abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 april 2006 @ 08:32:18 #301
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_37024874
Belana, ik heb hier nog niks gezien van Girly.

Evenstar, fij dat het een stuk beter gaat met Arwen

Suzanna, ik blijf het een vreemd verhaal vinden ja. Ik heb eigenlijk geen Zwitsal gesmeerd, maar vaseline. Maar goed, dat hielp dus niet Hij heeft nu Cremor Cetomacrogol met 10% vaseline gekregen. De HA wilde eerst kijken hoe Robin hier op reageert. Ik heb nog niet veel verbetering gezien, maar omdat Robin nu ook die kuur heeft en een lage weerstand de boel verergert, is het moeilijk beoordelen. Gisteren had Robin ineens jeuk, dat heeft ie nog nooit gehad. Lekker koud nat washandje erop gedaan (tnx voor de tip ) en het ging beter.

Vicky, is het goed gegaan met de groentehap? Fijn dat het alweer wat beter gaat met Amber. Toch een verkoudheid dus Fijn dat ze weer beter slaapt.

De kuur slaat goed aan bij Robin, hij heeft geen koorts meer en het hoesten is al wat verminderd Hij slaapt ook weer wat beter, ik ben er vannacht maar 2x uit geweest.
En meneer draait zich op zijn zij jaja, het begin is er. Nou moet ie alleen nog uitvogelen wat ie met die lastige arm moet
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')