Oja, dat ging hij eerder dit jaar tegen PSV en Feyenoord ook doenquote:Op zondag 16 april 2006 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar, die ene die er tegen jullie twee keer een onbeantwoorde hattrick in zal gooien.
Zag het vanmiddag toevalligquote:Op zondag 16 april 2006 19:57 schreef -Wolf- het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens opgemerkt hoe mooi de aanvoerdersband wel niet is?
Toen liet de rest 'm in de steek, nu loopt 't als een treinquote:Op zondag 16 april 2006 20:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Oja, dat ging hij eerder dit jaar tegen PSV en Feyenoord ook doen
Het spel van ajax, is de laatste paar wedstrijden nog steeds gewoon kut.quote:Op zondag 16 april 2006 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Toen liet de rest 'm in de steek, nu loopt 't als een trein
Tegenstanders zien ook mooi AJAX op de achterkant van de sokken als onze jongens ze voorbijspurten.quote:Op zondag 16 april 2006 21:49 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax!!!
Ik ben ook erg te spreken over het nieuwe tenue. Het straalt een bepaalde aggressiviteit en onverwinnelijkheid uit. Hopelijk zien we dat ook snel terug in het spel van Ajax.
[afbeelding]
Indeed. Ik ga er denk ik wel 1 met bedrukking bestellen.quote:Op zondag 16 april 2006 21:54 schreef Nashje het volgende:
Die lettertype op de rug is ook best mooi.
Geweldig!quote:Op zondag 16 april 2006 21:58 schreef Trancelocator het volgende:
En dan moet je je voorstellen hoe straks Stam in dat tenue over het veld loopt.
Dan maar op de bank. Gentenaar past wel.quote:Op zondag 16 april 2006 22:02 schreef -Wolf- het volgende:
Maximaal 11 letters... dus Stekelenburg kan al niet.
Geblesseerd dacht ik, maar niet ernstig aangezien hij geen twijfelgeval is voor a.s. donderdagquote:Op zondag 16 april 2006 22:21 schreef keijz het volgende:
Werd Stekelenburg nou eigelijk gewisseld om Vonk een soort afscheid te geven of was hij gewoon geblesseerd??
De Steekquote:Op zondag 16 april 2006 22:02 schreef -Wolf- het volgende:
Maximaal 11 letters... dus Stekelenburg kan al niet.
Ehhh?quote:Op zondag 16 april 2006 22:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wanneer gaat Orby eigenlijk zijn debuut maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |