Hey das een mooie vervaning voor mijn 4:3 uitgave die ik nu hebquote:
Is het ook. Alle extra's waren echt heel mooi om te zien. Heb je de NL editie? Ik weet wel dat er echt een hooooop aan Easter Eggs zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:44 schreef Hare het volgende:
Haha, ja, wil nou toch eens zien waar alle ophef over te doen is. Tora! Tora! vind ik helemaal geweldig en ben benieuwd hoe Michael Bay het heeft gedaan.
Daarnaast is disc 4 volgens mij zeer interessant met al die historische docus.
Haha, de Nl versie! Nee, R1 natuurlijk, NTSC voor allesquote:Op maandag 22 mei 2006 15:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is het ook. Alle extra's waren echt heel mooi om te zien. Heb je de NL editie? Ik weet wel dat er echt een hooooop aan Easter Eggs zijn.
Als je die liefdesverhaal niet al te serieus gaat nemen en te veel op gaat focussen, zul je merken dat de film echt een topper is. Let vooral op de actiescenes, de special effects en ook hoe Japan wordt neergelegd. Mooi dat ze dan ook wat vanuit hun kant laten zien
Nog niet. Ik heb hem hier liggen. Nog in seal zelfsquote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, de Nl versie! Nee, R1 natuurlijk, NTSC voor alles
Ben idd benieuwd naar de bombardementen, maar denk niet dat ze die van Tora! Tora! Tora! kunnen overtreffen, die zijn echt magistraal! En daar laten ze idd ook alles van de twee kanten zien.
Heb je die gezien?
Jaja, nu weten we het wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:19 schreef Dizer het volgende:
Je weet wel.. die ene die ik binnenkort in New York ga kopen
Als het goed is... draaien ze voor Spiderman 3 in New York rond die tijd dat ik er ben. Als Jill hoort dat Toby McGuire daar is, dan verandert onze schema volledigquote:Op maandag 22 mei 2006 18:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we het wel.
Een collega van me was trouwens een week of 3 geleden naar New York geweest en heeft daar zowaar een paar beroemdheden zien rondlopen.
Bij de kassa in de supermarkt Tom Hanks, op de motor voorbijkomend Lenny Kravitz en op Wall Street Tiger Woods.
Ben benieuwd wie jij allemaal te zien krijgt
het is ook precies daarom dat ik deze versie besteld heb: als vervanging voor de 4:3 versie die in die QT box zit. Heb een paar jaar terug voor m`n verjaardag gekregenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hey das een mooie vervaning voor mijn 4:3 uitgave die ik nu heb.
Wel jammer dat er geen engelse subs bij zitten...maar gelukkig wel weer engels DTS.
FF op mn wishlist voor volgende maand zetten.
aha jij bent dus TheGodfather op dvd.nl!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:45 schreef Timo20 het volgende:
Besteld bij Amazon Frankrijk:
[afbeelding]
voor ¤ 22,11 incl.
daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
aha jij bent dus TheGodfather op dvd.nl!![]()
Wordt er een wakkerquote:Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
aha jij bent dus TheGodfather op dvd.nl!![]()
Na 2 jaar niet gebruikt te hebben, m'n nick en password te hebben vergeten, heb ik me vanavond maar weer aangemeld.quote:
ja als dat kon. maar ik kan m`n nick niet veranderen hierquote:Op maandag 22 mei 2006 22:59 schreef slindenau het volgende:
Dat wist ik ook niet hoor. Kunnen mensen niet gewoon overal dezelfde nick nemen
.
Timo, hoeveel waren de verzendkosten?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja als dat kon. maar ik kan m`n nick niet veranderen hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |