Wel een keer 9 driepunters in de playoffs raak geschoten. Dit is de eerste keer dat Carter niet de meest belangrijke speler van zijn team is en dus niet de leider hoeft te zijn. Kidd kan een team wel dragen in de playoffs. Als ze het goed spelen heeft carter niet eens de mogelijkheid om te chokenquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je weet dat Carter weinig tot geen playoffs ervaring heeft hè... En een choker 1e klas.
Whehe, zijn Bio op NBA.com ff doorgelezen? Ik las dat ook net idd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wel een keer 9 driepunters in de playoffs raak geschoten. Dit is de eerste keer dat Carter niet de meest belangrijke speler van zijn team is en dus niet de leider hoeft te zijn. Kidd kan een team wel dragen in de playoffs. Als ze het goed spelen heeft carter niet eens de mogelijkheid om te choken
Tja, de Spurs winnen in een sterkere divisie wel bijna net zoveel wedstrijden als de Pistons...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:27 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens zie ik de Nets de Pistons niet verslaan... Ik zie de Heat de Pistons ook niet verslaan... en eigenlijk zie ik niemand de Pistons verslaan... San Antonio is wat hobbelig met een niet al te fitte Duncan en een bitchy Ginobili...
Nee, de vorige keer toen wij beide even wat interessante records opsomden (vorige topic)...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, zijn Bio op NBA.com ff doorgelezen? Ik las dat ook net idd.
Aha, das altijd leuk. Ik ben wel een beetje statsgeil...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee, de vorige keer toen wij beide even wat interessante records opsomden (vorige topic)...
Ik ook... daarom ben ik dol op de NFLquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Aha, das altijd leuk. Ik ben wel een beetje statsgeil...
Spurs komen wel in hun ritme. Gewoon een kwestie van even goed op de voet van Duncan gaan staan en Ginobili een klein elleboogje.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:27 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens zie ik de Nets de Pistons niet verslaan... Ik zie de Heat de Pistons ook niet verslaan... en eigenlijk zie ik niemand de Pistons verslaan... San Antonio is wat hobbelig met een niet al te fitte Duncan en een bitchy Ginobili...
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ook... daarom ben ik dol op de NFL![]()
Bij de NFL telt elke wedstrijd (16 stuks in het reguliere seizoen). Als je het vergelijkt met een NBA seizoen, dan is 1 verloren wedstrijd gelijk aan een 5-game losing streak in de NBA.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:06 schreef Zwansen het volgende:
Kun je daar iets zinnigs over zeggen in zo'n kort seizoen? Want het seizoen duurt toch maar een paar wedstrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |