Had je eindelijk de kans om van je alcoholisten-imago af te komen door de verf de schuld te geven, maak je er geen gebruik van... tjonge jonge...quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, 'k heb alleen verf op waterbasis. Die stinkt nauwelijks.
Ik denk dat het door de cognac komt..
Verf op alcoholbasis.quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:11 schreef HuubTuub het volgende:
Had je eindelijk de kans om van je alcoholisten-imago af te komen door de verf de schuld te geven, maak je er geen gebruik van... tjonge jonge...
Hier slechts 9 en ze zijn allemaal van Edith Piaf...quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:07 schreef DennisMoore het volgende:
19 mp3's met het woord 'Paris' erin.
Euy, die homo staat er ook opquote:
De zingende mus.quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:13 schreef HuubTuub het volgende:
Hier slechts 9 en ze zijn allemaal van Edith Piaf...
Nóóóóóóóóóóóóóóón rien de rieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:13 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Hier slechts 9 en ze zijn allemaal van Edith Piaf...
en Northstar staat er ook op!quote:
het zou gaan om het hele discotheek gebeuren bij onsquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:30 schreef DennisMoore het volgende:
Welke management functies zijn er?
Nog uitsmijters nodig?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
het zou gaan om het hele discotheek gebeuren bij ons
dus daar de hele verantwoordelijkheid over krijgen, op zich wel leuk
en ik mag er zo onderhand ook wel in functie op vooruitgaan, omdat het bedijf oa op mijn horeca papieren draait
Paris must Die !!!!quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:46 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nog uitsmijters nodig?
Paris Hilton!!!
[afbeelding]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Oeh, ik weet met wie jij gepraat hebt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:01 schreef Cybart het volgende:
ik weet niet meer wie het er ooit hier over gehad heeft maar
[afbeelding]
Avenue Q, die liedjes zijn echt fokking lachen !
Haalgeschoren poedels zijn opwindendquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:06 schreef Cairon het volgende:
Stelletje fashion fags, jullie aanbidden in het geniep de grond waar die crackhoer op loopt.
Ik heb Cazman al meerdere malen horen roepen "Accesorise!" terwijl hij in een dierenwinkel naar het plaatje van een haalgeschoren ondermaatse poedel keek.
En Cybart staat iedere morgen voor zijn spiegel en fluistert dan zachtjes tegen zijn spiegelbeeld: "No matter what a woman looks like, if she's confident, she's sexy." om vervolgens de grote wereld te betreden met in grote roze letters op zijn shirt: "That's hot".
There's no point in denying it gentlemen, we all know the truth, the horrible truth.
O ooooow... douwe?quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:48 schreef wonderer het volgende:
Oh ja? Is dat zo? Ik denk dat ik jou maar es ga uitputten, je hebt nog niet gezien wat er in mijn tas zit...
Jij mag nooit meer radenquote:
*slik*quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
De slaapkamervloer ligt er inGrijs eiken.
Spuug/rochel?quote:
Ja er komt een poster van Madonna en 1 van Kyliequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, er komt vast wel wat aan de muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |