ik heb dan connecties met Club Poema in Utrechtquote:Op zondag 16 april 2006 05:45 schreef Alexxxxx het volgende:
POema? Ik heb dan connecties met een houten hart en de Veluwe
Mooi de lulquote:Op zondag 16 april 2006 05:48 schreef Hugster het volgende:
Ik wordt om 11:30 opgehaald om een dag te schilderen en te klussen in de nieuwe kamer van een vriend in Utrecht![]()
![]()
Eén ding scheelt, hij was ook mee vanavond
Mweh, weet niet.. ben wel erg brak, en Sandra wil over een paar uur achter de computer.. word moeilijk dan wakker te blijven.. heb nu gewoon compleet verneukt ritme, wil een beetje meer in een werkritme komen, vroeg op en niet achterlijk laat op bed. 's ochtends is er meer te fotograferen.quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 05:52 schreef Hugster het volgende:
gooi anders even een delletje in het vet, geef hem eens door
Ik zou wel wat lusten nu maar onze frutuurpan betaat uit een bouwpakket van 20 onderdelen en het vloeibaar frutuurvet staat er los naast
Ja, en ik slaap voorlopig ook nog nietquote:Op zondag 16 april 2006 05:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi de lul
[..]
Mweh, weet niet.. ben wel erg brak, en Sandra wil over een paar uur achter de computer.. word moeilijk dan wakker te blijven.. heb nu gewoon compleet verneukt ritme, wil een beetje meer in een werkritme komen, vroeg op en niet achterlijk laat op bed. 's ochtends is er meer te fotograferen.
Smakelijk alexxxquote:Op zondag 16 april 2006 05:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zwart frituurvet.. de satéschnitzles waren iet het eenieg wat sandra was vergeten te kopen![]()
dellen of satéschnitzels?quote:Op zondag 16 april 2006 05:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Smakelijk alexxx
Bak je ook wel eens die lekker zijn?
Het laatste is wel het verstandigstquote:Op zondag 16 april 2006 05:57 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik WOU vannacht dus vroeg gaan slapen hemaar die kat die moets naar buiten
ik ben echt helemaal op
OF ik ga nu twe eliter cola drinken en me volproppen met koeken, OF ik ga op bed... ik neig heel sterk naar het laatste
mwah, met kroketten en bitterballen maakt het niet eens zo gek veel uit. bij de delletjes ERG goed opletten of ze niet openknappen, dan zijn ze ranzig. en patat gewoon niet doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |