Het is ok moar íen balkie toch? Ik zouw mien d'r niezo druk om makequote:Op maandag 15 mei 2006 22:51 schreef Marsepein het volgende:
Dat weet ik dus niet. Misschien is het wel hetzelfde. Het enige dat ik kon verzinnen is geen plamuur maar kneedbaar hout te gebruiken.
Maar gebruik je bv een ronde of een platte kwast. Hoe zit het met schuren, welke lak geeft welke kleur?
Dah week allemaal nie hur....
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef AnneX het volgende:
.
Jee, MP nog een kleine week.
Ik wist niet dat je zo'n haast had nog.
Je hebt gelijk, wat af is, hoef je niet meer naar om te kijken. Zoals alle kleuren die er perfekt opzitten.
Wat de trapleuning betreft, denk ik dat het best simpel is.
Schoonmaken / ontvetten met verdunde Marc, (fijn)schuren, mooi maken met blanke lak en de kwast maakt niks uit.
Zelf werk ik graag met een platte kwast. De prof met een ronde, dan kan die ronddraaiend langs
een muur oid zag ik bij mijn zwager met schildersvakschool ooit.
Waarom zet je een plafond in de (hoog)glanzende latex ? Is dat niet erg bling bling ?![]()
De deuren zijn schiiterend![]()
.
Vreemd is dat eigenlijk. Zelfde product, zelfde hoeveelheid werk en toch is er prijsverschil!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:48 schreef Marsepein het volgende:
Zo, net de offerte goedgekeurd bij onze tapijtlegger. 23 Mei wordt er 's morgens gelegd.
De 2e offerte die we gevraagd hadden was eerst 730 euro duurder voor exact hetzelfde ondertapijt en hetzelfde tapijt, ook gelijmd. Toek ik zei dat ik dat een beetje erg groot verschil vond zou ze nog terug bellen.![]()
10 minuten later ..... telefoon. 'Ik heb een fout gemaakt in de hoeveelheid meters, ik kom nu 570 euro lager uit![]()
Ik vond 160 euro verschil nog steeds te veel voor exact hetzelfde, zelfde prijs of goedkoper moest het zijn. Dat kon niet, laagste bod was 80 euro meer dan onze eerste offerte. Dus afgeketst op prijs, bovendien had ik er oog geen goed gevoel bij en geen vertrouwen in dat dan 23 mei nog goed zou komen.
Direct de man van de eerste offerte gebeld en blij gemaakt met een opdracht. Meteen de 23ste vastgelegd, dus dat gaat helemaal goedkomen.![]()
Nu moet alles waar tapijt komt schilderklaar en schoongemaakt zijn voor de 23ste. Dus deerover en doorwerken
![]()
Zo dat gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef Marsepein het volgende:
Zo, kleine uodate. Voor de verandering maar weer eens gebling-blingt. Deur, trappaal, leuning- en trapboom in de bling-bling verf. Kleinste slaapkamertje leeggehaald en grof gestofzuigd. Morgen komt schoonmoeders de 2 lege kamers poetsen.
Foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gamma?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:48 schreef Marsepein het volgende:
Even naar mijn lokale Enorm zaak gebeld, daar ga ik de invalzaag iig niet kopen. Overal op internet is die rond de 140 euro, daar kost hij 193 euro. Om over de KSE 55 Plus maar te zwijgen, 293 euro. De geleiderail is me steunen maar liefst 126 euro bij Enorm.
Ze doen een naam wel eer aan, de prijzen zijn Enorm
Even verder winkelen dus.
Laat ik daar nou net zitten snuffelenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:22 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben geslaagd bij Toolmax.nl. KS 54 inclusief geleiderail en steunen komt op maximaal ¤ 246,00. Bij Enorm zou dat ¤ 319,00 zijn.
¤ 80,00 goedkoper![]()
Als ik dit soort dingen lees van een vrouw dan moet ik altijd een beetje glimlachen. Maar goed dat zullen jullie wel bij mijn enthousiasme hebben over de gordijnstofquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef arithaterhorst het volgende:
Gefeliciteerd, circkelzaag = heel handig![]()
Ik zal marsepein eens even helpenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:20 schreef sanger het volgende:
Maak je alvast een nieuwe aan? Deze is bijna vol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |