Zou ik mij kunnen aanmelden als Lush-verkrachtte? Ik ben tegen mijn wil in die winkel in gesleurd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het al eng dat je weet wat het is
Heb jij wel eens ballen laten bruisen ?quote:
Zou je eens moeten doen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word nooit afgewezen
Ik probeer het uberhaupt niet eens...![]()
Door Sanne en Skaai?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou ik mij kunnen aanmelden als Lush-verkrachtte? Ik ben tegen mijn wil in die winkel in gesleurd.
nog 'n ontmaagding.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou ik mij kunnen aanmelden als Lush-verkrachtte? Ik ben tegen mijn wil in die winkel in gesleurd.
Oh, dus ik kan jou herkennen aan het onzekere kipje in de hoek van een willekeurige Utrechtse kroeg terwijl de rest van het feestje zich een paar meter verderop afspeelt?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word nooit afgewezen
Probeer het maar bij mij.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word nooit afgewezen
Yep. Maar we weten allemaal hoe erg het enge toch lokt.quote:
ja, die jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, dus ik kan jou herkennen aan het onzekere kipje in de hoek van een willekeurige Utrechtse kroeg terwijl de rest van het feestje zich een paar meter verderop afspeelt?
Hetzelfde gebeurde mij bij de Livera ooitquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben tegen mijn wil in die winkel in gesleurd.
Man, zeik niet. Je mocht haar tenminste nog over soort van Lingerie adviseren.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Hetzelfde gebeurde mij bij de Livera ooit. Praatgroepje ?
ik ga toch liever een achtbaan inquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Yep. Maar we weten allemaal hoe erg het enge toch lokt.
Als je al een heel eind in de 20 bent moet je die gedachte denk ik toch maar eens van je af schudden beste CL.quote:
Dat is maar beter. Kijk maar naar Q. Die probeerde het wel en kijk wat hem dat heeft gebracht: ellende en tragiek.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:26 schreef CherryLips het volgende:
De achtbaan van je emoties, bedoel je?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ga toch liever een achtbaan in
Wat was er mis met de relaties van oppergod Q. ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:30 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is maar beter. Kijk maar naar Q. Die probeerde het wel en kijk wat hem dat heeft gebracht: ellende en tragiek.
Nee, stilletjes afwachten is veruit te prefereren.
een heel eind in de 20quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Als je al een heel eind in de 20 bent moet je die gedachte denk ik toch maar eens van je af schudden beste CL.
Niet zo'n lawaai maken. Ik zit stilletjes in een hoek te huilen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:30 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is maar beter. Kijk maar naar Q. Die probeerde het wel en kijk wat hem dat heeft gebracht: ellende en tragiek.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:31 schreef Burdie het volgende:
Weet je wat het leuke is aan dit topic?
Wanneer ik me al een paar dagen flink klote voel, hoef ik alleen maar even mee te lezen om te beseffen dat het met mij allemaal eigenlijk best wel mee valt.
Your ballroomdays are over baby.quote:
Van twee jaar oud?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar heeft daarnet genoeg jongens gezien
Het komt vast wel goed met jouquote:
Het feit dat ze ophielden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:31 schreef Anthraxx het volgende:
Wat was er mis met de relaties van oppergod Q. ?
Kleine Qtjes.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het komt vast wel goed met jou.
Wedden dat ze over een jaar hier blij post dat ze gaat werpen?
Laat ik nu net een jaarabonnement Walibi World hebbenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ga toch liever een achtbaan in
*Ril*quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
nee begon bij ik gok 14 en eindigde bij de 25 ofzoquote:
Niet te zuinig.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die wijven waren gewoon gestoord.
ewquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Laat ik nu net een jaarabonnement Walibi World hebben![]()
Ga je mee ?
Daar moeten we de maatschappij voor behoeden lijkt me.quote:
Van tevoren, tijdens of naderhand?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:33 schreef Anthraxx het volgende:
Die wijven waren gewoon gestoord.
Loop anders ff op de feiten vooruit.quote:
De Express om wakker te wordenquote:
Je kinderen later moeten vertellen dat je grootste prestatie de nummer 1 topposter op Fok! is geweest is inderdaad niet iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Daar moeten we de maatschappij voor behoeden lijkt me.
Goed voor de werkgelegenheid in de jeugdpsychiatrie.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Daar moeten we de maatschappij voor behoeden lijkt me.
En om zwanger te worden heb je toch echt een vent nodig.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Loop anders ff op de feiten vooruit.
Om kinderen te krijgen moet je toch eerst zwanger worden.
Deze redenering werkt niet in jullie voordeel hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En om zwanger te worden heb je toch echt een vent nodig.
Ik ga niet meer aanbieden om te daten hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze redenering werkt niet in jullie voordeel hoor.
Of Q!quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoeft dat toch ook niet meerquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ga der ook nog eens even serieus op in.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoeft dat toch ook niet meer
ik heb alleen een vent nodig om m'n fietsband te plakken en om m'n pc te fiksenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoeft dat toch ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |