mn vader wel, maar daar heb ik geen contact mee en hij heeft weer geen contact met mijn/onze moederquote:Op zondag 16 april 2006 22:25 schreef coolbabe het volgende:Wat raar zeg! Weten je ouders er niets van?
Oh god, nooit doen hoor een *fling* met je buurman....quote:Op zondag 16 april 2006 22:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Hmmmmm single mannen.... ik zie mogelijkheden voor je....Of zijn die niks?
De onderste was volgens mij in de 70quote:Op zondag 16 april 2006 22:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Hmmmmm single mannen.... ik zie mogelijkheden voor je....Of zijn die niks?
Ohhhh vertel!quote:Op zondag 16 april 2006 22:33 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh god, nooit doen hoor een *fling* met je buurman....![]()
Nee, diequote:Op zondag 16 april 2006 22:37 schreef Spuuglokje het volgende:
En ga jij dan nog even jouw buurman-ex-lovestory vertellen Igraine? Dan kan ik me verheugen op morgenvroeg, want dan kan ik dat lezen! Sappige verhalen zijn altijd welkom!Offe.... begreep ik de
verkeerd?
Aaaaah toeoeoeoe Zo te horen heb je nog een klein beetje aansporing nodig voor je loskomt met je verhaalquote:Op zondag 16 april 2006 22:38 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nee, dieheb je heel goed begrepen.... Maar vertellen...ehmm
Trusten!quote:Op zondag 16 april 2006 22:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ow shit ik moet nu echt slapen, want ik vrees dat ik morgen om een uurtje of half zes alweer aan de bak moet. Dag en welterusten!
Haha nee joh geen aansporing nodig, ik ben zo open als wat hoor. Ik zat alleen even te bedenken hoe.quote:Op zondag 16 april 2006 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Aaaaah toeoeoeoe Zo te horen heb je nog een klein beetje aansporing nodig voor je loskomt met je verhaal![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 08:50 schreef jessie het volgende:
Maar als het geen feestdag was zouden jullie dan iets heel anders gaan doen vandaag? Zo ja wat dan? Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar
quote:Op maandag 17 april 2006 09:09 schreef Luchtbel het volgende:
Sommige mensen kunnen gewoon niet met zo veel vrijheid en mogelijkheden omgaan Jessie![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 09:13 schreef m@x het volgende:
. Tja en die andere dingen.... dat hebben we gisteren allemaal al gedaan![]()
Ja dan ga je wat doen. Meer mogelijkheden zijn er nietquote:Op maandag 17 april 2006 09:14 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat is allemaal wel zo maar ik heb daar niet altijd zin in, ik word soms echt gek als ik alleen maar zit te niksen en zij de hele tijd door de kamer rent.
Ja dat dus en je er zelf voor schamen dat je er boos over bentquote:Op maandag 17 april 2006 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik ken dat LB. Dan waren er plannen, die gaan niet door en dan ineens is alles verder stom en verveel je je.
Hé, dat is mijn tekstquote:Op maandag 17 april 2006 08:50 schreef jessie het volgende:
Hier was t ook weer half 7Maar weten te rekken tot 7 uur. Ik ga nooit wennen aan vroeg opstaan, nooit!
Heel herkenbaarquote:Op maandag 17 april 2006 11:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja dat dus en je er zelf voor schamen dat je er boos over bent![]()
Ik ga straks naar een outletmarktquote:Op maandag 17 april 2006 13:22 schreef m@x het volgende:
Kom op, niet zo flauw, ga ook gezellig naar een paasmarkt of tuincentrum ofzo. Je bent toch geen mietje![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 14:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Heb je dit gelezen, Igraine?Je bent er nog goed vanaf gekomen!
Doen! Heerlijk tochquote:[b]Op maandag 17 april 2006 16:40 En nu heb ik eigenlijk wel zin in een dutje...![]()
Jah, en dat klinkt wat geloofwaardigerquote:Op maandag 17 april 2006 17:15 schreef m@x het volgende:
En? Heb je nu zijn kant van het verhaal ook gehoord?
Ja, die buik wordt steeds dikkerquote:Op maandag 17 april 2006 17:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee Belana, als die buik onder Horlepiepje verschuift, wordt ie dan ook automatisch dikker? Ik zag zonet dat je al 27 weken en 3 dagen op de teller hebt staan, gefeliciteerd! (Ik vond het heel fijn dat ik de 27 weken gepasseerd was, ivm levensvatbaarheid.)
Niet zo veel, behalve dat het weer goed is. Al een tijdje hoor.quote:Op maandag 17 april 2006 15:12 schreef jessie het volgende:
Lees ik nu van mijnluchtbel
Wat heb ik nu weer allemaal gemist
![]()
quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 23:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Liever iemand die géén kritiek op me heeft
![]()
In mijn fantasie welquote:
Nick heeft net 1,5 uur gedaan over Hoorn-Amsterdam...quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:17 schreef Sugar het volgende:
Balen, Belana. Maar 12 kilometer file is niet echt tof.![]()
He Jessie, wat klote!! Succes meis!! Dikkequote:Op dinsdag 18 april 2006 10:53 schreef jessie het volgende:
Ik heb vannacht weer een hele heftige galsteenaanval gehad
Ik ben nu super bang dat ik weer geelzucht krijg en weer naar t ziekenhuis moet.
Dus als jullie even niks van me horen.....
Ik duik nu me bed zo weer in want ben verrot
hmm, dan zal ik wel opvliegers hebbenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:04 schreef snoopy het volgende:
Nee, geen zomerjassenweer vind ik. Het is nu 9 grade. Alles onder de 10 graden is winterjassenweer
Ik heb nooit vlekken van banaan? Maar voor alle vlekken hier gebruik ik van dat Biotex oxi-spul..quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:52 schreef Vicky het volgende:
Wat gebruiken jullie om bananen en wortelhapjes vlekken uit kleertjes te krijgen?
alleen met de witte was. kleddernat ophangen in het zonnetje en het is schoon.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
Er was hier toch iemand die de was in de zon zette of zo? Hoe was dat nou ook al weer?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Heb je een abonnement op de Efteling, Githa?
dat wel, maar niet om een hele dag mee in touw te zijn a 30 euro pp.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef Githa het volgende:
te jong ?oooohw, echt niet. Ik vind dat er zoveel leuke dingen voor die kleintjes zijn.
maar geef toe, die reclame ervoor is zooooo komischquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Geweldige actie van AH: 50 euro uitgeven om 6 euro te besparen
Dinsdag in de eerste week van juni moet dat zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet precies wanneer 3e pinksterdag is, dus dat zoekt moeilijk.
dat is al geweest, op 1 april.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:18 schreef Githa het volgende:
Dan de efteling site goed in de gaten houden want ieder jaar hebben ze een dag dat je gratis binnen mag![]()
Zij het verkleed als kabouter, roodkapje of als je binnen bent om 6.00 in de ochtendmaar wel gratis dan.
Jessie, gelukkig geen geelzucht. Hopelijk blijft het hier bij![]()
Ah, het lijkt erop dat de AH de actie van de C1000 heeft overgenomenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:07 schreef _evenstar_ het volgende:
miss_dyna ah heb nu wel actie voor de efteling en meestal laat c1000 dna niet lang op zich wcahten![]()
Cup a Soupquote:Op woensdag 19 april 2006 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, het lijkt erop dat de AH de actie van de C1000 heeft overgenomen
Eens zien of ze iets in de aanbieding hebben waar ik een fikse voorraad van aan kan leggen of zo, anders gaat het over
van Albert.nl:quote:Op woensdag 19 april 2006 11:04 schreef texelonia het volgende:
Oh en als je bij albert.nl bestelt, betaal je dan geen hoge bezorgkosten enzow?
Heel veel spuugdoekjesquote:Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ga zo ook naar de Hema, die hogdogs klinken wel erg aantrekkelijkIk stop de stickers maar gelijk in mn tas!
En gelijk nog op zoek naar wat kleine cadeautjes die we als hint kunnen gebruiken om het nieuws te vertellen 5 mei
bob rules he!quote:Op woensdag 19 april 2006 13:15 schreef bixister het volgende:
meimeltje, breipennen + bolletjes wol voor de oma('s).![]()
bob de bouwer heb ik vorige week helaas net zonder korting aangeschaft.maar ja, we konden echt niet langer wachten nu het ineens niet meer dagelijks op de belg komt.
belana, je kunt die hotdogs als 't goed is ook zonder mes(sen) consumeren hoor!
I love it!quote:Op woensdag 19 april 2006 14:31 schreef jessie het volgende:
Jezus wat een hallo lief dagboek gehalte
Uh nee, die stuurde me net een mailtje met het moederkoek-verhaal van Tom&Katiequote:
als je wat niet mooi vond?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:31 schreef Syrena het volgende:
Ik heb al antwoord, als ik 't niet mooi vond mocht ik 'm teruggeven? Like I said, vaag.
Hee dat wist ik niet! Mijn man wel, zegt ie. Ook dat ze gebruikt worden om bepaalde ziektes te voorkomen bij rozen, zegt ie net. Ik wilde ze gewoon hebben omdat ze me aan mijn oma doen denkenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:56 schreef bixister het volgende:
ik wil ook nog wat afrikaantjes om de mieren weg te jagen.
Het was een gedicht. Met engelen erin enzoquote:
Echte liefdequote:Op woensdag 19 april 2006 16:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Uh nee, die stuurde me net een mailtje met het moederkoek-verhaal van Tom&Katie![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:56 schreef Lois het volgende:
Afrikaantjes zijn ook enorm goed tegen bladluis
Maar kun je wel de folder online bekijkenquote:Op donderdag 20 april 2006 10:05 schreef bixister het volgende:
daar zitten de stickers niet bij, tex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |