Had je eindelijk de kans om van je alcoholisten-imago af te komen door de verf de schuld te geven, maak je er geen gebruik van... tjonge jonge...quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, 'k heb alleen verf op waterbasis. Die stinkt nauwelijks.
Ik denk dat het door de cognac komt..
Verf op alcoholbasis.quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:11 schreef HuubTuub het volgende:
Had je eindelijk de kans om van je alcoholisten-imago af te komen door de verf de schuld te geven, maak je er geen gebruik van... tjonge jonge...
Hier slechts 9 en ze zijn allemaal van Edith Piaf...quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:07 schreef DennisMoore het volgende:
19 mp3's met het woord 'Paris' erin.
Euy, die homo staat er ook opquote:
De zingende mus.quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:13 schreef HuubTuub het volgende:
Hier slechts 9 en ze zijn allemaal van Edith Piaf...
Nóóóóóóóóóóóóóóón rien de rieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:13 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Hier slechts 9 en ze zijn allemaal van Edith Piaf...
en Northstar staat er ook op!quote:
het zou gaan om het hele discotheek gebeuren bij onsquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:30 schreef DennisMoore het volgende:
Welke management functies zijn er?
Nog uitsmijters nodig?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
het zou gaan om het hele discotheek gebeuren bij ons
dus daar de hele verantwoordelijkheid over krijgen, op zich wel leuk
en ik mag er zo onderhand ook wel in functie op vooruitgaan, omdat het bedijf oa op mijn horeca papieren draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |