Ja, maar hoeveel mensen kijken het op internet terug (zoals ik) ? Dat zullen er misschien wel meer zijn, omdat je daar zelf kan bepalen wanneer je kijkt, wat dus voor veel mensen aantrekkelijker is dan dat je de herhaling kijkt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:16 schreef pberends het volgende:
De herhaling scoort ook niet echt meer, 147.000 kijkers. Dat was eerst nog een half miljoen.
Mja, omdat de publieke omroep dat ook doet is het niet echt van belang.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel mensen kijken het op internet terug (zoals ik) ? Dat zullen er misschien wel meer zijn, omdat je daar zelf kan bepalen wanneer je kijkt, wat dus voor veel mensen aantrekkelijker is dan dat je de herhaling kijkt.
Dat zijn er nog steeds niet schrikbarend veel hoor. Lijkt me sterk dat 1 miljoen mensen het via internet kijkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel mensen kijken het op internet terug (zoals ik) ? Dat zullen er misschien wel meer zijn, omdat je daar zelf kan bepalen wanneer je kijkt, wat dus voor veel mensen aantrekkelijker is dan dat je de herhaling kijkt.
Ohhhhhhhh, die laatste heeft zo'n geweldig karakter!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
cees geel ( wel goede gozert )
johny de mol
5000 of zo?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het daar staatquote:Op zondag 21 mei 2006 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
5000 of zo?
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/top50
Das een ongelukkige zet , want dan komt Studio Sport , en daar kijk ik naar dus....exitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanaf het nieuwe seizoen op zondag na "De Wedstrijden" om 20.30.
Dat deden ze vorig seizoen ook al... Voor zover bekend doen ze weer gewoon mee, misschien wat minder vaak. Ik denk dat de verschuiving van opnamedag naar de vrijdagochtend voor veel caberetiers een zegen is...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Vanaf september komt Koppensnellers terug met waarschijnlijk enkele veranderingen. Mike Boddé en Thomas van Luyn zullen daar in ieder geval niet bij zijn, want die maken dan de Mike & Thomasshow voor de VARA.
dan Haak ik wellicht af ik ben meegegaan om Mike en Thomas. Okeej Tina en Frank hebben me verbaasd maar zal hooguit het cabaret via internet kijken denk ik!
Oke dankjewel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Op het moment niet, maar het komt wel weer:
TV GIDS
16 sep 19:30
za 16-09-2006
17 sep 20:30
zo 17-09-2006
23 sep 19:30
za 23-09-2006
24 sep 20:30
zo 24-09-2006
30 sep 19:30
za 30-09-2006