quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:06 schreef sweetgirly het volgende:[..]
![]()
ik weet niet
Het lijkt soms alsof ik altijd de boot mis. Verplichtingen heb etc en alsof ik soms nooit mazzel heb.
Wordt het onwijs mooi weer, is er van alles, moet ik leren
![]()
. Gaat een ander ook nog op vakantie etc. Word er soms zo onzeker en teneergeslagen van
![]()
.
Alsof ik altijd harder moet werken ofzo en dus gewoon dikke pech heb.
Kijk ik naar de toekomst, word ik helemaal down. En dan moet je maar positief blijven denken, terwijl ik met 30 graden celcius met mijn neus in de boeken zit en weer van alles mis + alleen ben.
Vind het niet zo leuk soms om steenbok te zijn dus.
![]()
Dat is zoooooo herkenbaar, en ik ben ook Steenbok dus dat is niet echt hoopgevend..we're doomed.
![]()
Het loopt NOOIT soepel, m'n hele leven ga ik al tegen de stroom in. M'n vader zei een tijd terug ook nog iets van "er zijn mensen die de wind altijd mee hebben en pechvogels die altijd alles tegen hebben zitten en altijd in gevecht zijn, jij bent er zo één" haha dankjewel dat geeft me ook echt vertrouwen in het leven
Er zijn maar weinig mensen waarmee ik geen 'ruzie' krijg ook wat echt heel vermoeiend is, omdat ik best wel apart/eigengereid (en KOPPIG) ben op de een of andere manier (volgens mij is dat een Steenbok trek, of misschien ook wel een beetje of vooral Waterman omdat ik precies op de grens zit) en daardoor negatieve reacties uitlok uit onbegrip, ik ben niet groepsgericht en als iemand links zegt zeg ik vaak rechts (of midden...alles behalve meelullen uit beleefdheid)..mensen vatten het dan soms op alsof ik opzettelijk tegendraads en moeilijk ben maar dat is niet zo want ik kan nu eenmaal niet anders... dat is wel heel erg moeilijk soms dat ik zo makkelijk moeilijkheden aantrek en er nooit een eind aan lijkt te komen.
![]()
Toevallig had ik vandaag zo'n dag waar vanalles in één keer op m'n dak komt vallen. Vrienden maken gaat moeizaam omdat ik niet makkelijk te leren kennen ben en me snel beledigd voel als mensen te snel gaan oordelen (dan sluit ik me ook meteen af van die mensen), mensen moeten bereid zijn daar tijd en moeite in te steken (zoals ik dat bij hen ook zou doen) en dat zijn de meesten niet. Toch ben ik ervan overtuigt dat het ooit wel allemaal op z'n plaats gaat vallen, en houd mezelf maar voor dat ik gewoon een laatbloeier ben en dat heeft ook z'n voordelen.... Steenbokken worden niet voor niets een rots in de branding genoemd, 'we' hebben het soms zo zwaar dat veel andere mensen daar aan onderdoor zouden gaan, de Steenbok gaat door en ik denk dat ze als ze helemaal volwassen zijn echte rust kunnen vinden. Dat hoooop ik
[ Bericht 3% gewijzigd door saksia op 07-06-2006 19:51:48 ]