abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 5 juni 2006 @ 17:07:44 #251
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38563001
Ik denk dat je gewoon op het juiste moment geboren bent, net als iedereen.
Het kan best zijn dat kreeft of het element water een belangrijke rol speelt in je verdere horoscoop.
Alleen het zonneteken zegt niet alles in je horoscoop, er zijn een heeeeeele hoop andere factoren die je een horoscoop kunnen kleuren.

[ Bericht 69% gewijzigd door senesta op 05-06-2006 17:15:33 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_38563634
Wie van jullie is naar een gecertificeerde astroloog geweest?
pi_38563664
Mijn sterrenbeeld is maagd, en ik ben, seksueel gezien, maagd.
Het klopt voor mij dus wel.
pi_38563872
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:30 schreef SuperBosch het volgende:
Mijn sterrenbeeld is maagd, en ik ben, seksueel gezien, maagd.
Het klopt voor mij dus wel.
Die is best flauw eigenlijk.
Moest wel glimlachen.
  Moderator maandag 5 juni 2006 @ 21:48:27 #255
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38573361
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:28 schreef K33T het volgende:
Ik nog nooit, gek he?
Mijn vriendin heeft wel onder andere mijn horoscoop gebruikt voor studiemateriaal dus ze heeft wel het één en ander verteld, ik doe zelf ook een studie astrologie dus ik leer wel een hoop ook over mijn eigen horoscoop.
Ik wil hem wel ooit laten maken maar dan het liefst door mijn lerares en die zit voorlopig nog volgeboekt dus word in de verre toekomst een keer.
  Moderator dinsdag 6 juni 2006 @ 22:37:06 #257
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38609617

Poging tot een intelligente post?
Nog maar even dooroefenen zou ik zeggen
pi_38612535
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:28 schreef K33T het volgende:
Me

Op mijn 14e ofzo (tevens paragnost). Alles werd opgenomen op een bandje en kreeg ook papierwerk mee (mooie horoscooptekening + uitleg etc).

Overigens ben ik niet altijd zo tevreden met mijn geboortehoroscoop, steenbok etc.
Maja, het is soms niet anders
  Moderator woensdag 7 juni 2006 @ 09:04:11 #259
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38616761
Wat is er mis met steenbok?
pi_38617523
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:50 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Me

Op mijn 14e ofzo (tevens paragnost). Alles werd opgenomen op een bandje en kreeg ook papierwerk mee (mooie horoscooptekening + uitleg etc).

Overigens ben ik niet altijd zo tevreden met mijn geboortehoroscoop, steenbok etc.
Misschien zit je nu in een leeftijdsfase dat je overgaat naar een volgend element, eentje die je je nog niet eigen hebt gemaakt ? (Slingergang van de horoscoop).
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:59:15 #261
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38617826
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:04 schreef senesta het volgende:
die zijn nogal koppig! erg irritant vind ik dat altijd..
ik ben namelijk ook erg koppig, als stier zijnde
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38617898
ik haat mensen die geloven in horoscopen
underground forever baby
pi_38617975
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:02 schreef Laton het volgende:
Wat doe je dan hier
pi_38618244
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:02 schreef Laton het volgende:
Waarom haat je die mensen dan?
pi_38630568
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:50 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Me

Weet je zeker dat je geboortetijd klopt?
Die is nl. wel heel belangrijk om een juiste geboortehoroscoop te maken.
pi_38631335
hmz, als ik 2:18 ipv 2:14 invul, dan verschilt de planetenstand nauwelijks.
pi_38631710
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:04 schreef senesta het volgende:
ik weet niet

Het lijkt soms alsof ik altijd de boot mis. Verplichtingen heb etc en alsof ik soms nooit mazzel heb.
Wordt het onwijs mooi weer, is er van alles, moet ik leren . Gaat een ander ook nog op vakantie etc. Word er soms zo onzeker en teneergeslagen van .

Alsof ik altijd harder moet werken ofzo en dus gewoon dikke pech heb.
Kijk ik naar de toekomst, word ik helemaal down. En dan moet je maar positief blijven denken, terwijl ik met 30 graden celcius met mijn neus in de boeken zit en weer van alles mis + alleen ben.

Vind het niet zo leuk soms om steenbok te zijn dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door sweetgirly op 07-06-2006 18:16:53 ]
pi_38631959
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Misschien zit je nu in een leeftijdsfase dat je overgaat naar een volgend element, eentje die je je nog niet eigen hebt gemaakt ? (Slingergang van de horoscoop).
Tja, wie weet idd.
Zou nog kunnen kloppen ook. Gezien het al tijden borrelt bij mij van binnen en ik nu zoiets heb van 'wie ben ik, waar sta ik' etc. Confrontaties ten top soms. 'Ik wil gelukkig zijn/worden', is een beetje mijn hoofdmotto geworden nu. Ik zal je vertellen, die beseffenis alleen al kan erg veel energie vreten, je gaat terug naar je kindertijd.

Waarom ben je zo geworden zoals je bent. Inclusief ook nog eens mijn geb. horoscoop (de tijd klopt overigens geloof ik wel ) en tel op: een meid die hard haar best doet/heeft gedaan, maar er soms niet gelukkiger van is geworden, inclusief perfectionisme met bijbehorende faalangst en vicieuze cirkel.

Yep, drama
Maarja, de beseffenis daarvan is er nu.

Ook een keuze (geweest)
pi_38633930
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:06 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

ik weet niet

Het lijkt soms alsof ik altijd de boot mis. Verplichtingen heb etc en alsof ik soms nooit mazzel heb.
Wordt het onwijs mooi weer, is er van alles, moet ik leren . Gaat een ander ook nog op vakantie etc. Word er soms zo onzeker en teneergeslagen van .

Alsof ik altijd harder moet werken ofzo en dus gewoon dikke pech heb.
Kijk ik naar de toekomst, word ik helemaal down. En dan moet je maar positief blijven denken, terwijl ik met 30 graden celcius met mijn neus in de boeken zit en weer van alles mis + alleen ben.

Vind het niet zo leuk soms om steenbok te zijn dus.

Dat is zoooooo herkenbaar, en ik ben ook Steenbok dus dat is niet echt hoopgevend..we're doomed. Het loopt NOOIT soepel, m'n hele leven ga ik al tegen de stroom in. M'n vader zei een tijd terug ook nog iets van "er zijn mensen die de wind altijd mee hebben en pechvogels die altijd alles tegen hebben zitten en altijd in gevecht zijn, jij bent er zo één" haha dankjewel dat geeft me ook echt vertrouwen in het leven

Er zijn maar weinig mensen waarmee ik geen 'ruzie' krijg ook wat echt heel vermoeiend is, omdat ik best wel apart/eigengereid (en KOPPIG) ben op de een of andere manier (volgens mij is dat een Steenbok trek, of misschien ook wel een beetje of vooral Waterman omdat ik precies op de grens zit) en daardoor negatieve reacties uitlok uit onbegrip, ik ben niet groepsgericht en als iemand links zegt zeg ik vaak rechts (of midden...alles behalve meelullen uit beleefdheid)..mensen vatten het dan soms op alsof ik opzettelijk tegendraads en moeilijk ben maar dat is niet zo want ik kan nu eenmaal niet anders... dat is wel heel erg moeilijk soms dat ik zo makkelijk moeilijkheden aantrek en er nooit een eind aan lijkt te komen. Toevallig had ik vandaag zo'n dag waar vanalles in één keer op m'n dak komt vallen. Vrienden maken gaat moeizaam omdat ik niet makkelijk te leren kennen ben en me snel beledigd voel als mensen te snel gaan oordelen (dan sluit ik me ook meteen af van die mensen), mensen moeten bereid zijn daar tijd en moeite in te steken (zoals ik dat bij hen ook zou doen) en dat zijn de meesten niet. Toch ben ik ervan overtuigt dat het ooit wel allemaal op z'n plaats gaat vallen, en houd mezelf maar voor dat ik gewoon een laatbloeier ben en dat heeft ook z'n voordelen.... Steenbokken worden niet voor niets een rots in de branding genoemd, 'we' hebben het soms zo zwaar dat veel andere mensen daar aan onderdoor zouden gaan, de Steenbok gaat door en ik denk dat ze als ze helemaal volwassen zijn echte rust kunnen vinden. Dat hoooop ik

[ Bericht 3% gewijzigd door saksia op 07-06-2006 19:51:48 ]
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:47:34 #270
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38634817
Hmmz dan zijn Tweelingen toch een stuk meer easy going.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_38635010
Wat een geneuzel weer van steenbokken. Schorpioenen hebben pás zwaar, al ben ik zelf geen schorpioen.
pi_38635091
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:53 schreef K33T het volgende:
Wat een geneuzel weer van steenbokken. Schorpioenen hebben pás zwaar, al ben ik zelf geen schorpioen.
Haha klopt, dat heb ik er namelijk ook nog bij, Schorpioen is mijn ascendant!!!
pi_38635167
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:53 schreef K33T het volgende:
Waarom zouden Schorpioenen het zwaar hebben ?

Ben zelf een "volbloed" schorpioen (dus zowel in aanleg als in uitdaging) en vind dat best mee vallen hoor.
pi_38635190
Je zonneteken is in Scorpio?
pi_38635308
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:00 schreef K33T het volgende:
Je zonneteken is in Scorpio?
Ja, mijn zonneteken is Schorpioen, maar zoals ik al eerder gezegd heb zegt dit niet echt veel, eigenlijk alleen maar waar de zon stond op het moment van mijn geboorte.

Tuurlijk heb ik wel wat eigenschappen van dit teken, dat heeft iedereen wel van zijn zonneteken, maar hoe ik in elkaar zit, op wat voor manier ik bijv. mijn emotionele veiligheid zoek of wat ik wil zijn, haal je echt niet uit je zonneteken, daar moet je toch de hele horoscoop voor duiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')