Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:55 schreef Daklem het volgende:
iemand waarmee je geen gesprek kunt aangaan (moet natuurlijk wel van beiden kanten komen, jij doet je best, maar van haar kant is dat nog maar af te vragen), kun je maar beter links laten liggen.
Om nou steeds moeizame gesprekken te hebben is ook niks.
Aan dat soort soort vrouwen kun je beter geen moeite verspillen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Ik had ook gevraagd vanne: waarom zeg je altijd zo weinig? Vind je me niks ofzo?
Zegt ze: jaa ik heb het druk.
Ik: Altijd?
zei: Ja.
ik: Oke, dan zeg ik wel niks meer.
zei: neehoor mag wel.
Dus tsjah, vaag.![]()
Echt?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:15 schreef Gelderland het volgende:
een MSN gesprek moet vaak ook niet langer dan 30 min duren, dan loopt 't automatisch dood..zeker als je d'r wekelijks spreekt.... ALS het toch dood slaat; zeg gewoon dat je moet gaan, en ga offline
En terecht, moet ze maar tegen je praten op MSN, smerige kuthoer!quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:14 schreef Daklem het volgende:
[..]
Aan dat soort soort vrouwen kun je beter geen moeite verspillen!![]()
Zo heb ik ook een vriendin gehad die dat altijd deed. Was ze online, wisselde ze 20x van naam, maar tegen mij zei ze niks. Toen zei ze dat ze het druk had!![]()
Toen heb ik dr de dag erna gedumpt!![]()
*mompelt iets met druppel en emmer*quote:Op donderdag 27 april 2006 20:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
En terecht, moet ze maar tegen je praten op MSN, smerige kuthoer!
Ik ben het voor een keer is eens met deze flapdrol. Ze wilt je niet meerquote:Op zondag 16 april 2006 18:37 schreef L-IS het volgende:
Ze heeft gewoon geen interesse in je, anders zou ze heus wel wat meer uitkramen dan 'Ja' en 'Nope'.
Op zoek naar beters![]()
onzinquote:Op woensdag 19 april 2006 13:15 schreef Gelderland het volgende:
een MSN gesprek moet vaak ook niet langer dan 30 min duren, dan loopt 't automatisch dood..zeker als je d'r wekelijks spreekt.... ALS het toch dood slaat; zeg gewoon dat je moet gaan, en ga offline
zo'n meisje praat ik wel tot een uur per dag gemiddeld, al meer dan een jaar.. met uitschieters dat ze me om 11 uur savonds aanspreekt en we om 4 uur nog zitten te pratenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:40 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook vaak msn gesprekken gehad van een uur of 3 ofzo
Iddquote:Op donderdag 27 april 2006 22:40 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook vaak msn gesprekken gehad van een uur of 3 ofzo
Hehe inderdaad , voordeel van msn is dat je makkelijker gevoelige dingen bespreektquote:Op donderdag 27 april 2006 22:42 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
zo'n meisje praat ik wel tot een uur per dag gemiddeld, al meer dan een jaar.. met uitschieters dat ze me om 11 uur savonds aanspreekt en we om 4 uur nog zitten te praten![]()
Dat is inderdaad wel het voordeel van msnquote:Op donderdag 27 april 2006 22:43 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Hehe inderdaad , voordeel van msn is dat je makkelijker gevoelige dingen bespreekt![]()
oh maar meestal praten we over allerlei onzin enzo, meestal geen echt serieuze gesprekken... we raken gewoon nooit uitgepraatquote:Op donderdag 27 april 2006 22:43 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Hehe inderdaad , voordeel van msn is dat je makkelijker gevoelige dingen bespreekt![]()
Dat is wel een goede basis voor een relatie, of woont ze te ver weg?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:47 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
oh maar meestal praten we over allerlei onzin enzo, meestal geen echt serieuze gesprekken... we raken gewoon nooit uitgepraat![]()
Achja, laatste tijd hoor je veel kritiek van mensen over msn, dat het kut is, de gesprekken stom etc. Zelf vind ik dat je hele mooie gesprekken op msn kan hebben, en je kan zelf bepalen met wie je praat en wie je in je msn hebt. In tegenstelling tot IRL, waar de grootste mafkezen een gesprek kunnen beginnen. Het is ook handig om je contacten te onderhouden .... MSN isquote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel het voordeel van msn
Veel mensen vinden dat mensen die op msn met elkaar praten zichzelf afsluiten van de sociale wereld. Ik vind dat zelf wel meevallen. Ik moet zeggen dat ik veel sociale contacten onderhoud via MSN en houd er ook veel leuke/onzinnige/serieuze gesprekken aan over die ik normaal nooit zou voerenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Achja, laatste tijd hoor je veel kritiek van mensen over msn, dat het kut is, de gesprekken stom etc. Zelf vind ik dat je hele mooie gesprekken op msn kan hebben, en je kan zelf bepalen met wie je praat en wie je in je msn hebt. In tegenstelling tot IRL, waar de grootste mafkezen een gesprek kunnen beginnen. Het is ook handig om je contacten te onderhouden .... MSN is![]()
Achja ergens is het niet goed om alleen maar te ms'n, je moet gesprekken buiten huis ook niet ontwijken, en je moet ook af en toe je vrienden bellen /opzoeken. Maar als je dan weer thuis bent, kan je best tijdens het surfen / forummen een beetje ms'n enzo. Muziekje erbij op de achtergrond , glas colaquote:Op donderdag 27 april 2006 22:51 schreef Daklem het volgende:
[..]
Veel mensen vinden dat mensen die op msn met elkaar praten zichzelf afsluiten van de sociale wereld. Ik vind dat zelf wel meevallen. Ik moet zeggen dat ik veel sociale contacten onderhoud via MSN en houd er ook veel leuke/onzinnige/serieuze gesprekken aan over die ik normaal nooit zou voeren![]()
Helaas dat inderdaad wat jij benoemt. mensen zijn die kritiek leveren erop, want ik zie het positieve er zeker wel van in!
Wat jij zegt is precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Achja ergens is het niet goed om alleen maar te ms'n, je moet gesprekken buiten huis ook niet ontwijken, en je moet ook af en toe je vrienden bellen /opzoeken. Maar als je dan weer thuis bent, kan je best tijdens het surfen / forummen een beetje ms'n enzo. Muziekje erbij op de achtergrond , glas cola![]()
hehe coolquote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef Daklem het volgende:
[..]
Wat jij zegt is precies wat ik bedoelJe moet je natuurlijk niet afsluiten!
wordt aan gewerkt ;-) afgelopen weekend mee naar de efteling geweest.. en weet dat ze me leuk vindt... maarja ff kijkenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:48 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat is wel een goede basis voor een relatie, of woont ze te ver weg?
Kijk! Dat is leuk om te horen!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:16 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
wordt aan gewerkt ;-) afgelopen weekend mee naar de efteling geweest
en dat voor iemand die je ontmoet mte het uitgaan.. gebeurt niet vaak dat het dan écht goed klikt..quote:
Idd! Dat is mij nog nooit overkomen.. maar wie weetquote:Op donderdag 27 april 2006 23:18 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
en dat voor iemand die je ontmoet mte het uitgaan.. gebeurt niet vaak dat het dan écht goed klikt..
Heerlijk vind ik dat. Dat kan ik echt uren achter elkaar doen!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Maar als je dan weer thuis bent, kan je best tijdens het surfen / forummen een beetje ms'n enzo. Muziekje erbij op de achtergrond , glas cola![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |