abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 5 juni 2006 @ 17:07:44 #251
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38563001
Ik denk dat je gewoon op het juiste moment geboren bent, net als iedereen.
Het kan best zijn dat kreeft of het element water een belangrijke rol speelt in je verdere horoscoop.
Alleen het zonneteken zegt niet alles in je horoscoop, er zijn een heeeeeele hoop andere factoren die je een horoscoop kunnen kleuren.

[ Bericht 69% gewijzigd door senesta op 05-06-2006 17:15:33 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_38563634
Wie van jullie is naar een gecertificeerde astroloog geweest?
pi_38563664
Mijn sterrenbeeld is maagd, en ik ben, seksueel gezien, maagd.
Het klopt voor mij dus wel.
pi_38563872
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:30 schreef SuperBosch het volgende:
Mijn sterrenbeeld is maagd, en ik ben, seksueel gezien, maagd.
Het klopt voor mij dus wel.
Die is best flauw eigenlijk.
Moest wel glimlachen.
  Moderator maandag 5 juni 2006 @ 21:48:27 #255
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38573361
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:28 schreef K33T het volgende:
Ik nog nooit, gek he?
Mijn vriendin heeft wel onder andere mijn horoscoop gebruikt voor studiemateriaal dus ze heeft wel het één en ander verteld, ik doe zelf ook een studie astrologie dus ik leer wel een hoop ook over mijn eigen horoscoop.
Ik wil hem wel ooit laten maken maar dan het liefst door mijn lerares en die zit voorlopig nog volgeboekt dus word in de verre toekomst een keer.
  Moderator dinsdag 6 juni 2006 @ 22:37:06 #257
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38609617

Poging tot een intelligente post?
Nog maar even dooroefenen zou ik zeggen
pi_38612535
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:28 schreef K33T het volgende:
Me

Op mijn 14e ofzo (tevens paragnost). Alles werd opgenomen op een bandje en kreeg ook papierwerk mee (mooie horoscooptekening + uitleg etc).

Overigens ben ik niet altijd zo tevreden met mijn geboortehoroscoop, steenbok etc.
Maja, het is soms niet anders
  Moderator woensdag 7 juni 2006 @ 09:04:11 #259
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38616761
Wat is er mis met steenbok?
pi_38617523
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:50 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Me

Op mijn 14e ofzo (tevens paragnost). Alles werd opgenomen op een bandje en kreeg ook papierwerk mee (mooie horoscooptekening + uitleg etc).

Overigens ben ik niet altijd zo tevreden met mijn geboortehoroscoop, steenbok etc.
Misschien zit je nu in een leeftijdsfase dat je overgaat naar een volgend element, eentje die je je nog niet eigen hebt gemaakt ? (Slingergang van de horoscoop).
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:59:15 #261
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38617826
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:04 schreef senesta het volgende:
die zijn nogal koppig! erg irritant vind ik dat altijd..
ik ben namelijk ook erg koppig, als stier zijnde
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38617898
ik haat mensen die geloven in horoscopen
underground forever baby
pi_38617975
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:02 schreef Laton het volgende:
Wat doe je dan hier
pi_38618244
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:02 schreef Laton het volgende:
Waarom haat je die mensen dan?
pi_38630568
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:50 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Me

Weet je zeker dat je geboortetijd klopt?
Die is nl. wel heel belangrijk om een juiste geboortehoroscoop te maken.
pi_38631335
hmz, als ik 2:18 ipv 2:14 invul, dan verschilt de planetenstand nauwelijks.
pi_38631710
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:04 schreef senesta het volgende:
ik weet niet

Het lijkt soms alsof ik altijd de boot mis. Verplichtingen heb etc en alsof ik soms nooit mazzel heb.
Wordt het onwijs mooi weer, is er van alles, moet ik leren . Gaat een ander ook nog op vakantie etc. Word er soms zo onzeker en teneergeslagen van .

Alsof ik altijd harder moet werken ofzo en dus gewoon dikke pech heb.
Kijk ik naar de toekomst, word ik helemaal down. En dan moet je maar positief blijven denken, terwijl ik met 30 graden celcius met mijn neus in de boeken zit en weer van alles mis + alleen ben.

Vind het niet zo leuk soms om steenbok te zijn dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door sweetgirly op 07-06-2006 18:16:53 ]
pi_38631959
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Misschien zit je nu in een leeftijdsfase dat je overgaat naar een volgend element, eentje die je je nog niet eigen hebt gemaakt ? (Slingergang van de horoscoop).
Tja, wie weet idd.
Zou nog kunnen kloppen ook. Gezien het al tijden borrelt bij mij van binnen en ik nu zoiets heb van 'wie ben ik, waar sta ik' etc. Confrontaties ten top soms. 'Ik wil gelukkig zijn/worden', is een beetje mijn hoofdmotto geworden nu. Ik zal je vertellen, die beseffenis alleen al kan erg veel energie vreten, je gaat terug naar je kindertijd.

Waarom ben je zo geworden zoals je bent. Inclusief ook nog eens mijn geb. horoscoop (de tijd klopt overigens geloof ik wel ) en tel op: een meid die hard haar best doet/heeft gedaan, maar er soms niet gelukkiger van is geworden, inclusief perfectionisme met bijbehorende faalangst en vicieuze cirkel.

Yep, drama
Maarja, de beseffenis daarvan is er nu.

Ook een keuze (geweest)
pi_38633930
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:06 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

ik weet niet

Het lijkt soms alsof ik altijd de boot mis. Verplichtingen heb etc en alsof ik soms nooit mazzel heb.
Wordt het onwijs mooi weer, is er van alles, moet ik leren . Gaat een ander ook nog op vakantie etc. Word er soms zo onzeker en teneergeslagen van .

Alsof ik altijd harder moet werken ofzo en dus gewoon dikke pech heb.
Kijk ik naar de toekomst, word ik helemaal down. En dan moet je maar positief blijven denken, terwijl ik met 30 graden celcius met mijn neus in de boeken zit en weer van alles mis + alleen ben.

Vind het niet zo leuk soms om steenbok te zijn dus.

Dat is zoooooo herkenbaar, en ik ben ook Steenbok dus dat is niet echt hoopgevend..we're doomed. Het loopt NOOIT soepel, m'n hele leven ga ik al tegen de stroom in. M'n vader zei een tijd terug ook nog iets van "er zijn mensen die de wind altijd mee hebben en pechvogels die altijd alles tegen hebben zitten en altijd in gevecht zijn, jij bent er zo één" haha dankjewel dat geeft me ook echt vertrouwen in het leven

Er zijn maar weinig mensen waarmee ik geen 'ruzie' krijg ook wat echt heel vermoeiend is, omdat ik best wel apart/eigengereid (en KOPPIG) ben op de een of andere manier (volgens mij is dat een Steenbok trek, of misschien ook wel een beetje of vooral Waterman omdat ik precies op de grens zit) en daardoor negatieve reacties uitlok uit onbegrip, ik ben niet groepsgericht en als iemand links zegt zeg ik vaak rechts (of midden...alles behalve meelullen uit beleefdheid)..mensen vatten het dan soms op alsof ik opzettelijk tegendraads en moeilijk ben maar dat is niet zo want ik kan nu eenmaal niet anders... dat is wel heel erg moeilijk soms dat ik zo makkelijk moeilijkheden aantrek en er nooit een eind aan lijkt te komen. Toevallig had ik vandaag zo'n dag waar vanalles in één keer op m'n dak komt vallen. Vrienden maken gaat moeizaam omdat ik niet makkelijk te leren kennen ben en me snel beledigd voel als mensen te snel gaan oordelen (dan sluit ik me ook meteen af van die mensen), mensen moeten bereid zijn daar tijd en moeite in te steken (zoals ik dat bij hen ook zou doen) en dat zijn de meesten niet. Toch ben ik ervan overtuigt dat het ooit wel allemaal op z'n plaats gaat vallen, en houd mezelf maar voor dat ik gewoon een laatbloeier ben en dat heeft ook z'n voordelen.... Steenbokken worden niet voor niets een rots in de branding genoemd, 'we' hebben het soms zo zwaar dat veel andere mensen daar aan onderdoor zouden gaan, de Steenbok gaat door en ik denk dat ze als ze helemaal volwassen zijn echte rust kunnen vinden. Dat hoooop ik

[ Bericht 3% gewijzigd door saksia op 07-06-2006 19:51:48 ]
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:47:34 #270
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38634817
Hmmz dan zijn Tweelingen toch een stuk meer easy going.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_38635010
Wat een geneuzel weer van steenbokken. Schorpioenen hebben pás zwaar, al ben ik zelf geen schorpioen.
pi_38635091
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:53 schreef K33T het volgende:
Wat een geneuzel weer van steenbokken. Schorpioenen hebben pás zwaar, al ben ik zelf geen schorpioen.
Haha klopt, dat heb ik er namelijk ook nog bij, Schorpioen is mijn ascendant!!!
pi_38635167
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:53 schreef K33T het volgende:
Waarom zouden Schorpioenen het zwaar hebben ?

Ben zelf een "volbloed" schorpioen (dus zowel in aanleg als in uitdaging) en vind dat best mee vallen hoor.
pi_38635190
Je zonneteken is in Scorpio?
pi_38635308
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:00 schreef K33T het volgende:
Je zonneteken is in Scorpio?
Ja, mijn zonneteken is Schorpioen, maar zoals ik al eerder gezegd heb zegt dit niet echt veel, eigenlijk alleen maar waar de zon stond op het moment van mijn geboorte.

Tuurlijk heb ik wel wat eigenschappen van dit teken, dat heeft iedereen wel van zijn zonneteken, maar hoe ik in elkaar zit, op wat voor manier ik bijv. mijn emotionele veiligheid zoek of wat ik wil zijn, haal je echt niet uit je zonneteken, daar moet je toch de hele horoscoop voor duiden.
  Moderator woensdag 7 juni 2006 @ 20:25:13 #276
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38635761
Daar komt bij dat elk teken waardevol is, allemaal op hun eigen manier.
Ik vind ieder teken mooie eigenschappen hebben en minder mooie eigenschappen hebben.
Ik vind geen enkel teken beter dan een ander.

Als een steenbok invloed iemand zoveel disipline geeft dat hij kan leren terwijl andere mensen genieten van lekker weer is dat toch zeker geen slechte eigenschap?
Het brengt je ergens.
Ik ben leeuw en ik slaag er helaas vaak niet in om mijn zaakjes op orde te hebben, sterker nog, als het hebt over chaotisch heb je het waarschijnlijk over mij, prioriteiten stellen is een kwelling voor mij en heeft me dan ook vaak in vervelende situatie's gebracht, dat wil natuurlijk weer niet zeggen dat elke leeuw zijn zaakjes niet voor elkaar heeft, toevallig werkt dat gewoon bij mij zo, schema's zijn niet mijn vrienden.
Gelukkig heb ik maan in steenbok, als het water me dus aan de lippen staat en ik voel me steeds minder prettig heb ik mijn eigen steenbok om op terug te vallen.
pi_38636135
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:21 schreef saksia het volgende:

Dat is zoooooo herkenbaar, en ik ben ook Steenbok dus dat is niet echt hoopgevend..we're doomed. Het loopt NOOIT soepel, m'n hele leven ga ik al tegen de stroom in. M'n vader zei een tijd terug ook nog iets van "er zijn mensen die de wind altijd mee hebben en pechvogels die altijd alles tegen hebben zitten en altijd in gevecht zijn, jij bent er zo één" haha dankjewel dat geeft me ook echt vertrouwen in het leven
Zo voel ik het ook soms, idd!
Je vader zegt het goed, al is het niet zo leuk.
quote:
Er zijn maar weinig mensen waarmee ik geen 'ruzie' krijg ook wat echt heel vermoeiend is, omdat ik best wel apart/eigengereid (en KOPPIG) ben op de een of andere manier (volgens mij is dat een Steenbok trek, of misschien ook wel een beetje of vooral Waterman omdat ik precies op de grens zit) en daardoor negatieve reacties uitlok uit onbegrip, ik ben niet groepsgericht en als iemand links zegt zeg ik vaak rechts (of midden...alles behalve meelullen uit beleefdheid)..mensen vatten het dan soms op alsof ik opzettelijk tegendraads en moeilijk ben maar dat is niet zo want ik kan nu eenmaal niet anders... dat is wel heel erg moeilijk soms dat ik zo makkelijk moeilijkheden aantrek en er nooit een eind aan lijkt te komen. Toevallig had ik vandaag zo'n dag waar vanalles in één keer op m'n dak komt vallen. Vrienden maken gaat moeizaam omdat ik niet makkelijk te leren kennen ben en me snel beledigd voel als mensen te snel gaan oordelen (dan sluit ik me ook meteen af van die mensen), mensen moeten bereid zijn daar tijd en moeite in te steken (zoals ik dat bij hen ook zou doen) en dat zijn de meesten niet.
Ben jij mij ofzo
Want dat heb ik nou ook of voel ik nou ook zo.
Zwaar vermoeiend. Ook al heb ik een glimlach van hier tot Tokio, dan gebeurt er wel weer wat en hoppa, ik voel mezelf weer buiten de boot vallen of het lukt (dus) toch niet. Alsof ik het uitstraal!! Ik raak er zo gewend aan, dat ik er bijna om moet lachen.
quote:
Toch ben ik ervan overtuigt dat het ooit wel allemaal op z'n plaats gaat vallen, en houd mezelf maar voor dat ik gewoon een laatbloeier ben en dat heeft ook z'n voordelen.... Steenbokken worden niet voor niets een rots in de branding genoemd, 'we' hebben het soms zo zwaar dat veel andere mensen daar aan onderdoor zouden gaan, de Steenbok gaat door en ik denk dat ze als ze helemaal volwassen zijn echte rust kunnen vinden.
Eén van mijn (vroegere) favo quotes was: 'beter een laatbloeier, dan geen bloeier' van Cruijf.
Nu interesseert me dat een stukje minder. En het zal vast een typische steenbok-quote zijn.

(<- de droogheid kennelijk ook)

En idd, las laatst ook zoiets, dat steenbokken doorgaan waar anderen vaak allang zijn afgehaakt.
Nou, taai zijn we wel dan iig
quote:
Dat hoooop ik
Ik ooooook
Misschien moeten we samen een steenboksite oprichten, kunnen we af en toe lullen over de steenbok-onrechtvaardigheid.

pi_38636378
Dit begint meer op een cursusje 'hoe organiseer ik mijn eigen ongeluk' te lijken.

Les 1: zorg dat je als Steenbok ter wereld komt en geloof alles wat ze je daarover aanpraten.

Als je les 1 goed in praktijk weet te brengen, mag je de andere lessen van het cursus programma overslaan.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_38636427
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:25 schreef senesta het volgende:

Als een steenbok invloed iemand zoveel disipline geeft dat hij kan leren terwijl andere mensen genieten van lekker weer is dat toch zeker geen slechte eigenschap?
Het brengt je ergens.
Mijn watermanascendant verlangt naar vrijheid, zon en licht.
Mijn steenbokkant houdt mij tegen, 'verplichtingen/verantwoordelijkheden heb je!', voel ik vader Saturnus met een wijzende vinger zeggen. Maakt en houdt mij klein en gehoorzaam soms.

Erg verwarrend, kan niet genieten, want Saturnus houdt mij soms tegen.
En kan niet leren/gehoorzamen helemaal soms, want jovele watermanmeneer verlangt naar zon/lucht en vrijheid..

Ik ben idd doomned uhm tja
pi_38636524
@sweetgirly, je gezemel begint te vervelen. Ja, jij bent zo bijzonder persoon blablah.

Even serieus, wij praten hier over astrologie. Je hebt het liever dat we over jou gaan houden, misschien dat je beter kunt weggaan uit dit topic. In R&P zijn ze wel gewend aan dit soort praat, misschien dat je daar verder kunt posten
pi_38636622
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:58 schreef K33T het volgende:
@sweetgirly, je gezemel begint te vervelen. Ja, jij bent zo bijzonder persoon blablah.

Even serieus, wij praten hier over astrologie. Je hebt het liever dat we over jou gaan houden, misschien dat je beter kunt weggaan uit dit topic. In R&P zijn ze wel gewend aan dit soort praat, misschien dat je daar verder kunt posten
Ik praat toch ook over astrologie, het gaat hier toch over 'ben jij tevreden met je sterrenbeeld'.
Moet ik het over mijn vader of buurvrouw gaan hebben ofzo. Ik leg het even uit, waarom ik soms niet tevreden ben. En mijn maan in maagdkant legt dat dan goed ook uit, mijn steenbokkant gaat er even fel nu boven op staan. En btw, dat bepaal JIJ even?! Tssssss.

En wat voor praat, astrologie intrigeert mij, al van kleins af aan.
Dus kom geen poep lullen tegen mij, en je knipoog kan je ook wel weg doen .
pi_38636773
Ok, serieus nu dus.
quote:
Wie geboren is tussen 23 augustus en 23 september wordt door astrologen een Maagd genoemd omdat de zon dan in het teken Maagd staat. Aan dit zonneteken - dat overigens niet samenvalt met het gelijknamige sterrenbeeld - worden een aantal kenmerkende persoonlijkheidseigenschappen toegeschreven. Zo staat in astrologieboeken te lezen dat een Maagd zich in de omgang met anderen bescheiden en gereserveerd opstelt. Hij of zij is niet avontuurlijk, spontaan en impulsief, knoopt niet gemakkelijk een praatje aan en heeft weinig vrienden. De Maagd toont geen sterke emoties of hartstochten en is wat preuts. Hij is niet kunstzinnig of muzikaal en heeft geen aanleg voor theater en poëzie. Zijn fantasie en intuïtie zijn zwak ontwikkeld.

De Maagd is nuchter, rationeel en analytisch ingesteld. Hij heeft een kritische blik en laat zich niet snel wat wijsmaken. Hij heeft dikwijls belangstelling voor techniek of wetenschappelijk onderzoek en praat liever niet over dingen waarvan hij geen verstand heeft. Op zijn eigen terrein gedraagt hij zich niet zelden als een schoolmeester die alles beter weet. In zijn werk is de Maagd ordelijk, ijverig, erg nauwgezet en plichtsgetrouw.
Voor mij klopt dit wel enigszins, behalve dat ik niet geheel a-muzikaal ben. En af en toe wil het rationeel denken niet opschieten. Ook heb ik een hele aparte manier van 'ordelijk'
pi_38636790
Oh wacht, dit was er eentje die de nadruk op 'wij' wou leggen

Thanx, wou je nou zelf bevestigen dat ik anders ben en er niet bijhoor. Dat wist ik al
Maar ik ken mezelf tenminste. Leer u zelve kennen.

Yep en juist.
pi_38636859
Mammie, ben je op d'r teentjes getrapt of wat?

Het gaat om het soort gebabbel die je produceert. We praten hier over allerlei sterrenbeelden. Je doet dat ook, toch heb je helaas ook wel de trek van om aandacht proberen richting jou te vestigen, ook al ga je stampen en ontkennen, het is toch wel beetje zo.

EDIT: voor de mevrouw heb ik ff de knipoog weggehaald
pi_38636960
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:15 schreef K33T het volgende:
Mammie, ben je op d'r teentjes getrapt of wat?

Het gaat om het soort gebabbel die je produceert. We praten hier over allerlei sterrenbeelden. Je doet dat ook, toch heb je helaas ook wel de trek van om aandacht proberen richting jou te vestigen, ook al ga je stampen en ontkennen, het is toch wel beetje zo.

EDIT: voor de mevrouw heb ik ff de knipoog weggehaald
Even serieus, wat moet je nou?
Er werden aan mij vragen gesteld, op gereageerd. Ik antwoord.

Als mijn reacties/mijn manier van reageren je niet aanstaan, dan lees je het niet.
Je bent niet verplicht om het te lezen hoor.

Btw, volgens mij ben jij degene die op zijn olijke teentjes is getrapt (of iets dergelijks)
pi_38638418
Zeg, laten we het wel even gezellig houden ja!

@Sweetgirly.
Waarom voel jij je dan zo beperkt door Saturnus!
Mijn Saturnus (staat erg sterk, in eigen teken, steenbok dus) staat opposiet ( spannings aspect) Mars, de planeet van het initiatieven nemen.
Als je jouw verhaal leest zou dat dus betekenen dat ik erg beperkt zou worden in het initiatieven nemen (of ook in het opkomen voor mezelf), maar niets is minder waar!

Waarom?
Nou gewoon omdat Mars ook sterke positieve aspecten van andere Planeten ontvangt (Pluto bijv.)

Daarbij komt ook nog dat het van belang is om te weten welke Huizen (levensgebieden) er bij betrokken zijn.

Dus je kunt niet zeggen dat je altijd beperkt wordt door een Saturnus.
  Moderator woensdag 7 juni 2006 @ 22:25:19 #287
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38638716
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:53 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Mijn watermanascendant verlangt naar vrijheid, zon en licht.
Mijn steenbokkant houdt mij tegen, 'verplichtingen/verantwoordelijkheden heb je!', voel ik vader Saturnus met een wijzende vinger zeggen. Maakt en houdt mij klein en gehoorzaam soms.

Erg verwarrend, kan niet genieten, want Saturnus houdt mij soms tegen.
En kan niet leren/gehoorzamen helemaal soms, want jovele watermanmeneer verlangt naar zon/lucht en vrijheid..

Ik ben idd doomned uhm tja
Astrologie gaat nog steeds uit van eigen keuzes, het is niet zo dat jij een bepaalde planetenstand in je horoscoop hebt staan en dat jij daarom nergens iets aan kan doen.
Astrologie is geen excuus om geen veranderingen te kunnen maken in je leven, tenminste dat is mijn idee.

Verder maak je denk ik een hoop interpretatiefouten in je zienswijzen naar planeten en tekens, en hun collectieve standen en individuele standen, daar kan een enorm verschil in zitten.

[ Bericht 2% gewijzigd door senesta op 07-06-2006 22:34:34 ]
pi_38639265
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zeg, laten we het wel even gezellig houden ja!
Eens.
Maar ik vraag mezelf wel af wat voor sterrenbeeld K33T is, hij stelt vragen, constant, wordt er geantwoord, is het ook niet goed. Dan ben je niet helemaal ok in mijn ogen of jaloers of hij wil over zichzelf lullen maar durft niet. Van mammie ( ) sweetgirly, mag het hoor .
quote:
@Sweetgirly.
Waarom voel jij je dan zo beperkt door Saturnus!
Mijn Saturnus (staat erg sterk, in eigen teken, steenbok dus) staat opposiet ( spannings aspect) Mars, de planeet van het initiatieven nemen.
Als je jouw verhaal leest zou dat dus betekenen dat ik erg beperkt zou worden in het initiatieven nemen (of ook in het opkomen voor mezelf), maar niets is minder waar!

Waarom?
Nou gewoon omdat Mars ook sterke positieve aspecten van andere Planeten ontvangt (Pluto bijv.)

Daarbij komt ook nog dat het van belang is om te weten welke Huizen (levensgebieden) er bij betrokken zijn.
Waarom dat zo is?
Ik denk dat ik wel aardig teveel verantwoordelijkheidsgevoel heb, helaas. Hij staat in het 12e huis.
En dat is/kan soms lastig zijn. Het enige wat ik weet, is hoe ik ben. En het steenbok-element verklaart daar oa al wat in of toevallig, laat ik nou soms ook dat zo aanvoelen/zijn.
quote:
Dus je kunt niet zeggen dat je altijd beperkt wordt door een Saturnus.
Nee, klopt. Het ligt ook maar net aan de stand van de planeten

Toch vermoed ik ergens dat sommige planeten wel degelijk (ook of al dan niet) effect kunnen hebben. Iemand met meer Saturnus zal wellicht anders in het leven staan/zijn, dan iemand met meer Mars (in zijn ars). Ok, flauw

Maar tuurlijk en idd, zal dat niet het enige aspect zijn. En ik begrijp het wel.
Gelukkig niet btw
pi_38639323
Zo te lezen zitten zowel Saskia als Sweetgirly met een Saturnus transit vierkant Saturnus Radix.

Vertaald; een periode waarin verschillende aspecten van je leven aan een kritische test onderworpen worden.
  Moderator woensdag 7 juni 2006 @ 22:54:19 #290
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38639531
Is overgens niet negatief bedoeld hoor, las het net terug en besefte dat het misschien niet aardig overkwam.
Zou het alleen jammer als je je eigen horoscoop in zo'n negatieve zin bekijkt terwijl dat echt niet zo hoeft te zijn.
pi_38639739
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:25 schreef senesta het volgende:

Astrologie gaat nog steeds uit van eigen keuzes, het is niet zo dat jij een bepaalde planetenstand in je horoscoop hebt staan en dat jij daarom nergens iets aan kan doen.
Astrologie is geen excuus om geen veranderingen te kunnen maken in je leven, tenminste dat is mijn idee.
Kom ik zo over dan dat ik het als excuus gebruik?
Vind het wel grappig om er soms met speelse wijze mee om te gaan/over te hebben. En soms vind ik er wel degelijk een kern van waarheid in zitten. Aan de andere kant ben ik geneigd om te zeggen dat ik niet voor niets als jong kotertje al de hort op ging om dingen uit te pluizen (waterman ).

Als er iemand is die niet met de massa meeloopt en veranderingen (ook mbt mezelf) niet buiten sluit, integendeel zelfs. I'm the worst , ook of juist voor mezelf.. Maargoed, dat soort dingen mag ik weer niet zeggen van K33T . Ook al zou ik mezelf afkraken tot op het bot, dan doe ik nog bijzonder, niet dan . Vreemde wereld soms.
quote:
Verder maak je denk ik een hoop interpretatiefouten in je zienswijzen naar planeten en tekens, en hun collectieve standen en individuele standen, daar kan een enorm verschil in zitten.
Uhm, welke dan?
Want volgens mij had ik het toch gewoon over de steenbok enzo.

Maar je hebt gelijk, zit zekers (en gelukkig) verschil in.
Iedereen is en blijft uniek . Ook jij (de lezer die dit leest of K33T ofzo ) sorry )
pi_38639880
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zo te lezen zitten zowel Saskia als Sweetgirly met een Saturnus transit vierkant Saturnus Radix.

Vertaald; een periode waarin verschillende aspecten van je leven aan een kritische test onderworpen worden.
Dan klinkt niet best , saturnus en nog eens saturnus .
Het zou wel veel verklaren eigenlijk.

Aan de andere kant, moge ik er dan sterker, zelfbewuster en vooral gelukkiger uitkomen .
Ben iig hard bezig met die radix, mocht die er zijn.

Moderator woensdag 7 juni 2006 @ 23:04:54 #293
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38639905
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:52 schreef K33T het volgende:
hmz, als ik 2:18 ipv 2:14 invul, dan verschilt de planetenstand nauwelijks.
Het hoeft niet altijd veel te schelen, je huizencusps kunnen ook net even verder vallen en soms scheelt het ook met de maan iets.
Vooral voor de maan en de huizen is een goede tijd belangrijk.
pi_38640323
Wat ik mezelf dan wel weer afvraag (nieuwsgierig), waarom zijn er soms kritische testen?

Ik weet het antwoord zelf denk al, om te kunnen groeien.
Maar is dat dan toeval of niet.

Staan of kunnen de planeten gewoon zo staan, zijn effect ook hebben op..
Gewoon toeval, of hebben planeten bewustzijn ofzo, is niets vanzelfsprekend soms?
Is alles of hangt alles met elkaar in verband?

Maar dat is iets voor een filosofische discussie wellicht

ik ga verder
  Moderator woensdag 7 juni 2006 @ 23:18:02 #295
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38640411
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Ik kan nergens vinden in welk teken ze saturnus hebben staan, of kijk ik er nu overheen.
Zo ja, sorry hoor ben niet heel helder op het moment. (nachtelijk perikelen kind, 6 uur definitief wakker kind, drukke warme dag, etc etc)
Daarom vond ik het zo raar dat sweetgirly zo'n beeld van saturnus gaf, ik dacht dat ze hem alleen als zodanig duidde omdat het de heerser is van steenbok, vond het een beetje kort door de bocht omdat saturnus inderdaad wat zwaar op de hand kan zijn maar door zijn huis/teken/aspecten niet altijd extreem uit hoeft te werken.
snap je me nog een beetje?
pi_38640647
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:18 schreef senesta het volgende:

Daarom vond ik het zo raar dat sweetgirly zo'n beeld van saturnus gaf, ik dacht dat ze hem alleen als zodanig duidde omdat het de heerser is van steenbok, vond het een beetje kort door de bocht omdat saturnus inderdaad wat zwaar op de hand kan zijn maar door zijn huis/teken/aspecten niet altijd extreem uit hoeft te werken.
snap je me nog een beetje?
Ik zag het dus zo dat saturnus de planeet van steenbok is, vandaar.
Zon in steenbok, 12e huis, sorry. Mijn saturnus staat overigens in leeuw . Je hebt gelijk, dat is anders, maar wat ik daar nou weer mee moet.
  Moderator woensdag 7 juni 2006 @ 23:28:09 #297
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38640803
Mag ik vragen in welke graad?
Saturnus staat op dit moment in de leeuw, het zou heel goed kunnen dat je je saturnus terugkeer hebt nu, dat betekent dat saturnus nu over het punt komt waar hij stond toen je geboren werd.
Voor de psychologische uitwerking kun je beter aan lillith vragen, deze materie heb ik nog niet gehad.
pi_38641085
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:28 schreef senesta het volgende:
Mag ik vragen in welke graad?
18 graden 12' (steenbok 12e huis)
Volgens mij is dat, ik bedoel én steenbok én in 12e huis, echt soms een fuck-stand
quote:
Saturnus staat op dit moment in de leeuw, het zou heel goed kunnen dat je je saturnus terugkeer hebt nu, dat betekent dat saturnus nu over het punt komt waar hij stond toen je geboren werd. Voor de psychologische uitwerking kun je beter aan lillith vragen, deze materie heb ik nog niet gehad.
Hm, interessant en thanx voor de info.
Zou het wel willen weten , als ze het/dat weet, ben sowieso altijd beniewd.
  Moderator woensdag 7 juni 2006 @ 23:36:50 #299
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38641184
Sorry, in welke graad staat je saturnus?
pi_38641254
En vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')