Dankje kerel.quote:Op zondag 16 april 2006 21:23 schreef Boeman het volgende:
Opruimslotje!
Daarna gaarne weer ontopic!
*update: en open
Ik weet nog wel wat ik deed enzo, maar ik wist gewoon niet 100% zeker meer hoe ze eruit zag.quote:Op zondag 16 april 2006 21:09 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Dan had je wel heel wat op...mén![]()
Deleten dan.,.![]()
Tip: drink next time niet zoveel,,straks is het een man die je zoent
Ze zegt al iets meer, maar ik moet door blijven vragen.quote:Op zondag 16 april 2006 21:42 schreef Salsagirl het volgende:
Maar onder tussen al de foto's gezien? was het schrikken![]()
EN zeg ze al wat meer dan ''ja''?
Ze vroeg me nummerquote:Op zondag 16 april 2006 21:53 schreef Salsagirl het volgende:
Misschien was/is ze wel onzeker.. En word ze vanzelf wel meer een opener
En zo niet ,worden de gesprekken wel eentonig![]()
Post eens een pic danquote:Op zondag 16 april 2006 21:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ze zegt al iets meer, maar ik moet door blijven vragen.
en de foto's vielen erg mee. ik wist dat er een reden was dat ik er zoende
lol, tijdens mijnenveger gingen gesprekken altijd de sexuele kant opquote:
Ik spreek mijn vriendin elke dag op msn, die gesprekken duren meestal rond de 6 uur, en ze vallen nooit doodquote:Op woensdag 19 april 2006 13:15 schreef Gelderland het volgende:
een MSN gesprek moet vaak ook niet langer dan 30 min duren, dan loopt 't automatisch dood..zeker als je d'r wekelijks spreekt.... ALS het toch dood slaat; zeg gewoon dat je moet gaan, en ga offline
Hmm gewoon vragen of ze weer wil af spreken, zo leer je elkaar beter kennen. Als je dan meer dan kussen alleen doet, dan heb je ook meer om over te praten.quote:Op zondag 16 april 2006 17:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb gister met een meisje gezoend op een muziek festival. En nu heb ik der op msn. Maar we weten eigenlijk niet veel aan elkaar te melden.
Wat zeg je eigenlijk tegen iemand die je niet kent enzo? Want ik heb dit wel vaker namelijk
Rond de 6 uurquote:Op donderdag 20 april 2006 08:01 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik spreek mijn vriendin elke dag op msn, die gesprekken duren meestal rond de 6 uur, en ze vallen nooit dood
ga op bezoek ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 21:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Rond de 6 uur
Heb je niet iets beters met d'r te doen?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |