Ik speel alleen die fantasy games van Yahoo, met trade systeem.quote:Op maandag 17 april 2006 00:03 schreef Djensen het volgende:
Nog animo voor een Fok League met de playoffs brackets op nba.com???
Oh die, ok.quote:Op maandag 17 april 2006 00:09 schreef BitetheBullet het volgende:
De bracket is lekker simpel, die hoef je maar een keer aan het begin van de play-offs in te vullen.
Pistons spelen op WXSP / UPN. Weet niet of je daar wat aan hebt.quote:Op maandag 17 april 2006 00:09 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik kan geen wedstrijd vinden met de PistonsWel met de Caveliers...
Ze zenden het niet uit... jammer.quote:Op maandag 17 april 2006 00:11 schreef popolon het volgende:
Pistons spelen op WXSP / UPN. Weet niet of je daar wat aan hebt.
Voor regular season is die op yahoo inderdaad stukke beter, maar gewoon van tevoren beetje inschatten welke teams doorgaan en in hoeveel games enzo! Wel aardigquote:Op maandag 17 april 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik speel alleen die fantasy games van Yahoo, met trade systeem.
Veel leuker anders heeft toch iedereen altijd dezelfde spelers in het team staan.
Het beste team tegen het slechtste team...quote:Op maandag 17 april 2006 00:30 schreef popolon het volgende:
34-9, Pistons vliegen echt. Prachtig om te zien.
Spannend is het niet maar dat had ik ook niet verwacht.quote:Op maandag 17 april 2006 00:32 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het beste team tegen het slechtste team...![]()
Cannon fodder noemen we datquote:Op maandag 17 april 2006 00:44 schreef popolon het volgende:
Nummers 5 tm 8 in de East proberen allemaal de Pistons te ontlopen, kan nog leuk worden daar onderin.
Wie weet.quote:
quote:The Detroit Pistons have either the greatest fitness staff in history or a deal with the devil. Their top six guys have missed zero games because of injury, not counting Rasheed's brain cramps. -- ESPN.com
Die schiet gewoon alles raakquote:Op dinsdag 18 april 2006 04:25 schreef popolon het volgende:
Amir has shown more in 1 quarter than Darko did in 2 1/2 years of regular season play.
Amir Jonhson: 18 mins: 6-6FG, 2-2 3FG, 4-4FT.En z'n naam staat niet eens bij de boxscore van ESPN.
Deze 19-jarige jongen heeft alles, dit kan een leuke verassing worden over een jaartje of wat.
Nah, thuis winnen we wel van Orlando.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop dat Indiana 8e wordt. Ik gun Gadzuric wel een tweede ronde. En de Bulls ook uiteraard.
Zie je die teams winnen van Miami of New Jerseyquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik gun Gadzuric wel een tweede ronde. En de Bulls ook uiteraard.
Whehe, ik wist dat je zou happen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:00 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Zie je die teams winnen van Miami of New Jersey![]()
Heel misschien heeft Chicago een kans omdat ze goed verdedigen en Ben Gordon af en toe belachelijk goed speelt, maar Milwaukee is bij voorbaat kansloos, daar zou ik voor zowel Miami als New Jersey een sweep invullen.
Met het wegvallen van Mourning is Shaq inderdaad erg belangrijk geworden. Miami steunt nu erg veel op Shaq en Wade. Als er een hack-a-shack techniek gebruikt gaat worden en Wade blijft goed gedekt, dan zouden de Heat zo 2 wedstrijden kunnen verliezen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, ik wist dat je zou happen.
Maar ik moet het nog zien, Nets en Miami zijn wel vrij wisselvallig. En Shaq zou zo maar eens geblesseerd kunnen raken.
De Clippers, Grizzlies en Mavs hebben allemaal een betere record dan de Nuggets. Een upset is dus best logisch. De lakers hebben zelfs dezelfde record als de Nuggets en zij staan 7e...quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:06 schreef ShaoliN het volgende:
Het westen, de divisie die er toe doet () zou de volgende matchups krijgen:
San Antonio vs Sacramento
Phoenix vs LA Lakers
Denver vs Clippers
Dallas vs Memphis.
Grappig dat door die domme regels Dallas 4e staat. Terwijl ze overall 3e van het seizoen zijn.
Ik zie de Clippers trouwens nog wel in staat om het Denver heel moeilijk te maken.
Je weet dat Carter weinig tot geen playoffs ervaring heeft hè... En een choker 1e klas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Met het wegvallen van Mourning is Shaq inderdaad erg belangrijk geworden. Miami steunt nu erg veel op Shaq en Wade. Als er een hack-a-shack techniek gebruikt gaat worden en Wade blijft goed gedekt, dan zouden de Heat zo 2 wedstrijden kunnen verliezen.
De Nets zijn een stuk allrounder en de laatste tijd speelt Krstic erg goed naast Kidd en Carter. De Nets zouden een sweep kunnen maken, maar ik verwacht toch wel een slippertje.
Wel een keer 9 driepunters in de playoffs raak geschoten. Dit is de eerste keer dat Carter niet de meest belangrijke speler van zijn team is en dus niet de leider hoeft te zijn. Kidd kan een team wel dragen in de playoffs. Als ze het goed spelen heeft carter niet eens de mogelijkheid om te chokenquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je weet dat Carter weinig tot geen playoffs ervaring heeft hè... En een choker 1e klas.
Whehe, zijn Bio op NBA.com ff doorgelezen? Ik las dat ook net idd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wel een keer 9 driepunters in de playoffs raak geschoten. Dit is de eerste keer dat Carter niet de meest belangrijke speler van zijn team is en dus niet de leider hoeft te zijn. Kidd kan een team wel dragen in de playoffs. Als ze het goed spelen heeft carter niet eens de mogelijkheid om te choken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |