abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 20:16:58 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37073328
Toen Christan heel klein was namen we oma mee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37074090
Ik zou ook niet met ons drietjes gaan, wij gaan trouwens meestal met zwager, schoonzus en kleine neefje. Ze schelen een half jaartje en hebben dikke lol samen. En zo is het voor ons ook leuk en kan er dus iemand mee de achtbaan in bijvoorbeeld. Alhoewel Jadey nog eerder mee zou gaan dan mama
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 21:36:03 #203
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37076388
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Geweldige actie van AH: 50 euro uitgeven om 6 euro te besparen
maar geef toe, die reclame ervoor is zooooo komisch

ik koop altijd zegels als ik er moet zijn. zo spaar ik de kaartjes bij elkaar. ik weet het, ik betaal het zelf, maar het gaat wel lekker ongemerkt. scheelt in ieder geval een grote uitgave in een keer.

maar eh... hoeveel is de toegangsprijs dit jaar?
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:36:53 #204
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37076427
M@x, wij gaan dus wel voor dat streepjesbehang op Léons kamer.
Had iets anders gezien wat qua streep leuker was, maar te glad voor de wanden. Dus nu die van Eijffinger besteld van groen naar blauw en van blauw naar groen. 1 wand een horizontaal vlak en de tegenovergestelde een verticaal vlak. De ene van groen naar blauw met blauwe effen zijkanten en de ander van blauw naar groen met groene effen zijkanten. Echt heel leuk, al zeg ik het zelf. Volgende week wordt het behangen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 21:45:39 #205
81992 Githa
pi_37076823
Lady_wrb, dat is 26 euro voor volwassenen en 28 euro tijdens de zeven mijls weken ( dat hij van 10.00 tot 20.00/24.00 geopend is )

Dutchie, klinkt goed, ik ben benieuwd!
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 21:48:45 #206
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37076974
wat een geld he
meer dan 100 euro om in de rij te mogen staan.

maar wij willen misschien op 3e pinksterdag gaan. misschien dat het dan wat rustiger is.
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:50:20 #207
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37077040
Je kunt ook bij de Efteling op de site kijken wat drukke en minder drukke dagen zijn (verwachting). Is wel handig.
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 21:52:29 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37077137
ik weet niet precies wanneer 3e pinksterdag is, dus dat zoekt moeilijk.
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:55:05 #209
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37077261
Ik vond de Efteling vroeger helemaal geweldig. Jammer genoeg vonden mijn ouders het te duur en gingen we er bijna nooit naartoe. Als Kai wat groter is en wat actiever met de attracties mee kan doen gaan we zeker een keer (al vind ik het wel een hele hoop geld, zeker als je er ook nog benzinekosten e.d. bij optelt).

Dutsj, leuk! Als het klaar is wil ik wel foto's zien hoor. Onze streepjesschilderijen komen er binnenkort ook aan. Hopelijk zijn ze voor we op vakantie gaan binnen. Gisteren hebben we een gek behangetje gekocht voor de gang (zwart, zilver en wit met een vreselijk tuttig printje ) Dat wil ik voor die tijd ook nog af hebben. Jaja, we krijgen het nog druk
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37077649
WHOEIIIIIIIII ! ! ! ! ! ! ! ! !
* Jonnetje heeft net alvast eigenhandig Wilyan's verjaardags - cadeau in elkaar gezet..

(inclusief zelf (hand)rem afstellen en al )
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 22:15:15 #211
13151 crew  Rewimo
pi_37078348
Woei, een tijgerfiets Hij is leuk!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 april 2006 @ 22:16:35 #212
13151 crew  Rewimo
pi_37078414
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik weet niet precies wanneer 3e pinksterdag is, dus dat zoekt moeilijk.
Dinsdag in de eerste week van juni moet dat zijn

Dutch, vroeg jij nou om Christan-foto's laatst?
pi_37078441
Gaaf Jonnetje
Fake it till you make it...
pi_37079394
leuke fiets Jonnetje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_37083175
heb niet alles bijgelezen maar wel een paar belangrijke dingen opgepikt:
luchtbel back in hoera!
en coolbaby-poesjes oeh!
jessie ik hoop dat 't meevalt. kus van hier.
jonnetje, mooie fiets!

ben niet zo'n efteling-fan, we zullen heus wel een keer gaan maar voorlopig weegt de fun ervan (voor de kinderen) voor ons nog lang niet op tegen de af te leggen afstand en de entree-prijs, en de drukte. het sprookjesbos vond ik altijd wel schattig maar die andere attracties wat overschat. sprookjeswonderland is daarentegen een uitje dat wel voor binnenkort op de planning staat. maar daar zijn we ook geregeld vrij dicht bij in de buurt.

bar alles weer ok met thijs?
jonnetje wat een stoere fiets!
pi_37086250
Yep Bixister met Thijs is alles weer in orde
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_37086494
Goeiemorgen.
Hier nog geen geelzucht, dus ik hoop zo heel erg dat het even bij die ene aanval bleef.
Ik had die dag niet eens vet gegeten gewoon brood. Snap er niks van.
Bedankt voor de kusjes

Jonnetje stoere fiets!!!

Wij zijn vorig jaar voor t eerst naar de efteling geweest. Bo was toen nog net geen 4 en daardoor kostten het alleen een kaartje voor Geer en mij. En mij ouders hadden voor die kaartjes gespaart bij c 1000, dus dat was helemaal goedkoop
En ik moet zeggen zo vanaf een jaar of 3 is het al helemaal te gek voor die kinderen hoor. Bo had het er maanden later nog over. Papier hier, langnek die fakir op dat zwevende tapijt enz. Ook die nostalgische draaimolen enzo prachtig. Voor de echte attracties zijn ze nog veel te klein, (maar vind ik zelf ook niks aan, dus ik vind dat helemaal niet erg ) Maar juist omdat het voor het 4e jaar gratis zou ik iedereen met kids van 3 jaar het zeker aanraden.

Dit jaar wil ik ook wel weer. Nu is Jans nog gratis. Maar voor 3 betalen vind ik al wel te duur worden als ik eerlijk ben. Hopelijk gaat de c 1000 nog even gek doen

Ik heb in ieder geval al wel gratis kaarten liggen voor t land van ooit.

Heb jij die toen ook nog gehaald belana?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 19 april 2006 @ 08:13:42 #218
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37086517
Gelukkig geen geelzucht Jessie Hopelijk blijft het ook weg.

Die fiets is leuk! Zo stoer met de tijgers erop enzo.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 08:18:33 #219
81992 Githa
pi_37086558
Dan de efteling site goed in de gaten houden want ieder jaar hebben ze een dag dat je gratis binnen mag
Zij het verkleed als kabouter, roodkapje of als je binnen bent om 6.00 in de ochtend maar wel gratis dan.

Jessie, gelukkig geen geelzucht. Hopelijk blijft het hier bij
  woensdag 19 april 2006 @ 08:18:42 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_37086559
heej jessie, fijn dat je je weer goed voelt. Ik denk toch dat jij last hebt van je galblaas en dat het een hoop zal schelen als je die niet meer hebt, daar zou toch nog naar gekeken worden?

Ik heb idd ook kaarten voor het land van ooit lijkt me erg leuk! Is vanaf eind april geldig geloof ik.
stormy waters...
sailin'
pi_37086575
De Efteling is zo leuk. Ik ben er helemaal gek op en hoop dat we over een paar jaar voor een abonnement gaan. We wonen er maar een half uurtje vandaan en dan kunnen we lekker veel gaan.
Je leeft maar 1 keer
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 08:23:01 #222
7074 moussy
kuttekop
pi_37086597
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:18 schreef Githa het volgende:
Dan de efteling site goed in de gaten houden want ieder jaar hebben ze een dag dat je gratis binnen mag
Zij het verkleed als kabouter, roodkapje of als je binnen bent om 6.00 in de ochtend maar wel gratis dan.

Jessie, gelukkig geen geelzucht. Hopelijk blijft het hier bij
dat is al geweest, op 1 april.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_37086604
Ja die galblaas moet er ook uit Belana. ( 4 mei afspraak ziekenhuis en dan word er een afspraak gemaakt met de chirurg) Zit vol met steentjes die telkens die aanvallen geven. Doordat ik kleine steentjes heb kunnen ze er wel eens uit komen tijdens zo'n aanval en dan beginnen de problemen pas echt. Laatst dus ook. Toen bleven er 2 in me galgangen zitten en sloot deze af. Daardoor kon me gal niet weg en kreeg ik stuwing op mijn lever. En daardoor dus geelzucht. Het had ook nog gekund dat mijn alvleesklier afgesloten zou worden. Dan kan het levensbedreigend zijn. Daarom ben ik zo ontzettend bang steeds. Eerst hoopte ik nog doordat ze al een sneetje in de galgang hebben gemaakt (dan kunnen sommige steentjes er net wel door waardoor er geen afsluiting ontstaat ) dat het dan nog allemaal wel mee zou vallen en ik geen operatie meer nodig zou hebben (ben ik namelijk ook bang voor, ik ben altijd bang voor ziekenhuizen en tandartsen enzo ) Maar na de aanval van eergisteren weet ik dat de operatie echt noodzaak is. Dus die aanval heeft nog een klein positief effect gehad

Githa op zo'n gratis dag zou ik dan weer niet gaan veel te druk. Maar ik ben jaloers op jou abbo hoor. Er heen wandelen waneer je wilt

Ja vanaf de 29e zijn ze geldig Belana!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37086657
O als Jans straks weer uti school komt gaan we bij de hema kijken voor haar fietsje. Heb er helemaal zin in. Ze vind het zo leuk om op Bo dr fiets rond te crossen. Alleen Bo niet zo
Ze moet alleen nog wel leren remmen
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 19 april 2006 @ 08:50:11 #225
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37086901
Rewimo ik heb ze gezien hoor. Het is echt al zo'n grote vent zeg!

Jessie, jeetje je bent er nog echt niet vanaf hč?
  woensdag 19 april 2006 @ 08:55:11 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_37086965
weet je jessie, ik snap je angst wel, want ik ben ook niet dol op dat soort dingen, maar ik weet wel dat je er enorm van op kunt knappen. Zowel mijn moeder als schoonmoeder zijn geopereerd en dat was zo'n opluchting en tegenwoordig is het niet zo'n zware operatie meer. (in de tijd dat mijn moeder werd geopereerd nog wel, maar dat is 20 jaar geleden ofzo) Zelfs mijn schoonmoeder van 76 was echt snel weer thuis. Ik vind alleen dat ze het best lang laten duren bij je.
stormy waters...
sailin'
pi_37087089
Ja is ook zo, nu gaat het "gewoon" met een kijkoperatie. Dat is diezelfde of de volgende dag naar huis.
Er zijn wachttijden voor de operatie's. Vandaar dat het nog even duurt. Voor mij niet echt erg, ik moet me op zulkde dingen vaak gewoon voorbereiden. Alhoewel de kans op aanvallen en complicaties hierdoor ook weer toeneemt. Toen ik in het ziekenhuis lag was ik absoluut niet de ziekste van mijn afdeling en dan voel ik me ook echt zo'n muts. Maar ja.

Geer heeft lekker 2 dagen vrij, eens kijken of hij zo nog wat wil klussen op de kamer van de meiden
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37087523
jessie ik hoop dat je snel aan de beurt bent dan. is 't maar gedaan he. en ik vind die risico's toch ook erg griezelig hoor. gaan jullie voor zo'n 16 inch fiets voor janneke? (die zag ik in 't hema-foldertje). past ze daar al op?
pi_37087599
Ja
Ze wilde steeds op Bo dr fiets. Die op zijn laagst gezet en ze fiets zo weg. Hier in t tussenpad is het vrij smal dus Geer wilde haar helpen om de tuin in te rijden. Mevrouw draait dr stuurtje en rijd zo de tuin in En nu wil ze dus steeds fietsen op de glote fiets

En ik maar denken dat tegen de tijd dat Jans op Bo dr fiets past Bo wel weer aan een grotere toe is. Ik vrees dat Jans nog eerder aan een grotere fiets toe is straks
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37087704
piet heeft ook een 'gjote' fiets (12 inch) maar wil nu weer steeds op z'n (kleine) driewieler. op beide wil 't nog niet zo lukken met trappen, dus op die driewieler kan hij tenminste z'n voeten nog gebruiken. op die van 12" kan hij niet goed met z'n voeten bij de grond. ik verbaas me er dus echt over dat janneke al op een 16" kan!
pi_37087780
Ja maar de inches zegt voornamelijk wat over het wielformaat en niet over het frame. Misschien heeft Piet een groot frame. Jans is pas op t consultatieburo gemeten en was 98 cm. Janneke kan niet met de voeten bij de grond, maar ze wipt er gewoon zo zelf op. Het balgrijkste is, is dat de knik van dr been een goede houding heeft. Snap je wat ik bedoel. Dat als ze uitfietst dr been net niet helemaal recht is maar wel uitstrekt.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37087811
O en die 3wieler daar crostte ze ook al snel op rond maar die is natuurlijk helemaal niet meer intressant nu Bo daarentegen die kon pas vrij laatst fietsen. Die kon die doortrap niet maken, ook niet op de driewieler. Jans heeft nogal gespierde pootjes Heeft ze van dr moeder
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37089258
Die nieuwe tijger-fiets is dus ook een 16".

Wilyan heeft dus een oud fietsje maar daar zit geen achterspatbord op en de achterband is al ik-weet-niet-hoe-vaak geplakt en blijft leeglopen. Dat ding heeft idd ook de wielmaat van een 12" maar is een stuk groter (vooral hoger) dan de fietsjes die wij in speelgoedzaken en fietswinkels zagen. Gisteravond heb ik ze eens naast elkaar gezet (want hij leek zó verschrikkelijk groot!) Beide fietsjes zijn met zadel op de laagste stand even hoog!

Ik heb gisteravond de fietsjes van Hema ook gezien (folder stond nog niet online (nu wel) maar PDF ging wel goed) die meisjes-fietsjes zijn leuk! De jongensfiets is ook leuk maar vind ik niet zo leuk als de meisjes-versie.
Michiel viel meteen voor "onze" BMX-versie , bijna alle jongensfietsjes zijn tegenwoordig van die mountainbikes en deze is dan nét iets anders. Mijn voorwaarde was vooral dat ik (metalen) spatborden erop wou hebben.
(Wat ook niet echt een standaard schijnt te zijn )
W ~ H ~ T
pi_37089296
Oja, Wilyan fietst nog steeds niet op z'n driewieler.
Hij gebruikt liever zijn voeten op de grond.
W ~ H ~ T
pi_37089572
Zijn nieuwe fiets is ook echt stoer Jonnetje!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 10:56:45 #236
43556 miss_dynastie
pi_37089603
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:07 schreef _evenstar_ het volgende:
miss_dyna ah heb nu wel actie voor de efteling en meestal laat c1000 dna niet lang op zich wcahten
Ah, het lijkt erop dat de AH de actie van de C1000 heeft overgenomen
Eens zien of ze iets in de aanbieding hebben waar ik een fikse voorraad van aan kan leggen of zo, anders gaat het over
pi_37089682
Als je via albert besteld krijg je sowieso 3 kortingskaarten. Ongeacht het bedrag van bestelling!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37089734
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ah, het lijkt erop dat de AH de actie van de C1000 heeft overgenomen
Eens zien of ze iets in de aanbieding hebben waar ik een fikse voorraad van aan kan leggen of zo, anders gaat het over
Cup a Soup
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 19 april 2006 @ 11:04:55 #239
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37089796
Als je nou 4 volle spaarkaarten hebt, krijg je dan bijv 2 kaartjes met 12 euro korting? Of kun je maar één spaarkaart per toegangskaartje inleveren?

Oh en als je bij albert.nl bestelt, betaal je dan geen hoge bezorgkosten enzow?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_37089816
6euro korting per kaartje!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 19 april 2006 @ 11:06:44 #241
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37089844
Maar 1 per toegangskaart Tex, ik had ook al geinformeerd... Leek me wel zo voordelig.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 19 april 2006 @ 11:09:37 #242
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37089919
Okay, het stond er niet duidelijk bij vond ik, vandaar

We doen toch meestal boodschappen bij de AH, dus ik zal eens kijken. En anders kunnen we vast wel mensen hier er blij mee maken
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 11:10:14 #243
43556 miss_dynastie
pi_37089933
Ja, ik zag het ook al, easy Nou ja, cup a soup it is

Jessie, bedankt voor de tip, maar aangezien AH zich het recht voorbehoudt om de actie tussentijds te stoppen of wijzigen, vrees ik altijd het ergste
pi_37089942
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:04 schreef texelonia het volgende:
Oh en als je bij albert.nl bestelt, betaal je dan geen hoge bezorgkosten enzow?
van Albert.nl:

Wat zijn de bezorgkosten?
U bepaalt zelf wat u betaalt voor het verzamelen en bezorgen van uw boodschappen. De bezorgkosten variëren namelijk van 4,95 (daltarief) tot 7,95 (piektarief) en zijn afhankelijk van het bezorgmoment dat u kiest. De bezorgkosten zijn een tegemoetkoming in de kosten om de artikelen te verzamelen en te bezorgen. Wilt u zien wanneer we precies bij u bezorgen en welke dal- en piekmomenten voor u van toepassing zijn, klik op "bezorgmoment kiezen". U ziet dan een overzichtelijk schema waarin vermeld staat wanneer de voor u beschikbare bezorgmomenten zijn en welke bezorgkosten daarbij horen. Het minimum bestelbedrag is euro 50,-.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 19 april 2006 @ 11:14:02 #245
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37090019
Thanx!
Dus als je in het daltarief bestelt, heb je 3×6=18-5=13 euro korting... Is het overwegen waard....
©Dumbo
pi_37090134
Het zonnetje schijnt (eindelijk), de volgeltjes fluiten en ik moet werken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 19 april 2006 @ 11:22:51 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_37090218
Ik zag in de hemafolder kinder dvd's in de aanbieding en hotdog pakketten
Ik ben net heel actief geweest met de was, dus ik mag dat wel van mezelf
stormy waters...
sailin'
pi_37090356
En je hebt nog 15% korting ook met die stickers
pi_37090385
Die hotdogpakketten zijn lekker belana
pi_37090387
Hotdogpakketen Komt vast door horlepiepje in je buik
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')