nog nooit een gehad gelukkigquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef webspider het volgende:
[..]
En meteen een blaasontsteking meenemen?
[..]
Nu je het zegt! Daar lijkt ze inderdaad opquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En waar is die Scarlett Johansson foto gebleven uit je FB?
weggehaaldquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En waar is die Scarlett Johansson foto gebleven uit je FB?
Niet al te hard gillen he, het schijnt gehorig te zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed.
Tijdens m'n diploma uitreiking word ik ontmaagd op de wc van het Academiegebouw in Utrecht
Dat wordt het streven.
Ja. je hebt jezelf wel weer overtroffenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:42 schreef Q. het volgende:
Dit is wel de achterlijkste titel ooit.
Ontmaagd door Q. op het academiegebouw of een willekeurige professor?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Hehe.
Nou, ze had dus *ooit* een foto in dr FB staan waarin ze gigantisch veel op Scarlett leek.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Daar lijkt ze inderdaad op![]()
Schande! wil je niet jonger lijken dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weggehaald
Scarlett is gewoon 2,5 jaar jonger dan ik, toen ik dat hoorde werd ik een beetje verdrietig
Ik moet nog aan m'n scriptie beginnenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe laat is je diploma-uitreiking? Kan ik het vast in mijn agenda zetten.
Serieus?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weggehaald
Scarlett is gewoon 2,5 jaar jonger dan ik, toen ik dat hoorde werd ik een beetje verdrietig
De eerste die de meisjes-wc op durft.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ontmaagd door Q. op het academiegebouw of een willekeurige professor?
Je doet echt moeite om niet ontmaagd te worden hè!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog aan m'n scriptie beginnen
Q natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ontmaagd door Q. op het academiegebouw of een willekeurige professor?
Tussendoor moet er natuurlijk ook geoefend worden voor de grote ontmaagdingquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had echt een puist op m'n wang op die fotoquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nou, ze had dus *ooit* een foto in dr FB staan waarin ze gigantisch veel op Scarlett leek.
Maar die is spoorloos.
Been there done that.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste die de meisjes-wc op durft.
We hoeven niet te wachten tot je afgestudeerd bent hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt niet echt vertrouwen in m'n motivatie he?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je doet echt moeite om niet ontmaagd te worden hè!
Die fotoshop je maar weg dan!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had echt een puist op m'n wang op die foto![]()
De reallife Photoshop heet Lushquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Die fotoshop je maar weg dan!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Tussendoor moet er natuurlijk ook geoefend worden voor de grote ontmaagding
Alles uit behalve de slip en droogzwemmen maarquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]de ontmaagding oefenen? enlighten me!
grote tampons met inbrenghuls.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]de ontmaagding oefenen? enlighten me!
Ga dan meteen met komkommers aan de slagquote:
Wortels. En post de foto's ervan hier.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Ga dan meteen met komkommers aan de slag
Waar?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hé, er zitten hier best leuke users.
Ah nee, niet weer wortelsquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wortels. En post de foto's ervan hier.
Ik heb geen zin om gelijk met een uitgelubberde kut alsof ik al 5 kinderen heb gebaard aan te komen zetten natuurlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Ga dan meteen met komkommers aan de slag
Vertel!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Laten we eerst maar eens gaan daten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om gelijk met een uitgelubberde kut alsof ik al 5 kinderen heb gebaard aan te komen zetten natuurlijk
Echt veel ben je idd nog niet gewend zo te lezenquote:
"uhuh"quote:Ik heb de scarlett-foto ook echt gedelete![]()
Ik weet 't.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze bestaan gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om gelijk met een uitgelubberde kut alsof ik al 5 kinderen heb gebaard aan te komen zetten natuurlijk
Nou, ik ben al jaren stiekem verliefd op CherryLips, Q heeft alle spinvisplaten voor me gekocht nu ik Ierland zit en Annie is ook heel leuk.quote:
Wat verwacht je dan bij een maagdquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Echt veel ben je idd nog niet gewend zo te lezen!
Dat spul is anders best elastischquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |