Wat ben je toch een moederkloek hequote:Op dinsdag 18 april 2006 16:01 schreef lady-wrb het volgende:
natha dat ga ik doen !
maar is het dan niet zo dat ze volgend jaar weer geruimd worden?
en krijgen ze wel eten enzo?
en waar slapen ze?
Het was positief bedoeldquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:32 schreef lady-wrb het volgende:
vind je? als ik niet zeker weet dat het ze daar goed, gaat, ga ik toch echt door met zoeken naar een goed onderkomen.
Zal ik zo ff het goede voorbeeld aan heep geven? Zeven kuikens en 2 die aan het uitbreken zijn hierquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
nog steeds niks
maar heep broedt stug door
(en ook lies is lekker op dreef)
heep loopt al overtijdquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Zal ik zo ff het goede voorbeeld aan heep geven? Zeven kuikens en 2 die aan het uitbreken zijn hierVandaag is de uitgerekende dag, dus ze doen het goed
dat heeft heep vorige week ook gedaan met een eitje met als resultaat een dood kuikje.quote:
hoe lang zit ze er nu op?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heep loopt al overtijd
ik begin me zorgen te maken.
vorige keer ging het zo lekker snel met uitkomen.
ik heb er vorig jaar inderdaad eentje uitgepeld. herman (die van onder die lamp).quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:14 schreef moussy het volgende:
Lady-wrb, je kan ze uitpellen als ze aan het uitbreken zijn, áls je het durft, ik durf het niet
meestal gaat een kip er met een dag of 23/24 vanzelf af, ik zou het nog ff aankijken. Let wel goed op dat Heep niet te lang blijft zitten, want dan verhongerd ze.quote:
Ik heb geen idee... ze zullen wel bont blijven, net als de vader denk ik. Wie de echte bio moeder is weten we nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:22 schreef lady-wrb het volgende:
wat voor kleur kip worden die kuikens?
Hier zit moeder met haar kroost in het donker en komt ze niet naar buiten, ze kakt waar ze staat, tis echt een viespeuk deze hen... hondendrollen zijn het!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
hepie verhongerd niet hoor
ze heeft water en eten bij zich staan in haar hokje en bovendien mik ik haar drie keer per dag van dr nest voor de broodnodige lichaamsbeweging en toiletgang.
t is overigens wel lachen, van dat lange zitten is ze iedere keer zo stijf als een plank. ze moet echt even alles rekken en strekken en daarbij kukelt ze af en toe gewoon om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |