nog nooit een gehad gelukkigquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef webspider het volgende:
[..]
En meteen een blaasontsteking meenemen?
[..]
Nu je het zegt! Daar lijkt ze inderdaad opquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En waar is die Scarlett Johansson foto gebleven uit je FB?
weggehaaldquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En waar is die Scarlett Johansson foto gebleven uit je FB?
Niet al te hard gillen he, het schijnt gehorig te zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed.
Tijdens m'n diploma uitreiking word ik ontmaagd op de wc van het Academiegebouw in Utrecht
Dat wordt het streven.
Ja. je hebt jezelf wel weer overtroffenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:42 schreef Q. het volgende:
Dit is wel de achterlijkste titel ooit.
Ontmaagd door Q. op het academiegebouw of een willekeurige professor?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Hehe.
Nou, ze had dus *ooit* een foto in dr FB staan waarin ze gigantisch veel op Scarlett leek.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Daar lijkt ze inderdaad op![]()
Schande! wil je niet jonger lijken dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weggehaald
Scarlett is gewoon 2,5 jaar jonger dan ik, toen ik dat hoorde werd ik een beetje verdrietig
Ik moet nog aan m'n scriptie beginnenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe laat is je diploma-uitreiking? Kan ik het vast in mijn agenda zetten.
Serieus?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weggehaald
Scarlett is gewoon 2,5 jaar jonger dan ik, toen ik dat hoorde werd ik een beetje verdrietig
De eerste die de meisjes-wc op durft.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ontmaagd door Q. op het academiegebouw of een willekeurige professor?
Je doet echt moeite om niet ontmaagd te worden hè!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog aan m'n scriptie beginnen
Q natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ontmaagd door Q. op het academiegebouw of een willekeurige professor?
Tussendoor moet er natuurlijk ook geoefend worden voor de grote ontmaagdingquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had echt een puist op m'n wang op die fotoquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nou, ze had dus *ooit* een foto in dr FB staan waarin ze gigantisch veel op Scarlett leek.
Maar die is spoorloos.
Been there done that.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste die de meisjes-wc op durft.
We hoeven niet te wachten tot je afgestudeerd bent hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt niet echt vertrouwen in m'n motivatie he?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je doet echt moeite om niet ontmaagd te worden hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |