quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je doet een poging mij aangesproken te laten voelen?
iddquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En OP's maken die ZEKER WETEN niemand kon waarderen
Oh dan sta ik er niet tussenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee hoor doorkruisen wat niet van toepassing is..
ik vind de 156 helemaal niks eigenlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met zo'n baan heb je natuurlijk veel bakken gereden
Die 156 van die maat van mij die nu in de prak ligt vond ik ook best aardig rijden, die huidige 147 trouwens ook, maar toch... ik vind het niets...
Het design daarentegen![]()
Wanneer doe je dat zoal dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
film/pokeren/hangen beetje lullen...
Vanalles eigenlijk, behalve in een cafe hangen... dat boeit me gewoon niet...
Geen, maar toen boeide iedereen het nogquote:
ik ben ook geen kroegbeestquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
film/pokeren/hangen beetje lullen...
Vanalles eigenlijk, behalve in een cafe hangen... dat boeit me gewoon niet...
DoorHALEN lamlul, HALENquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee hoor doorkruisen wat niet van toepassing is..
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ik was net een nieuwe aan het maken
Maargoed...
[..]
Wanneer doe je dat zoal dan?
Op maandagmorgen?
En je denkt aan de vrouw te komen via internet ofzo? Of via de vrouwtjes op de golfclub waar je wel eens werkt?
Ik ken echt maar 1 geval waarin dat goed is gegaan he?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
En je denkt aan de vrouw te komen via internet ofzo?
Jij hebt gewoon misbuik gemaakt van je mod-rechten of belachelijk op F5 zitten drukken!quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt ruim de kans gehad.... ik heb express gewacht met een SC maken
Ik dacht dat je die wilde kopen eigenlijk ipv je Jeep?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind de 156 helemaal niks eigenlijk![]()
de 155 heeft in zijn levensloop 11 modificaties gehad de 156 rond de 95![]()
Waaaaaaar heb je het overquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon misbuik gemaakt van je mod-rechten of belachelijk op F5 zitten drukken!![]()
* Alfisti gaat naar het Bara kamp hoor!![]()
Gewoon wanneer ik daar behoefte aan heb, ik hoef echt niet elk weekend iets te doen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ik was net een nieuwe aan het maken
Maargoed...
[..]
Wanneer doe je dat zoal dan?
Op maandagmorgen?
En je denkt aan de vrouw te komen via internet ofzo? Of via de vrouwtjes op de golfclub waar je wel eens werkt?
[..]
Geen, maar toen boeide iedereen het nog
Ja laterrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon misbuik gemaakt van je mod-rechten of belachelijk op F5 zitten drukken!![]()
* Alfisti gaat naar het Bara kamp hoor!![]()
Stop dan ook met dat eeuwige gekwijl op vrouwenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon wanneer ik daar behoefte aan heb, ik hoef echt niet elk weekend iets te doen.
En waarom moet ik zo nodig aan de vrouw? Ik heb helemaal geen zin om een partner te hebben op dit moment dus daar kan ik ook niet wakker van liggen
Omdat jij het zegt, ik vind offline weergeven zoooooo heeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef Hugster het volgende:
herm anders geef je eens een bats tegen je msn.
Truequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waaaaaaar heb je het overJe kunt er gewoon niet tegen dat je te traag bent om iemand zonder rijbewijs of auto, iemadn die zelfs niet op de SPartamet van zn vrouw mag rijden, in te halen
ik heb vele autos gewilt vanaf m'n 16de tot hedenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die wilde kopen eigenlijk ipv je Jeep?
En wat boeien mij die mods nu't gaat me om het design, en die vind ik van de 155 niet helemaal je-van-het, behalve met die kit dit jij en/of alfristi hebben...
De standaard bak zoals je hem eerst had enPeu
hem nu heeft vind ik niets...
Maar gelukkig verschillen smaken
Da's waar, maar een Jeep was wel een echte droom eh?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb vele autos gewilt vanaf m'n 16de tot heden![]()
maar de 156 heeft me nooit echt aangetrokken... de 147 vind ik mooier (mits verlaagd en andere eindpot)
oh gelukkig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, lekker blijven rukken joh
Oh sorry dat dat niet magquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stop dan ook met dat eeuwige gekwijl op vrouwen
Ben je nog maagd?
er lopen zulke schatjes rondquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh sorry dat dat niet mag
Nee hoor ik had tijdens m'n mts gewoon een vriendin, toen dat uitging had ik geen behoefte meer aan een vriendin.
zal ik eens even heel eerlijk zijn?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's waar, maar een Jeep was wel een echte droom eh?
nou, om het ff over auto's te hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
"Corvette"
"Het gaat hier weer te weinig over auto's"
"V8"
Dat kan je redelijk makkelijk zelfquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, om het ff over auto's te hebben
iemand een idee wat het zou kosten om de versnellingsbakolie te laten verversen?
geen idee bij een chevy, naar mijn weten is het de brug op, plug los, zooi eruit en door de vulopening verse zooi naar binnenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand een idee wat het zou kosten om de versnellingsbakolie te laten verversen?
nee, want de helft hier heeft geen auto en de andere helft doet het nooitquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo simpel is het vaak welquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen idee bij een chevy, naar mijn weten is het de brug op, plug los, zooi eruit en door de vulopening verse zooi naar binnen
maar zo simpel zal het wel niet zijn![]()
ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, want de helft hier heeft geen auto en de andere helft doet het nooit
tabjes kunnen best duur zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:15 schreef BoJo het volgende:
morgen trouwens m'n 205 proberen te fixen, m'n pa heeft 1 of andere plug gevonden...nu moeten we alleen nog schroefdraad tappen in het blok. Hoe duur zijn die tap krengen?
toch hoop ik dat de vorige het bij het juiste eind haddenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, want de helft hier heeft geen auto en de andere helft doet het nooit
quote:
Ja dat zijn de prijzen waar ik ze ook voor ken. Je koopt altijd een setje van 3. je begint met de 1e en zo ga je door om dieper draad te tappen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:17 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
m'n pa was langs 1 of andere zaak geweest daar was ie 40 euro ofzo![]()
![]()
misschien rij ik wel ff langs die garage waar ik m'n velgen vandaan heb... misschien hebben die zo'n ding liggen.![]()
En anders bij de Praxis gokken![]()
kolerequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat zijn de prijzen waar ik ze ook voor ken. Je koopt altijd een setje van 3. je begint met de 1e en zo ga je door om dieper draad te tappen.
Om draad te tappen heb je nou eenmaal keihard staal nodig eh, is iets minder makkelijk goedkoop te fabriceren dan een pauperboortjequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
kolere![]()
Maar jah rijdend kan ik hem makkelijker en voor iets meer verkopen...![]()
zo'n 205 krokant gaar blokkie kan toch niet zo lastig zijn lijkt mequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Om draad te tappen heb je nou eenmaal keihard staal nodig eh, is iets minder makkelijk goedkoop te fabriceren dan een pauperboortje
nope, 6 bakquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
automaat in je corvette???
want dan kan het zijn dat die een koeler heeft en dan kan het je wat meer gaan kosten omdat er dan zowiezo meer werk in zit, meer olie en het moet gespoeld worden!
hmmmquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:26 schreef Hugster het volgende:
En ze kunnen best snel bot raken, ik verwacht dan ook niet dat een garage je zo even een setje leent, want je zou ze gemakkelijk op kunnen maken.
euriequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmmm
Nah dan maar 40 eurie investeren en de prijs met 50 eurie omhoog gooien![]()
Alexquote:
Doet het erg veel pijn zo simpel te zijn?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alex
'avond trouwens
en omg, ze reden in een Rover in V for vendetta
EURIE ! ¤quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
E-tjes, Eu, Ekkies, Dinero, Pieken, DESNOODS uuro, maar een euri
dat was wel het meest lachwekkende van de filmquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:30 schreef Paladijn het volgende:
en omg, ze reden in een Rover in V for vendetta
hmm, ik ga maar eens delletjes bakken denk ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo'n 205 krokant gaar blokkie kan toch niet zo lastig zijn lijkt me![]()
dan zal der zo'n 5 liter ingaan, 10¤ de literquote:
Eerder het meest verbazingwekkendequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:32 schreef D.Rose het volgende:
dat was wel het meest lachwekkende van de film
Sinds wanneer is "Europees" een taal?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hoort steeds vaker euri als meervoud van euro. Is dat wel juist?
Het meervoud van euro is euro's, net zoals auto's het meervoud is van auto en foto's het meervoud van foto. De vorm euri is net zo fout als auti en foti, en komt met name als opzettelijke overdrijving voor. In sommige gevallen kan het gebruik van euri als hypercorrectie worden aangemerkt.
Het Nederlands kent wel meervouden op -i, maar die kunnen alleen voorkomen bij van oorsprong Latijnse woorden op -us (classicus - classici, alumnus - alumni) en enkele van oorsprong Italiaanse woorden op -o (maffioso - maffiosi, conto - conti/conto's). Euro is niet aan het Latijn of het Italiaans ontleend: het is afgeleid van Europa of Europees.
Ja, hoezo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:34 schreef D.Rose het volgende:
iemand trouwen ervaring met kunststof spuiten?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dan zal der zo'n 5 liter ingaan, 10¤ de liter
ongeveer een euro of 80 ben je wel kwijt!
misschien kun je me dan vertellen hoe ik het beste te werk kan gaanquote:
Als de kunststof nog in goede staat is wel ja, ook nog even met wat wasbenzine schoonmaken deed ik altijdquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
misschien kun je me dan vertellen hoe ik het beste te werk kan gaan
moet een kunststof paneeltje spuiten, zwarte autolak heb ik al
schuren en primer voldoende voor voorbehandelen?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
Googol, heerlijke post jegens Estolan![]()
en als het kunststof een beetje bekrast is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als de kunststof nog in goede staat is wel ja, ook nog even met wat wasbenzine schoonmaken deed ik altijd
Al heb ik nog nooit met autolak gespoten, eerst met de kleur, en dan met blanke lak erover
de kerstspecial jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
TG op Veronica nu met die "getunede" Pug tegen die Austin![]()
Plamuren, die lak is echt fucking dun, daar zie je ieder krasje/streepje inquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en als het kunststof een beetje bekrast is?
wasbenzine en blanke lak heb ik ook nog wel
is daar speciale plamuur voor of kan dat met iedere willekeurige?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Plamuren, die lak is echt fucking dun, daar zie je ieder krasje/streepje in
En ik heb geen idee wat voor een lak je hebt natuurlijk, misschien is het wel echte officiele autolak waar dus geen blanke lak meer overheen hoeft
Doe het btw ook echt in een stofvrije ruimte, anders ziet het er echt NIET uit
Niet echt Peuquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
hoi![]()
@ijmeis, zeg het ff als het de moeite waard is
Geweldigquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:18 schreef Paladijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=4077724936497803978 xD
Aahquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga maar weer wat huiswerk makenOp de vrijdagavond
Waarom zou ik het daar komen maken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aahje mag het wel hier komen maken, maar ik heb een beetje veel gedaan vandaag dus de kans is groot dat ik in slaap val
![]()
omdat ik je zielig vind dat je op vrijdag avond, Goede vrijdag nota bene, in het paas weekend, huiswerk moet maken.quote:
't Moet niet, maar ik heb even niks anders te doen. En het maakt het huiswerk heus niet leuker als ik het daar ga makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik je zielig vind dat je op vrijdag avond, Goede vrijdag nota bene, in het paas weekend, huiswerk moet maken.
Je huiswerk niet, maar je avond misschien welquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
't Moet niet, maar ik heb even niks anders te doen. En het maakt het huiswerk heus niet leuker als ik het daar ga maken
Alleen Googol en ega kunnen huiswerk doen leuk makenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
't Moet niet, maar ik heb even niks anders te doen. En het maakt het huiswerk heus niet leuker als ik het daar ga maken
Neequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je huiswerk niet, maar je avond misschien wel
En wie of wat is ega?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Alleen Googol en ega kunnen huiswerk doen leuk maken
Dat kan je helemaal niet weten, je hebt me nog nooit gezienquote:
Doe je je hier anders voor dan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan je helemaal niet weten, je hebt me nog nooit gezien![]()
Dat kan ik zelf niet beoordelen.quote:
ega staat normaliter voor echtgenoot / echtgenote maar gezien mijn vriendin en ik nog niet getrouwd zijn mag je haar Cygnus noemenquote:
Ik kan huiswerk doen ook leuk maken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ega staat normaliter voor echtgenoot / echtgenote maar gezien mijn vriendin en ik nog niet getrouwd zijn mag je haar Cygnus noemen
Irl ben ik wel anders, maar of dat positiever/negatiever isquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan huiswerk doen ook leuk maken.
Me tooquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Irl ben ik wel anders, maar of dat positiever/negatiever isHet kan een hele poos duren voordat ik me op het gemak voel bij anderen.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan huiswerk doen ook leuk maken.
Wie zit er dan bij je op de opleiding?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat wil je nietBehalve dan voor dat lekkere ding
![]()
Weet ik veel, ik heb die leraar pas sinds donderdagquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zit er dan bij je op de opleiding?![]()
Dat uit zich bij mij alleen in overdreven gedrag meestalquote:
Ik ben geen homoquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb die leraar pas sinds donderdag
Ik ben juist verdacht stilquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat uit zich bij mij alleen in overdreven gedrag meestalop alles reageren, en heel grappig (proberen) te zijn. Maar als ik iemand beter leer kennen, dan gaat dat langzaam aan over
![]()
Zie het niet als een probleem maar als een uitdagingquote:
Wordt eenzijdig gesprek danquote:
quote:
Dat riep je een half jaar geleden ook alquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:42 schreef ook_gek het volgende:
zo ben weer terug van wokken.
Was weer lekker en gezellig.
En de eerste paar weken ga ik 4 dagen in de week werken ipv 5
Dat komt goed uit, ik ben alleenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee
1 aan 1 ben ik wel lief
Sorry, ik heb geen piemel:quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]jij hebt wel eens dingen verteld aan mij die anders aardig in de buurt komen
![]()
quote:ho·mo·sek·su·eel1 (de ~ (m.), -elen)
1 man met seksuele voorkeur voor mannen
kllopt maar nu gaat het wel 100% zeker doorquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat riep je een half jaar geleden ook al![]()
Ik had het liever niet dan wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zie het niet als een probleem maar als een uitdaging
Googol ook eens in een positieve bui ... geniet ervan
Hmmm, ik weet niet welke bron jij hanteerd, maar homo-seksueel is toch echt een seksuele voorkeur tot mensen met hetzelfde geslacht. Ongeacht of je man of vrouw bent.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, veel plezier met tegen jezelf kletsen ej!
Stel je niet aan joh, poot. Ik KEN je niet meer weet wel wie je bent en als je nog eens zo doet over jezelf dan kom ik er persoonlijk wat zelfvertrouwen instompenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat uit zich bij mij alleen in overdreven gedrag meestalop alles reageren, en heel grappig (proberen) te zijn. Maar als ik iemand beter leer kennen, dan gaat dat langzaam aan over
![]()
Kan ik helpen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had het liever niet dan wel.
En het helpt ook niet mee als je niks over je onderwerp kunt vinden (en dan gaat het nog maar over 1 opdracht van de 22)
haha, kom de 23e maar naar Zandvoort, kan je me zien tussen mensen waar ik me helemaal thuis voelquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh, poot. Ik KEN je niet meer weet wel wie je bent en als je nog eens zo doet over jezelf dan kom ik er persoonlijk wat zelfvertrouwen instompen
[afbeelding] Ma braddah!
Kan niet ... allergischquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, kom de 23e maar naar Zandvoort, kan je me zien tussen mensen waar ik me helemaal thuis voel![]()
edit - wat ik zei is trouwens wel zo, maar misschien dat het je toen niet opviel.
Nah, denk 't nietquote:
Vandalequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet welke bron jij hanteerd, maar homo-seksueel is toch echt een seksuele voorkeur tot mensen met hetzelfde geslacht. Ongeacht of je man of vrouw bent.
Oke, laat ik het hopen dan, ik zit trouwens te kijken om komende zomer misschien op meditatie vakantie te gaan, past totaal niet bij mij normaal, maar zo'n 7 tot 10 dagen totale stilte lijkt me best eens heerlijk. Ik erger me soms zelfs aan mezelfquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan niet ... allergisch
edit: wat je zei zag ik ook wel maar misschien dat JIJ het bij het verkeerde eind hebt
Need help, ring msn (I like a challenge).quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, denk 't niet
Ik heb al 10 pagina's over het onderwerp gevonden, maar niet precies wat ik zoek. Ik denk dat 't zelf moet uitzoeken met verschillende info en dat vergelijken ofzo
mag ik mee helpen met slaan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh, poot. Ik KEN je niet meer weet wel wie je bent en als je nog eens zo doet over jezelf dan kom ik er persoonlijk wat zelfvertrouwen instompen
[afbeelding] Ma braddah!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, laat ik het hopen dan, ik zit trouwens te kijken om komende zomer misschien op meditatie vakantie te gaan, past totaal niet bij mij normaal, maar zo'n 7 tot 10 dagen totale stilte lijkt me best eens heerlijk. Ik erger me soms zelfs aan mezelf![]()
weer editwaar allergisch voor? Voor mensen welke zo doen, of voor zandvoort
![]()
Kan ik misschien wel wat over meelullen of je helpen met grafische pagina's.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben niet zo'n msn-erd.
Het gaat trouwens over kunstgeschiedenisDat wil ik geeneens iemand aandoen.
De pagina's heb ik al. En die hoeven niet zo grafisch te zijn, want mevrouw is tekenares, die vind alles mooi wat op de puter gemaakt isquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan ik misschien wel wat over meelullen of je helpen met grafische pagina's.
De alfa club is echt een grote familie, en altijd met respect over andere auto's (ook al blaast iemand die de hele dag regelmatig met z'n koude motor vol gas geeft z'n mazda opquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Goos ... je bent op zoek maar je weet niet waarnaar.
En op die toer ... Zandvoort is magnetisch, clubjes zijn afstotend (IMO, IMO, omfg I said imo)
sterk afhankelijk van de locatiequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De pagina's heb ik al. En die hoeven niet zo grafisch te zijn, want mevrouw is tekenares, die vind alles mooi wat op de puter gemaakt is
En vertel maar wat je weet over de maatschappelijke ontwikkelingen in het jaar 76 tot 138 qua architectuur![]()
Romequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
sterk afhankelijk van de locatie
En dan met een Honda aan komen kafferen (die 90% van je clubje zoek rijdt)? Is dat slim?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De alfa club is echt een grote familie, en altijd met respect over andere auto's (ook al blaast iemand die de hele dag regelmatig met z'n koude motor vol gas geeft z'n mazda op). We krijgen ook regelmatig reacties van een hele boel mensen (Alfa en niet-Alfa rijders) te horen dat het een fijne club is. Dus wat mij bedreft nodig ik je bij deze uit om dat te komen proeven.
Doe je nu een (ict)grafische opleiding of geschiedenisquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De pagina's heb ik al. En die hoeven niet zo grafisch te zijn, want mevrouw is tekenares, die vind alles mooi wat op de puter gemaakt is
En vertel maar wat je weet over de maatschappelijke ontwikkelingen in het jaar 76 tot 138 qua architectuur![]()
En behalve dat had rome in die tijd een revolutionaire periode van uitvindingen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Rome
Ik weet er al 1: Goden waren belangrijk, had ook invloed op de architectuur.
Gast. Grafisch betekent ook veel tekenen. En dus ook kunstgeschiedenis. Zo raar is dat nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe je nu een (ict)grafische opleiding of geschiedenis![]()
Er is geen plek meer op de paddock bij onze club (we komen al met 40 auto'squote:Op vrijdag 14 april 2006 22:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En dan met een Honda aan komen kafferen (die 90% van je clubje zoek rijdt)? Is dat slim?
Is dit serieus?
En dat was al in het jaar 67? Nee toch?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En behalve dat had rome in die tijd een revolutionaire periode van uitvindingen.
Hoe zit het met het aquaduct, viaduct, het riool en sanitatie, de uitwerking van machtswisseling op architectuur, arena's en christenen, etc?
Klinkt wel errug gezelligquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is geen plek meer op de paddock bij onze club (we komen al met 40 auto's), maar ik heb volgens mij nog wel een toegangskaartje over. Het is trouwens de Clubspecials waar we heen gaan volgende week, dus er komen véél andere clubs, van de Ferrari/Maserati/Porsche/enz club, tot de Fiat 500/Opel GSI/enz club, kunnen er aanwezig zijn. Ondanks dat iedereen maar 1 heat van (ik meende) +/- 40min mag rijden, blijven de meesten van 's ochtends vroeg tot eind van de middag om alles te bekijken en luisteren.
You'd be amazedquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat was al in het jaar 67? Nee toch?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, pas op met 90% van de club zoek rijden, er zitten een flink aantal mensen bij met niet extreem veel vermogen, maar wel een superieure wegligging en welke goed kunnen rijden. Het gaat trouwens niet op tijd, maar voor de lol. Een soort van vrij rijden in club verband.
het grootste gedeelte van de tijd wel ja, ik blijf meestal bij dezelfde mensen hangen, die ik redelijk goed ken na een flink aantal meetings en enkele vrienden zijn er ook.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Klinkt wel errug gezelligAls ik kom, maak ik dan ook de echte, onvervalste Peu mee?
Honda hequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Ik mis momenteel de tweede versnelling dus echt competatief rijden kan ik sowieso niet (t0n, help!)
Ik heb nog helemaal niks aan mijn Honda gehadquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Honda hebij Alfa is de bak wel het laatste wat kapot gaat
(de rest is dan al weggeroest
)
Christenvervolging werd al in de bijbel beschreven dus ik neem aan dat de betreffende arena's er ook waren. Aqua- en Viaducten is een beetje een gok. Tempels, Badhuizen en Musea zijn ook een onderzoekje waardquote:
ach ja ... 11 jaar rijden met dezelfde koppeling schijnt niet goed te zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Honda hebij Alfa is de bak wel het laatste wat kapot gaat
(de rest is dan al weggeroest
)
ze hadden toen zeker al heel veel luxe dingen die we nu als 'modern' beschouwen, in de middeleeuwen zijn veel van die dingen verloren gegaan. En later weer her-uitgevonden. Tot de 18e eeuw was het tijdperk van de Romeinen waarschijnlijk het meest geavanceerde van de hele geschiedenis. Die Romeinen waren geniaal.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat was al in het jaar 67? Nee toch?
13jr, dik 211.000km en orginele bak, koppeling, aandrijf-assen, enz, enz. Alleen accu is in '98 vervangen, de helft van het plaatwerk in de diverse jaren vervangenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ach ja ... 11 jaar rijden met dezelfde koppeling schijnt niet goed te zijn
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze hadden toen zeker al heel veel luxe dingen die we nu als 'modern' beschouwen, in de middeleeuwen zijn veel van die dingen verloren gegaan. En later weer her-uitgevonden. Tot de 18e eeuw was het tijdperk van de Romeinen waarschijnlijk het meest geavanceerde van de hele geschiedenis. Die Romeinen waren geniaal.
Ook vaak doorblazen naar 8200 RPM? 70 in z'n 1?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
13jr, dik 211.000km en orginele bak, koppeling, aandrijf-assen, enz, enz. Alleen accu is in '98 vervangen, de helft van het plaatwerk in de diverse jaren vervangen![]()
Nou.. pff..quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Christenvervolging werd al in de bijbel beschreven dus ik neem aan dat de betreffende arena's er ook waren. Aqua- en Viaducten is een beetje een gok. Tempels, Badhuizen en Musea zijn ook een onderzoekje waard(sorry)
Go for extra points!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou.. pff..
Ik wilde het alleen over Tempels gaan houden
Then go for the satisfaction you get from knowing you've gained more knowledge than you needed to!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut. Het is voldoende of een onvoldoende
Mijn blok is begrensd op 6800 rpmquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ook vaak doorblazen naar 8200 RPM? 70 in z'n 1?
Er zijn maar weinig mensen die me echt kennen, en de kans dat jouw bron daar bij zit is minimaal, dat hij me misschien een aantal keer heeft gezien betekend niet dat hij me kent.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg Peu, ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat je hetzelfde bent in het echt als dat je hier bent op het forum.
hier op fok? Of bedoel je in de SC? Niet dat het verschil maakt trouwensquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe lang kom je hier nou eigenlijk al dan?
ik vroeg mij hetzelfde af maar ben niet op de hoogtequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Psst, waarom is tonks uit de weblog gekickt![]()
Oh, ik zie dat het ook nog niet gemeld is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik vroeg mij hetzelfde af maar ben niet op de hoogte
23ste is F1-Meet, hequote:Op vrijdag 14 april 2006 23:42 schreef PeuRac het volgende:
Maar ik ga nu naar bed, heb veel gedaan vandaag![]()
@googol, als je mee wil de 23e moet je het maar ff laten weten, anders gaat het kaartje naar iemand anders. Je hebt m'n telefoon nummer misschien nog wel en anders via mail/msn.
dan kan die zelf ook nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
23ste is F1-Meet, hekenniet dus
toch wel weer appart dat jij dit dan weer weetquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
23e is de Elf Fantasy Fair, dan gaat Peu verkleed als elfje bloemen plukken in de keukenhof
Sandra gaat er naar toe, verkleed als eikelquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
toch wel weer appart dat jij dit dan weer weet![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra gaat er naar toe, verkleed als eikel
quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra gaat er naar toe, verkleed als eikel
Wicked.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
1. 326 D.Rose
5. 193 hermandeperman
6. 179 ijsmeis
14. 155 Hugster
22. 141 Sjoewe
39. 95 Alexxxxx
83. 60 BoJo
114. 50 BazzoS
139. 44 M5
179. 37 BaraCuda
181. 37 PeuRac
206. 33 Googolplexian
precies 50, knap hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
1. 326 D.Rose
5. 193 hermandeperman
6. 179 ijsmeis
14. 155 Hugster
22. 141 Sjoewe
39. 95 Alexxxxx
83. 60 BoJo
114. 50 BazzoS
139. 44 M5
179. 37 BaraCuda
181. 37 PeuRac
206. 33 Googolplexian
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, het was iig erg komisch gisternacht
Schop eens even tegen msnquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb deze week niet zo veel plezier in het posten, dus wat minder gepost dan gebruikelijk.
Ik schop alquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Schop eens even tegen msn
-edit-
als je daar zin in hebt.
ik vond het wel leukquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:19 schreef ijsmeis het volgende:
Nou ja, zo leuk was het niet.
Maar ik zie dat je me ergens aan moest herinneren Alex
Foto's van oude vehikelsquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:19 schreef ijsmeis het volgende:
Nou ja, zo leuk was het niet.
Maar ik zie dat je me ergens aan moest herinneren Alex
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou overmorgen (eigenlijk morgen) vast weer
Als ie wakker is?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ijsmeis! Morgenochtend gewoon proberen
Ik neem aan dat 'ie morgen ochtend om 10 uur ook wel wakker is?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ie wakker is?
DáááágHij staat om 6 uur op
Middag will do.
Neem je tijd. De foto's zijn nu al oud, dus dat zijn ze volgende week nog steeds.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ie wakker is?
DáááágHij staat om 6 uur op
Middag will do.
Ja, maar ik nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 'ie morgen ochtend om 10 uur ook wel wakker is?
Sowieso ga ik de mensen daarop eventjes onbekend makenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neem je tijd. De foto's zijn nu al oud, dus dat zijn ze volgende week nog steeds.
voor of na het drinken?quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:53 schreef M5 het volgende:
[..]
zekers.
en ook nog adsl voor die maat gefixed.
ik ben ff de rest van vavond weer aan het bij lezenquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
geen zin om te slapen.. en BB is downdus waarschijnlijk ga ik de hele tijd zitten F5-en tot BB het weer doet
Mamaquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Hugster grijpt je vast.
Hier blijven![]()
NEE = NEE, hugquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Hugster grijpt je vast.
Hier blijven![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
¿O?
Dat wordt gezellig stappen vanavond![]()
Hangt van de persoon die nee krijgt te horen af uiteraardquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
¿O?
Dat wordt gezellig stappen vanavond![]()
Als de vrouwen nee zeggen maar ja bedoelenquote:
Ik praat alleen voor mezelf eh?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als de vrouwen nee zeggen maar ja bedoelen
Als de portier nee zegt maar ja bedoeld
Als de barman nee zegt maar ja bedoeld
Ja.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]tsja ... nee zeggen heeft nou toch geen zin meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |