Edit: belana, dit staat bij Girly: Laatste bezoek: 1 dagen, 15 uur, 49 minuten geleden. Misschien heeft ze gewoon geen behoefte of geen tijd of geen futquote:Op maandag 17 april 2006 08:32 schreef Wennie het volgende:
Belana, ik heb hier nog niks gezien van Girly.
Evenstar, fij dat het een stuk beter gaat met Arwen
Suzanna, ik blijf het een vreemd verhaal vinden ja. Ik heb eigenlijk geen Zwitsal gesmeerd, maar vaseline. Maar goed, dat hielp dus nietHij heeft nu Cremor Cetomacrogol met 10% vaseline gekregen. De HA wilde eerst kijken hoe Robin hier op reageert. Ik heb nog niet veel verbetering gezien, maar omdat Robin nu ook die kuur heeft en een lage weerstand de boel verergert, is het moeilijk beoordelen. Gisteren had Robin ineens jeuk, dat heeft ie nog nooit gehad. Lekker koud nat washandje erop gedaan (tnx voor de tip
) en het ging beter.
Vicky, is het goed gegaan met de groentehap? Fijn dat het alweer wat beter gaat met Amber. Toch een verkoudheid dusFijn dat ze weer beter slaapt.
De kuur slaat goed aan bij Robin, hij heeft geen koorts meer en het hoesten is al wat verminderdHij slaapt ook weer wat beter, ik ben er vannacht maar 2x uit geweest.
En meneer draait zich op zijn zijjaja, het begin is er. Nou moet ie alleen nog uitvogelen wat ie met die lastige arm moet
[postbode]quote:Op maandag 17 april 2006 08:42 schreef Wennie het volgende:
Ik vraag het me ook af. Ik heb volgens mij de foto van Joey ook gemist
Joey is mooiquote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef Githa het volgende:
[..]
[postbode]
Girly en Joey maken het geweldigGirly heeft het alleen heel erg druk op het moment, maar ik sprak haar net enne ze is jullie niet vergeten en komt snel wat vaker posten.
Ze vond het heel lief dat jullie aan haar dachten![]()
[/postbode]
ht staat hier ook idd op de dos. Tot 6 kg ofo e n daaronder van 6-8 mnd 3-4 flessen pd, 700-800 ml voeding. Amber krijgt 3x 210 voeding, potje fruit, potje groente en tussendoor flesjes water met een paar druppels diksapquote:Op maandag 17 april 2006 15:27 schreef _evenstar_ het volgende:
oh ja op de nutramigen/neocate staat het in gewicht vandaar![]()
Emma heeft zich ook al weken geleden al eens van haar buik op haar rug gedraaid ook een kwestie van een zwaar hoofdquote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef Suzanna het volgende:
Jelief, het is ook lastiger he, van rug naar buik draaien. Emma heeft een hele tijd geleden voor het eerst van buik naar rug gedraaid, maar dat kwam volgens mij omdat ze haar hoofdje heel ver naar de zijkant liet zakken en dat topzwaar is. Heel grappig gezicht!!
Olijfolie heb ik hier ook gebruikt in het begin, gewoon door elke fles een druppeltje.quote:Op maandag 17 april 2006 21:46 schreef Suzanna het volgende:
Vicky, da's erg fijn!!! Van wie had je de olijfolie-tip gekregen? (heb hem niet gelezen, sorry als je het al had gepost)
Er zullen weinig verzekeringen zijn die hem vergoeden. Je bent de kosten van de vaccinatie kwijt en de kosten van het consult bij de huisarts voor het zetten van de prik en uitschrijven van receptje. Duur grapje uiteindelijk dus. Schoonzusje is huisarts dus maar even nagevraagd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:34 schreef Vicky het volgende:
Net even gebeld met de verzekering, de inenting van de pneumokokken wordt niet vergoed bij onze verzekering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |