Op Amazon is het vanaf 58 dollar excl 8 dollar verzendenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Haha, valt opzich nog wel nee dan die prijs. Heb ze voor veel meer gezien![]()
Ow, welcome backquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben Zapp alweer zat. Ik ben weer terug als Dizer
Damn, da's vroeg!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maaruh.. ik ga mijn bed in. Moet om 6 uur op
ok you got itquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Daar wil ik weleens foto's van zien als je hem binnen hebt.![]()
Waar zal ie wanneer te koop zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Met dank aan Shogo`s info gepre-ordered:
[afbeelding]
overal zal ie te koop zijnquote:
Was al een tijdje opzoek naar die digipack van Binjip. Geweldige filmquote:Op zondag 21 mei 2006 19:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Binjip![]()
waar heb je die 2e besteld, die had ik ook al een tijdje op het oog
Amazon Frankrijk, en is dus regio 2quote:Op maandag 22 mei 2006 00:21 schreef sjeppert het volgende:
[..]
waar heb je deze besteld en welke regio is het?
Hey das een mooie vervaning voor mijn 4:3 uitgave die ik nu hebquote:
Is het ook. Alle extra's waren echt heel mooi om te zien. Heb je de NL editie? Ik weet wel dat er echt een hooooop aan Easter Eggs zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:44 schreef Hare het volgende:
Haha, ja, wil nou toch eens zien waar alle ophef over te doen is. Tora! Tora! vind ik helemaal geweldig en ben benieuwd hoe Michael Bay het heeft gedaan.
Daarnaast is disc 4 volgens mij zeer interessant met al die historische docus.
Haha, de Nl versie! Nee, R1 natuurlijk, NTSC voor allesquote:Op maandag 22 mei 2006 15:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is het ook. Alle extra's waren echt heel mooi om te zien. Heb je de NL editie? Ik weet wel dat er echt een hooooop aan Easter Eggs zijn.
Als je die liefdesverhaal niet al te serieus gaat nemen en te veel op gaat focussen, zul je merken dat de film echt een topper is. Let vooral op de actiescenes, de special effects en ook hoe Japan wordt neergelegd. Mooi dat ze dan ook wat vanuit hun kant laten zien
Nog niet. Ik heb hem hier liggen. Nog in seal zelfsquote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, de Nl versie! Nee, R1 natuurlijk, NTSC voor alles
Ben idd benieuwd naar de bombardementen, maar denk niet dat ze die van Tora! Tora! Tora! kunnen overtreffen, die zijn echt magistraal! En daar laten ze idd ook alles van de twee kanten zien.
Heb je die gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |