Solly ik geloof dat de drank zijn werk beetje begint te doen, moest even het een en ander van me af drinken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ga der ook nog eens even serieus op in.
Doneer ze aan een derde wereldland.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb geen zin in een nest krijsende blagen
checkquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar zijn goede oplossingen voor tegenwoordig ... iets met pillen bijvoorbeeld
ik wil er wel geld voor hebben dan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doneer ze aan een derde wereldland.
Ze weet niet eens wat een PC is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En de andere helft van de quote?
Daar heb ik mijn broer voorquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En de andere helft van de quote?
Jij blij dat je nog studeertquote:
Je bent bij de hersenscène aanbeland?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:41 schreef CherryLips het volgende:
oh, hannibal wordt eindelijk leuk.
Idem.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb alleen een vent nodig om m'n fietsband te plakken en om m'n pc te fiksen![]()
yup.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent bij de hersenscène aanbeland?
Duur en overrated.quote:
Eerst die hersenscène kijken en dan dit lezen is geen goed idee.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
welke smaak heb je gegeten?
Chocolate Fudge Brownie!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
welke smaak heb je gegeten?
il molino in utrechtquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Duur en overrated.
Italiaans ijs van de ijsboer in Nuenen. Da's pas ijs.![]()
het is wel het leukste stukje van de hele filmquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:47 schreef broer het volgende:
[..]
Eerst die hersenscène kijken en dan dit lezen is geen goed idee.
Ik hoef zoiezo niets te eten nu hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:47 schreef broer het volgende:
[..]
Eerst die hersenscène kijken en dan dit lezen is geen goed idee.
Die heb ik nog niet gegetenquote:
nee, hij zit in de buurt van de molenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:49 schreef Anthraxx het volgende:
il molino? Is dat die ijskraam die rond de oude gracht op 1 van de brugjes staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |