Met de gouden schep kun je elke dag bells uit 1 steen slaanquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:54 schreef meiske1985 het volgende:
trouwens ik heb ook een gouden schep...Kan ik daar nog iets speciaals mee.
Krijg ik gouden bloemen?Ik heb namelijk al veel bloemen geplant en geen een daarvan is goud geworden ofzow...
De gouden bloemen krijg je volgens mij alleen door bloemen te kruisen en/of water te geven met je gouden gieter, die je weer krijgt nadat je 16 dagen achter elkaar een 'perfect' town hebt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:35 schreef meiske1985 het volgende:
maar volgens mij heb ik al een paar keer bells uit een steen geslagen met een gewone schep... dacht ik ....
Ik heb nu in ieder geval 2x 100 bells geplant en idd er zijn kleine pluimpjes uitgekomen dus ik hoop dat t boompjes worden.Wat ik me wel af vraag is hoe je dan aan gouden bloemen kunt komen?
En natuurlijk wat ik nu met die Throne kan doen??Hij is veel geld waard zegt de één en de ander zegt zelfs zeldzaam??
Én alleen na 4pm heh, niet vergeten..quote:Op zondag 23 april 2006 19:50 schreef Carmennn het volgende:
Coelacanth beesten zijn ook heel zeldzaam :| en je kunt ze alleen vangen als het regent (of sneeuwt) dus dat is wel heel gemeen
ergens achter een boom in een gat stoppen en hopen dat er iemand overheen loopt en erin valt.... haha, very funny.. NOT!quote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Punto het volgende:
weet iemand wat ik met een pitfall seed kan doen???
![]()
Heb iid al een perfect stadje, maar neemt niet weg dat ik m'n stadje mooi wil houden/maken.quote:Op maandag 24 april 2006 16:19 schreef 14jenny15 het volgende:
d8 dat je een perfect stadje al had
maaruh wanneer kom je weer online
soms betrekken ze jou in het gesprek en vragen om je mening en als je een antwoord geeft waarmee je de een voor trekt, wordt de ander boos op jou ook nog!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:01 schreef remcheese het volgende:
Ik had van de week iets raars : ik was om half 1 snachts aan t spelen en 2 diertjes komen elkaar tegen
Ze gaan praten en omdat ik dichtbij sta en op en van de 2 klik kan ik lezen wat ze elkaar zeggen...
gaan echt een heeeele rare conversatie aan waarin goose, rosie uitdaagt voor een gevecht en rosie zoiets heeft van : What?
En goose weer uitdagen : "I trained really hard" en zo
en Rosie : What? I must water the flowers more ?
en toen ineens : " huh? That was weird? " en toen liepen ze alletwee weg bij elkaar...
Echt , ik blijf grappige dingen meemaken in dat dorp.
is goed, maar ik moet even zien te regelen dat ik die WEP key vind...:Squote:Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef Flurrie het volgende:
Suuz, ik voeg je vanavond (als ik weer bij mijn DS bent) toe,
Mijn friendscode staat ergens in 1 van mijn posten hierboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |