ik heb dan connecties met Club Poema in Utrechtquote:Op zondag 16 april 2006 05:45 schreef Alexxxxx het volgende:
POema? Ik heb dan connecties met een houten hart en de Veluwe
Mooi de lulquote:Op zondag 16 april 2006 05:48 schreef Hugster het volgende:
Ik wordt om 11:30 opgehaald om een dag te schilderen en te klussen in de nieuwe kamer van een vriend in Utrecht![]()
![]()
Eén ding scheelt, hij was ook mee vanavond
Mweh, weet niet.. ben wel erg brak, en Sandra wil over een paar uur achter de computer.. word moeilijk dan wakker te blijven.. heb nu gewoon compleet verneukt ritme, wil een beetje meer in een werkritme komen, vroeg op en niet achterlijk laat op bed. 's ochtends is er meer te fotograferen.quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 05:52 schreef Hugster het volgende:
gooi anders even een delletje in het vet, geef hem eens door
Ik zou wel wat lusten nu maar onze frutuurpan betaat uit een bouwpakket van 20 onderdelen en het vloeibaar frutuurvet staat er los naast
Ja, en ik slaap voorlopig ook nog nietquote:Op zondag 16 april 2006 05:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi de lul
[..]
Mweh, weet niet.. ben wel erg brak, en Sandra wil over een paar uur achter de computer.. word moeilijk dan wakker te blijven.. heb nu gewoon compleet verneukt ritme, wil een beetje meer in een werkritme komen, vroeg op en niet achterlijk laat op bed. 's ochtends is er meer te fotograferen.
Smakelijk alexxxquote:Op zondag 16 april 2006 05:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zwart frituurvet.. de satéschnitzles waren iet het eenieg wat sandra was vergeten te kopen![]()
dellen of satéschnitzels?quote:Op zondag 16 april 2006 05:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Smakelijk alexxx
Bak je ook wel eens die lekker zijn?
Het laatste is wel het verstandigstquote:Op zondag 16 april 2006 05:57 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik WOU vannacht dus vroeg gaan slapen hemaar die kat die moets naar buiten
ik ben echt helemaal op
OF ik ga nu twe eliter cola drinken en me volproppen met koeken, OF ik ga op bed... ik neig heel sterk naar het laatste
mwah, met kroketten en bitterballen maakt het niet eens zo gek veel uit. bij de delletjes ERG goed opletten of ze niet openknappen, dan zijn ze ranzig. en patat gewoon niet doenquote:
Ja als een delletje volzuigt met oud vetquote:Op zondag 16 april 2006 06:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mwah, met kroketten en bitterballen maakt het niet eens zo gek veel uit. bij de delletjes ERG goed opletten of ze niet openknappen, dan zijn ze ranzig. en patat gewoon niet doen
en satéschnitzles gaan in de koeken pan
en ik ben bang dat ik zo verstandig ga zijn.. of juist dom, want dan BLIJF ik in een verneukt ritme hanegn
ze weigeren ook gewoon te accepteren dat er nog mensen zijn zoals jij die niog even willen pittenquote:Op zondag 16 april 2006 06:08 schreef Alexxxxx het volgende:
het kutste is als straks de vogels beginnen te twieten
quote:Op zondag 16 april 2006 06:10 schreef Alexxxxx het volgende:
nog niet eens zo heel lang geleden moets ik om deze tijd op mn werk zijn
quote:Op zondag 16 april 2006 06:17 schreef Alexxxxx het volgende:
OF leeuwarden is vannacht in vlammen opgegaan OF blauwe mist bestaat
Ik heb een snoepje op dus hoef niet per see wakker gehouden te worden. Gaat vanzelfquote:Op zondag 16 april 2006 06:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gaan we elkaar wakker houden of ga ik je verlaten is nu de vraag
ah duidelijkquote:Op zondag 16 april 2006 06:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neu, vanuit de keuken, waar we een uitzicht tot het eind van de horizon hebben
quote:Op zondag 16 april 2006 06:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb een snoepje op dus hoef niet per see wakker gehouden te worden. Gaat vanzelf
nou voor die éénmalig ¤10 zou ik het niet laten liggenquote:Op zondag 16 april 2006 06:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben de polisvoorwaarden en zo voor internetbankieren an het lezenIk zie dat dat éénmalig 10 euro kost, maar lijkt me toch wel handig aangezien ik een bult zooi op internet wil gaan verkopen.. en ik heb maar eens in de maand een rekeningafschirft, en om nu eventuee kopers een mand te laten wachten
alweeeer? Gaat lekker de laatste tijdquote:Op zondag 16 april 2006 06:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik owu een mooie fot ter illustratie posten maar BB was potdomme alweer down
probleem is alleen even dat ik geen 10 euro hebquote:Op zondag 16 april 2006 06:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
nou voor die éénmalig ¤10 zou ik het niet laten liggen![]()
gister was het de modem die het spontaan niet meer deedquote:Op zondag 16 april 2006 06:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
alweeeer? Gaat lekker de laatste tijd
Bekend probleem?
quote:Op zondag 16 april 2006 06:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
probleem is alleen even dat ik geen 10 euro heb
[afbeelding]
nog wel een foto op Sandra haar site tegengekomen btw. komt wel aardig overeen met het uitzicht vanuit de keukenmaar nu dus vooral blauwe mist en regen
Ja maar je betaald er niet veel voor eh, verwacht je dan wel altijd super service?quote:Op zondag 16 april 2006 06:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gister was het de modem die het spontaan niet meer deed
pff, ik stuur m zo een SMSgister heeft de hgele zut ook uren plat gelegen tot ie met zn luie reet uit bed kwam...
kratje bier per jaarquote:Op zondag 16 april 2006 06:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar je betaald er niet veel voor eh, verwacht je dan wel altijd super service?
Ja hebt super voorwaarden hoorquote:Op zondag 16 april 2006 06:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kratje bier per jaar
sen je hebt gelijk.. bij Messagebaord bertaalden we 60 euro per jaar, die was vaker down en gingen zeuren over dat we een te groot forum werden.... onbeperkte bandbreedte voor 17 euro per jaar is gewoon ongekend..... daarom stuur ik ook niet meteen een boze SMS, maar wacht ik met een vriendelijke SMS sturen
want over een uur of drie komen de zondagse lurkers weer...
oh je kent hem en hebt hem net een SMS gestuurd?quote:Op zondag 16 april 2006 06:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja hebt super voorwaarden hoor
Hij beantwoord wel die sms'jes nu direct?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |