Je bent bij de hersenscène aanbeland?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:41 schreef CherryLips het volgende:
oh, hannibal wordt eindelijk leuk.
Idem.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb alleen een vent nodig om m'n fietsband te plakken en om m'n pc te fiksen![]()
yup.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent bij de hersenscène aanbeland?
Duur en overrated.quote:
Eerst die hersenscène kijken en dan dit lezen is geen goed idee.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
welke smaak heb je gegeten?
Chocolate Fudge Brownie!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
welke smaak heb je gegeten?
il molino in utrechtquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Duur en overrated.
Italiaans ijs van de ijsboer in Nuenen. Da's pas ijs.![]()
het is wel het leukste stukje van de hele filmquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:47 schreef broer het volgende:
[..]
Eerst die hersenscène kijken en dan dit lezen is geen goed idee.
Ik hoef zoiezo niets te eten nu hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:47 schreef broer het volgende:
[..]
Eerst die hersenscène kijken en dan dit lezen is geen goed idee.
Die heb ik nog niet gegetenquote:
nee, hij zit in de buurt van de molenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:49 schreef Anthraxx het volgende:
il molino? Is dat die ijskraam die rond de oude gracht op 1 van de brugjes staat?
Ja, verder stelt die film niet zo heel veel voor. Dan is zo'n scène al gauw leuk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:49 schreef CherryLips het volgende:
het is wel het leukste stukje van de hele film
Okee. Toch maar eens opzoeken danquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, hij zit in de buurt van de molenwel langs de oude gracht maar dan een stuk verderop.
Voorbij het Nijntje-pleintje zeg maarquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Okee. Toch maar eens opzoeken dan.
Vogelenbuurt. Er zit ook nog een molen aan de Leidse Rijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, hij zit in de buurt van de molenwel langs de oude gracht maar dan een stuk verderop.
O. Oké.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:49 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik hoef zoiezo niets te eten nu hoor.
ja, maar da's niet bij de oude gracht of welquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Vogelenbuurt. Er zit ook nog een molen aan de Leidse Rijn.
Ik woon er drie maanden en weet alles.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, maar da's niet bij de oude gracht of wel![]()
ik kom er verdorie al 5 jaar en ik weet nog geen straatnamen
Die volg ik even niet. Is het de looprichting naar de Dom? Of is het juist langs de Slegte?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorbij het Nijntje-pleintje zeg maar
Talamini, toch? Hadden die niet een keten van ijssalons langs de Duitse grens?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:51 schreef nozem het volgende:
In Winterswijk zit ook een goede.
Van de Dom af zeg maarquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die volg ik even niet. Is het de looprichting naar de Dom? Of is het juist langs de Slegte?
Utrecht is wel tofquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:54 schreef nozem het volgende:
Misschien ga ik volgend jaar wel in Utrecht wonen voor een jaartje. Lijkt me wel wat.
ik wil er ook wonenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:54 schreef nozem het volgende:
Misschien ga ik volgend jaar wel in Utrecht wonen voor een jaartje. Lijkt me wel wat.
Transwijk. Gezellig.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:54 schreef nozem het volgende:
Ah kijk. Vage platenzaken op de route is een goed teken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de Dom af zeg maarAan de kant van de MacDonald's, immer gerade aus, oversteken, immer gerade aus. kom je langs woningen en vage platenzaakjes en uiteindelijk langs een groenteboertje, weer oversteken, et voila
Dat kan best. Ik ben er maar een enkele keer geweest, hetgeen mijn eerdere opmerking direct tot 'bullocks' degradeert.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:54 schreef broer het volgende:
[..]
Talamini, toch? Hadden die niet een keten van ijssalons langs de Duitse grens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |