Die heb ik al binnen gekregen van de week, mooie uitgave, de digipack inderdaad (van cd-wow, neem ik aan)...quote:
Dat is mooi kan mijn oude versie de deur uit.quote:Op maandag 17 april 2006 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die heb ik al binnen gekregen van de week, mooie uitgave, de digipack inderdaad (van cd-wow, neem ik aan)...
Ach jah misschien hou ik hem gewoon bij mijn oude versie ik kijk wel. Het is idd schandalig goedkoop.quote:Op maandag 17 april 2006 00:36 schreef Dizer het volgende:
ik heb al een mooie versie, maar voor 2 euro
in Purmerend denk ikquote:Op maandag 17 april 2006 12:11 schreef FremantleDockers het volgende:
"Brievengat"?
In welk gedeelte van NL is dat normaal Nederlands?
Jammer dat deze niet net zo goedkoop wordt aangeboden bij wowquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 12:11 schreef FremantleDockers het volgende:
"Brievengat"?
In welk gedeelte van NL is dat normaal Nederlands?
Probeer je een keertje grappig te doen, is het weer niet goedquote:
9 pond en een klein beetje inclusief verzenden vanuit Engeland.quote:Op maandag 17 april 2006 23:34 schreef SPiDeY. het volgende:
Quanta costa?
Netjesquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
9 pond en een klein beetje inclusief verzenden vanuit Engeland.
Die zag ik idd. ook staan, maar ik heb van die andere 2 films en A Fistful Of Dynamite ook die UK SE, dus om ze compleet te maken was ik al een tijdje opzoek naar die digipackquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:36 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Netjes
Heb zelf de witte r1 collector's set, tikje onhandig met de dvd's eruit pakken maar verder top.
dan heb je ze in t verkeerde topic gepostquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal voor ¤1,99 binnen
Damn je hebt gelijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan heb je ze in t verkeerde topic gepost
het is 4 uur en je hebt nu al teveel gezopenquote:
Idd, hoop het voor jequote:Op dinsdag 18 april 2006 15:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die zag ik idd. ook staan, maar ik heb van die andere 2 films en A Fistful Of Dynamite ook die UK SE, dus om ze compleet te maken was ik al een tijdje opzoek naar die digipack
Eens kijken of de gozer me nu niet bezeikt en een gewone keepcase opstuurt
Neey slecht geslapen en ik zat in een saaie lesquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het is 4 uur en je hebt nu al teveel gezopen
Die Fistful of dynamite en die 2 andere dollar delen heb ik besteld toen ze vorig jaar uitkwamen, maar toen was TGTBATU al lang uit en al bijna overal uitverkocht als digipack. Wordt je niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:37 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Idd, hoop het voor je
Mijn OUATITW en dollar trilogy is ook in UK SE digipack
(behalve fistful of dynamite)
dat verklaardquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Neey slecht geslapen en ik zat in een saaie les![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:16 schreef fratsman het volgende:
Ik ga ook beginnen met Criterions.
[afbeelding]
en
[afbeelding]
besteld uit dit topic.
Zometeen ff op de site checken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
koop dan gelijk Ugetsu en Short Cuts ook maar
zijn twee van de mooiste dvd`s die ik in m`n collectie heb![]()
Beginnend vanaf....? 100 euro zeker.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle oop's voor je te koop
![]()
en ze kosten maar ¤ 500,- per stukquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle oop's voor je te koop
![]()
en al gecanceld?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die Fistful of dynamite en die 2 andere dollar delen heb ik besteld toen ze vorig jaar uitkwamen, maar toen was TGTBATU al lang uit en al bijna overal uitverkocht als digipack. Wordt je niet vrolijk van
Anyweg...
Vanmiddag besteld bij cdwow:
[afbeelding]
nog nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en al gecanceld?
net of com? kortingslink?
2 pond korting dus?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nog niet
bij com, kortingslink icm met voucher.
Wie niet waagt...![]()
3 pond korting.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2 pond korting dus?
kan ik hem net zo goed bij .net bestellen met 2 euro link en 3 euro bon, en dan weet ik zeker dat ik hem krijg
en waar haal je die bon vandaan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
3 pond korting.
http://www.cd-wow.com/index_region2_2.php?affid=15083
dit is een 2 pond kortingslink. Als ik `m bij .net bestel (de 5 euro korting er al vanaf getrokken) dan kwam ik uit op ¤ 25.99. Hier kwam ik uit op net iets onde de ¤ 24,50
dvd.nl forum natuurlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en waar haal je die bon vandaan?
Slevin, niet seven. En ik zie maar 2 fatsoenlijke acteurs staan, eigenlijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:19 schreef Dizer het volgende:
Lucky Number 7
Actors: Josh Hartnett ; Stanley Tucci ; Ben Kingsley ; Bruce Willis ; Morgan Freeman ; Lucy Liu ; Oliver Davis
Wat een cast
kan nooit een slecht ding zijnquote:
tja had liever een Evil Dead invasie gezien maar das te hoog gegrepen voor de heren als er maar criterion op staatquote:
Evil Dead Trilogy staat nog steeds op mijn wenslijst. En ik doe ook niet mee aan de criterion invasiequote:Op maandag 24 april 2006 22:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
tja had liever een Evil Dead invasie gezien maar das te hoog gegrepen voor de heren als er maar criterion op staathet is om ziek van te worden....
wat nietquote:Op maandag 24 april 2006 22:42 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb gewoon geen enkele Criterion in m'n bezit. Wat is er eigenlijk zo speciaal aan die dingen?
ach om eerlijk te zijn... ik heb er ook een paar en het zijn wel dvd's die met liefde voor de films zijn gemaakt.. al zijn er een hoop films die criterion uitbrengt die ik niet hoef te zienquote:Op maandag 24 april 2006 22:42 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb gewoon geen enkele Criterion in m'n bezit. Wat is er eigenlijk zo speciaal aan die dingen?
Maar op wat voor manier zie je die 'liefde' dan terug? Ik snap er geen reet van namelijk, de film blijft immers hetzelfdequote:Op maandag 24 april 2006 23:03 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach om eerlijk te zijn... ik heb er ook een paar en het zijn wel dvd's die met liefde voor de films zijn gemaakt.. al zijn er een hoop films die criterion uitbrengt die ik niet hoef te zien
jij kijkt alleen maar bagger, dus daarom heb jij ze ook nietquote:Op maandag 24 april 2006 22:42 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij kijkt alleen maar bagger, dus daarom heb jij ze ook niet![]()
dat merk je aan de overige extra's goede docu's etc... en daarbij komt dat ze de originele aspect ratio, audio en vaak ook de meest complete versie van een film op schijf zetten. niet zoals rcv een film met verkeerd aspect ratio en als extra een trailer van een of andere bagger film.... en daarbij komt dat criterion toch voornamelijk de wat apartere films uitbrengt.quote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar op wat voor manier zie je die 'liefde' dan terug? Ik snap er geen reet van namelijk, de film blijft immers hetzelfde
Ik heb er 53 en kijk ook bijna alleen maar baggerquote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
Criterion is OK om verschillende redenen: ze knetteren vaak de 'betere' films op dvd, d.w.z. films die in filmhistorisch perspectief gezien iets betekenen of hebben betekend.quote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar op wat voor manier zie je die 'liefde' dan terug? Ik snap er geen reet van namelijk, de film blijft immers hetzelfde
Hier uitleg: DVD SlowChat #21: We houden geen geld meer overquote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef slindenau het volgende:
Leuke uitgave van Pulp Fiction...onder welke naam wordt deze verkocht? Zoek zelf ook nog steeds naar een mooiere, heb nu alleen de 1 disc R2NL.
Zeurpietquote:Op donderdag 27 april 2006 02:24 schreef SPiDeY. het volgende:
Dat zijn de regio2 plaatjes hoor Dizeman![]()
Zoveel bagger heeft Mikkie toch niet in zn profiler staanquote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen. Leuke film hoor, maar wat ie daartussen doet?quote:Op maandag 24 april 2006 23:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb Armageddon gezien, die is ook in Criterion uitgebracht!
Die baggerdvd's (zoals Austin Powers) staan ertussen omdat ik ze gekregen heb ooit, die ga ik niet verkopen ofzo, ondanks het feit dat ik er zéér weinig mee doe. Verder heb ik gewoon geen speciale uitgaves e.d. omdat ik daar simpelweg het geld niet voor heb en niet voor kan uitgeven. Ik koop budgettair zeer verantwoorde dvd's over het algemeen, dan krijg je nou eenmaal geen superkwaliteitquote:Op donderdag 27 april 2006 13:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zoveel bagger heeft Mikkie toch niet in zn profiler staan? Okè, ik geef toe dat een aantal films (welke ik ook heb, omdat ze zo grappig zijn) wel onder het kopje "Bagger" moeten (Austin Powers, hihi)...maar verder heeft ie gewoon een redelijke mainstream collectie (niet dat ik geen mainstream collectie heb).
Alleen heeft Mikkie wat weinig echt speciale dingen...maar dat kan ook best bagger zijn.
Gaaf man!quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op de site van de vpro 3dvdbox voor ¤ 19,95![]()
Ik hou van jequote:Op zaterdag 29 april 2006 21:56 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dan ga zo maar door tot seizoen 9 lekker alle seizoen in een keer !!!![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hou van je
X-Files is de beste serie (samen met Buffy, FireFly en Angel) die ooit is gemaakt![]()
Ik ben vandaag aan seizoen 6 begonnen.
denk niet dat ze die op criterion uitbrengenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zouden er freaks zijn die een DVD van Santa with Muscles zouden kopen/bestellen indien er bovenaan Criterion Collection op stond?
Haha, iddquote:
Ik heb dit weekend net seizoen 4, 5 en 6 besteld! Samen ongeveer net zo duur als wat ik voor elk van de seizoenen 1, 2 en 3 had betaald... OK, misschien niet helemaal, maar het komt in de buurt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:56 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dan ga zo maar door tot seizoen 9 lekker alle seizoen in een keer !!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is voor onze Waalse vrienden denk ik.quote:Blijft triest/lelijk dat sommige Nederlandse uitgaves gewoon Franse tekst over de cover heen hebben, als ik dat zou willen zou ik ze gewoon uit Canada bestellen
Nopequote:Op maandag 8 mei 2006 22:34 schreef slindenau het volgende:
Je kon niet wachten op MI3 en waarschijnlijk een box van alle 3?
Nederland wordt door sommige uitgevers ingedeeld met belgie en frankrijk, daarom zie je ook vaak dat een engelse dts ontbreekt en er wel een franse is.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:09 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Dat is voor onze Waalse vrienden denk ik.
same herequote:
Zojuist is er een wonder bij mij gebeurd, besteld met kortingslink + voucher en verzonden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:20 schreef pascalheister het volgende:
ook maar besteld voor dat mooie bedrag
[afbeelding]
beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:08 schreef SPiDeY. het volgende:
Dat jullie Sunset Blvd. nu pas aanschaffen![]()
Je hebt er zeker 20 euro voor betaalt en voelt je nu genaait?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:08 schreef SPiDeY. het volgende:
Dat jullie Sunset Blvd. nu pas aanschaffen![]()
Nee, 6 euro ofzo bij dvdsoon 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Je hebt er zeker 20 euro voor betaalt en voelt je nu genaait?![]()
hier ook verzondenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:56 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zojuist is er een wonder bij mij gebeurd, besteld met kortingslink + voucher en verzonden.![]()
Ah, dan haal ik ze in New York wel, volgende maandquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef Hare het volgende:
14 dollartjes maar, is de nieuwe R1 release, komt de 23e uit. 2 discs.
Smullen
Lucky Fuck!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah, dan haal ik ze in New York wel, volgende maand
DUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Uhh.. ja, laten we het daar maar op houdenquote:
Die bands zijn orgineel (althans, tot 1997). 60 min band = 1,8 GB op DVD zonder enig compressie. Meer dan genoeg voor 99% van films op allerhoogste kwaliteit. Da's dus slechts verkooppraatje van criterion, om zo meer films te kunnen slijten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:21 schreef slindenau het volgende:
Omdat criterion de film met liefde en toewijding op de DVD zet: dat betekend goed beeld (hoge bitrate), goed geluid (dts meestal toch?)...en vaak ook bergen extras (als het goed is op een aparte schijf, zodat de 8 gb geheel voor de film gebruikt kan worden).
De kracht van criterion ligt in de vaak betere transfers (dus dat heeft niets tot weinig te maken met de bestandsgrootte) en de vaak vele (unieke) extra's en dat ze onafhankelijk kunnen opereren om van verschillende eigenaars en locaties celluloid bij elkaar te verzamelen om een meesterwerkje compleet te kunnen maken op dvd wat voordien niet mogelijk was of waar andere maatschappijen nooit zoveel moeite in zullen steken. En dat merk je HELEMAAL WEL, zoek maar wat op dvdbeaver.com voor wat vergelijkingenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:10 schreef K33T het volgende:
[..]
Die bands zijn orgineel (althans, tot 1997). 60 min band = 1,8 GB op DVD zonder enig compressie. Meer dan genoeg voor 99% van films op allerhoogste kwaliteit. Da's dus slechts verkooppraatje van criterion, om zo meer films te kunnen slijten.
Jajaja, hier en daar zal vast wel een pixel in betere kleurtje zijn dan orgineel. Maar of je het merkt? HELEMAAL NIET!
En kosten ook net zo duurquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kom, kom, Criterion is de merkkledij van het DVD-wereldje. Naam om met te pronken in je DVD-collectie, waarbij je je blauw betaald aan de naam Criterion alleen al.
Ja, mooie extra's en steeds proper afgewerkt, hoor. Maar zo zijn er nog genoeg anderen die dat ook aanbieden. BFI en die Masters of Cinema-reeks van Eureka zijn minstens van een even hoog niveau.
Alleen seizoen 1.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:36 schreef Denzil-Muffin het volgende:
Kun je die seizoenen van futurama ook met nl ondertiteling kopen?
Zet de Engelse ondertiteling erbij en dan kom je ook heel ver.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:24 schreef Denzil-Muffin het volgende:
[..]
Zeer jammer, dan de rest maar goed luisteren
BFI is qua beeld en extra's vaak toch wel iets minder, maar bij alle drie de merken is het voor veel titels gewoon de enige mogelijke keuze. En MoC is ook duur idd. Een euro of twintig meestal, en dat betaal je ook voor Criterions. Maar inderdaad, vaak kun je ook gewoon een goedkopere versie kopen. Desondanks ga ik voor Dazed & Confused lekker wel de nieuwe Criterion bestellen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
BFI en die Masters of Cinema-reeks van Eureka zijn minstens van een even hoog niveau.
alleen jammer dat ze hun logo/stijl nu hebben veranderdquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kom, kom, Criterion is de merkkledij van het DVD-wereldje. Naam om met te pronken in je DVD-collectie, waarbij je je blauw betaald aan de naam Criterion alleen al.
Hij hoort vandaag al op je mat te vallenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:38 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
Deze als het goed is komende zaterdag of maandag.
He, dat zuigt! Dat streepje voor op de cover vond ik wel iets hebben. Weet iemand of de spines (nummers) ook veranderd zijn? Zou wel ruk staan, die rij nummers was juist zo cool!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze hun logo/stijl nu hebben veranderd![]()
![]()
![]()
on-topic:
ik wacht gewoon op niets meer![]()
Hoezo datquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:05 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Hij hoort vandaag al op je mat te vallen
Haha, valt opzich nog wel mee dan die prijs. Heb ze voor veel meer gezienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:00 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
33 euro incl
Ik ga nooooit meer met mijn bezopen harsens op eBay![]()
.
Ik ben Zapp alweer zat. Ik ben weer terug als Dizerquote:
Op Amazon is het vanaf 58 dollar excl 8 dollar verzendenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Haha, valt opzich nog wel nee dan die prijs. Heb ze voor veel meer gezien![]()
Ow, welcome backquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben Zapp alweer zat. Ik ben weer terug als Dizer
Damn, da's vroeg!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maaruh.. ik ga mijn bed in. Moet om 6 uur op
ok you got itquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Daar wil ik weleens foto's van zien als je hem binnen hebt.![]()
Waar zal ie wanneer te koop zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Met dank aan Shogo`s info gepre-ordered:
[afbeelding]
overal zal ie te koop zijnquote:
Was al een tijdje opzoek naar die digipack van Binjip. Geweldige filmquote:Op zondag 21 mei 2006 19:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Binjip![]()
waar heb je die 2e besteld, die had ik ook al een tijdje op het oog
Amazon Frankrijk, en is dus regio 2quote:Op maandag 22 mei 2006 00:21 schreef sjeppert het volgende:
[..]
waar heb je deze besteld en welke regio is het?
Hey das een mooie vervaning voor mijn 4:3 uitgave die ik nu hebquote:
Is het ook. Alle extra's waren echt heel mooi om te zien. Heb je de NL editie? Ik weet wel dat er echt een hooooop aan Easter Eggs zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:44 schreef Hare het volgende:
Haha, ja, wil nou toch eens zien waar alle ophef over te doen is. Tora! Tora! vind ik helemaal geweldig en ben benieuwd hoe Michael Bay het heeft gedaan.
Daarnaast is disc 4 volgens mij zeer interessant met al die historische docus.
Haha, de Nl versie! Nee, R1 natuurlijk, NTSC voor allesquote:Op maandag 22 mei 2006 15:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is het ook. Alle extra's waren echt heel mooi om te zien. Heb je de NL editie? Ik weet wel dat er echt een hooooop aan Easter Eggs zijn.
Als je die liefdesverhaal niet al te serieus gaat nemen en te veel op gaat focussen, zul je merken dat de film echt een topper is. Let vooral op de actiescenes, de special effects en ook hoe Japan wordt neergelegd. Mooi dat ze dan ook wat vanuit hun kant laten zien
Nog niet. Ik heb hem hier liggen. Nog in seal zelfsquote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, de Nl versie! Nee, R1 natuurlijk, NTSC voor alles
Ben idd benieuwd naar de bombardementen, maar denk niet dat ze die van Tora! Tora! Tora! kunnen overtreffen, die zijn echt magistraal! En daar laten ze idd ook alles van de twee kanten zien.
Heb je die gezien?
Jaja, nu weten we het wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:19 schreef Dizer het volgende:
Je weet wel.. die ene die ik binnenkort in New York ga kopen
Als het goed is... draaien ze voor Spiderman 3 in New York rond die tijd dat ik er ben. Als Jill hoort dat Toby McGuire daar is, dan verandert onze schema volledigquote:Op maandag 22 mei 2006 18:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we het wel.
Een collega van me was trouwens een week of 3 geleden naar New York geweest en heeft daar zowaar een paar beroemdheden zien rondlopen.
Bij de kassa in de supermarkt Tom Hanks, op de motor voorbijkomend Lenny Kravitz en op Wall Street Tiger Woods.
Ben benieuwd wie jij allemaal te zien krijgt
het is ook precies daarom dat ik deze versie besteld heb: als vervanging voor de 4:3 versie die in die QT box zit. Heb een paar jaar terug voor m`n verjaardag gekregenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hey das een mooie vervaning voor mijn 4:3 uitgave die ik nu heb.
Wel jammer dat er geen engelse subs bij zitten...maar gelukkig wel weer engels DTS.
FF op mn wishlist voor volgende maand zetten.
aha jij bent dus TheGodfather op dvd.nl!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:45 schreef Timo20 het volgende:
Besteld bij Amazon Frankrijk:
[afbeelding]
voor ¤ 22,11 incl.
daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
aha jij bent dus TheGodfather op dvd.nl!![]()
Wordt er een wakkerquote:Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
aha jij bent dus TheGodfather op dvd.nl!![]()
Na 2 jaar niet gebruikt te hebben, m'n nick en password te hebben vergeten, heb ik me vanavond maar weer aangemeld.quote:
ja als dat kon. maar ik kan m`n nick niet veranderen hierquote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef slindenau het volgende:
Dat wist ik ook niet hoor. Kunnen mensen niet gewoon overal dezelfde nick nemen
.
Timo, hoeveel waren de verzendkosten?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja als dat kon. maar ik kan m`n nick niet veranderen hier![]()
Mijn nick is ook anders daar.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef slindenau het volgende:
Dat wist ik ook niet hoor. Kunnen mensen niet gewoon overal dezelfde nick nemen
.
Ik heb er nog nooit iets besteldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:00 schreef Hare het volgende:
Gewoon hetzelfde als .com, .de, .co.uk,.jp, .ca hoor
¤ 6,05 aan verzendkosten + ¤ 3,53 aan TVA (is een soort Europese belasting als ik t goed heb)quote:Op maandag 22 mei 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Timo, hoeveel waren de verzendkosten?
Ik wil op Amazon.fr wat bestellen, maar ik snap er de ballen van
quote:1 ex. de : Gangs Of New York - Édition Prestige 4 DVD [DVD] EUR 14,91
Articles : EUR 12,53
Livraison : EUR 6,05
-------------
Montant HT : EUR 18,58
TVA : EUR 3,53
--------------
Montant total pour cet envoi : EUR 22,11
Ik heb alleen dit... ik weet niet of het goed gaat:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
¤ 6,05 aan verzendkosten + ¤ 3,53 aan TVA (is een soort Europese belasting als ik t goed heb)
[..]
Heb wel een grote box besteld.quote:Mode de livraison: Livraison standard
Total articles (HT) : EUR 33,89
Livraison (HT) : EUR 4,49
------
Montant total pour cette commande : EUR 38,38
het is nog een ergere miskoop dan je juwelenkist......quote:Op maandag 22 mei 2006 14:44 schreef Hare het volgende:
Haha, ja, wil nou toch eens zien waar alle ophef over te doen is. Tora! Tora! vind ik helemaal geweldig en ben benieuwd hoe Michael Bay het heeft gedaan.
Daarnaast is disc 4 volgens mij zeer interessant met al die historische docus.
Ik heb geen juwelenkistquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het is nog een ergere miskoop dan je juwelenkist......
deze is ook van A-filmquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:14 schreef Timo20 het volgende:
Niet die mooie versie A-Film versie van Elephant?
dat snap ikquote:
die zit vast niet in de actie, en om voor die ene film een andere versie te gaan aanschaffen..quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat snap ik
nee ik bedoel natuurlijk de eerste release, niet de QFC versie![]()
variatie maakt man, weet jequote:Op donderdag 25 mei 2006 17:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die zit vast niet in de actie, en om voor die ene film een andere versie te gaan aanschaffen..
ok, jij wintquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tenslotte draait het toch om de film
nope nog niet: due for release on 05-06-2006quote:Op zondag 28 mei 2006 15:37 schreef FremantleDockers het volgende:
Pre-ordered? Die is toch allang uit?
"And shepherds we shall be, for Thee, my Lord, for Thee. Power hath descended forth from Thy hand that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth unto Thee, and teeming with souls shall it ever be, In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti. "quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef pascalheister het volgende:
ook maar besteld bij cdwow
[afbeelding]
Ik kan hem niet vinden bij wow.. heb je misschien een linkje voor me?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef pascalheister het volgende:
ook maar besteld bij cdwow
[afbeelding]
http://www1.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=370614quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:45 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden bij wow.. heb je misschien een linkje voor me?
heb ze vanmiddag verzonden, FYIquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:10 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gekocht van Timo20.
wat moet ik me hierbij voorstellen? met spiderman en captain america op de hoes erbij op?quote:
THE TURKISH SPIDER-MANquote:Op zondag 4 juni 2006 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:
wat moet ik me hierbij voorstellen? met spiderman en captain america op de hoes erbij op?
Bizarquote:
De Turkse Spider-man jaquote:Op maandag 5 juni 2006 14:37 schreef kinky_queen het volgende:
Neuh, DÜNYAYI KURTARAN ADAM (The Turkish Star Wars) is pas bizar
Of bedoel je de website?
Gewoon de Franse LE kopen, is stukken mooierquote:
FRS ¤19,99quote:
Oooh... die zag ik van de week bij de Fame voor 39,95quote:
de dvd live in paris 2003 is ook erg goed trouwensquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:52 schreef Timo20 het volgende:
Besteld bij cdwow voor ¤ 8,71:
[afbeelding]
![]()
![]()
zag `m liggen bij Van Leest vandaag voor ¤ 14,99. Maar die koop ik een andere keer, heb eerst vandaag de Limited Edition van Meds gekocht (cd + dvd, verzameling foto`s etc. in een mooie verpakking)quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de dvd live in paris 2003 is ook erg goed trouwens
Dan zit je in het verkeerde topicquote:Op zondag 11 juni 2006 01:27 schreef Noax het volgende:
Vandaag lag seizoen (5) v/d Sopranos in de bus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |