Met de gouden schep kun je elke dag bells uit 1 steen slaanquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:54 schreef meiske1985 het volgende:
trouwens ik heb ook een gouden schep...Kan ik daar nog iets speciaals mee.
Krijg ik gouden bloemen?Ik heb namelijk al veel bloemen geplant en geen een daarvan is goud geworden ofzow...
De gouden bloemen krijg je volgens mij alleen door bloemen te kruisen en/of water te geven met je gouden gieter, die je weer krijgt nadat je 16 dagen achter elkaar een 'perfect' town hebt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:35 schreef meiske1985 het volgende:
maar volgens mij heb ik al een paar keer bells uit een steen geslagen met een gewone schep... dacht ik ....
Ik heb nu in ieder geval 2x 100 bells geplant en idd er zijn kleine pluimpjes uitgekomen dus ik hoop dat t boompjes worden.Wat ik me wel af vraag is hoe je dan aan gouden bloemen kunt komen?
En natuurlijk wat ik nu met die Throne kan doen??Hij is veel geld waard zegt de één en de ander zegt zelfs zeldzaam??
Én alleen na 4pm heh, niet vergeten..quote:Op zondag 23 april 2006 19:50 schreef Carmennn het volgende:
Coelacanth beesten zijn ook heel zeldzaam :| en je kunt ze alleen vangen als het regent (of sneeuwt) dus dat is wel heel gemeen
ergens achter een boom in een gat stoppen en hopen dat er iemand overheen loopt en erin valt.... haha, very funny.. NOT!quote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef Punto het volgende:
weet iemand wat ik met een pitfall seed kan doen???
![]()
Heb iid al een perfect stadje, maar neemt niet weg dat ik m'n stadje mooi wil houden/maken.quote:Op maandag 24 april 2006 16:19 schreef 14jenny15 het volgende:
d8 dat je een perfect stadje al had
maaruh wanneer kom je weer online
soms betrekken ze jou in het gesprek en vragen om je mening en als je een antwoord geeft waarmee je de een voor trekt, wordt de ander boos op jou ook nog!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:01 schreef remcheese het volgende:
Ik had van de week iets raars : ik was om half 1 snachts aan t spelen en 2 diertjes komen elkaar tegen
Ze gaan praten en omdat ik dichtbij sta en op en van de 2 klik kan ik lezen wat ze elkaar zeggen...
gaan echt een heeeele rare conversatie aan waarin goose, rosie uitdaagt voor een gevecht en rosie zoiets heeft van : What?
En goose weer uitdagen : "I trained really hard" en zo
en Rosie : What? I must water the flowers more ?
en toen ineens : " huh? That was weird? " en toen liepen ze alletwee weg bij elkaar...
Echt , ik blijf grappige dingen meemaken in dat dorp.
is goed, maar ik moet even zien te regelen dat ik die WEP key vind...:Squote:Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef Flurrie het volgende:
Suuz, ik voeg je vanavond (als ik weer bij mijn DS bent) toe,
Mijn friendscode staat ergens in 1 van mijn posten hierboven
Ah thanksquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:00 schreef Flurrie het volgende:
als je alle opdrachten van hem gedaan heb (zijn er een stuk of 3 a 4) ben je vrij en kun je kopen, verkopen en doen wat je wil
Ja klopt,maar ik ben klaar met werkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:19 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik denk dat Ghostbuster bedoelt dat hij de opdrachten van Nook niet kan afmaken omdat zijn zakken vol zitten. Even in je huisje wat spullen neerleggen. Gewoon naar je inventaris gaan en "drop" kiezen.
volgens mij moet je op het behang in je pocket kiezen, en dan paste on wall. voor de vloer kies je spread on floor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:11 schreef Flurrie het volgende:
ff vraagje
Ik heb behang en voerbedekking gekocht voor de slaapkamer, alleen wanneer ik binnen ben kan ik het niet neerleggen, hoe doe ik dat?
Ik kies ook voor behang in pocet, alleen de keuzes paste on wall en drop ik komen niet tevoorschijn. er staat we wat het is, maar ik kan er niets mee doe.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:59 schreef MaxPowers het volgende:
[..]
volgens mij moet je op het behang in je pocket kiezen, en dan paste on wall. voor de vloer kies je spread on floor.
heeft er trouwens iemand normale prijzen voor de turnips??. Nook wil bij mij niet meer dan 60 euro voor betalen.
bij je vriendin langs gaan...of staat dr poort niet open?quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah thanks
En ik krijg steeds van je zakken zitten vol,hoe leeg ik die ?
Voeg mij ook ff toe en zet je poort open, want, mijn DS vind je nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:04 schreef GcKing het volgende:
Flurrie kom maar naar mij toe dan.
Ik heb peaches. Mijn gegevens staan onderaan.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:14 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
bij je vriendin langs gaan...of staat dr poort niet open?![]()
flauw ik weet![]()
je staat er tussenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:15 schreef renelly het volgende:
flurrie zou je me toe willen voegen,misschien kan ik bij jou nook mijn tunips v
erkopen.
ik kan een netje voor je meenemen.
Hoi!quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:15 schreef renelly het volgende:
help ,heeeelp, wie wil mij helpen om mijn tunips teverkopen![]()
![]()
vanmiddag steeds gekeken of er iemand online was,was er niemand jammer genoeg.ik heb ze gekocht voor 109 bells,nook bij mij geeft maar 48 bells.
Maar zelfs dan is het niet betrouwbaar... We denken hier elkaar te kennen en te kunnen vertrouwen, maar wie zijn we nou en wat doen we?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:26 schreef lizardtattoo het volgende:
Dat kan niet Suuz_, behalve via een forum. Dat is om misbruik te voorkomen (pedo's enzo), je moet echt allebei elkaars code toevoegen om bij elkaar op bezoek te gaan, dus je komt alleen in contact met mensen die je "al ergens van kent" en vertrouwt.
Turnips verotten na een week, dus vandaag. ik heb zo ook nog niet verkochtquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:37 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Hoi!
Je kunt ze toch gewoon bewaren tot een betere prijs? kan wel ff duren.... of wil je er echt NU vanaf?
ja dat wilde ik eigenlijk ook nog zeggen maar ja, je bent er altijd nog zelf voor bij.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:39 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het niet betrouwbaar... We denken hier elkaar te kennen en te kunnen vertrouwen, maar wie zijn we nou en wat doen we?![]()
![]()
Dus je zult altijd op je hoede moeten blijven, niet?![]()
M'n huis staat altijd vol met turnips, totdat TN een gode prijs ervoor biedt. Kan soms weken duren! 2 keer per dag checken! voor en na 12.00 s'middags... Ik werd laatst beloond voor het wachten met een bod van 619 bells!quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:41 schreef MaxPowers het volgende:
[..]
Turnips verotten na een week, dus vandaag. ik heb zo ook nog niet verkocht
maar volgens sommigen kan je turnips op een tafel bewaren, dan gaan ze niet kapot, of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |