Ja vind ik ook !quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:53 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dan issut goed, hoe meer TV's hoe meer vrede in huis nietwaar
Je kunt ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat heeft dat met ongezelligheid te maken !!
Wij hebben een L-kamer waar wij elkaar wel kunnen zien!
Dat jij bij je mammie woont kan ik niets aan doen![]()
Sorryquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is niet jouw probleem ja,
Wat doe jij kwaad zegquote:
en renkema is maar gekochtquote:Op zondag 24 september 2006 23:57 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind die Buro Renkema dingen altijd wel goed
De rest is zwaar kut
Ja das eigenlijk nog wel het trieste jaquote:
neenquote:Op maandag 25 september 2006 00:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Was Richard Groenendijk ook bij Jack ?
Ik had eergister 5 minuten van de herhaling gezien, om te kijken hoe slecht het wel niet was (ja, dat is zo), en die Jack lacht echt om alles, ook dingen die totaal niet grappig zijn. Tis net of je een De Dikke en de Dunne filmpje laat zien, dan lacht Jack zich ook verrot. Terwijl niemand dat meer humor vindquote:Op zondag 24 september 2006 21:36 schreef -Mo- het volgende:
Hoe Jack ook de hele tijd overdreven zit te lachen als er verder niemand lacht.
De wedstrijden scoorden ook beter dan vorige week.quote:Op maandag 25 september 2006 08:51 schreef SunChaser het volgende:
900.000 kijkers. Ze hebben echt een goede tijd daar, want er is net voetbal geweest. Op de vrijdag moeten ze t nog maar waarmaken.
quote:Op maandag 25 september 2006 09:53 schreef pberends het volgende:
Tis net of je een De Dikke en de Dunne filmpje laat zien, dan lacht Jack zich ook verrot. Terwijl niemand dat meer humor vind.
Ja, het WAS geniaal, maar is het natuurlijk allang niet meer. Dat is het probleem van Cheque.quote:Op maandag 25 september 2006 10:08 schreef Lod het volgende:
[..]
, ja ik. Wat die twee gedaan hebben is nog steeds geniaal, veel van de hedendaagse TV/filmgrappen zijn in weze niets anders dan een variatie op reeds gedane grappen van Laurel en Hardy.
Het blijft triest dat er altijd alleen maar naar kwantiteit gekeken wordt.quote:Op maandag 25 september 2006 08:51 schreef SunChaser het volgende:
900.000 kijkers. Ze hebben echt een goede tijd daar, want er is net voetbal geweest. Op de vrijdag moeten ze t nog maar waarmaken.
De Wedstrijden had ook meer kijkers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |