quote:Op zondag 16 april 2006 13:23 schreef bwt het volgende:
LOL om de info van post historie
o ja, en fipo
Dunnoquote:Op zondag 16 april 2006 13:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wordt mooi weer morgen! Is nu ook al heerlijk![]()
Maarre Noord Holland wordt hem dus niet? Heb ook geen problemen met Utrecht ofzo hoor
En dan bij jou een voor een door de brievenbus doenquote:Op zondag 16 april 2006 13:33 schreef Rausdouwer het volgende:
Hehe eindelijk wat zon te zien vandaag![]()
Vrolijk Pasen allemaal![]()
Ik snap het probleem van die eieren niet. Stuur maar op wat over is.![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en het leuke is dat de posthistory van FOK users niet te zien is
![]()
ohja, dat ook nogquote:
Ja hoor, dat is goed.quote:Op zondag 16 april 2006 13:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
En dan bij jou een voor een door de brievenbus doen?Dan kom ik ze zelf brengen
Geintje
.
En als ik klaar ben zeker met een bijl in m'n rug en ei-geel op m'n brommer weer naar huisquote:Op zondag 16 april 2006 13:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is goed.Ik ben thuis.
![]()
Ben jij trouwens al aan het kijken voor een motor?quote:Op zondag 16 april 2006 13:37 schreef ondeugend het volgende:
Toch wel weer jammer dat de SV van RB mist in de OP.
![]()
Ik kom nog niet veel verder dan plaatjes op het internet.quote:Op zondag 16 april 2006 13:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben jij trouwens al aan het kijken voor een motor?![]()
Nou ja,is in ieder geval een mooi apparaat om het op te "leren"quote:Op zondag 16 april 2006 13:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kom nog niet veel verder dan plaatjes op het internet.
En wat reviews het en der.
De tijd ontbreekt gewoon even voorlopig. Intussen sta ik regelmatig bij de SV van RB de kwijlen als ie er is. Die pakt wel elk uurtje om te rijden.![]()
Ik had er nog wat bij getypt... die 1000 is me te zwaar hoor. Het jongere zusje/broertje past me meer.quote:Op zondag 16 april 2006 13:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja,is in ieder geval een mooi apparaat om het op te "leren".Je gaat maar meteen voor het zware spul en laat het wat lichtere links liggen
.Voor mij heb je trouwens groot gelijk
.
650 cc reken ik ook tot het zware spul hoor.Zit normaal ook al meer dan 90 PK in en dat is echt ruim voldoende.Licht is voor mij zo'n beetje alles tot 500 cc en rond de 50 PK.Maar er komt uit zo een 1000 wel een geweldig geluid,650 zal denk ik toch iets meer sport achtig zijn,ook om mee te rijden alleen al vanwege het iets mindere gewicht.En ze zien er allebij gewoon strak uitquote:Op zondag 16 april 2006 13:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik had er nog wat bij getypt... die 1000 is me te zwaar hoor. Het jongere zusje/broertje past me meer.
quote:Op zondag 16 april 2006 14:15 schreef Faithy het volgende:
mogge!!!!![]()
ga morgen mee naar Utrecht!!
de grote Landerijentocht!!!!!!![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 14:19 schreef ikookhier het volgende:
Het is wachten op hicham die worldpimber wel mee sleept
NHmeet
![]()
Hicham had wel een leuke route uitgestippeldquote:Op zondag 16 april 2006 14:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Noord Holland kun je wel leuk rijden![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 13:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
En als ik klaar ben zeker met een bijl in m'n rug en ei-geel op m'n brommer weer naar huis.
en ook nog eens nummer 13 ........quote:
Ik heb alle vertrouwen in je,en ook de wetenschap dat er een paar kilometer kabel tussen zitquote:Op zondag 16 april 2006 14:43 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
wat een vertrouwen heb jij in Raus zeg
![]()
heb zo een idee dat iemand het voortouw zal moeten nemen in de vorm van een route, anders gaat er weinig gemeet worden morgenquote:Op zondag 16 april 2006 16:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
of er nog gereden gaat worden morgen..
goed planquote:Op zondag 16 april 2006 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
Morgen paasritje maken, in ieder geval om 11 uur bij de TLR's.
Misschien kunnen de Fok! MC's daarna meeten.![]()
ik ben er ook bang voorquote:Op zondag 16 april 2006 17:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb zo een idee dat iemand het voortouw zal moeten nemen in de vorm van een route, anders gaat er weinig gemeet worden morgen![]()
[..]
goed plan![]()
![]()
er wordt gewoon gereden morgen met de Fok!MCquote:Op zondag 16 april 2006 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vandaag wel geredenmorgen is nog maar afwachten
![]()
Waarquote:Op zondag 16 april 2006 18:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er wordt gewoon gereden morgen met de Fok!MC![]()
![]()
Leuk.quote:Op zondag 16 april 2006 16:47 schreef stinkie het volgende:
Damn, geen soes meer in de OP. Het is nu echt defnitief he
Anyway, vandaag een echt stukje als een gezapig getrouwd stel gereden. Op de Alp, met communicatie-setje
quote:
Ik nietquote:Op zondag 16 april 2006 18:53 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Leuk.En ook nog gekibbeld onderweg?
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ergens in de buurt bij de TL meet
dan iemand die daar een beetje de weg kent voorop
en meeten maar
Dat is al een goede reden om geen CB setje te kopenquote:Op zondag 16 april 2006 19:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik niet
Maar verbazingwekken hoeveel commentaar ik weet te verzamelen binnen een paar kilometer
Rijden jullie allebij een solomotor of met z'n tweeen op een motor.Maatje van me heeft namelijk op het zijspan ook een communicatie ding zitten zodat de hele familie mee kan praten,en is hier (technisch gezien)goed over te spreken.Is net als bij een Gold Wing zeg maar.Stekker inpluggen en praten maar,maar een andere kennis van me had heen communicatie setje tussen twee motoren en wist niet hoe snel hij dat ding moest lozen.Vooral boven de 70 km/h konden ze elkaar niet meer verstaan.quote:Op zondag 16 april 2006 19:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik niet
Maar verbazingwekken hoeveel commentaar ik weet te verzamelen binnen een paar kilometer
Nope, BE gaat "gewoon" gewoonquote:Op zondag 16 april 2006 19:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Rijden jullie allebij een solomotor of met z'n tweeen op een motor.Maatje van me heeft namelijk op het zijspan ook een communicatie ding zitten zodat de hele familie mee kan praten,en is hier (technisch gezien)goed over te spreken.Is net als bij een Gold Wing zeg maar.Stekker inpluggen en praten maar,maar een andere kennis van me had heen communicatie setje tussen twee motoren en wist niet hoe snel hij dat ding moest lozen.Vooral boven de 70 km/h konden ze elkaar niet meer verstaan.
Dank je welquote:Op zondag 16 april 2006 19:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nope, BE gaat "gewoon" gewoonachterop en het is zo'n goedkoop Lidl geval. Werkt prima, verstaan elkaar perfect, volume is per speaker te regelen dus ook geen probleem. Moet alleen ff wennen dat er iemand tegen me aanlult als ik rij en dat ik niet zomaar een beetje kan gaan neuriën wat ik normaal nog wel eens doe
en waar is /eindigt de TL meetquote:Op zondag 16 april 2006 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ergens in de buurt bij de TL meet
dan iemand die daar een beetje de weg kent voorop
en meeten maar
Doe maar 20 pk minder aan de krukas.quote:Op zondag 16 april 2006 14:03 schreef richardgie het volgende:
650 cc reken ik ook tot het zware spul hoor.Zit normaal ook al meer dan 90 PK in en dat is echt ruim voldoende.
Leuke voorrijder.quote:Op zondag 16 april 2006 19:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
centraler kan het nieten ik geloof dat lars daar de buurt wel kent
quote:Op zondag 16 april 2006 19:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nope, BE gaat "gewoon" gewoonachterop en het is zo'n goedkoop Lidl geval. Werkt prima, verstaan elkaar perfect, volume is per speaker te regelen dus ook geen probleem. Moet alleen ff wennen dat er iemand tegen me aanlult als ik rij en dat ik niet zomaar een beetje kan gaan neuriën wat ik normaal nog wel eens doe
74,0 km in ongeveer 53 minuten.quote:Op zondag 16 april 2006 19:51 schreef Roderick2085 het volgende:
41 minuutjes volgens de routeplanner... dat is te doen
In een Fiero niet, rijbeleving en lastig en subtiel gasgeven + schakelenquote:Op zondag 16 april 2006 19:55 schreef Rausdouwer het volgende:
In de auto ben ik meteen de aandacht kwijt.![]()
Vooral dat geconcentreerd.Zal niet de eerste keer zijn dat ik de berm aan een nadere inspectie onderwerp omdat ik drukker was met om me heen kijken dan op te letten.Dit was trouwens wel in een peiode dat ik elke dag op de motor zat.Ben later nog in de landmeterij/bouwmaatvoering gaan werken en dan overkomt je met de auto eigenlijk het zelfde.quote:Op zondag 16 april 2006 19:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Zelf wil ik het niet. Het fijne aan motorrijden is juist dat je zo lekker geconcentreerd met het rijden bezig kunt zijn.In de auto ben ik meteen de aandacht kwijt.
Soms zou het echter wel handig zijn en misschien is het op vakantie juist weer extra leuk, maar van de andere kant is het ook goed te doen als je duidelijke gebaren afspreekt.
En dan heb je ook een reden om regelmatig even te stoppen om wat bij te sprekenouwedeuren.
![]()
trouwens: nicequote:Op zondag 16 april 2006 19:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat is al een goede reden om geen CB setje te kopen![]()
Ik vind het wel een leuk ding.quote:Op zondag 16 april 2006 20:07 schreef richardgie het volgende:
En Worldbeater BMW F 800 S![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.En een echte BMW.
quote:
Ik heb er niet echt last van, ik rij bijna altijd al op automatische piloot, dus of ik nou wegdroom of er praat iemand tegen me....quote:Op zondag 16 april 2006 19:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Zelf wil ik het niet. Het fijne aan motorrijden is juist dat je zo lekker geconcentreerd met het rijden bezig kunt zijn.In de auto ben ik meteen de aandacht kwijt.
Soms zou het echter wel handig zijn en misschien is het op vakantie juist weer extra leuk, maar van de andere kant is het ook goed te doen als je duidelijke gebaren afspreekt.
En dan heb je ook een reden om regelmatig even te stoppen om wat bij te spreken.
![]()
Ik snap uberhaupt niet waarom er eigenlijk uitsluitend kettingaandrijvingen worden gebruikt.Het enige waarom ik het me kan voorstellen is de prijs.Heeft niks met vermogen te maken want de good old V-Max had ook 145 PK en cardanquote:Op zondag 16 april 2006 20:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk ding.En tenminste geen kettingaandrijving.
![]()
Zou een bedrijfje in riemaandrijvingen beginnen wat zijn, om alle supersportjes in Nederland om te bouwen?![]()
[..]
![]()
Ik ben gewoon verwend door snelle voorrijders.![]()
Maar misschien moet ik die insteek laten varen.
Als je het dan nog kan verstaan rij je niet hard genoeg.quote:Op zondag 16 april 2006 20:35 schreef stinkie het volgende:
BE vind het wel prettig, kan ze nog een beetje aangeven dat ik rustiger moet doen enzo
Inderdaad.quote:Op zondag 16 april 2006 20:50 schreef richardgie het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom er eigenlijk uitsluitend kettingaandrijvingen worden gebruikt.
seem herequote:Op zondag 16 april 2006 20:32 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Ik ben gewoon verwend door snelle voorrijders.![]()
dus nietquote:Maar misschien moet ik die insteek laten varen.
TLR rijders meeten om 11:00.quote:Op zondag 16 april 2006 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
seem hereonze meetings zijn normaal gesproken ook van een wat hoger tempo
dat zal morgen niet anders zijn
![]()
Smiley interpretatie foutje.quote:dus niet![]()
helaasquote:Op zondag 16 april 2006 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
Duidelijkheid is er nog niet geloof ik.
mijn foutjequote:Smiley interpretatie foutje.![]()
quote:
Ik moet 11:00 bij Arie Molenaar zijn in IJsselstein.quote:Op zondag 16 april 2006 21:09 schreef stinkie het volgende:
Waar word er gereden? Hoelaat?
Ik zag wel een post van Hicham in het TL topic, niet dat het er echt on topic mee te maken had.quote:Op zondag 16 april 2006 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helaastypisch dat we niks horen vd limz
die gaan 100% stunten morgen...
Kijk, ik mag dan wel een Vtwin rijden, maar het is geen, ik herhaal, geen TLquote:Op zondag 16 april 2006 21:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ik moet 11:00 bij Arie Molenaar zijn in IJsselstein.
We kunnen daar allemaal tegelijk zijn, of ergens een uurtje of 1-2 later afspreken elders.![]()
[..]
dat is niet zonder redenquote:
Ach, iedereen is welkom. Zijn al meer "kijkers" aangekondigd.quote:Op zondag 16 april 2006 21:31 schreef stinkie het volgende:
Kijk, ik mag dan wel een Vtwin rijden, maar het is geen, ik herhaal, geen TL
quote:Op zondag 16 april 2006 21:48 schreef stinkie het volgende:
11.00 is te vroeg, dat sowieso., los van eventuele twijfel enzo
ja, ik kwam der ook 1 tegen op MF...ze zullen wel hun redenen hebben.quote:Op zondag 16 april 2006 21:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag wel een post van Hicham in het TL topic, niet dat het er echt on topic mee te maken had.![]()
die rijden morgen met z'n 2en de NH routequote:Op zondag 16 april 2006 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja, ik kwam der ook 1 tegen op MF...ze zullen wel hun redenen hebben.
quote:Op zondag 16 april 2006 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
edit: bij nader inzien toch wat vroeg
daar ben ik het dus ook wel mee eensquote:Op zondag 16 april 2006 21:48 schreef stinkie het volgende:
11.00 is te vroeg, dat sowieso., los van eventuele twijfel enzo
quote:Op zondag 16 april 2006 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja, ik kwam der ook 1 tegen op MF...ze zullen wel hun redenen hebben.
quote:Op zondag 16 april 2006 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, ik heb nog gepost gekregen gisteren.(klikkerdeklik--> )
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/Envelop.jpg]afbeelding][/url]
Ik heb ruime ervaring met riem aandrijving. (heb vroeger "toen ik nog niet beter wist" Suzuki LS650 savage gereden)quote:Op zondag 16 april 2006 20:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet waarom er eigenlijk uitsluitend kettingaandrijvingen worden gebruikt.Het enige waarom ik het me kan voorstellen is de prijs.Heeft niks met vermogen te maken want de good old V-Max had ook 145 PK en cardan.Net als de nieuwe BMW 's trouwens
.Gaan tegenwoordig ook dik door de 100 PK grens.En ik denk dat een riem ook een goed alternatief is.Is veel schoner,en hoeft niet meer gesmeerd te worden,en volgens mij goedkoper dan een cardan,maar goed wie ben ik
.
Ik ga wel gewoon met mijn vriendin rijden.quote:Op zondag 16 april 2006 21:24 schreef Worldbeater het volgende:
Als je achter de oude Riet of de nieuwe Lims rijdt dan is het tempo van bijna wegrace niveau.
Dat bedoelden we.![]()
Zie mail dan maar, kan je mij bellen waar ik ergens ben.quote:Op zondag 16 april 2006 22:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wordt niks zie ik![]()
jammer
missch dat ik morgen alsnog naar Uithoorn kom, ff blazen met een Tee-Eller
![]()
ik check ut morgenochtend allemaal wel...
Halen ze je niet eens bij je thuis op? Of vond je dat zelf beter?quote:Op maandag 17 april 2006 07:36 schreef Faithy het volgende:
zo lekker omkleden en richting mn ouders(vandaar word ik opgehaald
)
Landerijen here I come
quote:Op maandag 17 april 2006 09:09 schreef Worldbeater het volgende:
Een hoop animo om te meeten zie ik.Fok MC dieptepunt.
quote:Zie mail dan maar, kan je mij bellen waar ik ergens ben.![]()
Misschien als er weer wat dames meegaan dat de animo ineens mega is.quote:
Geeen flauw idee, voorlopig ben ik al te laat.quote:rond hoe laat zijn jullie in Uithoorn
quote:Op maandag 17 april 2006 07:09 schreef Bear het volgende:
Heee people.
Alles goed met iedereen. Woon nu alweer bijna 2 maanden in oz. heb het erg naar me zin en nu dus rustig opzoek naar weer een TLR. Maarrrrr..?:X:X:X
Er waren toch een paar TL rijders die ook op een gixxer750 hebben gereden. Hoe is dat?? Gaat het tekort aan koppel en constant toeren jagen niet vervelen ?? Zeker omdat je hier in Aus niet echt toeren kan maken. Ze zijn hier echt super streng wat betreft snelheid...![]()
![]()
TLR-en zijn hier in oz namelijk in verhouding erg duur ?:? Als je ziet dat je hier voor maar 2500euro meer op een gixer1000k5, ZX10 of R1 rond rijd en voor maar 1500 euro meer op een splinter nieuwe gixer750.
Dan begrijp je natuurlijk dat ik niet op een TLR ga rond rijden |(![]()
Ben natuurlijk niet dom maar wel gek*D
Cheers Barry
dames genoeg hierquote:Op maandag 17 april 2006 09:44 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien als er weer wat dames meegaan dat de animo ineens mega is.
you got mail smsquote:Geeen flauw idee, voorlopig ben ik al te laat.![]()
Edit: zei ik Uithoorn.![]()
Mail ff jouw nummer terug, kan ik je sms'en.![]()
Later lees ik wel terug wat ik gezegd heb.quote:Op maandag 17 april 2006 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet Uithoornmr. plaatsnaamdisclectie
![]()
waar dan wel
quote:Waar: Verzamelen bij Arie Molenaar Motors in IJsselsteijn (utrecht)
Hoelaat: 11.00 uur 17 april
Route points: IJselsteijn, Wijk bij Duurstede, Doorn, Amersfoort, Soesterberg, Soest (tussenstop Nieuwerhoekplein), Baarn, Hilversum...
Zit te twijfelen.quote:Op maandag 17 april 2006 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ey
ging jij nog rijden vandaag
ik ook niet...drom meet ik pepijn na hun route, ergens tussen Hilversum en Uithoornquote:Op maandag 17 april 2006 10:28 schreef hollander172 het volgende:
IJsselstein ga ik niet meer redden iig.
Den bosschenaeren gingen ook nog rijden meen ik, misschien dat ik daar aansluit.quote:Op maandag 17 april 2006 10:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ook niet...drom meet ik pepijn na hun route, ergens tussen Hilversum en Uithoornzal tussen 1330-1400 uur schat ik
![]()
kan ookquote:Op maandag 17 april 2006 10:48 schreef hollander172 het volgende:
Den bosschenaeren gingen ook nog rijden meen ik, misschien dat ik daar aansluit.
vrijquote:Heeft prepsel een route dan of wordt het vrij rondknorren?
quote:Op maandag 17 april 2006 11:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het is wel duidelijk dat er zonder El Presidente Hicham geen route word gereden hier op FOK![]()
wat is er toch allemaal aan de hand ?![]()
vandaag met de bollen meeten![]()
waar is in de buurtquote:Op maandag 17 april 2006 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]heb pepijn net afgezegd
met bosche bollen wordt het ook niks
ik ga hier in de buurt wat dijken pakken
Arnhem, peppie eindigt in Uithoorn dus dat is beter te doen voor jou.quote:
Nog niet op plof wegquote:
In het engelands zou erquote:Op maandag 17 april 2006 12:29 schreef bwt het volgende:
Hey
Zeg RB wat heb je nu eigenlijk in je sig staan? die japanse shit kan ik niet lezen hoor.....
Opkomst telaagquote:Op maandag 17 april 2006 12:31 schreef ikookhier het volgende:
Morgen![]()
NHmeet gaat niet door zie ikjammer
ga wel een rondje hoor![]()
![]()
Bij een zaak in Buitenpost, genaamd Mototex. Op internet valt er niks over te vinden dus, de verkoper zei dat Aero nog bezig was om een site op te zettenquote:Op zondag 16 april 2006 19:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Fullie, bij welke site had je die helm gekocht
welke opkomstquote:
Kwam er net achter dat ik iets te veel zooi in de weg heb staan.quote:
Daar kan ik me bijna helemaal bij aansluitenquote:Op maandag 17 april 2006 12:32 schreef RB het volgende:
[..]
In het engelands zou er
Black Suzuki are beautiful
There is no bicycle like a Suzuki
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom maar op ik lust je rauwquote:Op maandag 17 april 2006 13:02 schreef ikookhier het volgende:
Kawa blauw ik hou van jou![]()
kawastrijder in actie![]()
![]()
tweede regel is ook mooi zatquote:Op maandag 17 april 2006 12:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Daar kan ik me bijna helemaal bij aansluiten
alleen de kleur - tsja - die van mij is geel hč
quote:Op maandag 17 april 2006 13:02 schreef ikookhier het volgende:
Kawa blauw ik hou van jou![]()
kawastrijder in actie![]()
![]()
quote:
dan is het maar goed dat ik niet ben weg geweestquote:Op maandag 17 april 2006 16:09 schreef ikookhier het volgende:
Verdomme overal veel te drukallemaal auto's op de dijk,oprotte met die stalen blokhutten
![]()
ik wil rijden JA![]()
Welkom terugquote:Op maandag 17 april 2006 16:18 schreef BazzieK het volgende:
Na de fok admins in een email discussie te hebben uitgelegd dat 48 uur toch echt 2 niet 3 dagen isben ik weer unbanned
![]()
Nee, die houd ik maar even aangezien ik ongetwijfeld nog wel eens geband wordtquote:Op maandag 17 april 2006 16:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Welkom terugen zit je nu overal te flamen met je nsbkloon
![]()
Geen datakabel bij de hand?quote:Op maandag 17 april 2006 16:56 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, wil foto's van mijn mobiel via de infraroodpoort downloaden.
Hij ziet de Samsung GSM wel met naam en typenummer, maar de compie kan er alleen naar verzenden.![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 12:42 schreef ikookhier het volgende:
Welke opkomst![]()
hadikbijnamijneerstemeetinmijnbroekzak
![]()
er was animo genoeg voor een evt. meet (met pepijn bijv.) maar vanochtend was niemand hier om wat af te sprekenquote:Op maandag 17 april 2006 12:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jammer dat er niet gemeet gaat worden vandaag, heb ik de hele week hier voor niks naar uit zitten te kijken![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 16:59 schreef hollander172 het volgende:
Geen datakabel bij de hand?
Vriendin d'r D600 geeft ook al zo'n gezeik met dit soort standaard acties.![]()
En toen heb je verkeerd gegokt.quote:Op maandag 17 april 2006 17:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
er was animo genoeg voor een evt. meet (met pepijn bijv.) maar vanochtend was niemand hier om wat af te spreken![]()
Kee, toch nog genoten dus.quote:ben zelf dus maar de achterhoek in gedoken en via lekkere weggetjes op de veluwe terug naar huis![]()
11.00 was er afgesproken, en voor half 12 gingen ze niet rijden.quote:Op maandag 17 april 2006 10:28 schreef hollander172 het volgende:
Zit te twijfelen.IJsselstein ga ik niet meer redden iig.
Verzend je wel van je telefoon naar je compie?quote:Op maandag 17 april 2006 17:08 schreef Worldbeater het volgende:
Niet gekregen, krijg geen extra drive bij mijn computer.
Zou daar misschien nog een handig progje voor zijn.![]()
Kan er nu naar verzenden, en als modem gebruiken, maar niet wat ik wel wil.![]()
Ik kan alleen verzenden kiezen per sms of e-mail.quote:Op maandag 17 april 2006 17:14 schreef hollander172 het volgende:
Verzend je wel van je telefoon naar je compie?(dus bij foto opties kiezen en dan verzenden naar? )
Browsen via IR kan je shaken vanaf je pc.
Welk type is het trouwens?
Mwah, dan ben je redelijk fucked.quote:Op maandag 17 april 2006 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan alleen verzenden kiezen per sms of e-mail.![]()
SGH-X620
Tsja, bij mijn W800i moest ik eerst de firmware upgraden voor ie enigzins deed wat ie op papier zou moeten doen.quote:Op maandag 17 april 2006 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn Siemens van 3 jaar geleden had wel BT en was ook voorzien van een gratisz datakabel.
Kon er prima fototjes mee maken, en snel downloaden op de compie.
Verwacht je van een nieuwe telefoon toch dat'ie meer kan.![]()
daar heb ik nooit zo een moeite meequote:
zoveel TL's bij elkaarquote:Op maandag 17 april 2006 17:13 schreef Worldbeater het volgende:
de hele groep van 40 man voorbij liet rijden
Ziet er leuk uit al die TL'enquote:Op maandag 17 april 2006 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ziet er gezellig uit Martie, heb net ook alle foto's in het Bollen topic bekeken.
![]()
Ik heb eindelijk ook wat pics. 35 TL en TLR motoren.![]()
[afbeelding]
En dan was er nog een GSX-R1000, GSX-R750, Z-1000, Cagiva Raptor, en ..euh.. een BMW R1100RS.![]()
Deze pic is helaas halverwege in het veld gemaakt.![]()
[afbeelding]
En zelfs als niet iedereen erop staat neem je zo een heel terras in.![]()
[afbeelding]
Ik had het niet willen missen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ziet er leuk uit al die TL'en![]()
je jezelf goed vermaakt zie ik![]()
Tot nu toe doen ze dit maar 1 keer per jaar. En de opkomst was inderdaad overweldigend.quote:Op maandag 17 april 2006 20:10 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Lekker weertje vandaag he? Wij hebben er een leuke middag op zitten. Ik zie dat er nog wat meer leuk hebben gereden vanmiddag.
Pepijn, het klinkt goed van die TL meet. En echt heel goed georganiseerd.Ik had niet verwacht dat het nog om zo'n grote meet zou gaan. Het zijn er een hoop bij elkaar!
Hebben jullie nog meer meets, of is dat zo eens in het jaar?
Da's een hele boel in je uppie.quote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef richardgie het volgende:
Bij elkaar toch nog wel een kleine 170 Km gereden vandaag![]()
Een foto zegt meer dan 1000 woorden merk ik.quote:Op maandag 17 april 2006 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leuke pics van allebeiik heb weer wat gemist zie ik
Je had gewoon meegekund hoorquote:Op maandag 17 april 2006 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leuke pics van allebeiik heb weer wat gemist zie ik
Hier idem, laatste paar kilometer met een groepje van 3 gereden, waaronder een knoert Harley, leuk hoor, 2 van die V-twins naast elkaarquote:Op maandag 17 april 2006 20:54 schreef richardgie het volgende:
Da's een hele boel in je uppie.![]()
![]()
OPM was in de buurt.![]()
[..]
Ik zag het ja.Om een haar zijn we elkaar wel ergens tegen gekomen.Was echt stervens druk op en rond de Veluwe.Heb dan ook van alles gezien.Van Hypersports tot Classics tot HD's
.Heel motorrijdend Nederland was volgens mij onderweg.Wel veel in groepsverband ja,maar ja kwam bij mij op als poepen om te gaan rijden vandaag
.
Ja de Lekdijk zal helemaal wel bal zijn geweestquote:Op maandag 17 april 2006 21:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hier idem, laatste paar kilometer met een groepje van 3 gereden, waaronder een knoert Harley, leuk hoor, 2 van die V-twins naast elkaar
Verder ook echt vanalles gezien onderweg, tot een file van auto's toe op de Lekdijk. Wat wel weer leuk is als 20 auto's tegelijk opzij gaan voor je.
Ook al de Lekdijk.quote:Op maandag 17 april 2006 21:07 schreef stinkie het volgende:
Hier idem, laatste paar kilometer met een groepje van 3 gereden, waaronder een knoert Harley, leuk hoor, 2 van die V-twins naast elkaar
Verder ook echt vanalles gezien onderweg, tot een file van auto's toe op de Lekdijk. Wat wel weer leuk is als 20 auto's tegelijk opzij gaan voor je.
"We" zaten vast achter die koekblikkenquote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met of zonder communicatieset?![]()
Zou die Harley jou trouwens ook als V-Twin zien?![]()
Wij hebben ze overigens alleen maar ingehaald die dingen..
Van stipje aan de horizon tot flits er voorbij.![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 21:35 schreef stinkie het volgende:
"We" zaten vast achter die koekblikken
Och, hij begon wel een praatje met me onderweg, schept toch een band he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was een spijkerbroekrijderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had trouwens wel mijn kekke leren laarzen aan en mijn hendig sjieke zonnebril op ja
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:
quote:Ik had trouwens wel mijn kekke leren laarzen aan en mijn hendig sjieke zonnebril op ja
Omdat Faithy de MC en beetje mijd volgens mijquote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Waarom hebben we nog geen verslag van Faithy trouwens?![]()
nog bezig met de meet mssquote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Waarom hebben we nog geen verslag van Faithy trouwens?![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef Gawaine het volgende:
Héééé ik mag weer [afbeelding]
Moest er wel voor op m'n knieën![]()
Ik denk dat ze gewoon druk is.quote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef richardgie het volgende:
Omdat Faithy de MC en beetje mijd volgens mij.Had eerst het idee opgevat om d'r te gaan zoeken in Scheveningen,maar ritje ging toch maar de andere kant op.En 180 Km snelweg is ook niet alles.
He's backquote:Op maandag 17 april 2006 22:13 schreef Gawaine het volgende:
Ik mis Pimber en Hicham al een tijdje, hebben die ook een ban ?![]()
Ik was blijkbaar een botte lul en moest.... euh wat fatsoenlijker pratenquote:
Nou ja goed,ik heb er zo m'n eigen gedachtengang over.Ze zit namelijk nog wel eens op de chat-site van Fok.Maar neemt niet weg dat ook ik me af vraag waar ze isquote:
Bedankt nog voor je hintsquote:Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon druk is.
De reactie van Stinkie had ik wel verwacht.![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 22:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar een botte lul en moest.... euh wat fatsoenlijker praten![]()
om mijn ban ongedaan te maken.
![]()
Ja en dan nog mij ook. Ik die jullie mooi weer voorspeld had met de pasenquote:Op maandag 17 april 2006 22:21 schreef stinkie het volgende:
Jezus wat moeten sommigen moeite doen unbanned te worden
En een dikke kus,want dat is uit gekomen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja en dan nog mij ook. Ik die jullie mooi weer voorspeld had met de pasen![]()
![]()
U zochtquote:Op maandag 17 april 2006 22:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja goed,ik heb er zo m'n eigen gedachtengang over.Ze zit namelijk nog wel eens op de chat-site van Fok.Maar neemt niet weg dat ook ik me af vraag waar ze is.
Ja was zeker goed weer. Vandaag ook met Mercy, Raus, Rebbel en Peerke en nog wat lieden een leuke route gedaan. We zaten vlak bij de belgische grens van wat fris en koffie te genieten bleek het al laat te zijn. We zijn toen maar naar huis gesjeest maar de friet was al aangebrandquote:Op maandag 17 april 2006 22:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
En een dikke kus,want dat is uit gekomen.![]()
Nopequote:Op maandag 17 april 2006 22:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
En Rebbel,volgens mij zijn er een paar foto's uit je fotoboek verdwenen.Kan dat kloppen.
Gevondenquote:
Die slaat ook al een weekend over met posten.quote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef Gawaine het volgende:
Ik dacht dat ze de vaste bakkenist van Kratjuh was geworden![]()
Wordt je gezocht?quote:Op maandag 17 april 2006 22:36 schreef richardgie het volgende:
Maar ik kom niet zoveel op motor-forum,en al helemaal niet onder m'n eigen naam.
Brrrr.....was lang snelweggen vanaf Bavel tot huisquote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja was zeker goed weer. Vandaag ook met Mercy, Raus, Rebbel en Peerke en nog wat lieden een leuke route gedaan. We zaten vlak bij de belgische grens van wat fris en koffie te genieten bleek het al laat te zijn. We zijn toen maar naar huis gesjeest maar de friet was al aangebrand![]()
Nog ff een klein stukkie op de snelweg 230+ met Mercy gedaan![]()
Ik heb zelfs heel even overwogen om de wintervoering uit m'n jas te halen,maar heb die toch maar laten zitten.Het enige kleine min puntje vandaag was de wind,want die was best wel hard.Maar de Veluwe was weer vergeven van de motorrijders.Ik heb trouwens ook sterk het vermoeden dat ik geflitst ben wegens te hard rijden.Volgens mij wist vrouwe justitia het dat het vandaag mooi weer zou worden en er veel motorrijders zouden zijn,want het stierf de moord van leden van de flitsbrigade.quote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja was zeker goed weer. Vandaag ook met Mercy, Raus, Rebbel en Peerke en nog wat lieden een leuke route gedaan. We zaten vlak bij de belgische grens van wat fris en koffie te genieten bleek het al laat te zijn. We zijn toen maar naar huis gesjeest maar de friet was al aangebrand![]()
Dat was zeker een recht stuk wat jij nog moest afleggen ?quote:Op maandag 17 april 2006 22:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Brrrr.....was lang snelweggen vanaf Bavel tot huis![]()
Maar mijn frietjes werden gehaald![]()
en daarna met 't ukkie in [afbeelding]
Die vorige waren niet goed geresized, dus heb er maar andere opgezet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom je nog een keer je bike hier in Hellmouth showen?
*I'll do what I want, cuz I can*
Voordat ik weg ga kijk ik altijd ff snel op flitservice nl. Deze klopt over het algemeen aardig goed.quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs heel even overwogen om de wintervoering uit m'n jas te halen,maar heb die toch maar laten zitten.Het enige kleine min puntje vandaag was de wind,want die was best wel hard.Maar de Veluwe was weer vergeven van de motorrijders.Ik heb trouwens ook sterk het vermoeden dat ik geflitst ben wegens te hard rijden.Volgens mij wist vrouwe justitia het dat het vandaag mooi weer zou worden en er veel motorrijders zouden zijn,want het stierf de moord van leden van de flitsbrigade.
Was goed te doen, 150 km op linkerbaan........quote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat was zeker een recht stuk wat jij nog moest afleggen ?
Ik zag het bord E'hoven 53 km, ik dacht nog da's nog ff een sprintje trekken voor Rebbel![]()
Volgende keer een sweater extra aantrekkenquote:Op maandag 17 april 2006 22:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Was goed te doen, 150 km op linkerbaan........, maar ik had de keuze óf A67 of stukkie Ehv en Nuenen. Heb 't laatste maar gekozen
, had 't een beetje kkkkkkkkoud
, met een lagere snelheid kon ik weer een beetje op temp. komen.
Ook voor de "mobiele flitsservice"zeg maar?Dan is het zeker de moeite waard.Maar ik heb sterk het vermoeden dat ze denken:De kans op mooi weer is groot,waar zijn er veel boetes te behalen.Dan gaan we daar flitsen.Had het er vandaag nog met m'n vader over.Het is toch te gek voor woorden dat politie korpsen een"quotum"moeten halen in de vorm van boetes om volgend jaar nog evenveel agenten(lees:subsidie) in dienst te kunnen houden.Het geldkloppen gaat dan volgens mij boven het belang van verkeersveiligheidquote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Voordat ik weg ga kijk ik altijd ff snel op flitservice nl. Deze klopt over het algemeen aardig goed.
Goedquote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgende keer een sweater extra aantrekken![]()
Beter een teveel dan rillen van de kou![]()
Ja alles, lazers, mobiele etc. Het staat er dan bij vermeld.quote:Op maandag 17 april 2006 22:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ook voor de "mobiele flitsservice"zeg maar?Dan is het zeker de moeite waard.Maar ik heb sterk het vermoeden dat ze denken:De kans op mooi weer is groot,waar zijn er veel boetes te behalen.Dan gaan we daar flitsen.Had het er vandaag nog met m'n vader over.Het is toch te gek voor woorden dat politie korpsen een"quotum"moeten halen in de vorm van boetes om volgend jaar nog evenveel agenten(lees:subsidie) in dienst te kunnen houden.Het geldkloppen gaat dan volgens mij boven het belang van verkeersveiligheid.
Ook jij,weltrustenquote:Op maandag 17 april 2006 22:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja alles, lazers, mobiele etc. Het staat er dan bij vermeld.
Ik las van de week dat het quotum was opgeheven.![]()
Alleen hebben ze altijd ontkend dat ze op basis van quotum bonnen uitschreven![]()
nou ben ik echt weg.
Als ik echt wil wel, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:05 schreef bwt het volgende:
Je komt er simpelweg niet meer aan toe dus.
iddquote:Op maandag 17 april 2006 21:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
Iedereen heeft flink gereden geloof ik.. heb hetzelfde gedaan![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:40 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Ik woon in mijn huis![]()
Nu nog de zooi opruimen en de motoren klaar maken en dan zitten we weer op het juiste spoor
was tactischer, aangezien dat A) dichterbij was voor die jongen, en B) ik daarna bji mn ouders ging eten 's avondsquote:Op maandag 17 april 2006 09:09 schreef Worldbeater het volgende:
Halen ze je niet eens bij je thuis op? Of vond je dat zelf beter?![]()
Ik heb een leven, sorry!quote:Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon druk is.
De reactie van Stinkie had ik wel verwacht.![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:47 schreef Faithy het volgende:
zal ik voor 30 april anders een leuke rit voor zien te bereiden?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:47 schreef Faithy het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:08 schreef Faithy het volgende:
ik kan wel kaartlezen maar weet de weg nog niet zo heel goed... en al helemaal niet op de motor![]()
Graag, beetje centraal punt om af te spreken??quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:47 schreef Faithy het volgende:
Hoor ik daar 7 mei ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:48 schreef Faithy het volgende:
oh ja, das waar ook...
misschien tactisch het op een andere dag te doen?
Hee wat goedquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:40 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Ik woon in mijn huis![]()
Nu nog de zooi opruimen en de motoren klaar maken en dan zitten we weer op het juiste spoor
Ik was het niet van plan ....quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:50 schreef Faithy het volgende:
7 mei is ook de mega meeting van MF?geen mensen die daar heengaan?
Als ik niet dood ben van de vakantie dan ga ik wel ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:50 schreef Faithy het volgende:
Je moet!quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als ik niet dood ben van de vakantie dan ga ik wel ja.![]()
Je hebt nog geen plekje achterop gevonden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:51 schreef Faithy het volgende:
niet dat ik mee-ga (tot nu toe dan)maargoed
Denk dat de meeste daar wel naar toe gaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:50 schreef Faithy het volgende:
Met 500 man een blokje om rijden is ook leuk toch? Vond het vorig jaar wel lachen tenminstequote:Op dinsdag 18 april 2006 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Denk dat de meeste daar wel naar toe gaanmaar dat is toch wel te combineren
Eerst even megameeten, daarna route
ik heb mijn best nog niet echt gedaan..quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je hebt nog geen plekje achterop gevonden?![]()
Mijn duozit is al ruime tijd binnen hoor ..quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:55 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb mijn best nog niet echt gedaan..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Denk dat de meeste daar wel naar toe gaanmaar dat is toch wel te combineren
Eerst even megameeten, daarna route
Iddquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben wel benieuwd wat er daar allemaal te zien/doen isgaan ze allemaal Stuntuhhh
![]()
maar jij gaat niet naar de mega meetquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mijn duozit is al ruime tijd binnen hoor ..
Mail vanavond even hoe/wat/wanneer.Adres staat in profielquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:51 schreef Faithy het volgende:
niet dat ik mee-ga (tot nu toe dan)maargoed
Is goedquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:26 schreef Faithy het volgende:
heb op MF ook al oproepje geplaatst
ik zou het erg leuk vinden als ik Ronald (mijn rijder van gisteren) over kan halen.. voel me veilig bij hem(dit is geen sneer naar jou of de rest maar ik vind dat dat bij motorrijden wel belangrijk is
)
dus als het kan vanuit Den haag met iemand bij wie ik eerder heb meegereden, dan heeft dat wel de voorkeur
maar iig bedankt voor het aanbod
Dat is ook belangrijk natuurlijk, dat je je veilig voelt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:26 schreef Faithy het volgende:
heb op MF ook al oproepje geplaatst
ik zou het erg leuk vinden als ik Ronald (mijn rijder van gisteren) over kan halen.. voel me veilig bij hem(dit is geen sneer naar jou of de rest maar ik vind dat dat bij motorrijden wel belangrijk is
)
dus als het kan vanuit Den haag met iemand bij wie ik eerder heb meegereden, dan heeft dat wel de voorkeur
maar iig bedankt voor het aanbod
quote:
Eens!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
Met 500 man is het meer met 30km/h achter elkaar aan tuffen dan echt een route rijden
Liever na de MM met ons eigen cluppie een andere route doen, waar we een beetje kunnen rijden
Ik zit me hier weer stierlijk te vervelen.Draaien maar twee persen van de vier.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:30 schreef Faithy het volgende:
7 mei is nog 3 weken wegdus we zien wel
![]()
werk is weer saai
Jammer is alleen dat details omtrent het stunten pas na de route komen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Liever na de MM met ons eigen cluppie een andere route doen, waar we een beetje kunnen rijden
het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jammer is alleen dat details omtrent het stunten pas na de route komen.![]()
Ik wil het eigenlijk best wel graag een keer zien.![]()
heb geen broek aan...quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]krijg je als je snel koppie/peestt…
Keep your pants on, missy
Het is niet dat ik niet veilig rijd, dat zal ik juist wel doen met iemand achterop. Het is alleen dat ik geen ervaring heb met iemand achterop, dus vandaar dat ik niet weet of het voor jou wel veilig zou zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:13 schreef Faithy het volgende:
[..]
oh, en
maar jij begon erover dat je niet veilig reed![]()
![]()
ah, is dat hetquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet veilig rijd, dat zal ik juist wel doen met iemand achterop. Het is alleen dat ik geen ervaring heb met iemand achterop, dus vandaar dat ik niet weet of het voor jou wel veilig zou zijn![]()
Ja, dat vraag ik ook geregeld aan een paar kennissen maar die durven nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
ah, is dat hetmoet je daar maar 's mee gaan oefenen..
![]()
Nah, doortrekken tot de 11.000 toeren! Houd je goed vast?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:30 schreef Faithy het volgende:
gewoon beginnen met 15km per uuren dan per week met 2 km opbouwen
![]()
gevalletje 'if you can read this te bitch fell off....'quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nah, doortrekken tot de 11.000 toeren! Houd je goed vast?![]()
Je kopt maar hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:30 schreef Faithy het volgende:
[..]
inkoppers kop ik gewoon in, sorrylos van of ik het meen of niet
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
gevalletje 'if you can read this te bitch fell off....'
mietjequote:
Ben je altijd zo klef?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:38 schreef Faithy het volgende:
[..]
mietje![]()
ik vind duorijden zo;n geweldig excuus om lekker de hele dag te knuffelen![]()
gisteren was echt heerlijk![]()
Hmmm okiedokiequote:Op dinsdag 18 april 2006 14:46 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ben een die-hard knuffelaar, maar meestal alleen als ik je lief vind
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoe word ik een poser![]()
iets voor OPM ?![]()
quote:Geen toegang
Je hebt niet voldoende rechten om deze pagina te mogen bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |