik een topic open

Mijn laatste post:
quote:
Op maandag 17 april 2006 08:32 schreef Wennie het volgende:
Belana, ik heb hier nog niks gezien van Girly.

Evenstar, fij dat het een stuk beter gaat met Arwen

Suzanna, ik blijf het een vreemd verhaal vinden ja. Ik heb eigenlijk geen Zwitsal gesmeerd, maar vaseline. Maar goed, dat hielp dus niet Hij heeft nu Cremor Cetomacrogol met 10% vaseline gekregen. De HA wilde eerst kijken hoe Robin hier op reageert. Ik heb nog niet veel verbetering gezien, maar omdat Robin nu ook die kuur heeft en een lage weerstand de boel verergert, is het moeilijk beoordelen. Gisteren had Robin ineens jeuk, dat heeft ie nog nooit gehad. Lekker koud nat washandje erop gedaan (tnx voor de tip ) en het ging beter.

Vicky, is het goed gegaan met de groentehap? Fijn dat het alweer wat beter gaat met Amber. Toch een verkoudheid dus Fijn dat ze weer beter slaapt.

De kuur slaat goed aan bij Robin, hij heeft geen koorts meer en het hoesten is al wat verminderd Hij slaapt ook weer wat beter, ik ben er vannacht maar 2x uit geweest.
En meneer draait zich op zijn zij jaja, het begin is er. Nou moet ie alleen nog uitvogelen wat ie met die lastige arm moet
Edit: belana, dit staat bij Girly: Laatste bezoek: 1 dagen, 15 uur, 49 minuten geleden. Misschien heeft ze gewoon geen behoefte of geen tijd of geen fut om hier te posten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Wennie op 17-04-2006 08:42:13 ]
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 17 april 2006 @ 08:37:56 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_37024895
Thanks wennie. Mmmmm, hoe zou het met ze zijn?
stormy waters...
sailin'
  maandag 17 april 2006 @ 08:42:53 #4
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_37024916
Ik vraag het me ook af. Ik heb volgens mij de foto van Joey ook gemist
Mijn afvalstrijd!
  maandag 17 april 2006 @ 09:32:06 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37025208
Die heeft het vast zo druk met genieten! Maar ik ben wel benieuwd hoe het met ze is idd.
  maandag 17 april 2006 @ 10:06:07 #6
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37025550
girly heeft hier nog niet gepost evenmin als renegate

vicky is het niet wat vroeg om nu al over te gaan op een derde fles, terwijl ze soms nog duidelijk de behoefte heeft voor een vijfde fles

robin lekker beter worden

Hoe is het met Saraa-tje ?

en met de andere babietjes ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_37025661
Het is heel goed gegaan met 3 flessen. Ze lag er gister om 23.45 in en heeft geslapen tot 9.00 uur. Ze had geen behoefte aan nog een fles. Het blijft toch een beetje aftasten. De groentehap is wel in zijn geheel naar binnen gegaan.

Ben ook benieuwd naar alle andere babietjes...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_37026519
Nog 10 daagjes en Merlijn is alweer 4 maanden. Wat gaat het hard en het is zo knap wat hij allemaal al kan. In de box grijpt hij omzich heen en kan dingetjes met 1 hand pakken.
Verder heeft hij nu supercontact met twee van de drie katten. Zij geven hem regelmatig een neusje, of Merlijn krijgt een staart in zijn gezicht. Hij kan ook al echt die katten aaien, al loopt het vaak uit op trekken in de vacht. Gelukkig vinden die twee katten het niet erg, want ze blijven wel gewoon bij hem zitten. Nadeel is wel dat zijn handje dan helemaal onder de katten haren zit.

Merlijn is wel een kindje wat constant aandacht moet hebben en je ook niet lang in de box kunt leggen met 1 speeltje. Je moet bij hem echt voor afwisseling zorgen. We hebben de box nu ook maar weer terug langs de bank gezet, gaat het aandacht geven wat makkelijker en hij vindt het heerlijk.

Vanmiddag gaat hij paaseitjes zoeken.
  maandag 17 april 2006 @ 12:16:09 #9
56471 pinquit
oh my lama!
pi_37028281
randa wat gaaf dat ie de katten aanraakt enzo ook leuk dat de katten het niet erg vinden

gaat snel he.. alles ben bijna bang dat ik alles vergeet omdat er elke dag weer iets nieuws is!
max is druk bezig zijn handen te ontdekken !!

ik heb gemerkt dat het echt nodig is om max in zijn bedje te leggen als hij moe is. eerst liet ik hem gewoon slapen als ie beneden in de box ofzo in slaap was gevallen, maar hem dan in zn bedje leggen dan krijgt ie veel en veel meer rust. zo heb ik dus de laatste dagen elke keer gewoon een blije max in mn armen als ie wakker is en heeft ie ook veel minder last van zn krampjes.
god wat schaam ik me dat ik het niet eerder heb ontdekt maargoed dat zal nog wel vaker gebeuren

woensdag zn eerste vaccinatie
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 17 april 2006 @ 12:37:06 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_37028876
je vergeet ook heel veel pinquit, moet ik tot mijn spijt zeggen
Ik weet nog welde dag dat Liam zijn handjes ontdekte, want dat was de dag dat ie zijn 1e prik kreeg, hij was 2 maanden toen, ik vond dat zo prachtig om te zien
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage maandag 17 april 2006 @ 13:02:33 #11
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_37029640
Hier gaat alles goed. Kim is supervrolijk. De fruit en groentehap gaan we pas weer geven als ze 6 maanden is.
Het in eigen bedje slapen overdag en ' avonds gaat ook heel goed.
We hebben het de komende tijd erg druk, want we gaan verhuizen. (half mei)
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_37031514
Evenstar, ik heb nog ff op de doos gekeken maar bij 6-8 maanden is het aantal flessen 3-4 en morgen is Amber 6 maanden damn wat gaat dat snel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 17 april 2006 @ 14:58:19 #13
62233 Jelief
ikke lief!
pi_37032864
ok, nu kan ze het echt echt echt!!!! Emma draaide zich zojuist om van buik naar rug. En weer naar buik! Nog even en de kamer is te klein.
Nou ja even een kleine nuance, terug op haar buik is nog wat lastig, dan zit er een arm in de weg

[ Bericht 31% gewijzigd door Jelief op 17-04-2006 15:06:42 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 17 april 2006 @ 15:27:08 #14
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37033525
oh ja op de nutramigen/neocate staat het in gewicht vandaar het was ook niet meer als een vraag
Hier gaat het echt goed nu ik ben zooo blij.
Madam brabbelde terug tegen djulian en ze kan flink mopperen
er zitten op haar onder kaakje twee richeltjes voorde tandjes tel daar bij op de kwijl en de kapotte billetjes en rode wangetjes.. we zullen afwachten
ze wordt met de dag ontspannener ( ? ) ze probeert af en toe door te draaien maar ja dat armpje he emma

Kim goed hoor steeds beter in eigen bedje slapen

maxje
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † maandag 17 april 2006 @ 16:03:40 #15
81992 Githa
pi_37034342
quote:
Op maandag 17 april 2006 08:42 schreef Wennie het volgende:
Ik vraag het me ook af. Ik heb volgens mij de foto van Joey ook gemist
[postbode]
Girly en Joey maken het geweldig Girly heeft het alleen heel erg druk op het moment, maar ik sprak haar net enne ze is jullie niet vergeten en komt snel wat vaker posten.
Ze vond het heel lief dat jullie aan haar dachten
[/postbode]
pi_37034786
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef Githa het volgende:

[..]

[postbode]
Girly en Joey maken het geweldig Girly heeft het alleen heel erg druk op het moment, maar ik sprak haar net enne ze is jullie niet vergeten en komt snel wat vaker posten.
Ze vond het heel lief dat jullie aan haar dachten
[/postbode]
Joey is mooi Ik wil strax ook een Joey
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_37039893
quote:
Op maandag 17 april 2006 15:27 schreef _evenstar_ het volgende:
oh ja op de nutramigen/neocate staat het in gewicht vandaar
ht staat hier ook idd op de dos. Tot 6 kg ofo e n daaronder van 6-8 mnd 3-4 flessen pd, 700-800 ml voeding. Amber krijgt 3x 210 voeding, potje fruit, potje groente en tussendoor flesjes water met een paar druppels diksap

Poepen gaat echt super Ik heb ineens zoooooooo'n ontzettend gezelig en vrolijk kindje. En dat doo een beetje olijfolie... Ze huilt/jammert alleen nog maar als ze moe is of wakker wordt..

* Vicky is helemaal heppie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 17 april 2006 @ 21:46:09 #18
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37044907
Vicky, da's erg fijn!!! Van wie had je de olijfolie-tip gekregen? (heb hem niet gelezen, sorry als je het al had gepost)

Wennie, wat vervelend dat Robin nu ineens toch jeuk had. Dat verandert de zaak wel een beetje he, voor je gevoel. Emma heeft ook die cetomacrogol-crème. Ik smeer zelf liever met vaseline, want hier krijgt ze erge velletjes van en ziet het er elke keer weer droog uit. Ik heb daarnaast natuurlijk die hormooncrème, het helpt toch wel, maar ik mag het maar weinig smeren en dat vind ik wel jammer.

Fuente, hoe gaat het nu met Sara's huidje?

Jelief, het is ook lastiger he, van rug naar buik draaien. Emma heeft een hele tijd geleden voor het eerst van buik naar rug gedraaid, maar dat kwam volgens mij omdat ze haar hoofdje heel ver naar de zijkant liet zakken en dat topzwaar is. Heel grappig gezicht!!

Emma ligt nu te huilen dus ik moet naar haar toe... ik reageer later hopelijk nog even op de rest!!
  maandag 17 april 2006 @ 21:53:23 #19
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37045207
Die olijfolie-tip heb ik op het CB gekregen. Gewoon een heel klein beetje door het avondeten heen doen als poepen moeilijk gaat.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 17 april 2006 @ 22:04:38 #20
45621 Suzanna
Mama van...
pi_37045621
Ik heb ook een tijdje geleden de tip gekregen om (als niets anders hielp) Emma met olijfolie in te smeren. Moet het nog altijd proberen, was het eigenlijk vergeten...
  maandag 17 april 2006 @ 22:12:28 #21
62233 Jelief
ikke lief!
pi_37045911
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef Suzanna het volgende:
Jelief, het is ook lastiger he, van rug naar buik draaien. Emma heeft een hele tijd geleden voor het eerst van buik naar rug gedraaid, maar dat kwam volgens mij omdat ze haar hoofdje heel ver naar de zijkant liet zakken en dat topzwaar is. Heel grappig gezicht!!
Emma heeft zich ook al weken geleden al eens van haar buik op haar rug gedraaid ook een kwestie van een zwaar hoofd maar daarna niet zo veel meer. Vorige week had ze zich bij mijn moeder ook gedraaid van rug naar buik en weer terug.
Introduceren van vast voedsel gaat hier wel aardig. Emma vind het iig erg leuk om te eten. Ze is nu wel wat aan de diarree maar ik denk dat dat komt omdat haar darmen nu extra gestimuleerd worden en moeten wennen aan iets anders dan borstvoeding.
Gister waren we bij mijn schoonouders en Emma was toen we binnenkwamen echt van slag af, ik had echt het idee dat ze eenkennig begint te worden. Na even rondgelopen te hebben was het wel goed en kon ze weer lachen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_37047158
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef Suzanna het volgende:
Vicky, da's erg fijn!!! Van wie had je de olijfolie-tip gekregen? (heb hem niet gelezen, sorry als je het al had gepost)
Olijfolie heb ik hier ook gebruikt in het begin, gewoon door elke fles een druppeltje.

Mijn moeder deed dat vroeger bij ons ook al, al was het toen met sla-olie. En mijn katten geef ik ook een druppeltje olie als ze verstopt zitten, kan geen kwaad en werkt perfect.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_37053895
Amber is vandaag een half jaar oud

Suus, kreeg het advies van de dietiste. 's Ochtends door de papfles een theelepeltje olijfolie en 's avonds door de groente. Poepen gaat geweldig. Het wordt wel een stuk steviger en dikker door het vaste voedsel maar Amber heeft geen last meer!!!

Jelief, dat eenkennige komt mij ook bekend voor. Amber begon soms te piepen zodra ik uit haar ooghoek was. Ik mocht niet eens even naar de wc ofzo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_37054412
Net even gebeld met de verzekering, de inenting van de pneumokokken wordt niet vergoed bij onze verzekering.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_37054440
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:34 schreef Vicky het volgende:
Net even gebeld met de verzekering, de inenting van de pneumokokken wordt niet vergoed bij onze verzekering.
Er zullen weinig verzekeringen zijn die hem vergoeden. Je bent de kosten van de vaccinatie kwijt en de kosten van het consult bij de huisarts voor het zetten van de prik en uitschrijven van receptje. Duur grapje uiteindelijk dus. Schoonzusje is huisarts dus maar even nagevraagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')