sukkel...quote:Op zondag 16 april 2006 01:20 schreef Oldbie het volgende:
damnit, sepo dus
vandaar mijnquote:Op zondag 16 april 2006 01:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
sukkel...
maar nou heb je wel een gratis tvp... Alleen jammer dat je daar niet zoveel aan hebt als je de topicopener bent...
jawel hoorquote:Op zondag 16 april 2006 01:37 schreef Simsfan88 het volgende:
Hey, ik sta er niet bij! :
http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_Simsfan88.png![]()
Hehe, ik deed al mee vanaf topic 1. Heb alleen 2 maanden niets van me laten horen aangezien ik geen internet had na een verhuizing. Misschien dat ik weer actief mee ga doen.quote:Op zondag 16 april 2006 01:08 schreef Oldbie het volgende:
[..]
komop JD, downloaden en spelen....je bent in no-time een verslaving rijker
quote:Op zondag 16 april 2006 12:22 schreef kree het volgende:
Ik heb nog wat tracks via de mail gekregen voor op de fok! server.
zal ze zo even toevoegen
Heel afentoe kijk ik ze wel eens maar meestal niet. Kijk meestal even in de chatlog en naar de trackscores, dan wordt het snel genoeg duidelijk of het een leuk track is of niet.quote:Op zondag 16 april 2006 14:27 schreef Fittslickare het volgende:
Dus omdat jij het niet sneller kan rijde is het niet mogelijk?
Kree, de tracks die je via de mail binnenkrijgt, bekijk je die zelf voordat je ze op de server plaatst?
Want soms staan er tracks op die nergens op slaan. Het is verder niet erg, ben allang blij dat je de server host
We weten toch dat hij zichzelf de beste vind? Als hij het niet kan, kan niemand het.quote:Op zondag 16 april 2006 14:27 schreef Fittslickare het volgende:
Dus omdat jij het niet sneller kan rijde is het niet mogelijk?
Kree, de tracks die je via de mail binnenkrijgt, bekijk je die zelf voordat je ze op de server plaatst?
Want soms staan er tracks op die nergens op slaan. Het is verder niet erg, ben allang blij dat je de server host
lolquote:Op zondag 16 april 2006 14:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
We weten toch dat hij zichzelf de beste vind? Als hij het niet kan, kan niemand het.![]()
Dat bedoel ik dus.....alleen maar lopen pimpen met je eigen tijd en ranking. Als jouw naam maar in een zin voorkomt krijg jij al een stijve....ook al heb jij de zin zelf getyptquote:Op zondag 16 april 2006 15:25 schreef JumperJack het volgende:
[..]
lolik bedoel dat ik zelf dacht dat hij geen 0.2 sec sneller kon... maar echt goed van kadaver dat hij zon tijd heeft neergezet.
en kom op, denken jullie nou echt dat ik ermee zit, ik sta op de site er toch nog steeds 2e![]()
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 15:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.....alleen maar lopen pimpen met je eigen tijd en ranking. Als jouw naam maar in een zin voorkomt krijg jij al een stijve....ook al heb jij de zin zelf getypt
Die's niet lastig... Hij's slechts verneukeratief... en daarom geen fuck aan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:29 schreef -tK- het volgende:
Woei weer een nieuwe map klaar![]()
Niet bepaald voor de Fok!kers, deze is gemaakt voor het ESWC![]()
Erg lastig dus hehe
Black Sp1nn
wtf is verneukeratief nou weerquote:Op zondag 16 april 2006 16:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die's niet lastig... Hij's slechts verneukeratief... en daarom geen fuck aan.
ver·neu·ke·ra·tief (bn.)quote:
ow i'm sorry. zal wel kappen met "pimpen" met mijn tijden... mijn score pimp ik inmiddels allang niet meer mee...quote:Op zondag 16 april 2006 15:28 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.....alleen maar lopen pimpen met je eigen tijd en ranking. Als jouw naam maar in een zin voorkomt krijg jij al een stijve....ook al heb jij de zin zelf getypt
ik bedoel dat de baan teveel plekken heeft die duidelijk bedoeld zijn om de speler te laten crashen...quote:Op zondag 16 april 2006 18:42 schreef e-wok het volgende:
de zondagsrust is erg ver te zoeken in dit topic
tk: jordy bedoeld dat je de hele track uit je hoofd moet kennen om em fatsoenlijk te kunnen rijden, en daar is inderdaad niet zoveel lol aan. Je track duurt gewoon te lang :/
Ik zie het niet hoor....quote:Het Fok! Team
Scroll op deze website naar beneden en vul in:
Team: [Fok!]
Password: 12345
Klik op join en we doen mee met de officiele ladder!
Lynx! Lang niet gezien in het spelquote:Op zondag 16 april 2006 20:26 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb mezelf ook ff aangemeld voor het FOK team
Mijn sig: [afbeelding]
Gefrustreerdquote:Op zondag 16 april 2006 21:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jah paar dagen niet gespeeld idd. Veel te gefrustreerd
Op de CD-hoes van Trackmania Sunrise, denk ik...quote:Op zondag 16 april 2006 22:02 schreef JumperJack het volgende:
-edit- trouwens, misschien is dit al eens gevraagd, maar ik kon het in de laatste topics niet vinden..., maar als je op trackmanianations.com will voten op players, dan moet je van tevoren je account aunthificaten, maar daar heb je een gamekey voor nodig, maar waar staat die???
Voor die, en vele andere vragen, staat er een echte handleiding in de installatiemap...quote:Op maandag 17 april 2006 01:16 schreef Omkron het volgende:
Hoe kan ik typen in de chat in trackmania.. ?
Ik heb die checkpoint eruit gesloopt. Hij voegde eigenlijk weinig toe....quote:Op maandag 17 april 2006 02:20 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind hem wel geinig... Het is alleen jammer dat je bij die lange jump nogal makkelijk op de checkpoint landt...
Kan deze al op de server?quote:Op maandag 17 april 2006 13:30 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb hem nu maar op exchange gezet: Forgotten
Updaten kan altijd nog
Heb hem er maar bijgezetquote:Op maandag 17 april 2006 14:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
van mij mag het
Het zou een hele eer zijn
quote:Op maandag 17 april 2006 14:41 schreef kree het volgende:
[..]
Heb hem er maar bijgezetik hou de trackscores wel in de gaten of ie een beetje bevalt
quote:Op maandag 17 april 2006 14:26 schreef kree het volgende:
Ik heb even een paar zeer laag scorende tracks van de server verwijdert.
ImPulse 25 5.1
nee hè, niet weer oddballquote:Op maandag 17 april 2006 16:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Damn, Oddball heeft een heel net record op Sixtyniner. Heb 'm zelf nog niet in de 53 gereden.
Ik zal overigens de camera in Julie & Candy II even aanpassen, kijken of 'ie dan hoger scoort.
ik vond hem wel leukquote:Op maandag 17 april 2006 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, blijkbaar vinden de fokkers dit soort banen niet leuk
Ik vond dit eigenlijk nog 1 van de makkelijkste die ik gemaakt heb, dus ik dacht dat iedereen in die 7 minuten wel een paar keer kon finishen. Misschien heb ik de spelers op de server iets overschat...quote:Op maandag 17 april 2006 18:43 schreef JumperJack het volgende:
ik vond hem wel leukje moet hem gewoon een beetje kennen om hem leuk te vinden. als je een hele ronde geen een keer finished scoor je natuurlijk ook niet echt goed
![]()
En waarom is het (volgens jou dan) een klote spel?quote:Op maandag 17 april 2006 21:11 schreef Omkron het volgende:
Ondanks dat het gratis is, is het best wel een klote spel he.. ?
Nou.. omdat er flink veel gare tracks bijzitten.. en zover ik weet, gaat het enkel om de beste tijden per track.. en daar kun je dan mee in de high-scores komen..quote:Op maandag 17 april 2006 21:12 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
En waarom is het (volgens jou dan) een klote spel?
Ben je zó slecht dan?quote:Op maandag 17 april 2006 21:11 schreef Omkron het volgende:
Ondanks dat het gratis is, is het best wel een klote spel he.. ?
Is het niet mogelijk om tracks gewoon via het forum te laten lopen, zodat er een beetje een voorselectie is?quote:Op maandag 17 april 2006 14:26 schreef kree het volgende:
Ik heb even een paar zeer laag scorende tracks van de server verwijdert.
ImPulse 25 5.1
Little Brain Breaker 22 4.3
wide exide 13 3.4
En nog 2 nieuwe die ik via de mail heb gekregen toegevoegd.
dan verander je die...quote:Op maandag 17 april 2006 21:16 schreef Omkron het volgende:
Ik krijg vette RSI van de pijltjestoetsen..
Je bedoelt de standaard Nadeo-track? Die kunnen inderdaad behoorlijk irritant zijn, maar dan heb je het voornamelijk over de 'latere tracks'. De eerste tracks zijn heel goed te doen.quote:Op maandag 17 april 2006 21:15 schreef Omkron het volgende:
Nou.. omdat er flink veel gare tracks bijzitten..
Als dat je niet aanstaat heb je inderdaad een probleemquote:en zover ik weet, gaat het enkel om de beste tijden per track.. en daar kun je dan mee in de high-scores komen..
Het zelf bouwen van banen en de eenvoudige, maar simpele spelopzet. Het feit dat het gratis is, maakt het nóg leuker...quote:Wat is er dan zo geweldig aan volgens jou?
Een Windows serverquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:17 schreef -tK- het volgende:
Heb je ook van die ingame stats voor de dedicated windows versie? :p
Dus dat de beste tijd per baan voorbij komen enzo
Hehe oke dan gaan mijn complimenten ook naar jou Tackleberryquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:14 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Volgens mij was het mijn voorstel-OP die is gebruikt anders...
quote:
hey redfever, heb ook eens zon beersmiley.gif gemaakt, alleen dees is een stuk mooierquote:
Ik ben nu een 'full-speed-all-the-way' baan aan het maken, volgens mij kunnen de spelers op de server dat wel waarderenquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:13 schreef Rocksteen het volgende:
Ik heb een poging gedaan om een track te bouwen en het is jammerlijk mislukt...![]()
Ik hou het wel mooi bij racen...![]()
Ja, tofquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben nu een 'full-speed-all-the-way' baan aan het maken, volgens mij kunnen de spelers op de server dat wel waarderen
idd. dankzij mijn aanraden hierzo... kon echt niet geloven dat moving power eraf was gekicked dankzij een telage score, dus heb ik het nogmaals geprobeerdquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, tof. Ben benieuwd.
Was ook al blij verrast dat de full-speed baan Moving Power terug was op de server
Ja. Ik had -.25 op mijn record, maar ik verpeste het in de laatste loopingquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:14 schreef e-wok het volgende:
Mijn track is bijna afHeb de outro net af, nu nog een gps + screenshot + goede author tijd
edit:
nette tijd op mn track firefly! Is onder de 46 mogelijk denk je?
Had een paar pogingen nodig om de start door te krijgen....nu heb ik nog moeite met die ene bocht voer het gras. Ik vlieg steeds uit de bocht daar.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
En hij is af. Kijk maar of het wat is, ikzelf vind hem wel geinig
Threshold
hij loopt niet mooi vloeiend maar voor de rest is het een mooie baan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Threshold
Leuke baan!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Threshold
Ja inderdaad, ik snapte er eerst geen ene fluit van...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:05 schreef Oldbie het volgende:
Had een paar pogingen nodig om de start door te krijgen....
Proberen net voor het afdalen in de looping al een beetje 'in te sturen', dan kun je hem vrij makelijk 'houden'...quote:nu heb ik nog moeite met die ene bocht voer het gras. Ik vlieg steeds uit de bocht daar.....
Nee hij komt van Flabberquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:14 schreef JumperJack het volgende:
hey redfever, heb ook eens zon beersmiley.gif gemaakt, alleen dees is een stuk mooierzelf gemaakt?
![]()
gps is klaar, wat een pokkewerk zeg. Bij mijn track heeft het nog een functie, maar als het voor de lol is is het geen aanrader...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:14 schreef e-wok het volgende:
Mijn track is bijna afHeb de outro net af, nu nog een gps + screenshot + goede author tijd
Hmm, ik heb het ook al een paar keer geprobeerd, maar ik kwam er niet uit. Ik neem aan dat je het met de custom cam moet doen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:32 schreef e-wok het volgende:
[..]
gps is klaar, wat een pokkewerk zeg. Bij mijn track heeft het nog een functie, maar als het voor de lol is is het geen aanrader...
Wat mij betreft welquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
Bedankt voor de reacties![]()
Zou hij nu op de server kunnen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |